MrsL.quote:
Ja toen woonde ik daar weerquote:
Dan ben ik waarschijnlijk langs je toenmalige huis geredenquote:
Dat is best waarschijnlijk jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan ben ik waarschijnlijk langs je toenmalige huis gereden
Helegaar nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:46 schreef hemarookworst het volgende:
Niet slecht die black angus bitterballen
Soms is het een hele kleine wereld iddquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dat is best waarschijnlijk ja![]()
wat een kleine wereld is het toch hè
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms is het een hele kleine wereld idd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Soms is het een hele kleine wereld idd
Bizar hoe dingen soms lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:15 schreef Paul het volgende:
Genote wegens geen Paul in de TT, Paul moet altijd aanbeden worden (regels ONZ)
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:55 schreef maily het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Laat mij! Ik wil kletsen en die andere is stil dus nu ga ikquote:
Hoi Paul! Je wilt ook kletsenquote:
Ik nu ook, ik ga er even voor zitten!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hallo Paul
Dat wil je wel weten hé
Oke veel plezier!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:35 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Laat mij! Ik wil kletsen en die andere is stil dus nu ga ik
Sc hoppen tot ik mensen gevonden heb
Mwa ben nog steeds single, dus niet zoveel bijzondersquote:
Ben je wel aan het daten?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa ben nog steeds single, dus niet zoveel bijzonders
huh je hebt vannacht in coma gelegen, daarna ging je werken en dat ging goedquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoi Paul! Je wilt ook kletsen![]()
ik heb vorige week gehoord dat ik de ziekte van pheifer heb en dat verklaard mijn extreme vermoeidheid. Maar afgelopen nacht heb ik 12 uur in coma gelegen en vandaag ging zo lekker met werken enz dat ik nu een gelukzalig gevoel heb ondanks dat het hier nu hoost en mijn huis een zooitje is. Hoe is het met jou?
Oeh zijn er lijntjes getrokken?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof ze beter kan krijgen na haar avontuurtje met paul
Sowieso welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Alsof ze beter kan krijgen na haar avontuurtje met paul
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
huh je hebt vannacht in coma gelegen, daarna ging je werken en dat ging goed
Ben jij nog vrijgezel hee, je hebt wel de goede leeftijd voor mij heequote:
Ik heb 12 uur geslapen zonder wakker te worden en daarna ging ik inderdaad werken haha. Ik ben welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef Paul het volgende:
[..]
huh je hebt vannacht in coma gelegen, daarna ging je werken en dat ging goed
oh zo, balen hee dat je die ziekte hebbtquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb 12 uur geslapen zonder wakker te worden en daarna ging ik inderdaad werken haha. Ik ben wel
Gedeeltelijk ziek gemeld maar toch was ik tevreden
Heb je iedereen op Badoo al gehad?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Ben jij nog vrijgezel hee, je hebt wel de goede leeftijd voor mij hee
Oow dan gaat het dus eigenlijk gewoon hartstikke goed in jouw liefdesleven. Lekker van jezelf houden en je eigen ding doenquote:
Waarom danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:46 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dat voor stadium moet je al minimaal gepasseerd hebben voor je mijn richting op wilt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |