Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen ZIEDEND
Hier is gewoon een vaccin voor, storm in een glas water dus
Dan zal ik maar heel eerlijk zijn; Ik waan mezelf savequote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:24 schreef Tengano het volgende:
Ik heb de posts in deze reeks gelezen en begrijp eigenlijk niet zo goed waarom mensen hier zo lacherig over doenLijkt me zelf geen pretje om allemaal van die bulten op je lichaam en je erogene zones te hebben. De meeste pubers vinden het al vervelend als ze een puistje hebben.
Ik kan die reakties dus niet plaatsen, zeker niet als je op je klompen aan kunt voelen dat het zich hier bij ons gaat manifesteren.
Heeft iemand daar een antwoord op waarom daar zo schijtlollig over gedaan wordt? Of heeft dat vooral te maken met de don't care attitude dat onbeschermde homosexuele kontsex nou eenmaal tof is, whatever the consequences.
https://www.nu.nl/algemee(...)ksfeesten-video.html
Dan kunnen ze de moord stikkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenen
Je pa wel en zeker ook flink actief in 1983, dat geeft reden tot nadenken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar toen aids ontstond was ik nog niet geboren!
Dankje. En waar is die gedachte dat je safe zou zijn op gebaseerd?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:23 schreef the-eye het volgende:
Dan zal ik maar heel eerlijk zijn; Ik waan mezelf save
Ander potentieel probleem is de wekenlange quarantaine van mensen (bijv. medisch personeel) die in aanraking zijn geweest met een besmet persoon. Hopelijk dat dat niet hoeft bij het dragen van de juiste spullen maar dat zal zeker in het begin nog niet meteen op orde zijn.quote:
Zal wel de oplossing zijn voor Schiphol.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:24 schreef StephanL het volgende:
[..]
Bagageafdeling met een apenpokkengolf
Ik ben niet van plan zo'n vaccin te nemen neequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Alleen gaat een aanzienlijk deel van de Nederlanders die natuurlijk weer niet nemen vanwege allerlei nepnieuws en drogredenen
Hangt ervanaf.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Geimpft tegen pokkenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:26 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dankje. En waar is die gedachte dat je safe zou zijn op gebaseerd?
Ik kreeg daar in de eerste week een ban omdat ik daar (nep)plaatjes postte van allerlei lege schappenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:31 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Kan het coronaforum worden gearchiveerd. Ik ben daar nog steeds verbannen vanwege iets wat ik in 2020 had gezegd of zo
Ik dm je ffquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:32 schreef -river- het volgende:
Geef mij een spuit!!! Ik wil die vieze pokke apen bulten niet !!!
xDquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik denk dat ze geleerd hebben van corona uitbraak.
Dat geeft een heul andere betekenis aan "kopstoot"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:21 schreef Sfancta het volgende:
Corona maakt plek voor de monkeypox. Na dit krijgen wel allemaal een lul op het voorhoofd. Wat een tijd om te leven dit.
ik wil gewoon op vakantiequote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:33 schreef StephanL het volgende:
[..]
Rustig! Is maar een virus.
Ik denk dat ze geleerd hebben van corona uitbraak.
Welk bedrijf maakt dat? Koop ik daar even aandelen van kan ik verdomme eindelijk eens een HUIS KOPEN zodra dat bedrijf 10000x omhoog gaat op de aandelenmarktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:36 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben niets te vrezen, een apenpokkenvaccin is al in 2019 goedgekeurd door de FDA
Het is alleen boven de 100 met de verdachte gevallen erbij.quote:
"Degenerate sex"quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:43 schreef Ali_boo het volgende:
De meeste fokkers hebben niets te vrezen
[ twitter ]
Heb jij wel eens degenerate sex?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:54 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Degenerate sex"
Wat een denigrerende preutse tweet
Ja "if" maar ik heb er ook niet zo heel veel vertrouwen in.quote:
Mooie websitequote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:39 schreef myShizzle het volgende:
Ik heb mijn site voor een deel af, mag die ook in de OP? Zou ik heeeeeul lievv vinden!
Met nederlandse tracker
Wordt direct als er nieuws is weer geupdate etc.
Ben nog bezig met nieuws-aggregator maar wou niet meer wachten (catch the moment)
Te bereiken via
Apenpokken.nl
[ [url=https://apenpokken.nl/assets/images/apenpokken-icon.webp]afbeelding ] [/url]
en ook via
Apenpokkenvirus.nl of
Monkeypox.nl
Owjah, volg ook zeker @:apenpokken op Twitter!
Uiteraard wordt e.e.a. nog sterk uitgebouwd, dit is het prille begin
Mocht je willen helpen, ideen, suggesties of bugs hebben, let me know!
Mensen gaan ook pislink worden als ze nu wr hele dagen in quarantaine moetenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 17:56 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja "if" maar ik heb er ook niet zo heel veel vertrouwen in.
Here we go again...quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!! NU OOK IN NEDERLAND!!!!
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 17 januari 2020 20:11 schreef Scarface88 het volgende:
Weer zon virus die wereldwijde paniek gaat zaaien en met een sisser afloopt. Aantal jaren geleden vreeste men nog voor een apocalypse met ebola.
Daar heb je het al, "aap neukt Mies".quote:
Thx thx thxquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:13 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Mooie website![]()
![]()
![]()
Morgen geef ik je en kopje koffie
Het is vast een groot complot zodat Ab Osterhaus zijn plekje niet verliest bij OP1.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ik ga Aap1 even terukijken. @:Coco
Ter info.
Ah, Ab Drankorgel weer hoor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ter info.
"Vandaag in de studio; apenseksexpert Wap Osterwaus."quote:
Ab1.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:31 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Ter info.
Ik ga alvast toiletpapier hamsteren.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:19 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!! NU OOK IN NEDERLAND!!!!
[ twitter ]
Jetten mag ook wel oppassen nuquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Tengano het volgende:
En nu is het de beurt aan Kuipers om in elkaar te storten
Let op Wiebes.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Tengano het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Eerste geval van apenpokken in Nederland vastgesteld - https://nos.nl/l/2429588
Ja waar dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Kuipers komt uit de gezondheidszorgquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:37 schreef Tengano het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Ik lach me een bultquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef the-eye het volgende:
Kuipers komt uit de gezondheidszorg
die is gepokt en gemazeld
Artis?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja waar dan?
Amsterdam ligt wel het meest voor de hand.
LOCKDOWN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
Reguliersdwarsstraatquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja waar dan?
Amsterdam ligt wel het meest voor de hand.
@myShizzle Apenpokken.nl loop achterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:41 schreef jcdragon het volgende:
quote:
Fixed that for ya.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:43 schreef Haags het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
WE ZIJN ER WEER BIJ EN DAT IS PRIIIIIIIIHIIIIIMAAAAAAAAAAAAAAAAT!!! 🙊 🙉 🙈
Dit is gewoon eigen schuld dikke bult voor die homo'squote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:49 schreef the-eye het volgende:
Ja lach maar, maar als dit doorzet zijn we mooi in de aap gelogeerd
Als de darkrooms dicht gaan, ga je toch gewoon een keer een goed boek lezen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:51 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Benieuwd wat onze grote vrienden uit Den Haag deze ronde weer voor ons in petto hebben. Lockdowns en vrijheidsbeperkende maatregelen zijn de afgelopen 2 jaar behoorlijk salonfhig gemaakt, een droevig vooruitzicht.
Dacht ik het niet? Daar komt de aap al uit de mouw!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:32 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Allemaal de schuld van de WEF en Bill Gates. Dr volgende PLANdemie mensen.
Goffedomme, ken nie eens vretequote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
@:MYshizzle Apenpokken.nl loop achter
De 1e besmetting is een vrouw las ik op twitterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dit is gewoon eigen schuld dikke bult voor die homo's
Jaaaaaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:52 schreef myShizzle het volgende:
[..]
Goffedomme, ken nie eens vrete
Maar apepokken.nl is weer bijgewerkt heurrr
Aap Osterhausquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:33 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is vast een groot complot zodat Ab Osterhaus zijn plekje niet verliest bij OP1.
Miesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De 1e besmetting is een vrouw las ik op twitter
Het is wel heel obvious dat jij al gevaccineerd bentquote:
Het is een aap. Hij is al ziek geweestquote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:53 schreef Tengano het volgende:
[..]
Het is wel heel obvious dat jij al gevaccineerd bent
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:52 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De 1e besmetting is een vrouw las ik op twitter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |