abonnement Unibet Coolblue
pi_204810051
Ik was niet voorbereid op het openen van een nieuw topic.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204810058
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:54 schreef fietsie het volgende:

[..]
Was er toen een verkoper die gezien het aantal PK's besloot je een bepaald model niet aan te bieden?
Nee, maar ik moest wel een meneer meenemen omdat ik zelf niet kon beoordelen of het wel een verstandige koop was :7
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 20 mei 2022 @ 13:58:21 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204810059
quote:
2s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik weet niet of het nog zo is, maar vroegah mocht je tot X leeftijd minder zware motor rijden. :Y
Dat is met de motor zeker zo, en zou bij de auto ook niet gek zijn.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 13:58:57 #4
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204810063
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:58 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee, maar ik moest wel een meneer meenemen omdat ik zelf niet kon beoordelen of het wel een verstandige koop was :7
Ik moet nog steeds een meneer meenemen omdat ik zelf niet kan beoordelen of een auto een verstandige koop is.

Inb4 iemand daar over begint.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204810073
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:57 schreef Lonaa het volgende:
Ik was niet voorbereid op het openen van een nieuw topic.
Dan ben je al helemaal niet klaar voor een kind :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204810077
Ik moet iemand mee met verstand van auto's. Geslacht doet daarbij niet echt ter zaken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204810078
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dan ben je al helemaal niet klaar voor een kind :7
Grinnik gedaan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204810080
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet iemand mee met verstand van auto's. Geslacht doet daarbij niet echt ter zaken.
:o
Maar
Maar
Vrouwen....
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204810092
quote:
12s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dan ben je al helemaal niet klaar voor een kind :7
Ik ben nog steeds niet klaar voor een kind.
Beter deden ze ook aan preventieve sterilisatie bij gebleken ongeschiktheid.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204810094
Ik was vandaag bij de poets ook niet voorbereid op een volgekotst mandje ;(
Wordt niet frequent gebruikt dus het was wel al mooi ingedroogd :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 mei 2022 @ 14:03:01 #11
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204810099
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik moet iemand mee met verstand van auto's. Geslacht doet daarbij niet echt ter zaken.
De laatste keer dat een vrouw mij auto advies gaf waren dat de woorden "Jamaar die andere is blauw!" dus ik zou dan als criterium op de persoon willen stellen "van recente autotechniek goed op te hoogte, en met enthousiastme op dat gebied" in plaats van geslacht.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204810100
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds niet klaar voor een kind.
Beter deden ze ook aan preventieve sterilisatie bij gebleken ongeschiktheid.
Dat is een onpopulaire mening die ik wel deel, eigenlijk.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204810110
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:02 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik ben nog steeds niet klaar voor een kind.
Beter deden ze ook aan preventieve sterilisatie bij gebleken ongeschiktheid.
Uhm… maar hoe toets je die ongeschiktheid dan?
Als daar oefenkind voor nodig is dan is de sterilisatie niet echt preventief te noemen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204810111
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:03 schreef fietsie het volgende:

[..]
De laatste keer dat een vrouw mij auto advies gaf waren dat de woorden "Jamaar die andere is blauw!" dus ik zou dan als criterium op de persoon willen stellen "van recente autotechniek goed op te hoogte, en met enthousiastme op dat gebied" in plaats van geslacht.
Ik vatte die hele lange zin tussen "" samen met "verstand van auto's", geloof ik.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204810175
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Uhm… maar hoe toets je die ongeschiktheid dan?
Als daar oefenkind voor nodig is dan is de sterilisatie niet echt preventief te noemen.
Nah, ik denk dat overduidelijke behoefte zelf op prio 1 te staan al een mooie eerste indicatie is.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204810221
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nah, ik denk dat overduidelijke behoefte zelf op prio 1 te staan al een mooie eerste indicatie is.
*meldt*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204810234
Was bijijijijna droog…. wolkbreuk ;(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204810271
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:15 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
*meldt*
Niemand zei dat dat niet op miraculeuze wijze zou veranderen :'(
Niemand zei dat ik ook kans maakte op kind dat 37338 miljoen jaar op 1 zou moeten :'(

Zwaar leven :'(


Maar wel de was binnen voor de wolkbreuk *) *)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204810323
Het begint hier nu behoorlijk donker te worden en opeens beginnen de vogels enorm te fluiten, da's meestal 's morgens vroeg en aan het begin van de avond.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204810677
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Het begint hier nu behoorlijk donker te worden en opeens beginnen de vogels enorm te fluiten, da's meestal 's morgens vroeg en aan het begin van de avond.
Dat is mijn wolkbreuk :Y

Net alle lampen aan en katten onder de bank, nu wordt het weer licht.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204810693
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:26 schreef Kaatje1 het volgende:
Het begint hier nu behoorlijk donker te worden en opeens beginnen de vogels enorm te fluiten, da's meestal 's morgens vroeg en aan het begin van de avond.
Dat van die vogels viel me ook op :D

Tot nu toe is het minder erg dan gisteren.
pi_204810762
Hier ook veel rustiger. Net een klap onweer, twee diva’s die verstoord naar buiten keken _O- . Hier zou volgens buienalarm het nu op z’n ergst moeten zijn.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204810883
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier ook veel rustiger. Net een klap onweer, twee diva’s die verstoord naar buiten keken _O- . Hier zou volgens buienalarm het nu op z’n ergst moeten zijn.
Ik ben wel blij dat de voorspellingen er tot nu toe naast zaten.
We hebben wel genoeg stormschade gehad dit jaar -O- Zondag eens kijken of er nog iets te redden valt aan het boompje van gisteren.
pi_204810938
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 15:12 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik ben wel blij dat de voorspellingen er tot nu toe naast zaten.
We hebben wel genoeg stormschade gehad dit jaar -O- Zondag eens kijken of er nog iets te redden valt aan het boompje van gisteren.
Ik moest vanochtend even boodschappen doen. Onderweg zag ik een grote wagen rijden met 2 flinke stukken boom erop. Die kwam uit de wijk erachter dus daar zal eea omgegaan zijn. En het grasveld rond mijn huis waar grote bomen staan, ligt vol met afgeknapte takken. En gisteren ook een filmpje van een viaduct vlakbij die ondergelopen was. Nu lijkt het veel beter te gaan
We have far more in common than that which devides us..
pi_204810942
Onweer. Regen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204811005
Hier wordt windkracht 3 (dan kan je net zeilen) en 2mm regen verwacht.
Iets meer regen zou best mogen.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 20 mei 2022 @ 15:29:03 #27
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204811015
Droog O+
Vriendin heeft ondertussen al 2 uur vertraging op het Duitse spoor, dus dat schiet lekker op :+

Verder zitten de zomerbanden er weer onder.. 10 min werk bij de garage.. op mijn vraag wat dat kost "weet ik niet, we gaan maandag wel even de rekening opmaken en mailen het dan wel, kan je dan het geld over maken?" Wat een heerlijk vertrouwen hier nog O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204811106
Bone conducting headset is raar. Dat klinkt net alsof de oorknopjes wel in je oren zitten. En het 'trilt' een beetje bij de bas tegen je huid aan. Is dat normaal @sigme ? Ik was van plan een proef fietstochtje te doen om te kijken of ik alles met wind langs mijn oren wel kan verstaan. Maar het regent nu :') (ja Isa, dan kan je mooi de waterproofheid testen!)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204811129
En er rijdt blijkbaar inmiddels een snelbus tussen Hoogeveen en Assen :? Ik keek wat er dan tussen Hoogeveen en Meppel rijdt en dat is een bus van Abellio Rail NRW. Een Duits bedrijf? Huh? Ik vertrouw het voor geen meter :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 mei 2022 @ 15:52:06 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204811219
We rijden nu met de bui mee naar Osnabrück. Nou ja gelukkig valt het vanavond mee met de regen en morgen blijft het droog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 16:14:19 #31
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204811400
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 15:41 schreef Isabeau het volgende:
En er rijdt blijkbaar inmiddels een snelbus tussen Hoogeveen en Assen :? Ik keek wat er dan tussen Hoogeveen en Meppel rijdt en dat is een bus van Abellio Rail NRW. Een Duits bedrijf? Huh? Ik vertrouw het voor geen meter :')
Nog leuker: Abellio is een dochterbedrijf van NS :P

Nederlandser Dan Arriva (DB dochter) dus.

Abellio NRW bestaat overigens niet meer dacht ik. Er heeft in februari een poosje heel leuk oud materieel gereden in NRW omdat Abellio failliet was :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204811431
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 15:38 schreef Isabeau het volgende:
Bone conducting headset is raar. Dat klinkt net alsof de oorknopjes wel in je oren zitten. En het 'trilt' een beetje bij de bas tegen je huid aan. Is dat normaal @:sigme ? Ik was van plan een proef fietstochtje te doen om te kijken of ik alles met wind langs mijn oren wel kan verstaan. Maar het regent nu :') (ja Isa, dan kan je mooi de waterproofheid testen!)
Ik denk dat dat wel normaal is. Ik luister er wel eens muziek mee, maar altijd zachtjes.
Veruit het meeste wat ik ermee doe is vergaderen. Soms wat telefoneren, en heel soms een radio-uitzending.

Vanochtend belde ik m'n huisarts; 10 minuten in de wacht. Dan ben ik wel weer erg blij met m'n handige koptelefoon. Omdat ik zolang in de wacht gestaan had (blijkbaar is dat gelukkig niet normaal) mocht ik alvast een afspraak laten vastleggen in 1e week van juni. Blijkbaar is mijn dok op vakantie, volgende week weer aan het werk en dan plannen ze nog niks in die week. Logica ontging me wat, maar ik heb geen haast en stel het maken van een afspraak al een half jaar uit, dus voor mij is het een prima uitkomst.
Bij haast mocht ik uiteraard bij een andere huisarts uit de praktijk terecht.
Assistente deed overigens geen enkele poging tot triage, ze maakt gewoon een afspraak als ik dat wil en vroeg aan het end nog even waar het ongeveer over ging, dan kon ze dat erbij zetten. Maar ik gok dat ze op basis van mijn telefoonnummer ook mijn dossier er al bij had; ze heeft niets gevraagd (geen naam bijvoorbeeld) behalve m'n geboortedatum.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204811533
.

[ Bericht 99% gewijzigd door Sarabi op 20-05-2022 16:28:32 ]
pi_204811535
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:14 schreef derLudolf het volgende:

Nog leuker: Abellio is een dochterbedrijf van NS :P

Nederlandser Dan Arriva (DB dochter) dus.

Abellio NRW bestaat overigens niet meer dacht ik. Er heeft in februari een poosje heel leuk oud materieel gereden in NRW omdat Abellio failliet was :+
Ik wist dat jij met meer info zou komen. Je stelt niet teleur O+

quote:
7s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:17 schreef sigme het volgende:

Ik denk dat dat wel normaal is. Ik luister er wel eens muziek mee, maar altijd zachtjes.
Veruit het meeste wat ik ermee doe is vergaderen. Soms wat telefoneren, en heel soms een radio-uitzending.

Ik luister vooral podcasts en luisterboeken, dus dan is het wel fijn dat ik het kan verstaan. Bij muziek maakt dat niet heel veel uit. Het trillen is gestopt :? Misschien was er even veel bas oid. Geen idee. Het is verder wel echt geniaal handig om je oren verder vrij te hebben. Heel bijzonder dat het geluid zo goed is. Ik weet niet precies wat ik had verwacht, maar niet alsof het gewoon lijkt alsof je wel een koptelefoon op hebt.

Wel bijzonder dat je huisarts (de assistente) normaal niet al in de eerste week van juni wil plannen. Ik begrijp die logica ook niet zo goed. En ik neem aan dat als het van jou sneller had gemoeten je dat wel had aangegeven. Dat zal zij ook wel gedacht hebben.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 16:58:55 #35
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204811941
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik wist dat jij met meer info zou komen. Je stelt niet teleur O+
[..]

Ik vind het best teleurstellend dat ik niet weet hoe een bus van een niet meer bestaand bedrijf nog kan rijden :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204811943
Ik was wel vrij verdrietig, dat de beengeleiding bij mij geen optie was door die lompe dingen boven mijn oorschelp waar mijn bril van in de war raakte.
Dit helpt niet :'(
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204812169
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 16:58 schreef derLudolf het volgende:
Ik vind het best teleurstellend dat ik niet weet hoe een bus van een niet meer bestaand bedrijf nog kan rijden :+
Ja, daar heb ik helaas ook geen antwoord op. Die naam staat in de reisplanner van de NS als vervangend vervoerder tussen Meppel en Hoogeveen :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 20 mei 2022 @ 17:28:50 #38
63722 z80
I fink you freaky
pi_204812288
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:55 schreef fietsie het volgende:
(Overigens ben ik een groot voorstander van kilometerregistratie op het rijbewijs, en het toestaan van bepaalde acceleratiecurves, topsnelheden e.d. baseren op km/maand scores en totaal kilometrage)
Oudjes op de weg die vooruit kruipen want regen in een auto die een bak vermogen heeft. Maar nu eindelijk gekocht kan worden voor de leuk. Haal je hiermee niet van de weg.

Waar ik wel een voorstander van ben. Ruitenwisser aan, Lampen aan. De complete kerstboom.
Hele volksstammen die in de regen zonder licht rond hobbelen.
En een piepertje op het rempedaal. Trap dat ding in als je langzamer wil gaan rijden. Niet aanraken bij elk takje op de weg :( .
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 17:59:46 #39
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204812580
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:28 schreef z80 het volgende:

Hele volksstammen die in de regen zonder licht rond hobbelen.
En een piepertje op het rempedaal. Trap dat ding in als je langzamer wil gaan rijden. Niet aanraken bij elk takje op de weg :( .
Ik kom opvallend veel Tesla's tegen zonder licht. Voor je vertrekt poepen en plassen heeft volgens mij meer effect op je batterijduur dan led verlichting.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204812628
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:59 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ik kom opvallend veel Tesla's tegen zonder licht. Voor je vertrekt poepen en plassen heeft volgens mij meer effect op je batterijduur dan led verlichting.
Lijkt me sterk dat dat de reden is.....
Het is mij nog nooit opgevallen maar zal er morgen eens op letten als we weer een halve dag onderweg zijn.
Met een Tesla, waarvan de lichten altijd aan staan :+

[ Bericht 0% gewijzigd door Sarabi op 20-05-2022 18:15:39 ]
  vrijdag 20 mei 2022 @ 18:29:04 #41
63722 z80
I fink you freaky
pi_204812801
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat dat de reden is.....
Het is mij nog nooit opgevallen maar zal er morgen eens op letten als we weer een halve dag onderweg zijn.
Met een Tesla, waarvan de lichten altijd aan staan :+
Licht aan? Of dagrijverlichting. Dus enkel aan de voorkant wat licht en achter donker.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 18:35:40 #42
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204812852
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Lijkt me sterk dat dat de reden is.....
Het is mij nog nooit opgevallen maar zal er morgen eens op letten als we weer een halve dag onderweg zijn.
Met een Tesla, waarvan de lichten altijd aan staan :+
Ja geen idee, vandaag en gisteren zeg 7 van de 10 was Tesla zonder licht.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204812899
Nou mensen, Corona is nog niet weg en we hebben weer wat nieuws :+

https://www.ad.nl/binnenl(...)915211d2b6&auth_rd=1
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204812917
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:39 schreef PdeHoog het volgende:
Nou mensen, Corona is nog niet weg en we hebben weer wat nieuws :+

https://www.ad.nl/binnenl(...)915211d2b6&auth_rd=1
Da's niet nieuw, da's oud. Alleen meer en op een vreemde plek
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 20 mei 2022 @ 18:42:19 #45
63722 z80
I fink you freaky
pi_204812932
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 18:44:18 #46
63722 z80
I fink you freaky
pi_204812962
Sorry. Niets beters te doen nu. Dus ik kom hier een beetje klooien.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204812985
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:29 schreef z80 het volgende:

[..]
Licht aan? Of dagrijverlichting. Dus enkel aan de voorkant wat licht en achter donker.
Wat er op dat moment wenselijk is.

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja geen idee, vandaag en gisteren zeg 7 van de 10 was Tesla zonder licht.
Dus je hebt eigenlijk geen idee wat de reden is?
Met de hoeveelheid superchargers in NL is het niet nodig om zonder verlichting te rijden.

Maar goed net zoals bij 'normale' auto's heb je ook bestuurders die er niets om geven of gewoon niet op letten.
pi_204813040
Licht aan is toch gewoon altijd wenselijk. Zelfs (juist) in de zon ben je beter zichtbaar met licht aan.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 20 mei 2022 @ 18:51:01 #49
63722 z80
I fink you freaky
pi_204813042
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat er op dat moment wenselijk is.
[..]
Dus je hebt eigenlijk geen idee wat de reden is?
Met de hoeveelheid superchargers in NL is het niet nodig om zonder verlichting te rijden.

Maar goed net zoals bij 'normale' auto's heb je ook bestuurders die er niets om geven of gewoon niet op letten.
Daarom koppel de verlichting aan de ruitenwissers. Die dingen zet je alleen aan met regen of mist. Juist dan heb je ook zowel voor als achter goede verlichting nodig.
Donker herkennen de meeste moderne auto's wel redelijk.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 18:52:05 #50
63722 z80
I fink you freaky
pi_204813059
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:50 schreef Vanyel het volgende:
Licht aan is toch gewoon altijd wenselijk. Zelfs (juist) in de zon ben je beter zichtbaar met licht aan.
Correct. Zelf ook altijd de verlichting aan.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 19:07:15 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204813199
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Wat er op dat moment wenselijk is.
[..]
Dus je hebt eigenlijk geen idee wat de reden is?

Of er verdwijnt steeds meer een stukje logisch nadenken met toenemende automatisering. Geen idee, ik heb altijd verlichting aan.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204813231
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 19:07 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Of er verdwijnt steeds meer een stukje logisch nadenken met toenemende automatisering. Geen idee, ik heb altijd verlichting aan.
En vroeger was alles beter :+

Persoonlijk heb ik ook altijd verlichting aan. Mijn man niet, maar wel als het nodig is.

Maar dat zie je bij alle soorten auto's. Dus ben benieuwd wat het bij andere auto's dan voor reden heeft?
pi_204814450

Nomnomnom Braziliaanse fudgeballen :9

Zeer vegan- en allergieproof Braziliaanse fudgeballen ook nog. _O_
pi_204814517
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnomnom Braziliaanse fudgeballen :9

Zeer vegan- en allergieproof Braziliaanse fudgeballen ook nog. _O_
Dat was best lekker geweest bij mijn kop thee ipv een paaseitje
We have far more in common than that which devides us..
pi_204814547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnomnom Braziliaanse fudgeballen :9

Zeer vegan- en allergieproof Braziliaanse fudgeballen ook nog. _O_
Teles vrolijke ballen *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:08:32 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204814646
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 17:28 schreef z80 het volgende:

[..]

En een piepertje op het rempedaal. Trap dat ding in als je langzamer wil gaan rijden. Niet aanraken bij elk takje op de weg :( .
Hier heb ik een theorie over. J moppert ook vaak op mensen waarvan het remlicht om de haverklap aan gaat, ogenschijnlijk zonder reden. Hij remt zelf alleen als het echt moet, anders laat hij gewoon het gas los.
Toen ik een keer achter hem reed, ging tot mijn verbazing om de haverklap zijn remlicht aan. Ik denk dat dat komt omdat zijn type auto echt inhoudt als je het gas loslaat, in plaats van normaal uitrolt zoals mijn ouderwetse auto.
Spoilers!
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:09:21 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204814663
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:48 schreef Tele6 het volgende:
[ afbeelding ]
Nomnomnom Braziliaanse fudgeballen :9

Zeer vegan- en allergieproof Braziliaanse fudgeballen ook nog. _O_
Wat tof _O_

Hoort dit bij een Braziliaans menu? Wat zit er nog meer bij?
Spoilers!
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 21:10:46 #58
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204814685
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier heb ik een theorie over. J moppert ook vaak op mensen waarvan het remlicht om de haverklap aan gaat, ogenschijnlijk zonder reden. Hij remt zelf alleen als het echt moet, anders laat hij gewoon het gas los.
Toen ik een keer achter hem reed, ging tot mijn verbazing om de haverklap zijn remlicht aan. Ik denk dat dat komt omdat zijn type auto echt inhoudt als je het gas loslaat, in plaats van normaal uitrolt zoals mijn ouderwetse auto.
Een dynamo is natuurlijk ook een (motor)rem :Y
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:11:39 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204814694
Hier waren het een paar zware dagen. De voorbereidingen voor de streekmarkt waren eigenlijk te veel voor een paar dagen. Ik lig nu met een coolpack op mijn pols. 360 potjes vullen is blijkbaar niet goed voor de pols.
Spoilers!
pi_204814695
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier heb ik een theorie over. J moppert ook vaak op mensen waarvan het remlicht om de haverklap aan gaat, ogenschijnlijk zonder reden. Hij remt zelf alleen als het echt moet, anders laat hij gewoon het gas los.
Toen ik een keer achter hem reed, ging tot mijn verbazing om de haverklap zijn remlicht aan. Ik denk dat dat komt omdat zijn type auto echt inhoudt als je het gas loslaat, in plaats van normaal uitrolt zoals mijn ouderwetse auto.
Mind = blown :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:13:15 #61
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204814723
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:10 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Een dynamo is natuurlijk ook een (motor)rem :Y
Ah, goed geredeneerd dus :)
Spoilers!
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:14:49 #62
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204814743
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Mind = blown :o
Ja toch?

Hoe is het met je vriendin en de vakantiestress?
Ik heb niet onthouden waar je naartoe gaat eigenlijk.
Spoilers!
pi_204814747
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wat tof _O_

Hoort dit bij een Braziliaans menu? Wat zit er nog meer bij?
Het hoort bij een mid/zuid-Amerikaans menu. Verder hebben we:

- Groene paprikarijst
- Refried beans
- Kip in pittige sesamsaus
- Een soort shakshuka-situatie maar dan zuidamerikaans
- Een salade met biet, sinaasappel, limoen en geroosterde pinda's

Het oorspronkelijke toetje was capirotada, een broodpudding met appel, rozijnen en kaas.
Kaasloos is daar echt niks aan (de kaas is nou juist het bijzondere aan het gerecht) dus voor de mensen met melkallergie/lactose-intolerantie en de veganisten hebben we wat anders gezocht. Vandaar de fudgeballen van gecondenseerde kokosmelk. :9
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:17:08 #64
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204814771
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:15 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Het hoort bij een mid/zuid-Amerikaans menu. Verder hebben we:

- Groene paprikarijst
- Refried beans
- Kip in pittige sesamsaus
- Een soort shakshuka-situatie maar dan zuidamerikaans
- Een salade met biet, sinaasappel, limoen en geroosterde pinda's

Het oorspronkelijke toetje was capirotada, een broodpudding met appel, rozijnen en kaas.
Kaasloos is daar echt niks aan (de kaas is nou juist het bijzondere aan het gerecht) dus voor de mensen met melkallergie/lactose-intolerantie en de veganisten hebben we wat anders gezocht. Vandaar de fudgeballen van gecondenseerde kokosmelk. :9
Dat klinkt allemaal uitstekend :) Hoe maak je Zuid-Amerikaanse shakshuka? Klinkt lekker.
Spoilers!
pi_204814819
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:17 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat klinkt allemaal uitstekend :) Hoe maak je Zuid-Amerikaanse shakshuka? Klinkt lekker.
Het lijkt erg op wat ik ken als shakshuka. Ui, flink veel groene paprika en een chilipeper in stukjes bakken, tomatenblokjes erbij, laten sudderen en inkoken. Op het eind breek je je eieren erover en gaat er roomkaas in plakjes overheen.

Ik ben benieuwd wat we er na de evaluaties van dit jaar van gaan maken, want het klinkt wel een stuk minder opwindend dan de kip in pittige sesamsaus.
pi_204814868
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 18:42 schreef z80 het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwaar Schrödinger opgegraven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204814926
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier waren het een paar zware dagen. De voorbereidingen voor de streekmarkt waren eigenlijk te veel voor een paar dagen. Ik lig nu met een coolpack op mijn pols. 360 potjes vullen is blijkbaar niet goed voor de pols.
Driehonderdzestig potjes nog wel.
Vulde je die met een lepel of met een trechter.
Ben zo benieuwd naar je eerste markt ervaring. :D In ieder geval droog weer.

@Tele6 wat een leuke gekleurde balletjes.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:36:43 #68
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204815005
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:29 schreef AnneX het volgende:

[..]
Driehonderdzestig potjes nog wel.
Vulde je die met een lepel of met een trechter.
Ben zo benieuwd naar je eerste markt ervaring. :D In ieder geval droog weer.

@:Tele6 wat een leuke gekleurde balletjes.
Ik vul ze met een lepel. Dat is tot nu toe de beste methode.

Ik ben ook heel benieuwd. Er komt vast geen hond en niemand koopt natuurlijk een potje kruiden. Maar dan weet ik dat, heb ik het meegemaakt en dan heb ik gewoon alvast een heel grote voorraad voor de winkelverkoop :)
Spoilers!
pi_204815096
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vul ze met een lepel. Dat is tot nu toe de beste methode.

Ik ben ook heel benieuwd. Er komt vast geen hond en niemand koopt natuurlijk een potje kruiden. Maar dan weet ik dat, heb ik het meegemaakt en dan heb ik gewoon alvast een heel grote voorraad voor de winkelverkoop :)
Het zal je verbazen. *)
pi_204815159
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:36 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vul ze met een lepel. Dat is tot nu toe de beste methode.

Ik ben ook heel benieuwd. Er komt vast geen hond en niemand koopt natuurlijk een potje kruiden. Maar dan weet ik dat, heb ik het meegemaakt en dan heb ik gewoon alvast een heel grote voorraad voor de winkelverkoop :)
Och och maar liefie, moet je dan niet een trechter kopen met een wijde vulopening die op je potjes past ?

Met deze kan je jampotten en flessen vullen:
Trechter met wijde opening: ca. Ø 14,3 x 7 cm
Reduceerbeugel: Ø 6,2 x 3,5 cm / uitloop Ø 3,2 cm
Flesbevestiging: Ø 6,2 x 5,5 cm / uitloop: Ø 1,6 cm

Eigenlijk wou ik deze laten zien:

Maar die is niet speciaal voor voedingsmiddelen dus misschien wil je die niet.
Is wel wat goedkoper.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204815181
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:14 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja toch?

Hoe is het met je vriendin en de vakantiestress?
Ik heb niet onthouden waar je naartoe gaat eigenlijk.
Dit gaat mij een hoop ergernis schelen over mensen die ogenschijnlijk onnodig op de rem trappen _O_
(En als je theorie niet klopt dan blijf ik erin geloven = goed voor bloeddruk :+ )

Ik heb vandaag geen contact meer gehad met vriendin, die kan ik dan het beste met rust laten zodat ze in eigen tempo kan rommelen. Is verder geen stresskip, regelt haar zaakjes prima, maar dat huishouden… daar zit voor haar letterlijk geen belang in en rommel deert haar niet. Tot er dus iemand in huis moet zijn.

Ik verwacht dat ze inmiddels alles op orde heeft en dat we morgenvroeg goedgemutst op weg gaan naar Noorwegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua plannen van route en leuke dingen doen is zij een stuk beter dan ik _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204815202
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ah, goed geredeneerd dus :)
Hoezo? Mijn remlicht gaat niet branden als ik de motorrem erop zet (lees: de koppeling niet intrap maar wel het gas loslaat).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204815209
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier waren het een paar zware dagen. De voorbereidingen voor de streekmarkt waren eigenlijk te veel voor een paar dagen. Ik lig nu met een coolpack op mijn pols. 360 potjes vullen is blijkbaar niet goed voor de pols.
Wauw! Flinke klus ja :D

Ik vond 80 zakjes vlees vullen voor de katten (2 katten maal 20 dagen maal 2x per dag eten) al veel.

Je markt wordt vast een succes! Sowieso een goede ervaring en PR voor je kruiderijen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 mei 2022 @ 21:56:38 #74
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204815269
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:52 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoezo? Mijn remlicht gaat niet branden als ik de motorrem erop zet (lees: de koppeling niet intrap maar wel het gas loslaat).
Ik heb sterk de indruk dat het hier auto's met een volledig elektrische aandrijving betreft, die het remlicht inschakelen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  Moderator vrijdag 20 mei 2022 @ 21:57:40 #75
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204815281
quote:
5s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:52 schreef sigme het volgende:

[..]
Hoezo? Mijn remlicht gaat niet branden als ik de motorrem erop zet (lees: de koppeling niet intrap maar wel het gas loslaat).
Zo heel veel compressie heeft een auto nou ook niet, dat het veel effect is minder groot als een dynamo.

Verder kun je dynamo heel eenvoudig op de remlichten aansluiten.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 20 mei 2022 @ 22:01:05 #76
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204815324
wij gingen weer een huis bekijken.

conclusie; goede plek, passende prijs, maar er moet zo ontzettend veel aan gebeuren. Enkele gietijzeren radiatoren, ongeisoleerde begane grond, veel hout-delen aan de gevel met daarachter minimale isolatie (bv rond alle kozijnen aan zij- en bovenkant) en binnen helemaal jaren '80...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 22:02:11 #77
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204815336
quote:
11s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:47 schreef sigme het volgende:

[..]
Och och maar liefie, moet je dan niet een trechter kopen met een wijde vulopening die op je potjes past ?
[ afbeelding ]
Met deze kan je jampotten en flessen vullen:
Trechter met wijde opening: ca. Ø 14,3 x 7 cm
Reduceerbeugel: Ø 6,2 x 3,5 cm / uitloop Ø 3,2 cm
Flesbevestiging: Ø 6,2 x 5,5 cm / uitloop: Ø 1,6 cm

Eigenlijk wou ik deze laten zien:
[ afbeelding ]
Maar die is niet speciaal voor voedingsmiddelen dus misschien wil je die niet.
Is wel wat goedkoper.
Nou. Ik vul dus over het algemeen 4-10 soorten per dag. Al die soorten krijgen uiteraard een schone lepel. Een investering in 10 trechters is best fors. Ik heb de perfecte trechter nog niet gevonden ook. Die middelste ziet er wel goed uit trouwens.

Ik vul ook wel eens potjes door uit de zak te schenken. Bij de grovere mixen lukt dat redelijk. Maar dan ontstaat er een nieuw probleem. De mix raakt niet goed aangedrukt en het potje stroomt over. Dan komt er alsnog een lepel aan te pas. Het levert heen tijdswinst op. Wel afwisseling.
Spoilers!
pi_204815377
Kan je het wel helemaal naar eigen wensen aanpassen @fietsie Jammer dat de caravan van @Lucky_Strike weg is ;)

Dat zijn veel potjes. En er komen van heel veel bezoekers.

Een huis helemaal schoon en opgeruimd voor de vakantie heb ik niet, maar de zakjes en tasjes herken ik maar al te goed
We have far more in common than that which devides us..
pi_204815435
Heel veel succes met de verkoop Lucky ^O^
  vrijdag 20 mei 2022 @ 22:11:50 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204815445
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:50 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit gaat mij een hoop ergernis schelen over mensen die ogenschijnlijk onnodig op de rem trappen _O_
(En als je theorie niet klopt dan blijf ik erin geloven = goed voor bloeddruk :+ )

Ik heb vandaag geen contact meer gehad met vriendin, die kan ik dan het beste met rust laten zodat ze in eigen tempo kan rommelen. Is verder geen stresskip, regelt haar zaakjes prima, maar dat huishouden… daar zit voor haar letterlijk geen belang in en rommel deert haar niet. Tot er dus iemand in huis moet zijn.

Ik verwacht dat ze inmiddels alles op orde heeft en dat we morgenvroeg goedgemutst op weg gaan naar Noorwegen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Qua plannen van route en leuke dingen doen is zij een stuk beter dan ik _O_
Oh ja. Noorwegen. Gaaf zeg, veel plezier ^O^
Spoilers!
pi_204815449
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 22:11 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Oh ja. Noorwegen. Gaaf zeg, veel plezier ^O^
pi_204815583
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:11 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier waren het een paar zware dagen. De voorbereidingen voor de streekmarkt waren eigenlijk te veel voor een paar dagen. Ik lig nu met een coolpack op mijn pols. 360 potjes vullen is blijkbaar niet goed voor de pols.
Wow dat zijn veel potjes *O* veel plezier
pi_204816119
Top actie weer hier :')

Kater was al de hele avond in de tuin. Heeft hij dit voorjaar nog niet echt gedaan en mij leek een regenachtig buiten ook niet echt aantrekkelijk. Maar kat is kat dus het zal wel.
Net liep ik naar de kattenkamer, voerbakje van meneer nog half vol. Dat komt vaker voor.

Een roepende kat aan het raam… dat zie ik niet zo vaak. Men komt en gaat normaliter zoals het belieft. Raam stond op een kiertje en om het helemaal open te doen moet kat van de vensterbank verdwijnen. Deed hij niet, en zo aanhankelijk had ik hem door het glas nog nooit gezien. Beetje vreemd. Kom maar binnen jongen, door het… kattenluik.

Wat ik vanmiddag had gepoetst, en blijkbaar op standje ‘wel naar buiten maar niet meer naar binnen’ had gedraaid :@

Standje goed gedraaid (driedubbel gecheckt), op mijn buik liggend lieve woordjes geroepen en binnen 30 seconden kwam er een blije kater naar binnen die na wat aaien meteen richting voerbak ging.

Beter vandaag dan morgen, zeggen we maar :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204816143
@Lucky-Strike Ooit bij de xenos 3 maten plastic trechtertjes als geheel gekocht.
Gebruik ik (ook) om de pepermaler te vullen vanuit grooote bus.
En olijfolie overgieten etc etc.

@Cat-astrophe goeie reis en veel plezier met de hotels en geplande uitstapjes. w/
Kunnen we hier meereizen? of moeten we dan fb vriendjes worden? via dm of zo.
Jammerende kat. 😢
pi_204816174
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 23:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Top actie weer hier :')

Kater was al de hele avond in de tuin. Heeft hij dit voorjaar nog niet echt gedaan en mij leek een regenachtig buiten ook niet echt aantrekkelijk. Maar kat is kat dus het zal wel.
Net liep ik naar de kattenkamer, voerbakje van meneer nog half vol. Dat komt vaker voor.

Een roepende kat aan het raam… dat zie ik niet zo vaak. Men komt en gaat normaliter zoals het belieft. Raam stond op een kiertje en om het helemaal open te doen moet kat van de vensterbank verdwijnen. Deed hij niet, en zo aanhankelijk had ik hem door het glas nog nooit gezien. Beetje vreemd. Kom maar binnen jongen, door het… kattenluik.

Wat ik vanmiddag had gepoetst, en blijkbaar op standje ‘wel naar buiten maar niet meer naar binnen’ had gedraaid :@

Standje goed gedraaid (driedubbel gecheckt), op mijn buik liggend lieve woordjes geroepen en binnen 30 seconden kwam er een blije kater naar binnen die na wat aaien meteen richting voerbak ging.

Beter vandaag dan morgen, zeggen we maar :')
Och erm
We have far more in common than that which devides us..
pi_204816180
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 23:05 schreef AnneX het volgende:
@:Lucky-Strike Ooit bij de xenos 3 maten plastic trechtertjes als geheel gekocht.
Gebruik ik (ook) om de pepermaler te vullen vanuit grooote bus.
En olijfolie overgieten etc etc.

@:Cat-astrophe goeie reis en veel plezier met de hotels en geplande uitstapjes. w/
Kunnen we hier meereizen? of moeten we dan fb vriendjes worden? via dm of zo.
Jammerende kat. 😢
Dank je :)
Ik heb vast tijd om jullie hier te laten meereizen. Via FB bewust niet.
Bekenden weten wel dat ik weg ben en krijgen foto’s via meer privé kanalen. En vrienden van vrienden hoeven het niet live te weten ;)

De jammer is inmiddels uit de kat. Was ook meer verbazing dan wat anders.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 20 mei 2022 @ 23:12:09 #87
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204816199
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 23:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
Top actie weer hier :')


Oeps :D

AnneX, ik heb ook wel normale trechters. En ook vultrechters voor het wecken. Maar normale trechters zijn te smal en hebben een te lange tuit, de wecktrechters zijn te breed voor mijn potjes.
Er is wel een betere oplossing dan wat ik nu doe hoor. Ik wil niet alles afschieten wat jullie opperen. Ik broed er nog even op door :)
Spoilers!
pi_204816213
Papiertrechter rollen?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 20 mei 2022 @ 23:16:02 #89
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204816232
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 23:13 schreef Vanyel het volgende:
Papiertrechter rollen?
Dit is niet eens een gekke optie. Mits ik dat papier niet vast hoef te houden want dan raakt de weegschaal van slag. Ik ga het eens proberen.
Spoilers!
pi_204816307
Idee door naar de experimentele fase *O* *O* *O*

Het werkt niet zo goed om poeder in gelcapsules te doen trouwens. Maar ik gok dat jouw potten een iets grotere vulopening hebben.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204816763
Wij deden geloof ik mini koffiefilters en dan de onderkant eruit knippen. Kant en klare minitrechter.

En nu ga ik slapen. :Z
pi_204817070
Mogguh :O Al 1,5 uur wakker :O Zo varen *O*
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 21 mei 2022 @ 07:15:23 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204817168
Mogguh
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 21 mei 2022 @ 07:22:56 #94
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204817180
Hallo.
Spoilers!
pi_204817242
Joe.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204817245
Ochtend! Ik hoor net dat mijn reisgenoot iets langer nodig heeft voor de laatste voorbereidingen.
Dus nu een half uur extra. Kan ik nog verse broodjes halen :Y)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204817267
Heel fijne vakantie (en goede reis) alvast cat! *O*
pi_204817303
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 07:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend! Ik hoor net dat mijn reisgenoot iets langer nodig heeft voor de laatste voorbereidingen.
Dus nu een half uur extra. Kan ik nog verse broodjes halen :Y)
Veel plezier op vakantie *O*
I solemnly swear i'm up to no good
  zaterdag 21 mei 2022 @ 08:29:52 #99
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204817367
Fijne reis cat!
Zwaai even naar links als je bij kolding bent :W
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204817391
Môgge

Fijne vakantie @Cat-astrophe

En @PdeHoog natuurlijk ook op het bootje

Hoe laat begint de markt @Lucky_Strike?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204817408
Goedemorgen :O
Vandaag is de laatste bezorgdag van deze periode. Hierna begint het festivalseizoen en dan over 2 maanden eindelijk weer brouwen.

quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 07:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend! Ik hoor net dat mijn reisgenoot iets langer nodig heeft voor de laatste voorbereidingen.
Dus nu een half uur extra. Kan ik nog verse broodjes halen :Y)
Veel plezier *O*
pi_204817443
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 08:39 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen :O
Vandaag is de laatste bezorgdag van deze periode. Hierna begint het festivalseizoen en dan over 2 maanden eindelijk weer brouwen.
[..]
Veel plezier *O*
Doet me er aan denken, triple met paradijszaad viel in de smaak.
Subtiel. Voor jullie handtekening iets zoet en weinig bitter; maar wel erg geslaagd.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204817463
Goedemorgen! Vandaag high-teaen bij kasteel Maurick. Veel zin in!
pi_204817515
Ik heb vanmiddag een naai workshop. Heb me vergist, er zijn er 2 vandaag en ik had die van vanochtend willen volgen maar die van vanmiddag is ook hartstikke leerzaam.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204817571
Lucky, veel plezier vandaag. Lijkt me nog best spannend zo'n eerste keer! Hopelijk is het ook vooral leuk.

Cat een heel fijne en relaxte vakantie gewenst. Hopelijk heeft vakantievoorstress alles wat ze nog had willen/moeten doen gedaan en gevonden ;)

Ik ben net 5 minuten thuis. Ik was vrij om 7 uur. Nu maar snel naar bed.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 21 mei 2022 @ 09:15:15 #106
63722 z80
I fink you freaky
pi_204817577
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Hier heb ik een theorie over. J moppert ook vaak op mensen waarvan het remlicht om de haverklap aan gaat, ogenschijnlijk zonder reden. Hij remt zelf alleen als het echt moet, anders laat hij gewoon het gas los.
Toen ik een keer achter hem reed, ging tot mijn verbazing om de haverklap zijn remlicht aan. Ik denk dat dat komt omdat zijn type auto echt inhoudt als je het gas loslaat, in plaats van normaal uitrolt zoals mijn ouderwetse auto.
Een moderne auto zou kunnen. Een koekblik met plofmoter uit het jaar kruik niet.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 09:22:02 #107
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204817623
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 07:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend! Ik hoor net dat mijn reisgenoot iets langer nodig heeft voor de laatste voorbereidingen.
Dus nu een half uur extra. Kan ik nog verse broodjes halen :Y)
Fijne vakantie! *O*

En veel plezier op de markt @Lucky_Strike!
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204817633
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 08:46 schreef sigme het volgende:

[..]
Doet me er aan denken, triple met paradijszaad viel in de smaak.
Subtiel. Voor jullie handtekening iets zoet en weinig bitter; maar wel erg geslaagd.
Leuk om te horen! Ik denk dat die wel interessant is om volgend jaar lente/zomer uit te brengen.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 09:22:56 #109
63722 z80
I fink you freaky
pi_204817634
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 07:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend! Ik hoor net dat mijn reisgenoot iets langer nodig heeft voor de laatste voorbereidingen.
Dus nu een half uur extra. Kan ik nog verse broodjes halen :Y)
Goede vakantie.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 09:24:07 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_204817644
Vandaag rommelmarkt in het dorp. Dus tafels voor de deelnemende huizen. Zo eens een rondje door het dorp lopen.
Nu eerst mok nummer 2 aan koffie naar binnen werken.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204817663
Nou de wereld gaat naar de verdommenis.
Op deze fraaie zaterdagmorgen.
Gelezen: een stuk over de Zorg: Het pijnpunt van de zorg bezien door een lullig slangetje in VK; link https://www.volkskrant.nl(...)0f7a4dbef80303de868d
over uit huis geplaatste kinderen volgens een kinderrechter (“er was meer aan de hand dan belastingschulden”)
Link https://www.volkskrant.nl(...)ingschuld~b345d9d1a/ zegt zij en over de Missers van Rijkswaterstaat bij vernieuwen van de Afsluitdijk.
https://blendle.com/i/hp-(...)MS05MjAyNDkifQ%3D%3D


Ook goeiemorgen.

@Kaatje1 leuker dat de workshops weer zijn begonnen! Live neem ik aan?

@Isabeau welterusten en hoe lang nog klooien met vervoer en trein?

@Candaasje eigenlijk verwachtte ik wel een “sleutelverslag” van gister.
Met champagne in de tuin en zo. w/

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 21-05-2022 09:45:32 ]
pi_204817670
Alleen dit weekend nog!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204817673
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Alleen dit weekend nog!
Hoera! w/
Anders had je nog beter in huis in een kamertje kunnen slapen.
* herinnert zich nachtelijke oproepen en dat om 4 uur op een reservebed in de recovery gaan slapen een betere optie was dan naar huis met taxi en terug om 7:30 omdat de dagdienst begint. .
pi_204817676
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 09:27 schreef AnneX het volgende:
Nou de wereld gaat naar de verdommenis. Op deze fraaie zaterdagmorgen.
Gelezen: een stuk over de Zorg: Het pijnpunt van de zorg bezien door een lullig slangetje
over uit huis geplaatste kinderen volgens een kinderrechter (“er was meer aan de hand dan belastingschulden”) zegt zij en over de Missers van Rijkswaterstaat bij vernieuwen van de Afsluitdijk.
Ook goeiemorgen.

@:Kaatje1 leuker dat de workshops weer zijn begonnen! Live neem ik aan?

@:Isabeau welterusten en hoe lang nog klooien met vervoer en trein?

@:Candaasje eigenlijk verwachtte ik wel een “sleutelverslag” van gister.
Met champagne in de tuin en zo. w/
Volgt nog! :D
Nog iets te druk met 4368 dingen regelen, halen, tussendoor nog werken...
pi_204817839
@Cat-astrophe fijne vakantie! *G*
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 mei 2022 @ 10:32:15 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204818128
Groeten uit Osnabrück :W

Leuk dagje met veel bier, een goed stuk varken en gitaarmuziek op de diverse podia.

We gaan zo eens de dierentuin bezoeken. 😺
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_204819194
Fijne vakantie @Cat-astrophe en veel plezier en succes op de markt @Lucky_Strike!

Ik testte tot mijn verbazing positief op corona vanmorgen :o :(
Ik had sinds de bronchitis 3.5 week geleden nog steeds een hoestje, maar er was ook gezegd dat dat weken kan aanhouden. Vanaf dinsdagavond had ik het idee dat t wat meer werd, maar gezien ik vanaf vorige week donderdag tm dinsdag zo'n 4 a 5u per nacht had geslapen met congres, feestjes, schrijfweek etc dacht ik dat dat gewoon daardoor kwam. Neusverkouden ook, maar dat ben ik al twee jaar, dus ook dat was niet alarmerend. Enige reden dat ik ging testen was omdat ik op 6mnd oude baby zou gaan passen vanmiddag.

Ik vind het nu wel lastig met wat is dan dag 1 van klachten (want ik heb al 3.5 week klachten, maar ik neem dan maar dinsdag omdat dat me achteraf gezien meest logisch lijkt), maar vooral ook met 24u klachtenvrij. Want voor ik corona kreeg was ik dus ook niet klachtenvrij, want chronisch neusverkouden, en bronchitishoest (en ik heb tijdens de bronchitis 4x negatief getest en ook in de week erna nog, dus ik weet vrij zeker dat het niet al de hele tijd corona is). Moet ik dan nu wel wachten tot ik dus compleet 100% klachtenvrij ben? Of alleen geen hoest meer (omdat lastig bepalen of het coronahoest of bronchitishoest is) maar niet tot neusverkoudheid weg is (want dat heb ik altijd en is eerder nooit corona geweest)? Na 10 dagen mag je sowieso uit isolatie ook met klachten, maar ik heb morgen natuurlijk hockey waar ik graag heen wil - mits het kan. Als ik nog hoest ga ik uiteraard sowieso niet, maar vandaag hoest ik tot nu toe eigenlijk nauwelijks, alleen af en toe een kuchje.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 12:48:30 #118
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_204819223
Dan pak je de dag van testen lijkt mij. Dus 5 dagen vanaf nu. En geen hockey dat hebben we deze 2 jaar toch wel geleerd?

En testen doe je over het algemeen niet zo heel lang positief.
pi_204819329
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 09:54 schreef Tele6 het volgende:
@:Cat-astrophe fijne vakantie! *G*
pi_204819336
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 09:13 schreef Isabeau het volgende:
Lucky, veel plezier vandaag. Lijkt me nog best spannend zo'n eerste keer! Hopelijk is het ook vooral leuk.

Cat een heel fijne en relaxte vakantie gewenst. Hopelijk heeft vakantievoorstress alles wat ze nog had willen/moeten doen gedaan en gevonden ;)

Ik ben net 5 minuten thuis. Ik was vrij om 7 uur. Nu maar snel naar bed.
Wat een ellende zeg -O-
pi_204819382
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 09:27 schreef AnneX het volgende:
Nou de wereld gaat naar de verdommenis.
Op deze fraaie zaterdagmorgen.
Gelezen: een stuk over de Zorg: Het pijnpunt van de zorg bezien door een lullig slangetje in VK; link https://www.volkskrant.nl(...)0f7a4dbef80303de868d

Tell me about it :X Die invulhysterie met uitvoeringsverzoeken en andere gigantisch tijd slurpend gekloot is aan de orde van de dag bij iedereen in de zorg idd.
Mooi voorbeeld ;( :(
pi_204819390
Ik had van die hele Beren nog nooit gehoord totdat @Blues er laatst over begon.
Vermakelijke recensie in de nrc: https://www.nrc.nl/nieuws(...)eurstelling-a4124796
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204819400
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:06 schreef sigme het volgende:
Ik had van die hele Beren nog nooit gehoord totdat @:blues er laatst over begon.
Vermakelijke recensie in de nrc: https://www.nrc.nl/nieuws(...)eurstelling-a4124796
Haha zat m vanochtend te lezen ja _O-
pi_204819402
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 12:48 schreef -Bubseltje- het volgende:
Dan pak je de dag van testen lijkt mij. Dus 5 dagen vanaf nu. En geen hockey dat hebben we deze 2 jaar toch wel geleerd?

En testen doe je over het algemeen niet zo heel lang positief.
Dag van testen als startdag klachten nemen lijkt me overdreven conservatief, gezien ik duidelijk al klachten had en dat achteraf gezien dit als verklaring voor het wat meer worden van de hoest sinds dinsdagavond vrij plausibel is.

Verder vind ik de toon van je bericht wat passief-agressief, maar misschien ligt dat aan mij. 'Geen hockey hebben we deze 2 jaar toch wel geleerd'. Ja, ik heb inderdaad regelmatig niet kunnen hockeyen, ook tig keer omdat ik neusverkouden was maar nog niet getest kon worden of vier dagen duurde tussen inplannen en uitslag, en ik heb me altijd overdreven aan alle regels gehouden. Als je al twee jaar lang neusverkouden bent (en er is hier al vaker gezegd dat mensen echt niet meer elke keer zouden testen daarvoor als ze mij waren), is het dan echt zo'n rare vraag of ik dan bij die 5 dagen en klachtenvrij wel of niet de neusverkoudheid daar bij moet 'meerekenen'? Ik ben al twee jaar niet 100% klachtenvrij, dan is het toch onlogisch om te verwachten dat ik dat na een besmetting ineens wel zou zijn. Ik post zelf al dat als ik nog moet hoesten ik uiteraard niet ga.
pi_204819421
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dag van testen als startdag klachten nemen lijkt me overdreven conservatief, gezien ik duidelijk al klachten had en dat achteraf gezien dit als verklaring voor het wat meer worden van de hoest sinds dinsdagavond vrij plausibel is.

Verder vind ik de toon van je bericht wat passief-agressief, maar misschien ligt dat aan mij. 'Geen hockey hebben we deze 2 jaar toch wel geleerd'. Ja, ik heb inderdaad regelmatig niet kunnen hockeyen, ook tig keer omdat ik neusverkouden was maar nog niet getest kon worden of vier dagen duurde tussen inplannen en uitslag, en ik heb me altijd overdreven aan alle regels gehouden. Als je al twee jaar lang neusverkouden bent (en er is hier al vaker gezegd dat mensen echt niet meer elke keer zouden testen daarvoor als ze mij waren), is het dan echt zo'n rare vraag of ik dan bij die 5 dagen klachtenvrij wel of niet de neusverkoudheid daar bij moet 'meerekenen'? Ik ben al twee jaar niet 100% klachtenvrij, dan is het toch onlogisch om te verwachten dat ik dat na een besmetting ineens wel zou zijn. Ik post zelf al dat als ik nog moet hoesten ik uiteraard niet ga.
:*

Wees verstandig en luister naar jezelf en doe wat jij denkt dat kan en verantwoord is.
Misschien even niet tongen op de hockey ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 21 mei 2022 @ 13:19:06 #126
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_204819503
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:08 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Dag van testen als startdag klachten nemen lijkt me overdreven conservatief, gezien ik duidelijk al klachten had en dat achteraf gezien dit als verklaring voor het wat meer worden van de hoest sinds dinsdagavond vrij plausibel is.

Verder vind ik de toon van je bericht wat passief-agressief, maar misschien ligt dat aan mij. 'Geen hockey hebben we deze 2 jaar toch wel geleerd'. Ja, ik heb inderdaad regelmatig niet kunnen hockeyen, ook tig keer omdat ik neusverkouden was maar nog niet getest kon worden of vier dagen duurde tussen inplannen en uitslag, en ik heb me altijd overdreven aan alle regels gehouden. Als je al twee jaar lang neusverkouden bent (en er is hier al vaker gezegd dat mensen echt niet meer elke keer zouden testen daarvoor als ze mij waren), is het dan echt zo'n rare vraag of ik dan bij die 5 dagen en klachtenvrij wel of niet de neusverkoudheid daar bij moet 'meerekenen'? Ik ben al twee jaar niet 100% klachtenvrij, dan is het toch onlogisch om te verwachten dat ik dat na een besmetting ineens wel zou zijn. Ik post zelf al dat als ik nog moet hoesten ik uiteraard niet ga.
Misschien reageer ik heftig. Maar had zeker van jou wat meer verwacht altijd netjes testen. Dus vandaar... en niet alleen hoesten is besmettelijk ook jou neusverkoudheid.

Maar goed jij moet doen wat jij wil.

Ik leef al bijna 4 maanden met de gevolgen van een besmetting. Ik zou dat risico niet willen nemen omdat iemand anders aan te doen.
pi_204819532
vlinder test hier denk ik het meeste van allemaal, daarin is ze altijd heel netjes en eerlijk geweest. Maar ik zou wel gewoon de dag van de test als uitgangspunt nemen (omdat het niet te achterhalen is wanneer je besmet bent geraakt) en ik zou ook zeker nog oppassen met kleine kuchjes. Dus in dit geval niet naar hockey gaan. Ik had geen kuchje, en heb toen toch mijn halve team aan collega's de isolatie in geholpen.
pi_204819597
Middag trouwens!
Gisteren dus de sleutels gekregen en dat voelt nog wel een beetje onwerkelijk. Maar het begint ook wel steeds meer te wennen. O+
Eerst zelf met z'n tweetjes lekker gepicknickt in de tuin (die is wel lichtelijk 'ontploft' :D ) en daarna kwamen mijn ouders en schoonouders, iemand voor de cv (om te bekijken wat er moest gebeuren) en hebben we inderdaad feestelijk getoast met champagne. Die zo zuur was dat we er gelijk maar glazen fris achteraan hebben gegooid :')

Maar hey, ons huis *O*
  zaterdag 21 mei 2022 @ 13:33:30 #129
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204819645
Het gaat best goed :o
Spoilers!
  zaterdag 21 mei 2022 @ 13:40:06 #130
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204819697
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het gaat best goed :o
Top! *O*
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204819829
Thuis :O

@Lucky_Strike: ik had langs willen komen, maar ik was compleet gaar en mini zat alleen thuis dus ben gelijk naar huis gegaan!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204819858
Ik zeg ook niet dat ik per se ga, hè. Ik zei alleen dat ik het lastig vind om te bepalen hoe die 5 dagen en klachtenvrij te beoordelen, in mijn specifieke geval, waarin ik al 2 jaar überhaupt niet klachtenvrij ben.

Neusverkoudheid is bij mij alleen snot in neus. Ik nies niet of iets, er zit alleen wat snot in m'n neus. Altijd. En ik heb daar de afgelopen twee jaar al zó vaak onnodig de negatieve gevolgen van ondervonden, dat ik me afvraag of ik dan ook nu weer echt die 10 dagen moet aanhouden ipv 5, als na die 5 dagen alleen nog de klachten over zijn die ik altijd al heb. Want hoe weet je nou of die neusverkoudheid besmettelijk is als ik niet nies of iets en dat altijd heb? Ik heb nog nooit iemand aangestoken met wat dan ook met m'n neusverkoudheid.

Die dag 1 van klachten op dinsdag vind ik wel redelijk goed te verdedigen, die dag werd de hoest meer en ik heb vrijdag op congres gestaan met 150 mensen, een stukje teamuitje meegepakt en naar een verjaardag geweest en zondag ben ik de hele dag op de hockey geweest en heb ik meerdere keren met iemand staan tongen. Dus er is een dag waarop de klachten anders werden dan ervoor, én zowel twee als vier dagen daarvoor heb ik dingen gedaan waarbij de kans op besmetting een stuk hoger is dan bij mijn normale bezigheden.

Had t mss ook niet zo goed verwoord, maar ik was ook zeker niet van plan wel naar de hockey te gaan als ik morgen ook nog moet kuchen @Candaasje . Was meer om aan te geven dat het hoesten dat ik afgelopen dagen deed inmiddels al is afgezwakt tot hier en daar een kuchje, en het dus goed zou kunnen dat ik morgen dus alleen nog de neusverkoudheid heb, en daar zit dan mijn dilemma - ga ik dan wel, want geen andere klachten dan die ik altijd al heb ook bij geen corona, of ga ik dan niet, want niet 100% klachtenvrij. Als ik nog moet kuchen of iets anders dan die neusverkoudheid alleen dan ga ik sowieso niet. En als ik wel ga, blijf ik ook geen uren hangen, maar ga ik na de wedstrijd weer naar huis, en dus ook niet tongen ;)

Qua testen ben ik wel vrij netjes geweest altijd ja, ik ben sinds je in augustus 2020 kon testen 26 keer bij de GGD getest en heb minimaal 70 zelftesten gedaan. En tot vandaag dus altijd negatief.

Ik vind het wel heel vervelend voor je @-Bubseltje- dat je er al zo lang last van hebt en begrijp dan ook wel dat het je triggert.

Dank sigme :*

Ik twijfel nog even verder. Als de hoest helemaal weg is morgen ga ik ook sowieso nog eerst even rondjes rennen in m'n tuin om te kijken of ik dan ook niet moet hoesten, en dan beslis ik wat ik doe. Uiteraard heb ik ook m'n team ingelicht met het hele verhaal, tot nu toe zeggen zij dat als m'n hoest helemaal weg is, ze het prima vinden als ik kom.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 21-05-2022 14:07:04 ]
pi_204819863
En sleutels voor @Candaasje O+ *O*
pi_204819945
D'r had een zwaluw op m'n bed gescheten. Binnen. :')

Goed, genoeg gelummeld. Bed is alweer verschoond, er is gesport, er is gewandeld, ik ga maar eens wat nuttigs doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 21-05-2022 14:10:16 ]
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zaterdag 21 mei 2022 @ 14:09:06 #135
217702 Lonaa
Honger!
pi_204819981
Ik ben kapot. Maar ook nog heel druk.

;(
Sterkheidsbaas van alles.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 14:21:39 #136
63722 z80
I fink you freaky
pi_204820104
Stormschade is ook weer uit de tuin. Lees een heleboel takken en twijgjes.
Rondje door het dorp gelopen en 2 stukken taart op. Op 1 been kun je niet lopen en de opbrengst is voor de lokale jeugd.
Nu nog bedenken wat te eten straks.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204820380
Lekker voor Lucky en Candaas! Minder fijn voor Vlinder -O-

Ik heb weer 2 schatten gevonden, waarbij vooral die eerste op een enorm mooi verstild plekje lag.
Een verlaten privaat begraafplaatsje met megaveel vogeltjes O+ !!
Blues in GC / Geocaching #33 - verdwijnende caches
pi_204820548
quote:
2s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 14:09 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben kapot. Maar ook nog heel druk.

;(
Wat deed je en wat doe je nu nog dan! Neem snel een lange pauze!
pi_204820875
Ik herinner me @vlindertje89 nog wel hoe giftig je was toen een van de heren wel was komen hockeyen ondanks duidelijk of mogelijk besmet.

Dan is als je uitgaat van dinsdag vooral van belang of je de eerste dag telt als dag 0 of dag 1. Ik hoorde hier nogal regelmatig stemmen opgaan voor dag 0.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  zaterdag 21 mei 2022 @ 16:28:44 #140
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204821207
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:28 schreef Candaasje het volgende:
Middag trouwens!
Gisteren dus de sleutels gekregen en dat voelt nog wel een beetje onwerkelijk. Maar het begint ook wel steeds meer te wennen. O+
Eerst zelf met z'n tweetjes lekker gepicknickt in de tuin (die is wel lichtelijk 'ontploft' :D ) en daarna kwamen mijn ouders en schoonouders, iemand voor de cv (om te bekijken wat er moest gebeuren) en hebben we inderdaad feestelijk getoast met champagne. Die zo zuur was dat we er gelijk maar glazen fris achteraan hebben gegooid :')

Maar hey, ons huis *O*
Wat heerlijk!
Al veel wat jullie kunnen doen? Neem je nog vrij?

Ik kreeg vandaag een voedselsdroger voor mijn verjaardag. Zo kan ik nog meer voedsel bewaren! *O*
Nu nog uitzoeken wat er allemaal een beetje fatsoenlijk uit komt.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 16:45:53 #141
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204821450
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 16:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat heerlijk!
Al veel wat jullie kunnen doen? Neem je nog vrij?

Ik kreeg vandaag een voedselsdroger voor mijn verjaardag. Zo kan ik nog meer voedsel bewaren! *O*
Nu nog uitzoeken wat er allemaal een beetje fatsoenlijk uit komt.
Gefeliciteerd met je verjaardag! 🥳🎁💐

En @Kaatje1 heeft er 1, wellicht heeft zij nog tips. Geloof dat @Myraela en @Lucky_Strike er ook 1 hebben trouwens.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204821499
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 16:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat heerlijk!
Al veel wat jullie kunnen doen? Neem je nog vrij?

Ik kreeg vandaag een voedselsdroger voor mijn verjaardag. Zo kan ik nog meer voedsel bewaren! *O*
Nu nog uitzoeken wat er allemaal een beetje fatsoenlijk uit komt.
Paddo's :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204821773
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 15:57 schreef Vanyel het volgende:
Ik herinner me @:vlindertje89 nog wel hoe giftig je was toen een van de heren wel was komen hockeyen ondanks duidelijk of mogelijk besmet.

Dan is als je uitgaat van dinsdag vooral van belang of je de eerste dag telt als dag 0 of dag 1. Ik hoorde hier nogal regelmatig stemmen opgaan voor dag 0.
Dat eerste klopt idd, daar was ik pissig over, omdat hij bewust niet testte en ondanks koorts en hoesten wel op het veld stond én hele avond in clubhuis biertjes heeft zitten drinken, en niks tegen mij had gezegd (wetend dat ik 4dg later op vakantie zou gaan met vliegtuig en daarom wat voorzichtiger was). Die situatie vind ik dus wel wat anders dan die van mij (als ik zou gaan, ga ik alleen als geen klachten meer of geen klachten meer naast de altijd aanwezige neusverkoudheid en blijf ik niet hangen na de wedstrijd).

Maar dat tweede is scherp - ik wilde idd sowieso pas na die 5dg sinds eerste klachten en was uitgegaan van dinsdag dag 1 en dat morgen dan dus na dag 5 zou zijn, maar ik heb even op Rijksoverheid gekeken en je hebt gelijk, eerste dag klachten is dag 0, niet dag 1. Dus dan sowieso geen hockey morgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 21-05-2022 17:16:32 ]
pi_204821781
@gcjoel, gefeliciteerd! *O*
pi_204821935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 17:10 schreef vlindertje89 het volgende:
@:gcjoel, gefeliciteerd! *O*
pi_204821977
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 16:28 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Wat heerlijk!
Al veel wat jullie kunnen doen? Neem je nog vrij?

Ik kreeg vandaag een voedselsdroger voor mijn verjaardag. Zo kan ik nog meer voedsel bewaren! *O*
Nu nog uitzoeken wat er allemaal een beetje fatsoenlijk uit komt.
Gefeliciteerd *O*
pi_204821984
Net weer thuis van een dag bier bezorgen. Dit was de laatste etappe *O* 2 maanden lang elk weekend het hele land doorgetrokken. Nu even 1,5 week rust :D
pi_204822049
* Vanyel is mindblown.

Over de ribbels onderop een kruidenpotje wrijven met ander potje of lepel oid is kruiden uit potje dwarrelen :o
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204822536
Thuis! En veel geleerd (kan ook eea weer vergeten 😉) maar het was wel leuk!

Vervelend @vlindertje89 dacht je het te kunnen ontlopen.

Gefeliciteerd @Candaasje met de sleutel en @gcjoel met je verjaardag. Bij weckenonline.nl staan ook veel droogtips en kan je ook veel accessoires bestellen mocht je dat willen/nodig hebben
We have far more in common than that which devides us..
pi_204822825
Kookvrienden!
Ik kon geen apart topic vinden over kookvragen dus stel ik hem maar hier.
Ik ben een liefhebber van beenham maar sinds ik alleen woon eet ik het nog zelden omdat het vaak te veel is. Dus ik vroeg me af, kan je beenham invriezen? Zo ja, moet ik hem dan voor het bakken in de oven in porties verdelen of erna? (Ja ik eet meestal zo’n oven beenham ipv zo’n vacuüm verpakte want die hebben ze niet altijd in de supermarkt en slager gaat wat boven mijn budget).
Iemand die dit weet?
pi_204822877
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:22 schreef Pinuts het volgende:
Kookvrienden!
Ik kon geen apart topic vinden over kookvragen dus stel ik hem maar hier.
Ik ben een liefhebber van beenham maar sinds ik alleen woon eet ik het nog zelden omdat het vaak te veel is. Dus ik vroeg me af, kan je beenham invriezen? Zo ja, moet ik hem dan voor het bakken in de oven in porties verdelen of erna? (Ja ik eet meestal zo’n oven beenham ipv zo’n vacuüm verpakte want die hebben ze niet altijd in de supermarkt en slager gaat wat boven mijn budget).
Iemand die dit weet?
Denk dat beide mogelijkheden kunnen, maar ik zou zelf eerst in de oven en daarna een deel invriezen. Dan hoeft het maar 1keer lang in de oven en daarna kan je m opwarmen
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 21 mei 2022 @ 19:32:23 #152
63722 z80
I fink you freaky
pi_204822912
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:22 schreef Pinuts het volgende:
Kookvrienden!
Ik kon geen apart topic vinden over kookvragen dus stel ik hem maar hier.
Ik ben een liefhebber van beenham maar sinds ik alleen woon eet ik het nog zelden omdat het vaak te veel is. Dus ik vroeg me af, kan je beenham invriezen? Zo ja, moet ik hem dan voor het bakken in de oven in porties verdelen of erna? (Ja ik eet meestal zo’n oven beenham ipv zo’n vacuüm verpakte want die hebben ze niet altijd in de supermarkt en slager gaat wat boven mijn budget).
Iemand die dit weet?
Klaargemaakt in porties in de vriezer gaat goed. Wat ik doe met ham en braadworst is deze net aan laten garen. Als je deze dan na het invriezen weer opwarmt is deze mooi gaar en niet droog.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204822921
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 13:06 schreef sigme het volgende:
Ik had van die hele Beren nog nooit gehoord totdat @:blues er laatst over begon.
Vermakelijke recensie in de nrc: https://www.nrc.nl/nieuws(...)eurstelling-a4124796
Ik dacht dat die foto van Hoogeveen was! Zijn er meer De Beren zo chique als die hier. Het interieur doet je denken aan geweldig goed eten en het eten zelf is. Tsja. Luxe fastfood.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204822933
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:28 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Denk dat beide mogelijkheden kunnen, maar ik zou zelf eerst in de oven en daarna een deel invriezen. Dan hoeft het maar 1keer lang in de oven en daarna kan je m opwarmen
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:32 schreef z80 het volgende:

[..]
Klaargemaakt in porties in de vriezer gaat goed. Wat ik doe met ham en braadworst is deze net aan laten garen. Als je deze dan na het invriezen weer opwarmt is deze mooi gaar en niet droog.
Thanks beide! En dan gewoon even kort in de oven bij het opwarmen? Of magnetron? (Ik warm het dan op mijn werk op en heb daar alleen oven en magnetron, geen kookplaat helaas).
pi_204822949
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Pinuts het volgende:

[..]
[..]
Thanks beide! En dan gewoon even kort in de oven bij het opwarmen? Of magnetron? (Ik warm het dan op mijn werk op en heb daar alleen oven en magnetron, geen kookplaat helaas).
Magnetron is prima
We have far more in common than that which devides us..
  zaterdag 21 mei 2022 @ 19:44:18 #156
63722 z80
I fink you freaky
pi_204823038
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 19:34 schreef Pinuts het volgende:

[..]
[..]
Thanks beide! En dan gewoon even kort in de oven bij het opwarmen? Of magnetron? (Ik warm het dan op mijn werk op en heb daar alleen oven en magnetron, geen kookplaat helaas).
Beide kan. Even uitproberen wat je het lekkerst vind. Magnetron is het snelste.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 21:20:10 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204823903
Ik leef nog *O* Nauwelijks, maar toch. Vandaag was best een succes. Het was leuk, best leuk, lekker weer. Ik heb best veel verkocht ook tot mijn verbazing.
Het contact met de andere standhouders was leuk. We hebben ook wel tips uitgewisseld.
Spoilers!
pi_204823926
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leef nog *O* Nauwelijks, maar toch. Vandaag was best een succes. Het was leuk, best leuk, lekker weer. Ik heb best veel verkocht ook tot mijn verbazing.
Het contact met de andere standhouders was leuk. We hebben ook wel tips uitgewisseld.
^O^
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204823944
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leef nog *O* Nauwelijks, maar toch. Vandaag was best een succes. Het was leuk, best leuk, lekker weer. Ik heb best veel verkocht ook tot mijn verbazing.
Het contact met de andere standhouders was leuk. We hebben ook wel tips uitgewisseld.
Wat leuk! Ben je los?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204823966
Er lopen honderdmiljoenmiljard mieren hier door de kamer, over de plinten, elke avond, al een week. Doen ze elk jaar een tijdje, en we zuigen ze zoveel mogelijk weg en op een gegeven moment houdt het op.
Begin deze week had ik toch maar besloten om chemische middelen in te gaan zetten. Mierenlokdoos. Nou, die mieren voelden zich niet gelokt.

Vandaag heb ik de plinten losgeschroefd. Er lag een hele berg tot microplastic gemalen piepschuim onder. Dat heb ik opgezogen en daarna mierenspray gespoten en nu zijn alle mieren dood denk ik. Sorry.
Maar mieren horen buiten en daar krijgen ze elk alle ruimte die er is.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204824003
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:24 schreef sigme het volgende:
Er lopen honderdmiljoenmiljard mieren hier door de kamer, over de plinten, elke avond, al een week. Doen ze elk jaar een tijdje, en we zuigen ze zoveel mogelijk weg en op een gegeven moment houdt het op.
Begin deze week had ik toch maar besloten om chemische middelen in te gaan zetten. Mierenlokdoos. Nou, die mieren voelden zich niet gelokt.

Vandaag heb ik de plinten losgeschroefd. Er lag een hele berg tot microplastic gemalen piepschuim onder. Dat heb ik opgezogen en daarna mierenspray gespoten en nu zijn alle mieren dood denk ik. Sorry.
Maar mieren horen buiten en daar krijgen ze elk alle ruimte die er is.
Oh, ik heb dit ook. Misschien iets minder, maar ik zie wel continu wel ergens een mier lopen en ze lopen ook over m'n salontafel, aanrecht en eettafel en in m'n keukenkast en ik vind het vies. Waar heb je die spray van? Ik heb vorig jaar op gegeven moment koffieprut voor de drempel van m'n achterdeur gestrooid, dat hielp geloof ik wel, dus ik moet weer even een buur zoeken die koffie drinkt en prut kan leveren, maar als dat niet lukt heb ik graag vast een alternatief paraat.

En wat goed Lucky! *O*
pi_204824055
Geen mieren binnnen. Wel buiten. In bomen en struiken. Gezellig de bladluis melkend. Krijgen we niet weg. Levert wel interessante macrofoto’s op. Oa van bladluisetende lieveheersbeestjes 8-) Die dan aangevallen worden door de mieren 8-)
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204824074
@vlindertje89 balen van je corona!
Enige pluspunt, nu heb je het gehad met weinig symptomen dus als je over 2 weken weer snottert hoef je je minder zorgen te maken :P

@Lucky_Strike fijn dat het goed ging!

@Lonaa :*

@Barreltje :W hoi!

@sigme wat een sukkels, die mieren

@gcjoel gefeliciteerd met je verjaardag! *G* *G* *O* *G* *G*

@z80 wat voor taart? :9
pi_204824096
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Oh, ik heb dit ook. Misschien iets minder, maar ik zie wel continu wel ergens een mier lopen en ze lopen ook over m'n salontafel, aanrecht en eettafel en in m'n keukenkast en ik vind het vies. Waar heb je die spray van? Ik heb vorig jaar op gegeven moment koffieprut voor de drempel van m'n achterdeur gestrooid, dat hielp geloof ik wel, dus ik moet weer even een buur zoeken die koffie drinkt en prut kan leveren, maar als dat niet lukt heb ik graag vast een alternatief paraat.

En wat goed Lucky! *O*
Ik heb niet her en der een mier hoor; het is een gesloten colonne van een paar honderd mieren, vastberaden op pad.

HG Mierenspray, van de bouwmarkt. HG mierenlokdoos deed he_le_maal niks.
Het is wel echt vies spul, en ik begrijp werkelijk geen hol van hoe je het slurfje aan de spuitbus zou moeten krijgen, dus ik doe het met handschoenen en dan maar zonder slurf. Het stinkt. Ik zou hier niet willen slapen vannacht - gelukkig was ik toch al van plan te gaan kampeerslapen, liefste blijft nog een nacht weg.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204824116
Oh…en we zagen vanmorgen fuutjes. Heel veel fuutjes O+ En visdiefjes, visarenden, een koekoek, reigers, bevers, sexende fuutjes, ganzen, babygansjes, zwanen, babyzwaantjes, eenden, baby-eendjes, nijlganzen, nog meer fuutjes, koetjes, schotse hooglanders, veel mooie boten van mensen die aan het overnachten waren in de Biesbosch en het was een geweldige tocht O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204824128
Ik ben vanochtend naar de Amazing Oriental geweest voor grote tokoboodschappen voor komende week. Laatste keer dat ik er was, was precies een jaar geleden voor precies hetzelfde doeleinde _O-
Het ging niet helemaal soepel. Ik heb een paar gokjes moeten doen over wat voor merk vissaus, wat voor trassi en er was een misverstand over zwarte vs groene kardemom. Ach ja.

Vanmiddag nog een beetje geholpen met hindernissen bouwen -- 2 dikke matten naar een hindernis helpen brengen omdat de hindernis boven boomwortels hing en die zijn natuurlijk nogal hard aan je hoofd als je uit de hindernis kukelt. Dus matten op aanhanger gelegd, aan aanhanger vast proberen te maken (we hadden maar één spanband en de matten waren 1.5 keer het formaat van de aanhanger, foei foei foei), héél langzaam en voorzichtig naar hindernis gereden (2 straten verderop gelukkig), matten neergelegd. Ik was Chef Slagboom-Openen en heb deze rol met verve volbracht. 8-)

Daarna het parcours gelopen. 8,6 km en 1u50min. Toen zere armen en dorst. Maar zere armen vielen mee, het is duidelijk een recreatieve run.

toen een enorme bak pastasalade en een waterijsje.

Nu moet ik de afwas doen en douchen. Beide geen zin in. :')
pi_204824139
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:35 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb niet her en der een mier hoor; het is een gesloten colonne van een paar honderd mieren, vastberaden op pad.

HG Mierenspray, van de bouwmarkt. HG mierenlokdoos deed he_le_maal niks.
Het is wel echt vies spul, en ik begrijp werkelijk geen hol van hoe je het slurfje aan de spuitbus zou moeten krijgen, dus ik doe het met handschoenen en dan maar zonder slurf. Het stinkt. Ik zou hier niet willen slapen vannacht - gelukkig was ik toch al van plan te gaan kampeerslapen, liefste blijft nog een nacht weg.
Ja ik heb er ook meer dan hier en daar één hoor, alleen omdat ze hier ook grotendeels over de plinten lopen zie ik ze lang niet allemaal vanaf de bank. Maar wel minder dan jij. Thanks, en goed om te weten van de lucht ook, zaak om als dat nodig is de katten even tijd buiten de woonkamer op te sluiten en de boel goed te luchten dus.
pi_204824140
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Oh…en we zagen vanmorgen fuutjes. Heel veel fuutjes O+ En visdiefjes, visarenden, een koekoek, reigers, bevers, sexende fuutjes, ganzen, babygansjes, zwanen, babyzwaantjes, eenden, baby-eendjes, nijlganzen, nog meer fuutjes, koetjes, schotse hooglanders, veel mooie boten van mensen die aan het overnachten waren in de Biesbosch en het was een geweldige tocht O+
Wauw _O_

Wat klinkt dat fantastisch.

Krijgen we foto's te zien? O+
pi_204824158
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Oh…en we zagen vanmorgen fuutjes. Heel veel fuutjes O+ En visdiefjes, visarenden, een koekoek, reigers, bevers, sexende fuutjes, ganzen, babygansjes, zwanen, babyzwaantjes, eenden, baby-eendjes, nijlganzen, nog meer fuutjes, koetjes, schotse hooglanders, veel mooie boten van mensen die aan het overnachten waren in de Biesbosch en het was een geweldige tocht O+
En nog geen foto’s?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204824164
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:39 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ja ik heb er ook meer dan hier en daar één hoor, alleen omdat ze hier ook grotendeels over de plinten lopen zie ik ze lang niet allemaal vanaf de bank. Maar wel minder dan jij. Thanks, en goed om te weten van de lucht ook, zaak om als dat nodig is de katten even tijd buiten de woonkamer op te sluiten en de boel goed te luchten dus.
Ik had eenzelfde probleem maar dan zilvervisjes hier. Zaten ook allemaal in/achter/onder de plinten.

Het slurfje van de spuitbus is wel handig, want dan kun je in kieren spuiten zonder dat je de plinten hoeft los te schroeven. (die hier kunnen niet zomaar los)

Ervoor en erna heel goed erlangs stofzuigen en dan heb je ook een hoop beesten al te pakken :Y
pi_204824267
Tegen zilvervisjes heb ik een val, die werkt ook prima. Gif met katten vind ik niet zo fijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_204824297
Vlindertje, zelftesten schijnen wel een redelijke indicator te zijn van besmettelijkheid. Zondag zelftest nog positief is (ook tuitstreepjes) zou ik voorzichtig zijn.

De Duitser was hier na 14 dagen nog positief op zelftest... Ging trouwens wel sterk van merk testen af..
pi_204824316
Iemand nog tips hoe je rode wijnvlekken van een witte muur krijgt? -O-
pi_204824326
Oh dat erna stofzuigen is een goeie. Wij hebben ook weer een overdosis prehistorische zilvervissen rondrennen.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204824455
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:49 schreef Sarabi het volgende:
Iemand nog tips hoe je rode wijnvlekken van een witte muur krijgt? -O-
Wit verven?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator zaterdag 21 mei 2022 @ 21:57:40 #176
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204824471
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:37 schreef PdeHoog het volgende:
Oh…en we zagen vanmorgen fuutjes. Heel veel fuutjes O+ En visdiefjes, visarenden, een koekoek, reigers, bevers, sexende fuutjes, ganzen, babygansjes, zwanen, babyzwaantjes, eenden, baby-eendjes, nijlganzen, nog meer fuutjes, koetjes, schotse hooglanders, veel mooie boten van mensen die aan het overnachten waren in de Biesbosch en het was een geweldige tocht O+
Futen zijn mooi.

M'n buurman maakte ook foto's van visetende vogels, een aalscholver die een paling te pakken had :o
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204824521
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Vlindertje, zelftesten schijnen wel een redelijke indicator te zijn van besmettelijkheid. Zondag zelftest nog positief is (ook tuitstreepjes) zou ik voorzichtig zijn.

De Duitser was hier na 14 dagen nog positief op zelftest... Ging trouwens wel sterk van merk testen af..
Mij is verteld dat dat nog 8 weken kan duren. Ook als ik weer verkouden zou worden had testen geen zin
We have far more in common than that which devides us..
pi_204824560
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:41 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
En nog geen foto’s?
Die komen wel maar het zijn er 1990 :’) En ik ben moe :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Moderator zaterdag 21 mei 2022 @ 22:07:43 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204824625
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 22:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Mij is verteld dat dat nog 8 weken kan duren. Ook als ik weer verkouden zou worden had testen geen zin
Ik zou gewoon testen.
Collega had kinderen met corona, dus maakte zeg, zelf een testafspraak voor donderdag.
Kreeg op dinsdag zelf klachten dus mocht toen afspraak maken en kon op woensdag terecht.
Op donderdag nog geen uitslag, dus hij ging uiteindelijk ook nog naar die test.

Vrijdags krijgt ie binnen een halfuur twee uitslagen: woensdag positief, donderdag negatief :?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204824889
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik leef nog *O* Nauwelijks, maar toch. Vandaag was best een succes. Het was leuk, best leuk, lekker weer. Ik heb best veel verkocht ook tot mijn verbazing.
Het contact met de andere standhouders was leuk. We hebben ook wel tips uitgewisseld.
Wat geweldig! _O_

En @gcjoel Van Harte nog. 🎉 werd het een tuinfeestje?

Balen zeg, vlindertje.
pi_204824951
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:56 schreef sigme het volgende:

[..]
Wit verven?
Dat zal het waarschijnlijk wel worden....
Morgen even nog met bleek proberen.
  zaterdag 21 mei 2022 @ 22:31:39 #182
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204824977
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 22:29 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat zal het waarschijnlijk wel worden....
Morgen even nog met bleek proberen.
Overschilderen is waarschijnlijk het beste, bleek verdunnen, anders tast het chloor ook je verf aan die er op gaat zetten.
pi_204825485
Groeten vanuit Denemarken :W
Files onderweg :% De E45 is een mooi stuk Denemarken, meer dan die snelweg gaan we niet van het land zien :+ Morgen nog een half uurtje rijden naar de haven. Wat tevens einde snelweg is _O-

Bij ons appartement kwam een poes ons begroeten O+ Lekker knuffelig slettebakje O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204825938
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 23:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
Groeten vanuit Denemarken :W
Files onderweg :% De E45 is een mooi stuk Denemarken, meer dan die snelweg gaan we niet van het land zien :+ Morgen nog een half uurtje rijden naar de haven. Wat tevens einde snelweg is _O-

Bij ons appartement kwam een poes ons begroeten O+ Lekker knuffelig slettebakje O+
Boot naar Christiansand?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204825956
Ik moest iedere keer naar mijn ouders die 17 inch gaming laptop meeslepen. Wat zeker in de trein geen pretje was. Nu heb ik van die gekke lieve man een MacBook Air gekregen. Wat een fijn klein dingetje. Maar jemig wat werkt dat anders dan windows.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 22 mei 2022 @ 00:08:31 #186
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204826085
Oh jemig voor die markt moet je echt vroeg uit de veren.

Ja verwijder deze reactie dan ook maar @derLudolf _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 00:18:34 #187
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204826156
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 00:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh jemig voor die markt moet je echt vroeg uit de veren.

Ja verwijder deze reactie dan ook maar @:derLudolf _O-
Ja, sorry, verkeerde slowchat :P

Maar gaat om deze post derLudolf in FOT / [FOT SC] #427 / Met prikkende muggen

Echt wel een aanrader trouwens die markt, ik heb me echt flauw gelachen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 22 mei 2022 @ 00:29:21 #188
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204826224
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 00:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Ja, sorry, verkeerde slowchat :P

Maar gaat om deze post derLudolf in FOT / [FOT SC] #427 / Met prikkende muggen

Echt wel een aanrader trouwens die markt, ik heb me echt flauw gelachen.
Is er weer leven in de FOTSC wauw!
I solemnly swear i'm up to no good
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 00:34:54 #189
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204826264
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 00:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Is er weer leven in de FOTSC wauw!
Zeker! Er is begin april zelfs een meet geweest, hoewel dat slechts met drie personen was :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 22 mei 2022 @ 00:50:19 #190
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204826320
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 00:34 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Zeker! Er is begin april zelfs een meet geweest, hoewel dat slechts met drie personen was :+
Zozo.. hij is bij mij ook op een gegeven moment uit mijn MYAT verdwenen denk ik.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204826371
Lekker, sinds een uurtje of wat storing op het spoor blijkbaar, 100 meter verderop.
Alle treinen, die nog rijden, toeteren en komen langzaam voorbij.
Dan zouden de spoorbomen automatisch dicht moeten zijn.
Alleen hoor ik de bellen niet van gesloten bomen.
Alleen de treinen.

#goedenacht. # weltrusten
pi_204826392
Aha, bovenstaande posten en nu hoor ik treinen weer op hoge snelheid voorbij komen, zonder toeteren.
#opgelost # slotje
pi_204826604
Hopelijk lig je inmiddels lekker te slapen @AnneX!
  zondag 22 mei 2022 @ 06:08:27 #194
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204826656
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 01:04 schreef AnneX het volgende:
Lekker, sinds een uurtje of wat storing op het spoor blijkbaar, 100 meter verderop.
Alle treinen, die nog rijden, toeteren en komen langzaam voorbij.
Dan zouden de spoorbomen automatisch dicht moeten zijn.
Alleen hoor ik de bellen niet van gesloten bomen.
Alleen de treinen.

#goedenacht. # weltrusten
Oh ja dat dat gebeurt hier ook weleens. Is echt top }:| hopelijk heb je nog een beetje kunnen slapen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204826672
Ik ben uit verveling naar cursussen aan het kijken die je met zo'n STAP budget kan doen.

Je kan Personal Trainer worden (misschien zelf nog dingen leren over correcte vorm voor oefeningen).
Je kan een Mindfulness & Yin Yoga cursus doen van 4 dagen op een landgoed. De opleiding is inclusief eten en drinken: Je wordt tijdens deze dagen compleet verzorgt met een koffie en thee arrangement, lekkere hapjes, heerlijke vegetarische lunch, en een vers sapje in de middag. Deze opleidingsdagen zijn mini retraite dagen voor jou en zijn inclusief yin yoga lessen, mindfulness meditaties en gebruik maken van de faciliteiten van landgoed. Op kosten van de overheid huh.
Virtuele Maagband opleiding, jaja. Of hypnotherapie! Reikimaster misschien?
Heel. Erg. Veel. Coaches opleidingen (Lifestyle, Voedings, Opruimcoach, Vitaliteitscoach, Stresscoach, Seniorencoach etc etc). Ik hoor Arjen Lubach al kreunen uit frustratie.
Of Pedicure? Wimperlifting (whut?), Nagelstyliste? Visagiste?
Interieurstylist. Modestylist? Beroepsfotografie. Banketbakker incl praktijkdagen! Heel CUL.
Je eigen hondentrimsalon starten of Bartender en Bierbrevet? Of wijnkennis/vinoloog worden?
Weddingplanner? Je eigen Bed & Breakfast beginnen? Bloemschikken misschien?

En ik maar denken dat het vooral opleidingen waren om je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten :+
Ik keek overigens alleen naar de opleidingen tot 1000 euro en verrassend genoeg waren er heel erg veel van precies 1000 euro :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204826675
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 01:04 schreef AnneX het volgende:
Lekker, sinds een uurtje of wat storing op het spoor blijkbaar, 100 meter verderop.
Alle treinen, die nog rijden, toeteren en komen langzaam voorbij.
Dan zouden de spoorbomen automatisch dicht moeten zijn.
Alleen hoor ik de bellen niet van gesloten bomen.
Alleen de treinen.

#goedenacht. # weltrusten
Als de treinen toeteren en langzaam rijden dan is dat vaak omdat de spoorbomen niet dicht gaan. Zou ik eigenlijk gewoon stil gaan staan als trein, maar goed. Je rijdt dan namelijk wel op een spoor waarbij mensen verwachten dat als de bomen open zijn ze gewoon door kunnen rijden :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 mei 2022 @ 07:19:10 #197
43653 sigme
Veraan
pi_204826703
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben uit verveling naar cursussen aan het kijken die je met zo'n STAP budget kan doen.

Je kan Personal Trainer worden (misschien zelf nog dingen leren over correcte vorm voor oefeningen).
Je kan een Mindfulness & Yin Yoga cursus doen van 4 dagen op een landgoed. De opleiding is inclusief eten en drinken: Je wordt tijdens deze dagen compleet verzorgt met een koffie en thee arrangement, lekkere hapjes, heerlijke vegetarische lunch, en een vers sapje in de middag. Deze opleidingsdagen zijn mini retraite dagen voor jou en zijn inclusief yin yoga lessen, mindfulness meditaties en gebruik maken van de faciliteiten van landgoed. Op kosten van de overheid huh.
Virtuele Maagband opleiding, jaja. Of hypnotherapie! Reikimaster misschien?
Heel. Erg. Veel. Coaches opleidingen (Lifestyle, Voedings, Opruimcoach, Vitaliteitscoach, Stresscoach, Seniorencoach etc etc). Ik hoor Arjen Lubach al kreunen uit frustratie.
Of Pedicure? Wimperlifting (whut?), Nagelstyliste? Visagiste?
Interieurstylist. Modestylist? Beroepsfotografie. Banketbakker incl praktijkdagen! Heel CUL.
Je eigen hondentrimsalon starten of Bartender en Bierbrevet? Of wijnkennis/vinoloog worden?
Weddingplanner? Je eigen Bed & Breakfast beginnen? Bloemschikken misschien?

En ik maar denken dat het vooral opleidingen waren om je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten :+
Ik keek overigens alleen naar de opleidingen tot 1000 euro en verrassend genoeg waren er heel erg veel van precies 1000 euro :')
Het enige wat ik hierover kan zeggen is:

Stel je voor dat de overheid ging bepalen wélke opleidingen voor volwassen wel en niet bijdragen aan hun arbeidsmarktpositie.

Punt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 mei 2022 @ 07:20:47 #198
43653 sigme
Veraan
pi_204826704
}:|
Er waren toch weer mieren.
Ik heb ze opgezogen en meeeeeeeeer gif gespoten. Misschien helpt dat.
}:|
Nu koffie.
}:|
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 mei 2022 @ 07:33:08 #199
43653 sigme
Veraan
pi_204826720
@Isabeau hoe beviel het heen-en-weer fietsen je? En de beengeleider?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204826839
Goedemorgen :W

Vandaag vrijwilliger bij wedstrijd. Helaas in een hoek van het parcours waar maar 20% van de deelnemers langskomt. En samen met een van onze jongste leden, die geen seconde z'n mond kan houden. Ach ja, iemand moet het doen :')
  zondag 22 mei 2022 @ 08:41:41 #201
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204826884
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 06:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben uit verveling naar cursussen aan het kijken die je met zo'n STAP budget kan doen.

Je kan Personal Trainer worden (misschien zelf nog dingen leren over correcte vorm voor oefeningen).
Je kan een Mindfulness & Yin Yoga cursus doen van 4 dagen op een landgoed. De opleiding is inclusief eten en drinken: Je wordt tijdens deze dagen compleet verzorgt met een koffie en thee arrangement, lekkere hapjes, heerlijke vegetarische lunch, en een vers sapje in de middag. Deze opleidingsdagen zijn mini retraite dagen voor jou en zijn inclusief yin yoga lessen, mindfulness meditaties en gebruik maken van de faciliteiten van landgoed. Op kosten van de overheid huh.
Virtuele Maagband opleiding, jaja. Of hypnotherapie! Reikimaster misschien?
Heel. Erg. Veel. Coaches opleidingen (Lifestyle, Voedings, Opruimcoach, Vitaliteitscoach, Stresscoach, Seniorencoach etc etc). Ik hoor Arjen Lubach al kreunen uit frustratie.
Of Pedicure? Wimperlifting (whut?), Nagelstyliste? Visagiste?
Interieurstylist. Modestylist? Beroepsfotografie. Banketbakker incl praktijkdagen! Heel CUL.
Je eigen hondentrimsalon starten of Bartender en Bierbrevet? Of wijnkennis/vinoloog worden?
Weddingplanner? Je eigen Bed & Breakfast beginnen? Bloemschikken misschien?

En ik maar denken dat het vooral opleidingen waren om je kansen op de arbeidsmarkt te vergroten :+
Ik keek overigens alleen naar de opleidingen tot 1000 euro en verrassend genoeg waren er heel erg veel van precies 1000 euro :')
Ik moet aan het liftershandboek denken, de telefoon poetsers en vergadervoorbereiders.
pi_204826925
quote:
5s.gif Op zondag 22 mei 2022 07:33 schreef sigme het volgende:
@:isabeau hoe beviel het heen-en-weer fietsen je? En de beengeleider?
Mijn zadel is niet geschikt voor deze afstand :X Of mijn achterwerk is te groot. Dus die ga ik vervangen. Voor de rest was het heel prima te doen (ik had het in het verleden ook al gedaan met een gewone fiets, nu met ebike was het helemaal snel). Vrijdag op zaterdag ivm regen niet gegaan overigens.

En de beengeleider heb ik besloten te houden ^O^ Werkt gewoon prima, zit goed, geluid goed en van suizen rond mijn oren op de fiets eigenlijk geen last gehad.

quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 07:19 schreef sigme het volgende:
Het enige wat ik hierover kan zeggen is:

Stel je voor dat de overheid ging bepalen wélke opleidingen voor volwassen wel en niet bijdragen aan hun arbeidsmarktpositie.

Punt.
Je hebt ook wel gelijk misschien, maar jeetje, hapjes en drankjes en yoga les betaald door ons allemaal? Het voelt wat krom. Ik zag ondertussen wel een heel handige opleiding voor mijn neefje die zei geen geld te hebben voor een heftruckdiploma en dat staat er volledig betaald gewoon tussen _O_ Een paar praktijkdagen in Drenthe.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204827008
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 06:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Als de treinen toeteren en langzaam rijden dan is dat vaak omdat de spoorbomen niet dicht gaan. Zou ik eigenlijk gewoon stil gaan staan als trein, maar goed. Je rijdt dan namelijk wel op een spoor waarbij mensen verwachten dat als de bomen open zijn ze gewoon door kunnen rijden :X
Geslapen als een roos. Zzzzz.
Overigens las ik, dat bomen automatisch dichtblijven bij storing.
Ook wel eens gebeurd, en dan blijven de rinkelende waarschuwingen.
Gelukkig maar. Doordeweeks alleen al Negentien Treinen Per Uur.

Lekker toch op de e-bike met muziek in je oren.
Over de Dwingeloose velden had ik Waze in mijn nieuwe blue tooth oren.
Dat scheelde ook wel routebeschrijvingen schallend door het bos en over de hei.
“Over 100 m rechtsaf”…

Goed, dat je - tussen alle coaches 😳 - deheftruck cursus voor neefje heb gevonden.👍🏼
  zondag 22 mei 2022 @ 10:07:48 #204
63722 z80
I fink you freaky
pi_204827354
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2022 21:34 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 balen van je corona!
Enige pluspunt, nu heb je het gehad met weinig symptomen dus als je over 2 weken weer snottert hoef je je minder zorgen te maken :P

@:z80 wat voor taart? :9
Schoklade en een kaas punt. Helaas wel Nederlandsformaat punten.

Bij met lezen. Ontbijt ook weer achter de kiezen. Zo de koffie machine even aanzwengelen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 22 mei 2022 @ 10:40:20 #205
217702 Lonaa
Honger!
pi_204827654
Heb me wel eens fitter gevoeld.
Goedemorgen
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204827812
Mogguh. Ik was 4 uur 's nachts thuis. In plaats van half 2. Belachelijk hectisch, en we begonnen de avond al met 2 reanimaties een minuut na elkaar.

Afijn.. vandaag weer eens naar het huis.

@sigme : werkt een spoor van kopermuntjes (5ct) over de plint naar buiten niet? Mieren schijnen een hekel te hebben aan die stof. (Geen idee of het echt werkt, we hadden nooit zoveel last van mieren. En ik was zo'n kind dat de mierenlokdoosjes ontoegankelijk maakte O-) )
  zondag 22 mei 2022 @ 11:29:28 #207
63722 z80
I fink you freaky
pi_204827998
quote:
7s.gif Op zondag 22 mei 2022 10:58 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh. Ik was 4 uur 's nachts thuis. In plaats van half 2. Belachelijk hectisch, en we begonnen de avond al met 2 reanimaties een minuut na elkaar.

Afijn.. vandaag weer eens naar het huis.

@:sigme : werkt een spoor van kopermuntjes (5ct) over de plint naar buiten niet? Mieren schijnen een hekel te hebben aan die stof. (Geen idee of het echt werkt, we hadden nooit zoveel last van mieren. En ik was zo'n kind dat de mierenlokdoosjes ontoegankelijk maakte O-) )
Koper werkt maar zeer beperkt. Buiten op zoek gaan naar het spoor naar binnen en dan hier een obstakel maken helpt beter. Kan zijn een gleuf of een brede strook koffiedrap.
Iets bewerkelijker en voor de meeste geen optie. Spin vriendelijke omgeving maken. Hier houden de achtpotige de mieren buiten. En buiten houden de gevederde brigades de hoeveelheid mieren onder controle.

Tijd om eens van de stoel te komen. Was richting kast verplaatsen en eens kijken of buiten nog bestaat.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_204828033
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:55 schreef Isabeau het volgende:

Mijn zadel is niet geschikt voor deze afstand :X Of mijn achterwerk is te groot. Dus die ga ik vervangen.

Na veel zoeken en proberen is dit mijn allerrelaxte zadel ever _O_

https://www.selleroyal.com/nl/drifter-strengtex
pi_204828040
Voor woon-werk fietsen heb ik altijd mijn koptel op met luisterboeken. Zó fijn! Wel goed op het verkeer letten :') Oh ja? Ja! :D
  zondag 22 mei 2022 @ 12:23:59 #210
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204828343
International reizen met de trein O+
Denemarken: geen mondkapje
Duitsland:mondkapje
Nederland: geen mondkapje

En we kregen er op de Duitse grens ook nog een extra gratis politie onderzoek bij.. ^O^

Gelukkig genoeg tijd (3 kwartier) om over te stappen in Hamburg.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 mei 2022 @ 12:24:48 #211
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_204828351
Hola!

Volgens mij heb ik dat zadel ook. Het merk in ieder geval. Bij mijn fiets zat een zadel dat verschrikkelijk zat. Was de eerste (langere) rit blij met ieder stoplicht. Ben meteen naar de fietsenmaker gegaan en heb er een nieuw (beter) zadel op laten zetten. Die was het ook niet helemaal maar deze wel.

Die "Stap" cursussen. Zitten best leuke bij maar inderdaad veel zijn ook voor hobby of erbij. Pedicure is dan wel weer nuttig maar geen haar op m'n hoofd die er aan denkt om dat te gaan doen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204828383
Mijn man gaat ook een STAP cursus doen. Alleen een beetje jammer dat bij het inschrijven Groesbeek stond en nu moet ie naar Amsterdam -O-
  zondag 22 mei 2022 @ 12:36:02 #213
43653 sigme
Veraan
pi_204828409
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt ook wel gelijk misschien, maar jeetje, hapjes en drankjes en yoga les betaald door ons allemaal? Het voelt wat krom. Ik zag ondertussen wel een heel handige opleiding voor mijn neefje die zei geen geld te hebben voor een heftruckdiploma en dat staat er volledig betaald gewoon tussen Een paar praktijkdagen in Drenthe.
Het alternatief is 75% van het budget naar het administratieve circus eromheen (criteria opstellen, criteria bijstellen, opleidingsdoelen en middelen beschrijven, opleidingsdoelen en middelen vergelijken met criteria, accreditaties toekennen, accreditaties registreren, accreditaties evalueren, accreditaties intrekken, bezwaarschriften behandelen, opleidingen controleren, inschrijvingen controleren) .

En dan blijft er misschien 25% van het budget dat er nu is over om een opleiding te kunnen volgen die een inhoud behandelt die 10 jaar geleden relevant was op de arbeidsmarkt. Desktoppublishing ofzo. Of html.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204828625
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 08:55 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt ook wel gelijk misschien, maar jeetje, hapjes en drankjes en yoga les betaald door ons allemaal? Het voelt wat krom. Ik zag ondertussen wel een heel handige opleiding voor mijn neefje die zei geen geld te hebben voor een heftruckdiploma en dat staat er volledig betaald gewoon tussen _O_ Een paar praktijkdagen in Drenthe.
Voor die yoga retraite moet ik wel heel ver zoeken om de relevantie te zien, maar heel andere opleidingen zijn voor sommige mensen misschien 'fun' maar voor andere mensen wel gewoon relevant of ter ondersteuning om eens een hele andere kant op te gaan. Genoeg mensen die een baan maken van al die zweef-termen, en interieur-, beauty- of zelfs een bakkersworkshop kunnen voor sommige mensen wel voldoende zijn om iets te beginnen.

En laten we eerlijk zijn, ook de opleidingen die relevant klinken, stellen regelmatig geen flikker voor.
  zondag 22 mei 2022 @ 14:17:31 #215
217702 Lonaa
Honger!
pi_204829124
Hm. Dora heeft vrijdagavond de laatste pijnstiller gehad en gisteren was opzich wel prima dag, maar vandaag is wel minder. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204829136
Voor mij is er toch ook veel verschil tussen een 1-2 daagse cursus ( bij- of nascholing) of een opleiding, gericht op een beroep of erkend diploma.

@Myraela wanneer vertrekken jullie? Al je lijstjes afgevinkt?
pi_204829152
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Hm. Dora heeft vrijdagavond de laatste pijnstiller gehad en gisteren was opzich wel prima dag, maar vandaag is wel minder. ;(
Het blijft een zorg, hè.
De dag is nog niet voorbij. :* voor Dora. Die geef je wel door.
  zondag 22 mei 2022 @ 14:22:29 #218
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_204829158
quote:
2s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:17 schreef Lonaa het volgende:
Hm. Dora heeft vrijdagavond de laatste pijnstiller gehad en gisteren was opzich wel prima dag, maar vandaag is wel minder. ;(
He -O-
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 22 mei 2022 @ 14:23:39 #219
217702 Lonaa
Honger!
pi_204829169
Ik heb inderdaad nog wel zorg ja. :{
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 14:26:32 #220
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204829190
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 13:15 schreef Myraela het volgende:

[..]
Voor die yoga retraite moet ik wel heel ver zoeken om de relevantie te zien, maar heel andere opleidingen zijn voor sommige mensen misschien 'fun' maar voor andere mensen wel gewoon relevant of ter ondersteuning om eens een hele andere kant op te gaan. Genoeg mensen die een baan maken van al die zweef-termen, en interieur-, beauty- of zelfs een bakkersworkshop kunnen voor sommige mensen wel voldoende zijn om iets te beginnen.

En laten we eerlijk zijn, ook de opleidingen die relevant klinken, stellen regelmatig geen flikker voor.
Maar zijn dat ook de banen waar de betaler van door opleidingen op dit te wachten? Tenminste, ik heb jij niet gehoord dat een tekort is aan interieur adviseurs. Wel aan handjes die die interieurs in elkaar zetten of de grondstoffen daarvoor vervoeren.

Als mij een D rijbewijs werd aangeboden wou ik best op zon- en feestdagen wat rondrijden met een touringcar :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 14:32:17 #221
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204829244
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:23 schreef Barreltje het volgende:
International reizen met de trein O+
Denemarken: geen mondkapje
Duitsland:mondkapje
Nederland: geen mondkapje

En we kregen er op de Duitse grens ook nog een extra gratis politie onderzoek bij.. ^O^

Gelukkig genoeg tijd (3 kwartier) om over te stappen in Hamburg.
Bij ons riep de conducteur om, "vanaf nu geldt de mondkapjesplicht, anders eindigt uw reis in Flensburg" volgens mij stapte daar bij ons ook politie in, maar geen vertraging ofzo

Hamburg is gaaf trouwens :)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204829584
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:26 schreef derLudolf het volgende:
Maar zijn dat ook de banen waar de betaler van door opleidingen op dit te wachten? Tenminste, ik heb jij niet gehoord dat een tekort is aan interieur adviseurs. Wel aan handjes die die interieurs in elkaar zetten of de grondstoffen daarvoor vervoeren.

Als mij een D rijbewijs werd aangeboden wou ik best op zon- en feestdagen wat rondrijden met een touringcar :P
Bedoel je met 'de betaler' gewoon elke belastingbetaler?

Ik weet niet of het voor dit budget relevant is welke banen wij willen opvullen. Volgens mij ligt de focus veel meer op wat goed is voor de mensen zelf. Het is best goed om te blijven ontwikkelen. Om binnen je baan verder te komen, een baan te krijgen of gewoon een hele andere kant op te gaan. Als ik interieurstylist wil worden, en het lukt me om daarmee voldoende geld te verdienen, dan is er blijkbaar voldoende behoefte aan.

Het zou natuurlijk tof zijn als iedereen iets uitzoekt waar ze echt iets mee willen gaan doen, maar dat ga je toch nooit voorkomen.
pi_204829591
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:18 schreef AnneX het volgende:
Voor mij is er toch ook veel verschil tussen een 1-2 daagse cursus ( bij- of nascholing) of een opleiding, gericht op een beroep of erkend diploma.

@:Myraela wanneer vertrekken jullie? Al je lijstjes afgevinkt?
Wij vertrekken donderdagochtend. Meeste is wel afgevinkt. Alleen moet ik m'n nagels nog even laten doen. Dat zou ik gisteren gaan doen, maar toen werd m'n moeder onwel en hebben we de hele middag in het Erasmus gezeten. Ze is nu net weer thuis, dus dat is fijn.
  zondag 22 mei 2022 @ 15:33:56 #224
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204830277
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wij vertrekken donderdagochtend. Meeste is wel afgevinkt. Alleen moet ik m'n nagels nog even laten doen. Dat zou ik gisteren gaan doen, maar toen werd m'n moeder onwel en hebben we de hele middag in het Erasmus gezeten. Ze is nu net weer thuis, dus dat is fijn.
Wat een schrik! Beterschap voor je moeder! 💐
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 22 mei 2022 @ 15:46:05 #225
63722 z80
I fink you freaky
pi_204830540
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 12:23 schreef Barreltje het volgende:
International reizen met de trein O+
Denemarken: geen mondkapje
Duitsland:mondkapje
Nederland: geen mondkapje

En we kregen er op de Duitse grens ook nog een extra gratis politie onderzoek bij.. ^O^

Gelukkig genoeg tijd (3 kwartier) om over te stappen in Hamburg.
Met hondje? Had ik wel met de terugreis vorig jaar.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 22 mei 2022 @ 15:51:22 #226
63722 z80
I fink you freaky
pi_204830661
Lopen op verkeerde schoenen in de zon blijkt geen goede combi. Blaren op verschillende plekken en onder de eeltlaag. Ook lekker doorprikken dus. En ja deze moesten stuk, ze deden pijn door de druk. Die waar ik geen last van heb mogen zelf uitdrogen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 22 mei 2022 @ 16:37:51 #227
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_204831449
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wij vertrekken donderdagochtend. Meeste is wel afgevinkt. Alleen moet ik m'n nagels nog even laten doen. Dat zou ik gisteren gaan doen, maar toen werd m'n moeder onwel en hebben we de hele middag in het Erasmus gezeten. Ze is nu net weer thuis, dus dat is fijn.
Wat schrikken joh! Fijn dat ze weer thuis is.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 22 mei 2022 @ 16:38:26 #228
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204831460
Zonder hondjes.

Nu volgende issue.. het vermoeden is dat de trein voor ons een wagon is kwijt geraakt.. dus die moeten ze even opzoeken.. voorlopig staan wij stil.

Wel.slim dat ze onze trein bij een station still hebben gezet waar we naar buitenogen en ons mondkapje af mogen doen..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_204831751
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 16:38 schreef Barreltje het volgende:
Zonder hondjes.

Nu volgende issue.. het vermoeden is dat de trein voor ons een wagon is kwijt geraakt.. dus die moeten ze even opzoeken.. voorlopig staan wij stil.

Wel.slim dat ze onze trein bij een station still hebben gezet waar we naar buitenogen en ons mondkapje af mogen doen..
Enerverende reis :+ Een wagon 'kwijt', dat klinkt bijzonder _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 17:16:02 #230
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204832126
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 16:38 schreef Barreltje het volgende:
Zonder hondjes.

Nu volgende issue.. het vermoeden is dat de trein voor ons een wagon is kwijt geraakt.. dus die moeten ze even opzoeken.. voorlopig staan wij stil.

Wel.slim dat ze onze trein bij een station still hebben gezet waar we naar buitenogen en ons mondkapje af mogen doen..
Wagons gebruikten ze in Duitsland al zo'n 77 jaar niet meer voor mensen. Een rijtuig heet het eigenlijk ;)

Bijzonder, trouwens, je zou zeggen dat als je een rijtuig verliest, de luchtleiding kapot wordt getrokken waardoor je plotseling lucht verkiest oftewel de rem er ineens op gaat.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 17:17:01 #231
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204832143
Net thuis van m'n "ik ga niet zo ver" rondje fietsen.

Dat werd uiteindelijk 57,5km :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204832358
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 14:58 schreef Myraela het volgende:

[..]
Wij vertrekken donderdagochtend. Meeste is wel afgevinkt. Alleen moet ik m'n nagels nog even laten doen. Dat zou ik gisteren gaan doen, maar toen werd m'n moeder onwel en hebben we de hele middag in het Erasmus gezeten. Ze is nu net weer thuis, dus dat is fijn.
Ach, wat een schrik.
Vindt zij het spannend misschien?
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 mei 2022 @ 17:38:32 #233
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204832368
Zo. Laatste etappe Amersfoort naar Huis. We zijn onderweg via Münster gegaan, waar we ook geluncht hebben bij een Peruviaan.
Wel een beetje gaar :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 17:41:45 #234
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204832418
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:38 schreef borisz het volgende:
Zo. Laatste etappe Amersfoort naar Huis. We zijn onderweg via Münster gegaan, waar we ook geluncht hebben bij een Peruviaan.
Wel een beetje gaar :P
Dat ligt niet echt op de route. Hoezo dat?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zondag 22 mei 2022 @ 17:52:43 #235
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204832534
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:16 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Wagons gebruikten ze in Duitsland al zo'n 77 jaar niet meer voor mensen. Een rijtuig heet het eigenlijk ;)

Bijzonder, trouwens, je zou zeggen dat als je een rijtuig verliest, de luchtleiding kapot wordt getrokken waardoor je plotseling lucht verkiest oftewel de rem er ineens op gaat.
Er rijden ook vrachttreinen in Duitsland, meer dan me lief is trouwens.
  zondag 22 mei 2022 @ 17:56:09 #236
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204832565
Hallo. Ik leef weer!
Vandaag hebben we alleen het uiterst noodzakelijke gedaan. Huis opgeruimd/gestofzuigd, patisson/courgette/pompoenplanten in de tuin gezet, spinazie geoogst voor morgen en 9 balken gebeitst.

Gisteren was dus leuk. Heerlijk weer, leuke mensen, voldoende aanloop. Ik heb veel verkocht maar lang niet alles. Dat was ook tamelijk bizar geweest met mijn enorme voorraad _O-
We hadden zelfs zo'n leuke klik met een stel dat wat kocht dat J er een uur mee heeft gekletst. Ik ben hen achterna gelopen om te vragen of ze eens af wilden spreken en dat willen ze. Ze zijn ook aan het verbouwen en komen hier niet vandaan. We hadden direct enorm veel gemeen, was leuk.
@PdeHoog, geeft niet hoor dat je er niet was. Als ik zag hoe vroeg je al op was voor je toffe foto-dag, snap ik dat helemaal.

@vlindertje89, beterschap! Wat enorm onhandig om corona te hebben :*

@Barreltje, goede reis!
Spoilers!
  zondag 22 mei 2022 @ 18:01:57 #237
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204832621
quote:
18s.gif Op zondag 22 mei 2022 07:20 schreef sigme het volgende:
}:|
Er waren toch weer mieren.
Ik heb ze opgezogen en meeeeeeeeer gif gespoten. Misschien helpt dat.
}:|
Nu koffie.
}:|
Kruipen die mieren niet gewoon weer uit de stofzuiger?

Overstofzuigen gesproken. Ik heb vandaag geleerd dat je huis enorm gaat stinken als je eerst koffiedrab opzuigt en je daarna de rest van het huis stofzuigt.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lucky_Strike op 22-05-2022 18:15:04 ]
Spoilers!
  zondag 22 mei 2022 @ 18:02:22 #238
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_204832625
Klinkt leuk @Lucky_Strike Smaakt dit naar meer, gaan jullie dit vaker doen?
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 22 mei 2022 @ 18:05:21 #239
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204832657
Oh. Ik was nog niet klaar.

@Candaasje, gefeliciteerd *O* Welkom bij de club *O*

@gcjoel, ook gefeliciteerd *O*

@Myraela, schrikken van je moeder zeg.
Heb je alles een beetje onder controle voor donderdag? Vast wel.
Spoilers!
  zondag 22 mei 2022 @ 18:06:40 #240
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204832670
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:02 schreef Kaatje1 het volgende:
Klinkt leuk @:Lucky_Strike Smaakt dit naar meer, gaan jullie dit vaker doen?
Ik denk het niet. J vindt het niet heel leuk en erg zonde van zijn tijd. Je moet dit wel met iemand samen doen. Alleen was het een redelijke ramp geworden.
Spoilers!
pi_204832729
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:37 schreef AnneX het volgende:
Ach, wat een schrik.
Vindt zij het spannend misschien?
Ze hebben geen directe oorzaak kunnen vinden, maar spanning lijkt me niet. Ze is altijd wel relaxt, heeft vooral veel zin in de vakantie. Haar hartslag viel ook volledig weg zonder verdere signalen vooraf, ze reed gewoon in haar scootmobiel. Maar ze heeft natuurlijk een flinke lijst mankementen, de schrik zat er vooral in omdat ze nog een tumor in haar rug heeft die nog groeit. Maar haar medicijnen waren ook recent weer opgehoogd.
pi_204832751
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:myraela, schrikken van je moeder zeg.
Heb je alles een beetje onder controle voor donderdag? Vast wel.
Volgens mij wel! Nog wat laatste dingetjes doen en inpakken. Ook wel erg lekker dat we eerst nog een week vakantie in Italië hebben. Zodra we met de ingepakte auto vertrekken, kan ik helemaal relaxen. Het zijn nu vooral de constante 'oh, dit toch ook nog even meenemen' gedachten die de dag overnemen. :')
pi_204832775
Spanning zit overigens ook nog even in het gebruikelijke afronden op m'n werk voor een vakantie. Daar schiet ik toch altijd een beetje van in de stress. :') Maar ook dat komt wel goed, het stort niet in als ik er niet ben.
pi_204832880
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:12 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ze hebben geen directe oorzaak kunnen vinden, maar spanning lijkt me niet. Ze is altijd wel relaxt, heeft vooral veel zin in de vakantie. Haar hartslag viel ook volledig weg zonder verdere signalen vooraf, ze reed gewoon in haar scootmobiel. Maar ze heeft natuurlijk een flinke lijst mankementen, de schrik zat er vooral in omdat ze nog een tumor in haar rug heeft die nog groeit. Maar haar medicijnen waren ook recent weer opgehoogd.
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:14 schreef Myraela het volgende:

[..]
Volgens mij wel! Nog wat laatste dingetjes doen en inpakken. Ook wel erg lekker dat we eerst nog een week vakantie in Italië hebben. Zodra we met de ingepakte auto vertrekken, kan ik helemaal relaxen. Het zijn nu vooral de constante 'oh, dit toch ook nog even meenemen' gedachten die de dag overnemen. :')
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:17 schreef Myraela het volgende:
Spanning zit overigens ook nog even in het gebruikelijke afronden op m'n werk voor een vakantie. Daar schiet ik toch altijd een beetje van in de stress. :') Maar ook dat komt wel goed, het stort niet in als ik er niet ben.
Nou best wel ff een schrik. Gelukkig gaat t beter.
Komt nu lekker dichtbij *O*
  zondag 22 mei 2022 @ 18:37:01 #245
43653 sigme
Veraan
pi_204832972
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:17 schreef Myraela het volgende:
Spanning zit overigens ook nog even in het gebruikelijke afronden op m'n werk voor een vakantie. Daar schiet ik toch altijd een beetje van in de stress. :') Maar ook dat komt wel goed, het stort niet in als ik er niet ben.
^O^

Moeders zijn belangrijker dan werk. Trouwen ook trouwens. Ach what the heck, ook vakantie is belangrijker dan werk. Eigenlijk is alles belangrijker dan werk ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 mei 2022 @ 18:40:39 #246
43653 sigme
Veraan
pi_204833018
Het was een prachtige dag. Die ik voornamelijk binnen heb doorgebracht, de mieren zetten me aan tot grote voorjaarsschoonmaak dus ik ben met de bladblazer en de stofzuiger overal bij langs geweest.

Maar toch ook nog buiten gewandeld. Ruim 15duizend stappen, dus misschien zelfs wel genoeg gewandeld.



Veldzuring kleurt de landerijen rood O+
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204833176
Klinkt als een intense maar wel leuke dag @Lucky_Strike, en wat leuk van dat stel waar het goed mee klikte!

Klachten zijn weer minder dan gister. Nog wat snot in m'n hoofd en wat kuchen. Hoop dat ik snel die 24u klachtenvrij toch even aantik zodat ik niet die 10 dagen hoef af te wachten..
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 mei 2022 @ 19:34:32 #248
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_204833646
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 17:41 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat ligt niet echt op de route. Hoezo dat?
Idd. Omdat het kon. We hadden geen plannen vooraf en diegene die 'de lead' had zei zullen we naar Munster gaan en de rest zij prima :P

Inmiddels thuis en ook nog boodschappen gedaan, want dat moest ook nog.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Moderator zondag 22 mei 2022 @ 19:41:13 #249
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204833686
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 19:34 schreef borisz het volgende:

[..]
Idd. Omdat het kon. We hadden geen plannen vooraf en diegene die 'de lead' had zei zullen we naar Munster gaan en de rest zij prima :P

Inmiddels thuis en ook nog boodschappen gedaan, want dat moest ook nog.
Ik vind het ook een mooiere stad dan Osnabrück.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204833732
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 18:14 schreef Myraela het volgende:

[..]
Volgens mij wel! Nog wat laatste dingetjes doen en inpakken. Ook wel erg lekker dat we eerst nog een week vakantie in Italië hebben. Zodra we met de ingepakte auto vertrekken, kan ik helemaal relaxen. Het zijn nu vooral de constante 'oh, dit toch ook nog even meenemen' gedachten die de dag overnemen. :')
Nou, misschien kom je de Kardashans nog tegen!😂 Die trekken van leer in Portofino, It. 8)7 SHO / Celebrity bruiloften #8;

Fijn van je moeder.

Die Lucky: een succesvolle en leuke dag met ontmoetingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door AnneX op 22-05-2022 20:36:51 ]
pi_204833964
Ik zit te bedenken wat ik allemaal mee moet volgende week. De laatste keer dat ik een week van huis was, was vorige zomer _O-
Ik ga vast iets over het hoofd zien. Maar het is niet alsof we naar een plek zonder winkels gaan.

Een paar jaar geleden had m'n wazige commissiegenoot helemaal niks zinnigs bij zich. Geen schoon ondergoed, geen tandenborstel. Wel een hoop andere dingen. Toen zijn we ook maar naar de plaatselijke hema & drogist gereden. :s)
pi_204833967
@Myraela echt aftellen nu! jeej! *G*
fijn dat het weer wat beter gaat met je moeder. Schrikken joh :*
pi_204834845
Ego vanuit vakantie post

Voor @Myreala
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag veel/veer boot.
Kijk, daar! *wijst*


We hadden overtocht geboekt met buffet. Toen we de eerste mensen zagen terugkomen met borden vol friet en andere vette hap sloeg ons de schrik om het hart. Gelukkig waren het barbaren :P
Want het was een fantastisch uitgebreid gebeuren met diverse koude en warme voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes _O_
Op een rondje over het schip na hebben we dan ook vooral gegeten. Ontbijt was al met kliekje vlaai, dit was late lunch, dus diner spaarden we uit :Y)

Mijn voorgerecht


Daarna even naar Drammen, de Spiralen in. Met uitzicht als beloning.


Nu in een kamer bij een Nederlandse dame (bleek toen we aanbelden). En morgen verder noordwaarts.
Het blijkt wel dat een week later vertrekken echt meer opties had gegeven voor activiteiten. Maja, komt goed *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 22 mei 2022 @ 22:30:06 #254
43653 sigme
Veraan
pi_204835139
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ego vanuit vakantie post

Voor @:myreala
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag veel/veer boot.
Kijk, daar! *wijst*
[ afbeelding ]

We hadden overtocht geboekt met buffet. Toen we de eerste mensen zagen terugkomen met borden vol friet en andere vette hap sloeg ons de schrik om het hart. Gelukkig waren het barbaren :P
Want het was een fantastisch uitgebreid gebeuren met diverse koude en warme voorgerechten, hoofdgerechten en toetjes _O_
Op een rondje over het schip na hebben we dan ook vooral gegeten. Ontbijt was al met kliekje vlaai, dit was late lunch, dus diner spaarden we uit :Y)

Mijn voorgerecht
[ afbeelding ]

Daarna even naar Drammen, de Spiralen in. Met uitzicht als beloning.
[ afbeelding ]

Nu in een kamer bij een Nederlandse dame (bleek toen we aanbelden). En morgen verder noordwaarts.
Het blijkt wel dat een week later vertrekken echt meer opties had gegeven voor activiteiten. Maja, komt goed *O*
^O^

Keep us posted!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 22 mei 2022 @ 22:40:15 #255
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204835241
Ein-de-lijk aangekomen in het Haagse.. O+

Nu nog even de laatste tram naar huis O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  zondag 22 mei 2022 @ 22:47:29 #256
368605 Kaatje1
Kaatje1
pi_204835297
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 22:40 schreef Barreltje het volgende:
Ein-de-lijk aangekomen in het Haagse.. O+

Nu nog even de laatste tram naar huis O+
Woah, da's wel een lange dag OV :o
We have far more in common than that which devides us..
pi_204836224
Mogge!

Ik heb nog wel een beestjesfoto op voorraad:

Moet je kijken wat een voelsprieten :o
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204836246
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 06:43 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik heb nog wel een beestjesfoto op voorraad:
[ afbeelding ]
Moet je kijken wat een voelsprieten :o
Dat zijn forse sprieten :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  maandag 23 mei 2022 @ 07:01:41 #259
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204836260
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2022 22:47 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Woah, da's wel een lange dag OV :o
Jup. 10.15 vertrokken van huis, om 23.00 thuis in NL..
Ik weet weer waarom ik vlieg :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 mei 2022 @ 07:02:51 #260
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_204836263
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 06:43 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik heb nog wel een beestjesfoto op voorraad:
[ afbeelding ]
Moet je kijken wat een voelsprieten :o
En ik heb af en toe al last van mn lange ledematen..moet je eens proberen om de afwas te doen met zulk soort dingen op je hoofd :o
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  maandag 23 mei 2022 @ 07:15:50 #261
217702 Lonaa
Honger!
pi_204836294
Joe,
buikpijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204836392
quote:
1s.gif Op zondag 22 mei 2022 21:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ego vanuit vakantie post

Voor @:myreala
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goede toilettas. :D Ik ben uiteindelijk voor tas organizer gegaan, omdat ik gewoon heel veel zooi mee wil nemen die ik normaal niet mee neem.
pi_204836440
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 07:53 schreef Myraela het volgende:

[..]
Goede toilettas. :D Ik ben uiteindelijk voor tas organizer gegaan, omdat ik gewoon heel veel zooi mee wil nemen die ik normaal niet mee neem.
Die zijn ook fantastisch en heb ik ook mee :Y ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204836454
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 06:43 schreef sigme het volgende:
Mogge!

Ik heb nog wel een beestjesfoto op voorraad:
[ afbeelding ]
Moet je kijken wat een voelsprieten :o
Ik heb 'm nu opgezocht, het is een geelbandlangsprietmot, een vlinder uit de familie langsprietmotten (Adelidae).
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 mei 2022 @ 08:15:26 #265
217702 Lonaa
Honger!
pi_204836459
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:13 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik heb 'm nu opgezocht, het is een geelbandlangsprietmot, een vlinder uit de familie langsprietmotten (Adelidae).
Prima naam.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204836505
Jaaa, vakantiefoto’s en beestjes voelsprietfoto’s.
Allebei fraaai!

Voordat een bult regen valt vanmiddag, gaan wij de heggen achter kortzetten, met hulp.
Weer een een grote kliko vol.
Straks een halve meter tuin erbij links en rechts. B-) en kunnen we weer óver de heg de buren gedag zeggen.
pi_204838754
quote:
7s.gif Op maandag 23 mei 2022 08:13 schreef sigme het volgende:

Ik heb 'm nu opgezocht, het is een geelbandlangsprietmot, een vlinder uit de familie langsprietmotten (Adelidae).
De naamgever was het ook opgevallen van die sprieten.

quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 07:15 schreef Lonaa het volgende:
Joe,
buikpijn.
Waarom heb je buikpijn?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204838757
Goedemiddag! Wat een rust hier.
Vanochtend aardig wat mensen kunnen helpen en we hadden ook een flinke groep vrijwilligers. Alleen helaas niet genoeg tolken
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 23 mei 2022 @ 14:06:27 #269
217702 Lonaa
Honger!
pi_204838938
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 13:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]
De naamgever was het ook opgevallen van die sprieten.
[..]
Waarom heb je buikpijn?
en van de gele band...

menstruatie *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204838947
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:06 schreef Lonaa het volgende:

menstruatie *O*
Zusjeeees *;
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 23 mei 2022 @ 14:08:13 #271
217702 Lonaa
Honger!
pi_204838956
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:07 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Zusjeeees *;
Jippiiiiieeeeeee!

Ik heb er nog geen bende van maar mijn lijf is wel begonnen met de binnenkant naar buiten werken zo te voelen *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204838978
quote:
2s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Jippiiiiieeeeeee!

Ik heb er nog geen bende van maar mijn lijf is wel begonnen met de binnenkant naar buiten werken zo te voelen *O*
Ik heb er geen buikpijn van maar de kop jong, die voelt m wel.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  maandag 23 mei 2022 @ 14:15:53 #273
217702 Lonaa
Honger!
pi_204839020
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 14:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb er geen buikpijn van maar de kop jong, die voelt m wel.
Oh bleh. Ik heb altijd aankondigingsbuikpijn, enorme en 2 dagen lage rugpijn.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204839125
We have far more in common than that which devides us..
pi_204841539
Halloooooooo :W
Wat spoken jullie allemaal uit?

Vanavond pelde ik de granaatappelpitjes uit de granaatappel. :Y)
pi_204841629
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 18:50 schreef AnneX het volgende:
Halloooooooo :W
Wat spoken jullie allemaal uit?

Vanavond pelde ik de granaatappelpitjes uit de granaatappel. :Y)
Achter de naaimachine en wat op tv gekeken. Zo even koken en eten.'
In de planning zat eigenlijk de buitenramen lappen die niet gelapt worden door de ramenwasser, maar de regenvoorspelling hield me tegen. Nu kijk ik naar buiten en ik heb een heel goed besluit genomen. Die ramen komen wel.
We have far more in common than that which devides us..
  maandag 23 mei 2022 @ 19:19:31 #277
217702 Lonaa
Honger!
pi_204841965
Dora's urine was schoon. *O*

Ik heb getraind, DA geweest, boodschappen, in huis geprutst, gedoucht, gekookt, gegeten en ik ga zo nog even uurtje zware dingen omhoog gooien. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204841982
Joepieeee Go Dora *O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_204842044
Ik poog de KSC te lezen omdat de rest van MyAT te langzaam is en ik dat te snel uit heb.
Is niet makkelijk zeg.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204842057
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:28 schreef Vanyel het volgende:
Ik poog de KSC te lezen omdat de rest van MyAT te langzaam is en ik dat te snel uit heb.
Is niet makkelijk zeg.
Waarom is de KSC niet makkelijk?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204842128
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Waarom is de KSC niet makkelijk?
Onwijs snel. En.. uh.. nogal veel posts met nogal weinig woorden. Ik scroll me een ongeluk en heb alsnog niks te lezen. Matig de moeite.
Vanmiddag viel ik in een klein intern dramaatje, dat viel dan nog mee ;)
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204842155
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:35 schreef Vanyel het volgende:

Onwijs snel. En.. uh.. nogal veel posts met nogal weinig woorden. Ik scroll me een ongeluk en heb alsnog niks te lezen. Matig de moeite.
Vanmiddag viel ik in een klein intern dramaatje, dat viel dan nog mee ;)
Oooh, drama *O* Dat is nog wel entertainend.

Ik ben toegevoegd aan een appgroep met 50 mensen die samen een online DnD achtig spel spelen. Dus eh, ik heb nu wel heel veel te lezen in een groep waar ik maar een handjevol mensen irl ken. Inmiddels heb ik hmm 6 appgroepen van dat spel _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204842298
Dora’s plas. *O* En Dora’s poep?

En KSC? Wil ik dat weten?
#afkorting. :9
pi_204842461
Koffie Slowchat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 mei 2022 @ 19:57:46 #285
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204842509
quote:
1s.gif Op maandag 23 mei 2022 19:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Onwijs snel. En.. uh.. nogal veel posts met nogal weinig woorden. Ik scroll me een ongeluk en heb alsnog niks te lezen. Matig de moeite.
Vanmiddag viel ik in een klein intern dramaatje, dat viel dan nog mee ;)
Het gaat niet echt om de inhoud daar inderdaad. Jammer wel, ik ben ook wel toe aan meer te lezen.
Spoilers!
pi_204842569
Ooit ook eens meegelezen in de KSC om te zien of het iets voor mij was. Blijkbaar besloot ik toen van niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204842642
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:00 schreef Isabeau het volgende:
Ooit ook eens meegelezen in de KSC om te zien of het iets voor mij was. Blijkbaar besloot ik toen van niet.
Dat had ik ook. Gaat ook te snel.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204842734
Haha, ik had dat dus ook al met die KSC _O-

En zelf meer posten wil ik wel, maar gaat zo stom en langzaam vanaf mobiel :(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_204842755
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:08 schreef Syrena het volgende:
Haha, ik had dat dus ook al met die KSC _O-

En zelf meer posten wil ik wel, maar gaat zo stom en langzaam vanaf mobiel :(
:P
Mobiel fokken O+
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204842825
Ik ben de complete Merijntje Gijzen maar weer eens aan het herlezen. Ik ben nu bij 'Onnozele kinderen', met daarin een op naam gestelde aankoopbon van mijn opa, uit 1927, wat ook het jaar is dat het boek gepubliceerd is, dus het was vers van de pers.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 23 mei 2022 @ 20:18:55 #291
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204842885
Ik vind het hier vaak al niet bij te houden :@
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204842967
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik vind het hier vaak al niet bij te houden :@
Het valt de laatste tijd wel mee. Het is wel anders geweest. Als je je een tijdje verveelt en je wilt lezen dan is hier vaak niet heel veel te doen hoor :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 23 mei 2022 @ 20:26:45 #293
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204842979
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het valt de laatste tijd wel mee. Het is wel anders geweest. Als je je een tijdje verveelt en je wilt lezen dan is hier vaak niet heel veel te doen hoor :+
Haha ja dan misschien niet. Ik heb alleen niet zoveel tijd om mij te vervelen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204842992
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Haha ja dan misschien niet. Ik heb alleen niet zoveel tijd om mij te vervelen _O-
Maar als je 1 tot meerder dagen niet kan lezen, dan is er wel een boel bij te lezen :7
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204843281
Vergeet ook steeds te vragen hoe het nu met @Sarabi oma gaat. Is ze al een beetje gewend?
We have far more in common than that which devides us..
pi_204843434
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 20:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Vergeet ook steeds te vragen hoe het nu met @:Sarabi oma gaat. Is ze al een beetje gewend?
Het gaat zo goed als je kan verwachten :) Ze heeft het meestal wel naar haar zin.

Ondertussen zijn wij bijna elke dag nog bezig met het oude huis op te ruimen.
pi_204843528
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2022 21:08 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het gaat zo goed als je kan verwachten :) Ze heeft het meestal wel naar haar zin.

Ondertussen zijn wij bijna elke dag nog bezig met het oude huis op te ruimen.
Fijn dat het best goed gaat.

En wat een werk ja, zo’n huis leeghalen
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator maandag 23 mei 2022 @ 21:44:11 #298
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204843755
Donder, bliksem, regen.

Heerlijk weer om binnen te zitten, met de schuifpui open.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 24 mei 2022 @ 06:55:40 #299
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204844935
-gaap- mogge
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 07:12:37 #300
217702 Lonaa
Honger!
pi_204845011
Ja ik ben er ook.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 07:13:22 #301
217702 Lonaa
Honger!
pi_204845017
ok.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')