quote:The exercise scenario portrayed a deadly, global pandemic involving an unusual strain of monkeypox virus that emerged in the fictional nation of Brinia and spread globally over 18 months. Ultimately, the exercise scenario revealed that the initial outbreak was caused by a terrorist attack using a pathogen engineered in a laboratory with inadequate biosafety and biosecurity provisions and weak oversight. By the end of the exercise, the fictional pandemic resulted in more than three billion cases and 270 million fatalities worldwide.
Hier nog wat meer info over deze apenpokken, waar deze vooral weer interessant is:quote:All countries react to the emerging outbreak in Brinia after Move 1 on June 5, 2022. These actions impact
the transmission rate but do not bring the total effective reproductive number of the virus below 1. All
countries act again in early 2023. For the countries with a “Poor” response, this action is still too small and leaves the R well above 1. The “Moderate” response countries open up in January, increasing R to
approximately 2.2, before locking down in the summer of 2023 when the outbreak is undeniable. Finally,
the “Effective” response countries lock down aggressively in February 2023 and keep R below 1 throughout
the remainder of the exercise.
Ik hoop dat je nog mondkapjes over hebt...en haal gelijk een paar veiligheidsbrillen.quote:Over het algemeen verloopt een besmetting via ademhalingsdruppels. Het virus dringt binnen via slijmvliezen in bijvoorbeeld de mond, neus of ogen. Mensen kunnen het virus ook oplopen door nauw huidcontact, bijvoorbeeld tijdens knuffelen of seks. Zo vond een aanzienlijk deel van de huidige infecties in mei plaats via seksueel contact. In de meeste gevallen ging het om seks tussen mannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People assume too much.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:00 schreef Questular het volgende:
[ afbeelding ]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappie
Ik insinueer precies niks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:34 schreef KogelLager het volgende:
Ok, stel, er is een groep mensen die dit soort virussen kunnen loslaten op commando. Wat is het grote doel hiervan? De mensheid afmoorden? Prima. Dat lost een hele hoop problemen op.
Je insinueert van alles maar ik wil je redenering weten.
Ik vind het inderdaad totaal niet opmerkelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef very het volgende:
Maar ik begrijp dat jullie het totaal niet opmerkelijk vinden dat er een simulatie is gedaan, met iets exotisch als apenpokken, en dat dit nu, nagenoeg op de dag exact ook opeens werkelijkheid lijkt te worden?
Zeg maar hoe dat ook ging met 9-11, covid etc.
Is allemaal puur toeval ofzo?
Dus ze simuleren iets en je vindt het raar dat het daarna gebeurd? Is dat niet het hele punt van een simulatie?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:35 schreef very het volgende:
[..]
Ik insinueer precies niks.
Ik merk alleen een toevalligheid op zonder daar verder een theorie aan te verbinden.
En die toevalligheid is real...net als dat die er ook was in andere scenarios.
Kan iemand me uitleggen hoe dan?
Het is allemaal de schuld van de Rabobank WC-rollen!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:36 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad totaal niet opmerkelijk.
Iedereen weet dat de lizard people achter 9-11, de prijsstijging van de boodschappen en de totale waanzin op de horloge markt zitten.
In deze gevallen wel jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:39 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Dus ze simuleren iets en je vindt het raar dat het daarna gebeurd? Is dat niet het hele punt van een simulatie?
Deze vergelijking slaat nergens op.quote:Stel, de berekende weermodellen voorspellen dat er 90% kans is op regen. Kijk jij dan ook raar op als het daarna gaat regenen?
Graag een voorbeeld van de bullshit die ik gepost zou hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:46 schreef Raw85 het volgende:
Het zal wel weer toeval zijn dat een ts weer met een topic vol bullshit komt
oh nee want het is een very-topic
quote:
Dat doe ik toch ook niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:50 schreef nomina het volgende:
Ik vind het ook wel toevallig. Had ook nooit eerder van dit virus gehoord. Toeval bestaat natuurlijk maar vooralsnog heb ik er na 2 minuten en zonder verdere kennis, nog geen mening over.
Ik zie dan ook niet het nut van schelden tegen welke partij dan ook.
De testcentra zijn nog niet geopend.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:55 schreef KogelLager het volgende:
Zijn er al 450 besmettingen? dat zou echt fantastisch zijn!
Dan heb je een keer gelijk. Zou best kunnen hoor. Waar het echter meer om gaat, waar maak jij je allemaal wel niet druk om. Kan je wel inb4 wappie zeggen, maar dat klopt ook.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:48 schreef very het volgende:
[..]
Dus...je kan inhoudelijk reageren of gewoon niet reageren. Maar dat domme "TS praat poep" gelul kennen we wel en raakt al snel oud.
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je een keer gelijk. Zou best kunnen hoor. Waar het echter meer om gaat, waar maak jij je allemaal wel niet druk om. Kan je wel inb4 wappie zeggen, maar dat klopt ook.
Want je kan ook gewoon het toeval constateren en verder gaan met je leven ipv meteen een heel complot erbij te brengen waarbij de elite de maatschappij zogenaamd wilt ontwrichten.
Hey, dat zeiden ze ook over Covid-19quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:01 schreef KogelLager het volgende:
Ik kwam vluchtig iets tegen dat we ons niet veel zorgen hoefden te maken - het virus was niet heel besmettelijk. Dus er word alweer een olifant van een mug gemaakt.
Ik bedoelde jou ook niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:56 schreef very het volgende:
[..]
Dat doe ik toch ook niet?
En toevalligheden...ik weet niet, ik geloof nooit zo in toeval. Er is (bijna) altijd een reden.
Haha, zo kan ik het ook. Dus jij impliceert dat het virus zeer besmettelijk is? Waar is dat op gebaseerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:05 schreef very het volgende:
[..]
Hey, dat zeiden ze ook over Covid-19
Kent u deze nog?
Op de resultaten van de testcase.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:06 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Haha, zo kan ik het ook. Dus jij impliceert dat het virus zeer besmettelijk is? Waar is dat op gebaseerd?
Ach kom. Je maakt dit topic niet voor niks. Je vind het in ieder geval niet 'gewoon' toeval. Dus wat zou er achter zitten volgens jou?quote:
Letterlijk uit je EIGEN OP:quote:
quote:Om te beginnen is het apenpokkenvirus niet bijzonder besmettelijk of dodelijk. Het is onprettig, maar verreweg de meeste mensen genezen binnen een paar weken.
Nou precies dit dusquote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:56 schreef very het volgende:
[..]
Ik geloof nooit zo in toeval. Er is (bijna) altijd een reden.
Geen idee. Dat is waar ik naar op zoek ben. Want nogmaals: ik geloof niet in toevalligheden.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach kom. Je maakt dit topic niet voor niks. Je vind het in ieder geval niet 'gewoon' toeval. Dus wat zou er achter zitten volgens jou?
Dat komt niet uit mijn OP, maar uit een link uit mijn OP.quote:
Ja? En?quote:
Het kan dus ook een goedaardige reden zijn? Dat valt nog onder de mogelijkheden bij jou? Wel goed om op terug te vallen straks namelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef very het volgende:
[..]
Ja? En?
Of geef jij hier je eigen draai weer aan en vul je even voor mij in dat die reden dan wel kwaadaardig en gepland moet zijn om ons allemaal weer op te sluiten?
Waarom zet je bron tussen zoveel haakjes?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:14 schreef KogelLager het volgende:
De simulatie waar je het over hebt beschrijft een aangepaste, extremere variant van het virus. Jouw Nu.nl """bron""" zegt dat het niet zo gevaarlijk is.
Je OP zit vol met tegenstrijdige informatie
Weet je: doe jij lekker aannemen wat je wilt aannemen.../carequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het kan dus ook een goedaardige reden zijn? Dat valt nog onder de mogelijkheden bij jou? Wel goed om op terug te vallen straks namelijk.
Jij zegt dat het virus gevaarlijk is omdat de het rapport over de simulatie dat zegt. Maar je moet er dan ook bij vermelden dat die simulatie is gedaan met een theoretisch extremere variant van het virus. Waar is je bron dan waaruit blijkt dat het om een extremere variant van het virus gaat in plaats van het normale virus? Snap jij wel het verschil tussen simulatie en realiteit?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:16 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zet je bron tussen zoveel haakjes?
Is het geen bron? Want je refereert er zelf ook graag naar, blijkbaar.
En je snapt het verschil tussen een simulatie en realiteit? En inzichten kunnen veranderen naarmate de tijd vordert he. Zie wederom het covid-verhaal.
Zegt degene die alleen maar aannames maaktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:17 schreef very het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn dit soort onderwerpen voor sommigen heel lastig om objectief bespreekbaar te maken zonder vooroordelen/aannames.
Ik ga helemaal niet van uit dat het virus dat nu rondgaat een extremere variant is. Wat in ieder geval wél zo is, is dat dit virus normaal beperkt blijft tot in Afrika, en nu dus niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:20 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Jij zegt dat het virus gevaarlijk is omdat de het rapport over de simulatie dat zegt. Maar je moet er dan ook bij vermelden dat die simulatie is gedaan met een theoretisch extremere variant van het virus. Waar is je bron dan waaruit blijkt dat het om een extremere variant van het virus gaat in plaats van het normale virus? Snap jij wel het verschil tussen simulatie en realiteit?
Oh, ik dacht dat het allemaal fake news van de media was... heb ik me vergist. Waarvoor excuss.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:16 schreef very het volgende:
[..]
Waarom zet je bron tussen zoveel haakjes?
Is het geen bron? Want je refereert er zelf ook graag naar, blijkbaar.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Zegt degene die alleen maar aannames maakt
Ah, vooroordelen en aannamesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:25 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het allemaal fake news van de media was... heb ik me vergist. Waarvoor excuss.
quote:
Je neemt aan dat een stuk theorie gelijk is aan de realiteit.quote:
Uhm,,,,nee. Jij neemt dus aan dat ik dit aanneem.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:29 schreef KogelLager het volgende:
[..]
[..]
Je neemt aan dat een stuk theorie gelijk is aan de realiteit.
Waar roep ik dat het virus gevaarlijk is? In jouw hoofd?quote:Je roept dat het virus gevaarlijk is zonder dat je één datapunt uit de echte wereld kunt overleggen.
Ik vraag jou om bevestiging dat je impliceert dat het virus gevaarlijk is. Jij reageert daar bevestigend op en beroept je op het rapport van de simulatie.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:32 schreef very het volgende:
[..]
Uhm,,,,nee. Jij neemt dus aan dat ik dit aanneem.
Zonder daar echt een goede aanleiding voor te hebben, I might add.
[..]
Waar roep ik dat het virus gevaarlijk is? In jouw hoofd?
OMFGquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:35 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Ik vraag jou om bevestiging dat je impliceert dat het virus gevaarlijk is. Jij reageert daar bevestigend op en beroept je op het rapport van de simulatie.
Ik heb ook niet gezegd dat ze met elkaar te maken hebben. Ik laat alleen zien dat er al vaccins beschikbaar zijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:40 schreef KogelLager het volgende:
Trouwens, de aankondiging van de FDA komt uit 2019 en is dus irrelevant aan de huidige uitbraak van het apenpokkenvirus.
Het 'waarom' staat in het artikel:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:43 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ze met elkaar te maken hebben. Ik laat alleen zien dat er al vaccins beschikbaar zijn.
En de US heeft al vele miljoenen dosissen besteld. Why tho?
quote:This vaccine is also part of the Strategic National Stockpile (SNS), the nation’s largest supply of potentially life-saving pharmaceuticals and medical supplies for use in a public health emergency that is severe enough to cause local supplies to be depleted. The availability of this vaccine in the SNS will help ensure that the vaccine is accessible in the U.S. if needed.
Ja maar als heel het wereldgepeupelte ook non stop van land tot land hopt, dan nemen ze ook wel eens oeroude virussen mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:25 schreef very het volgende:
[..]
Ik ga helemaal niet van uit dat het virus dat nu rondgaat een extremere variant is. Wat in ieder geval wél zo is, is dat dit virus normaal beperkt blijft tot in Afrika, en nu dus niet.
En dat is, vooralsnog, de enige overeenkomst met de simulatie, samen met de timing van de uitbraak.
Omdat dit virus al lang bestaat??quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:43 schreef very het volgende:
[..]
Ik heb ook niet gezegd dat ze met elkaar te maken hebben. Ik laat alleen zien dat er al vaccins beschikbaar zijn.
En de US heeft al vele miljoenen dosissen besteld. Why tho?
Maar is het gebruikelijk miljoenen vaccins te bestellen voor exotische virussen, want "stel nou dat"?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:47 schreef KogelLager het volgende:
[..]
Het 'waarom' staat in het artikel:
[..]
In Afrika ja.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat dit virus al lang bestaat??
We hebben toch ook miljoenen griepvaccins, tetanusvaccins, hepatitisvaccins, enz enz enz
Topicsave, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:31 schreef Sfancta het volgende:
Te serieus topic
Even viben voor de topicbezoekers:
Tenzij die apen natuurlijk hie... Nee ik zeg niksquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:58 schreef very het volgende:
[..]
In Afrika ja.
En die andere die je opnoemt klinken logisch, maar apenpokken klinkt niet zo logisch
Tja, maar daar wordt geen compleet land voor afgesloten, laat staan de hele wereld. Elke dag overlijden er ongeveer 1600 mensen aan een of andere vorm van griep, waarom is daar nooit wat tegen gedaan? Nee nu er ineens 2 (! :,) ) mensen zijn overleden in de buurt moet er weer van de hoogste toren worden geschreeuwd dat er weer 'maatregelen moeten komen'. En jij gelooft dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Omdat dit virus al lang bestaat??
We hebben toch ook miljoenen griepvaccins, tetanusvaccins, hepatitisvaccins, enz enz enz
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Tenzij die apen natuurlijk hie... Nee ik zeg niks
Beetje wel hè.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:49 schreef Selenophilia het volgende:
Eerste gevalletje is bevestigdlekker eind 2019 begin 2020 gevoel dit
Want?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:49 schreef Selenophilia het volgende:
Eerste gevalletje is bevestigdlekker eind 2019 begin 2020 gevoel dit
Er worden jaarlijks miljoenen simulaties door duizenden wetenschappers, denktanks en bedrijven gedaan. Maar jij kijkt niet naar alle simulaties, maar je gaat alleen op zoek naar een simulatie waar datgene uit komt wat al is gebeurt. En dan ga je roepen: “Zie je wel, wel heel toevallig dat er precies gebeurt wat er uit de simulatie is gekomen!” No shit Sherlock. Dat was namelijk waarop je gezocht hebt, dus logisch dat er uit de simulatie hetzelfde komt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:48 schreef very het volgende:
[..]
Graag een voorbeeld van de bullshit die ik gepost zou hebben.
Volgens mij klopt alles wat ik gezegd heb gewoon. En ik heb nog niet eens gesteld dat er zeker weten verbanden zijn, ik vraag me vooral af hoe het kan dat in veel key-moments sprake is van een simulatie die recentelijk van eenzelfde scenario uitging.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:17 schreef knoopie het volgende:
[..]
Er worden jaarlijks miljoenen simulaties door duizenden wetenschappers, denktanks en bedrijven gedaan. Maar jij kijkt niet naar alle simulaties, maar je gaat alleen op zoek naar een simulatie waar datgene uit komt wat al is gebeurt. En dan ga je roepen: “Zie je wel, wel heel toevallig dat er precies gebeurt wat er uit de simulatie is gekomen!” No shit Sherlock. Dat was namelijk waarop je gezocht hebt, dus logisch dat er uit de simulatie hetzelfde komt.
Welke aannames?quote:
Dat ik op zoek zou zijn gegaan naar simulaties die aansluiten op de huidige ontwikkelingen.quote:
Dus dat heb je niet eens zelf gedaan, maar heb je zo overgenomen van iemand anders? Hoe weet je dan zo zeker dat het zo opvallend is als je het niet eens zelf nagekeken hebt?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:38 schreef very het volgende:
[..]
Dat ik op zoek zou zijn gegaan naar simulaties die aansluiten op de huidige ontwikkelingen.
Natuurlijk zijn er sommige opvallend. Daarom komen ze ook in het nieuws.quote:En ook snap ik dat er legio aan simulaties worden gedaan, maar dat neemt niet weg dat sommige wel opvallend zijn. Vooral wanneer de geschetste scenario's normaliter niet echt gebruikelijk zijn en toch zo uitspelen.
Dat ik er niet naar op zoek ben gegaan betekent niet dat ik het niet gelezen heb hè.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:41 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus dat heb je niet eens zelf gedaan, maar heb je zo overgenomen van iemand anders? Hoe weet je dan zo zeker dat het zo opvallend is als je het niet eens zelf nagekeken hebt?
Waar kwam dit in het nieuws?quote:Natuurlijk zijn er sommige opvallend. Daarom komen ze ook in het nieuws.
Zullen vooral de simulaties zijn waarbij ze uitgingen van reële scenario's ipv de normaliter ondenkbare scenario's.quote:Waarschijnlijk zijn er ook nog een heleboel simulaties opvallend die niet uitgekomen zijn. En waarschijnlijk zijn er ook een heleboel saaie simulaties wél uitgekomen. Maar ja, dat heeft natuurlijk geen nieuwswaarde.
Ah, weer een aanname dat ik dus gelijk zou spreken van een complot...al doe ik dat nog helemaal niet.quote:Kortom, weer een sterk staaltje confirmation bias. Je wil graag iets zien wat je vooroordeel dat alles een complot is bevestigd, en zie daar
Over wie heb je het?quote:, je favoriete YouTuber heeft er speciaal voor jou een filmpje over gemaakt! Nou, dan moet het wel kloppen!
Dus je hebt het niet opgezocht, maar je hebt het wel gelezen, maar het kwam niet in het nieuws? Waar kwam je deze info dan wel tegen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:47 schreef very het volgende:
[..]
Dat ik er niet naar op zoek ben gegaan betekent niet dat ik het niet gelezen heb hè.
[..]
Waar kwam dit in het nieuws?
Wat is er precies ondenkbaar aan een uitbraak van een pokkenvirus? Een ziekte waar vroeger zo ongeveer de hele eerste wereld voor werd ingeënt?quote:Zullen vooral de simulaties zijn waarbij ze uitgingen van reële scenario's ipv de normaliter ondenkbare scenario's.
Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt. Waar haal jij eigenlijk deze informatie vandaan?quote:Sommige simulaties zijn gewoon iets té toevallig. Niet dat ik zeg dat dit in dit geval ook overduidelijk het geval is, dat moet nog blijken.
Ah, weer een aanname dat ik dus gelijk zou spreken van een complot...al doe ik dat nog helemaal niet.
Maar het uitsluiten doe ik ook niet, en zouden meer mensen niet moeten doen. Want feiten hebben fictie wel eerder overtroffen.
Over wie heb je het?
In mijn inbox.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef knoopie het volgende:
[..]
Dus je hebt het niet opgezocht, maar je hebt het wel gelezen, maar het kwam niet in het nieuws? Waar kwam je deze info dan wel tegen?
Goh...wanneer was er eerder een snel verspreidende apenpokken uitbraak buiten Afrika?quote:Wat is er precies ondenkbaar aan een uitbraak van een pokkenvirus? Een ziekte waar vroeger zo ongeveer de hele eerste wereld voor werd ingeënt?
Uit tal van bronnen. En ook via vrienden/familie die zelf in de zorg en farmaceutische industrie (Novo Nordisk) werken.quote:Ik weet niet waar jij je informatie vandaan haalt. Waar haal jij eigenlijk deze informatie vandaan?
Die link staat in de OPquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:28 schreef quirina het volgende:
Russen en Amerikanen experimenteerden allebei met dit virus. Amerikanen hebben zelfs een draaiboek.
https://www.nti.org/wp-co(...)er_BIO-TTX_Final.pdf
Datum erbij ach ja je moet er niks van denken hoor.
Hahahaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:31 schreef quirina het volgende:
Waarom zijn er geen gevallen van dit apenvirus aan de kant van Rusland?
Als die er zijn dan houden ze dat gewoon stilquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:31 schreef quirina het volgende:
Waarom zijn er geen gevallen van dit apenvirus aan de kant van Rusland?
Echt heel raar man, dat virologen iets zeggen over een in Europa onbekend virus! Daar zou weleens wat achter kunnen zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:53 schreef Sapstengel het volgende:
De usual suspects springen er wel direct vol in. Osterhaus, Koopmans, van Ranst etc.
Baart me toch een beetje zorgen. Die van Ranst zei al dat zijn lab een PCR test heeft en koopmans dat de vaccins al klaar liggen.
Fixed itquote:Op zaterdag 21 mei 2022 00:33 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Echt heel raar man, dat virologen iets zeggen verkopen over een in Europa onbekend virus!
kutwappies op zondagochtend......gelijk mijn hele zondag verziekt...en nu opflikkerenquote:
Lekker huilenquote:Op zondag 22 mei 2022 11:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kutwappies op zondagochtend......gelijk mijn hele zondag verziekt...en nu opflikkeren
wat een wappie mongool ben jij man.....ga lekker op twitter bij je wappie vrindjes manquote:Op zondag 22 mei 2022 11:58 schreef very het volgende:
[..]
Lekker huilen![]()
Mooi dat je dag verziekt is
Je klikt zelf hè, simpele.
Gr gr
Lekker schelden.quote:Op zondag 22 mei 2022 12:05 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wat een wappie mongool ben jij man.....ga lekker op twitter bij je wappie vrindjes man
Als je maar lang genoeg zoekt zul je overal wel toevalligheden kunnen vinden om elk narratief te vinden dat je naar wil.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef very het volgende:
Maar ik begrijp dat jullie het totaal niet opmerkelijk vinden dat er een simulatie is gedaan, met iets exotisch als apenpokken, en dat dit nu, nagenoeg op de dag exact ook opeens werkelijkheid lijkt te worden?
Zeg maar hoe dat ook ging met 9-11, covid etc.
Is allemaal puur toeval ofzo?
Wees beter als rozevla inderdaad...quote:Op maandag 23 mei 2022 07:29 schreef Rozevla het volgende:
TS heet Ferry
Ferry is een mongooltje met aluminum hoedje op
Ferry steekt 5G masten in de brand
Don’t be like ferry
En als je maar goedgelovig genoeg bent valt alles recht te lullen.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:24 schreef Intint het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg zoekt zul je overal wel toevalligheden kunnen vinden om elk narratief te vinden dat je naar wil.
Misschien zit je onderbroekje te strak.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:44 schreef very het volgende:
[..]
Wees beter als rozevla inderdaad...
Nadenken kan altijd nog.
Ja, maar da's expresquote:Op maandag 23 mei 2022 07:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Misschien zit je onderbroekje te strak.
Als je maar recalcitrant genoeg bent kun je overal spoken zien.quote:Op maandag 23 mei 2022 07:46 schreef very het volgende:
[..]
En als je maar goedgelovig genoeg bent valt alles recht te lullen.
Als je kont maar ver genoeg open staat past alles erinquote:Op maandag 23 mei 2022 08:48 schreef Intint het volgende:
[..]
Als je maar recalcitrant genoeg bent kun je overal spoken zien.
Daarom vitamine D3 rechtstreeks via de anus opnemen en je bent veilig.quote:Op maandag 23 mei 2022 08:52 schreef Twiitch het volgende:
Apenpokken is een gevolg van zonnebrandcrème
grt grt
Eva
Whatsapp bericht naar je moeder per ongeluk hier geplaatst?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:04 schreef very het volgende:
[..]
Als je kont maar ver genoeg open staat past alles erin
Haha hehe hihi neequote:Op maandag 23 mei 2022 12:19 schreef Intint het volgende:
[..]
Whatsapp bericht naar je moeder per ongeluk hier geplaatst?
Het komt wel dichtbij zo...quote:Op maandag 23 mei 2022 13:03 schreef Cockwhale het volgende:
Geen apenpokken, maar zeg wel een hoer voorbij lopen met een bavianenreet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |