Precies, en de vriendin wordt helemaal wild van de stoelverwarmingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Winterpakket was een no-brainer ja, dat had ik in de bedrijfsbus ook al, HEERLIJK.
Nu hoeft dát voor mij niet perse, maar geen ijskoude handen aan het stuur helpt wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, en de vriendin wordt helemaal wild van de stoelverwarming
Eens, dat vind ik ook fijn. Ben blij dat ik voor de Fiesta heb gekozen, pas er prima in, rijdt vrij zuinig en iets groter hoef ik voorlopig nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu hoeft dát voor mij niet perse, maar geen ijskoude handen aan het stuur helpt wel.
Ik heb krap 30km op de teller staan nu, maar ik ben voorlopig positief.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens, dat vind ik ook fijn. Ben blij dat ik voor de Fiesta heb gekozen, pas er prima in, rijdt vrij zuinig en iets groter hoef ik voorlopig niet
Verandering van spijs ditdat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger ging het hier over beemers, nu zijn we afgezakt naar Ford Fiesta
Ik heb geen mening over automerken. Boeit mij niks allemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ik wacht even tot @:airwin wat gaat zeggen over de auto van @:artic
De Fiesta is toch een beetje de broccoli onder de auto’squote:
Broccoli.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Fiesta is toch een beetje de broccoli onder de auto’s
Mwa, ik hou meer van Broccoli dan van Fiesta'squote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Fiesta is toch een beetje de broccoli onder de auto’s
Broccolivlaai voor jou dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, ik hou meer van Broccoli dan van Fiesta's
Zegt diegene die al voor de 2e keer een Fiesta rijdt en er minimaal nog een 3e aan vast wil plakkenquote:
Ik heb ten eerste geen budget voor beemers en ten tweede wilde ik *juist* iets wat niet de draaicirkel van een boot heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger ging het hier over beemers, nu zijn we afgezakt naar Ford Fiesta
Raad eens wat er achterwielaandrijving heeft en dus een korte draaicirkel als je het goed doetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen budget voor beemers en ten tweede wilde ik *juist* iets wat niet de draaicirkel van een boot heeft.
een scooterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Raad eens wat er achterwielaandrijving heeft en dus een korte draaicirkel als je het goed doet
Je fietsquote:
M'n bus had een krappere draaicirkel als ik naar de standaard data kijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Raad eens wat er achterwielaandrijving heeft en dus een korte draaicirkel als je het goed doet
Dit is de derde al lieverdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zegt diegene die al voor de 2e keer een Fiesta rijdt en er minimaal nog een 3e aan vast wil plakken
Zal dat eens met mijn motor proberenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je die Fazer nog?quote:
Heb nooit een Fazer gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je die Fazer nog?
De Fiesta van de motoren zeg maar
Spelbrekerquote:
Kan je wel je handen aan het stuur houden én richting aangevenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef Senn88 het volgende:
Met een piemel van 30cm is fietsen ook niks
O ervaringsdeskundige gespot!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je wel je handen aan het stuur houden én richting aangeven
Tijdens het fietsen is die meestal niet in erecte toestand, dat scheelt welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef Senn88 het volgende:
Met een piemel van 30cm is fietsen ook niks
Zoveel ervaringsdeskundigen hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen is die meestal niet in erecte toestand, dat scheelt wel
Moet je niet een al te losse broek hebben, flappert ie zo mee in de wind.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n zadel met een gleuf er in, dan kan ik hem langs de zadelpen naar beneden laten hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je niet een al te losse broek hebben, flappert ie zo mee in de wind.
Ik zie dit voor me.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je niet een al te losse broek hebben, flappert ie zo mee in de wind.
...en dan tussen de ketting?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n zadel met een gleuf er in, dan kan ik hem langs de zadelpen naar beneden laten hangen
Ik las een lik van Senn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef scrupuleus het volgende:
Een like van Senn en meteen gaat het weer over penissen
zo lang is 30cm nou ook weer niet he.quote:
'meestal', dus soms wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komt er wel eens een modelletje al a Puck Moonen langs fietsen jaquote:
Zeldzaamheid als je die ziet fietsen, doet alleen aan instagram en DNF’squote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komt er wel eens een modelletje al a Puck Moonen langs fietsen ja
Did Not Finish?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeldzaamheid als je die ziet fietsen, doet alleen aan instagram en DNF’s
op strava zie ik wel regelmatig trainingsritjes langs komen, maar qua wedstrijden is vrij minimaal inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeldzaamheid als je die ziet fietsen, doet alleen aan instagram en DNF’s
Ja, waar in NL train je anders hoogteverschil.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op strava zie ik wel regelmatig trainingsritjes langs komen, maar qua wedstrijden is vrij minimaal inderdaad.
Hier in de Limburgse heuveltjes kom ik wel regelmatig "echte" wielrensters tegen
Handig, zo'n tent in je wielrenbroekjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komt er wel eens een modelletje al a Puck Moonen langs fietsen ja
Die vuilnisbelt in Drenthe?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, waar in NL train je anders hoogteverschil.
rekbaar stofje hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Handig, zo'n tent in je wielrenbroekje
Zo goed ken ik Drenthe toch niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vuilnisbelt in Drenthe?
[..]
rekbaar stofje he
Ik wilde zeggen "Drenthe levert je mooie streken"quote:
Deze miquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n zadel met een gleuf er in, dan kan ik hem langs de zadelpen naar beneden laten hangen
Hoge pieken zijn jou niet onbekend toch? Huehuequote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
buienalarm geeft over 30 minuten zo'n hoge piek aan dat de rest van de regen bijna in het niet velt
ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoge pieken zijn jou niet onbekend toch? Huehue
Kaal of kammen he.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Mijn haar is ontploft zin om er de schaar in te zetten
Ik zal vast een plekje reserveren voor je in the Soultrain danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is gekamd nog steeds ontploft. De kapper noemt het volume..
Doe je dat vaker? scharen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Oh sorry dat ik het verschil niet zie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee die hebben slagroom dit is banketbakkersroom
Geen flauw idee haha. Misschien met room gevulde berlinerbollen ofzo. Ziet er wel lekker uit iigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik het verschil niet zie.![]()
Maar wat zijn dit dan?
Je hebt wel meer in huisquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
2 flessen hugo gehaald. Heb ik toch nog een man in huis :’)
2 zelfsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
wat heb jij nog in huis?quote:
ik heb vanmiddag wel 1 weizenbiertje gedronken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog één biertje. Wat heb jij opengetrokken?
✋quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
Bij wie mag ik vanavond slapen? Ik heb geen zin meer om mijn bed op te maken
Gezellag.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Neem ik hugo en hugo en de honden ook mee
Verkeerde account yats.quote:
Vrijdag in de dierentuin liepen er wel een paar leuke rondquote:Op zondag 22 mei 2022 19:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay Fax heb je nog meisjes gespot dit weekend?
Heb je nog woest op je borstkas geslagen om hun aandacht te trekken?quote:Op zondag 22 mei 2022 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrijdag in de dierentuin liepen er wel een paar leuke rond
Ik heb gezwaaid met m'n slurfquote:Op zondag 22 mei 2022 19:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je nog woest op je borstkas geslagen om hun aandacht te trekken?
Noeste arbeid leveren.quote:
Je hebt een indruk achter gelaten.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Een oude tindermatch stuurde mij gisteren een snap waarin hij in bed ligtgast zou mij al 2x eerder verwijderen
Dit is je kans!quote:Op maandag 23 mei 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Een oude tindermatch stuurde mij gisteren een snap waarin hij in bed ligtgast zou mij al 2x eerder verwijderen
Kan je hem niet blocken dan? Of is het matig vermaak inmiddels?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Ow geen idee. Als ik op iemand ben afgeknapt doet het me niet meer zoveel. Hoe goed iemand er ook uitziet.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je hem niet blocken dan? Of is het matig vermaak inmiddels?
Had hij een schattige beertjespyama aan en een knuffelbeer in zijn handen, of was het een dick pic+ met enige aandacht voor omgeving en bijbehorende compositie?quote:Op maandag 23 mei 2022 09:10 schreef Senn88 het volgende:
Hij had geen pyjama aan het was een ontbloot bovenlichaam met een vieze grijns. Ander soortdickpic.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Had hij een schattige beertjespyama aan en een knuffelbeer in zijn handen, of was het een dick pic+ met enige aandacht voor omgeving en bijbehorende compositie?
Geen dick, maar wel een vieze lul in beeld.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:25 schreef Senn88 het volgende:
Hij had geen pyjama aan het was een ontbloot bovenlichaam met een vieze grijns. Ander soortdickpic.
Haha ja dat!quote:Op maandag 23 mei 2022 09:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen dick, maar wel een vieze lul in beeld.
Aandachtsjunksquote:Op maandag 23 mei 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hij gaat vreemd. Zoekt zijn bevestiging steeds bij andere vrouwen oa via snap.
Ik ben het niet. Voor de grappenmakers hier.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:44 schreef Senn88 het volgende:
Hij gaat vreemd. Zoekt zijn bevestiging steeds bij andere vrouwen oa via snap.
quote:
Nee klopt.quote:Op maandag 23 mei 2022 09:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben het niet. Voor de grappenmakers hier.
Leukquote:Op maandag 23 mei 2022 10:16 schreef Ronzz het volgende:
Afgelopen vrijdag gedate met oude vakantievriendin van +- 13 jaar geleden!
Zij komt uit Zeeland en ik Twente. ruim 1:45u rijden om elkaar in het midden van het land te zien![]()
Geen hotel gefixt o.i.d. dus snachts ook weer terug...
Het was zo geslaagd dat ze woensdagavond bij me thuis komt
Leuk Ronzz!quote:Op maandag 23 mei 2022 10:16 schreef Ronzz het volgende:
Afgelopen vrijdag gedate met oude vakantievriendin van +- 13 jaar geleden!
Zij komt uit Zeeland en ik Twente. ruim 1:45u rijden om elkaar in het midden van het land te zien![]()
Geen hotel gefixt o.i.d. dus snachts ook weer terug...
Het was zo geslaagd dat ze woensdagavond bij me thuis komt
Aan zijn ontblote bovenlijf en vieze grijns?quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Aan zijn ontblote bovenlijf en vieze grijns?
wie houdt je tegen?quote:Op maandag 23 mei 2022 11:24 schreef Senn88 het volgende:
Zin om patat met truffelmayo te eten vanavond..
quote:Op maandag 23 mei 2022 11:20 schreef gianni61 het volgende:
Aan zijn ontblote bovenlijf en vieze grijns?
hier misschien ooitquote:
Ja, bijna 10 jaar is wel een iets ander verhaal.quote:Op maandag 23 mei 2022 13:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Woon hier nog maar net.Ik vind het een goede smoes.
quote:
Thanks! Ben er zelf ook een beetje verrast van maar dat mag de pret niet drukken.quote:
Hier nog niet bekend, maar vrijdag wel even met de financiële man gebrainstormd over financiering van zonnepanenele en andere dingen die hoog nodig moeten gebeurenquote:
Huehuequote:Op maandag 23 mei 2022 14:08 schreef Senn88 het volgende:
Heb nu ook amper nog gasverbruik ik kook inmiddels op elektra en heb een elektrische kachel voor het geval de avonden echt koud zijn. Goed ik ga maar even het oud papier wegbrengen want het gaat straks weer een natte bende worden hier
Daarom, geniet ervan!quote:Op maandag 23 mei 2022 13:50 schreef Ronzz het volgende:
[..]
[..]
Thanks! Ben er zelf ook een beetje verrast van maar dat mag de pret niet drukken.
Afstand is uiteindelijk wel een dingetje natuurlijk.. maar goed, zover is het ook nog niet.
Namen en nummers willen we!quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Tegan het volgende:
Er zijn wel bepaalde artiesten/nummers waardoor ik aan Fokkers denk.
Dit vraagt om enige duidingquote:Op maandag 23 mei 2022 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij Hooker with a penis moet ik altijd aan @:Californium denken.
Naam en nummer werd gevraagd. Die geef ik.quote:
Ja oke dan behoud ik wel het beeld dat ze je neemt met een voorbinddildoquote:Op maandag 23 mei 2022 18:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Naam en nummer werd gevraagd. Die geef ik.
En? Opgewonden nu?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja oke dan behoud ik wel het beeld dat ze je neemt met een voorbinddildo
Terechtquote:
Haiquote:
Nee blijkbaar leent CE zich daarvoorquote:Op maandag 23 mei 2022 18:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja oke dan behoud ik wel het beeld dat ze je neemt met een voorbinddildo
Zeker niet. Wel nieuwsgierig of er bepaalde nummers hebt waar die associatie heel sterk is of gewoon het hele repertoire?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:27 schreef Tegan het volgende:
[..]. Ik hoef helemaal niet uit te leggen wanneer ik aan jou denk toch?
Met CE associeer ik weer andere nummers.quote:
Ik zal er eens op gaan letten. Maar naast muziek zijn er wel meer dingen waardoor ik aan jou denk.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker niet. Wel nieuwsgierig of er bepaalde nummers hebt waar die associatie heel sterk is of gewoon het hele repertoire?
Vertel je het hier of zal ik mijn DM aanslingeren voor meer details?quote:Op maandag 23 mei 2022 18:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zal er eens op gaan letten. Maar naast muziek zijn er wel meer dingen waardoor ik aan jou denk.
1 natte broekspijp? huehuequote:Op maandag 23 mei 2022 18:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor nu alleen één been die niet op tijd droog stond.
Moeilijke vraag.quote:Op maandag 23 mei 2022 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vertel je het hier of zal ik mijn DM aanslingeren voor meer details?
Ja toch?quote:Op maandag 23 mei 2022 19:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja elke vrouw is toch maagd tot ze de juiste heeft ontmoet?
Oja je hebt gelijkquote:Op maandag 23 mei 2022 19:00 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja elke vrouw is toch maagd tot ze de juiste heeft ontmoet?
Wat een rare South Park aflevering.quote:
Nieuwsgierig nu.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Tegan het volgende:
Hah, dan ben ik veilig.quote:Op maandag 23 mei 2022 17:56 schreef Tegan het volgende:
Inkopper dit...quote:
SOWquote:Op maandag 23 mei 2022 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dit je niets zegt dan sta je niet op de lijst![]()
.
Laat het los, laat het gaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja nogal. Proberen de frustratie los te laten en weer door te gaan
Meh.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:14 schreef Senn88 het volgende:
Nou top. Hele huis nog netjes gemaakt he voor die zonnepanelen lui. Bellen ze net op ze komen niet er is er een ziek. Wie word er nu op dinsdag ziek. Verdorie hele rooster weer ombouwen.
Eikels.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:14 schreef Senn88 het volgende:
Nou top. Hele huis nog netjes gemaakt he voor die zonnepanelen lui. Bellen ze net op ze komen niet er is er een ziek. Wie word er nu op dinsdag ziek. Verdorie hele rooster weer ombouwen.
Mensen die niet wachten tot hun vakantie met ziek wordenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:14 schreef Senn88 het volgende:
Halve dagen nu toch? Trek je het een beetje?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:29 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben sinds gister weer aan het werk. Bah bah, dit had ik dus niet gemist.
I haz a jealous. Ik twijfel tussen de oranje of grijze vinyl te bestellenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:32 schreef gianni61 het volgende:
Deb, ik heb net zonder te luisteren de lp van Florence & the machine. Is het wat?
Halve dagen inderdaad en waar ik dat toen nog een beetje overtrokken advies vond van het ziekenhuis, ben ik er heel blij om. Heb vannacht als een blok geslapen, was echt kapot van die halve dag gisteren. Sowieso is het meteen weer mega hectisch op werk; mijn junior collega is gestopt, andere nieuwe collega start pas 7 juni (en maar 1 dag per week tot haar huidige functie is vervangen), er gaan mensen weg uit het team, zware personeelstekorten waardoor er veel klantproblemen zijn.. maar vanaf 12 uur 's middags is dat mooi even niet mijn probleem.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Halve dagen nu toch? Trek je het een beetje?
Dan moet het wel goed komen denk ikquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
I haz a jealous. Ik twijfel tussen de oranje of grijze vinyl te bestellen.
Ik vond de laatste 2 albums van Florence echt niets, kwam er niet in, maar deze.. al meermaals op repeat gehad, kan hem gerust 2 of 3x achter elkaar luisteren. Goeie aanschaf als je ook fan was van de eerste 2 albums.
[..]
Halve dagen inderdaad en waar ik dat toen nog een beetje overtrokken advies vond van het ziekenhuis, ben ik er heel blij om. Heb vannacht als een blok geslapen, was echt kapot van die halve dag gisteren. Sowieso is het meteen weer mega hectisch op werk; mijn junior collega is gestopt, andere nieuwe collega start pas 7 juni (en maar 1 dag per week tot haar huidige functie is vervangen), er gaan mensen weg uit het team, zware personeelstekorten waardoor er veel klantproblemen zijn.. maar vanaf 12 uur 's middags is dat mooi even niet mijn probleem.
Picture disc vind ik dan weer stomquote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dan moet het wel goed komen denk ik![]()
Ik heb nu de gewone zwarte.
Die picture disc was al uitverkocht zag ik.
quote:
Die hoes is wel vet inderdaad, maar ze zijn bij mij toch allemaal in een bak verstopt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft wel een mooiere hoek.
En ik koop lp's toch meer voor naar te kijken dan te luisteren
Bedankt voor jouw berichtjequote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:32 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die niet wachten tot hun vakantie met ziek worden
Lijkt me ook wel heel pittig om weer meteen vol erin te moeten gaan, beter om langzaam te beginnen en van daaruit op te bouwen. Succes, zoveel respect voor jou hoe je de draad weer oppakt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Halve dagen inderdaad en waar ik dat toen nog een beetje overtrokken advies vond van het ziekenhuis, ben ik er heel blij om. Heb vannacht als een blok geslapen, was echt kapot van die halve dag gisteren. Sowieso is het meteen weer mega hectisch op werk; mijn junior collega is gestopt, andere nieuwe collega start pas 7 juni (en maar 1 dag per week tot haar huidige functie is vervangen), er gaan mensen weg uit het team, zware personeelstekorten waardoor er veel klantproblemen zijn.. maar vanaf 12 uur 's middags is dat mooi even niet mijn probleem.
Dank je wel. Het is zo typisch, iedereen vind mij (en ons) de hele tijd zo sterk... ik weet niet of het sterk is of gewoon naīef eigenlijk. In ieder geval helpt de afleiding wel een beetje.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel heel pittig om weer meteen vol erin te moeten gaan, beter om langzaam te beginnen en van daaruit op te bouwen. Succes, zoveel respect voor jou hoe je de draad weer oppakt.
quote:
quote:Op maandag 23 mei 2022 21:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als dit je niets zegt dan sta je niet op de lijst![]()
.
Ok dit is raar.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heeft wel een mooiere hoek.
En ik koop lp's toch meer voor naar te kijken dan te luisteren
ik moet mijn platenspeler eens vervangen voor een beter modelletjequote:
De mijne staat niet eens aangesloten.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mijn platenspeler eens vervangen voor een beter modelletje
en spotify opstarten is makkelijker
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mijn platenspeler eens vervangen voor een beter modelletje
en spotify opstarten is makkelijker
A plague on both thou housesquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne staat niet eens aangesloten.
Er moet een langer kabeltje aan en ik weet niet zo goed hoe.quote:
Ik heb mijn speakers laatst weggedaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De mijne staat niet eens aangesloten.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mijn speakers laatst weggedaan.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb mijn speakers laatst weggedaan.
Het is vooral een kwestie van te lage prio.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:42 schreef rival het volgende:
Als je huidige kabel(tje) niet voldoet dan kan ik altijd helpen hoor
Ik had wifispeakers gekocht. Die andere zaten aangesloten op de versterker. Maar die gebruikte ik amper meer, dus had ik twee sets speakers staan. Was een beetje raar.quote:
Oh, dus je hébt nog wel speakers?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had wifispeakers gekocht. Die andere zaten aangesloten op de versterker. Maar die gebruikte ik amper meer, dus had ik twee sets speakers staan. Was een beetje raar.
wat voor speakers waren het?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had wifispeakers gekocht. Die andere zaten aangesloten op de versterker. Maar die gebruikte ik amper meer, dus had ik twee sets speakers staan. Was een beetje raar.
Ik heb niets meer om een cd in te doen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nu een cd wil luisteren moet dat via de tv
Geen idee meer welk merk. Gewoon van die zwarte blokken. M'n vader heeft ze laatst meegenomen, denk dat hij ze aan de platenspeler koppelt nu.quote:
Eau ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar als ik nu een cd wil luisteren moet dat via de tv
Maar ik luister amper cd's nog. Dus die dingen stonden een beetje in de weg. En de radio was ook van de kabel. Had ze al een tijd niet meer gebruikt.quote:
Bij ons staat sowieso alles aangesloten op de versterker, dus dat "staat er toch wel". Die cd-spelert neemt ook weer niet belachelijk veel ruimte in.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ik luister amper cd's nog. Dus die dingen stonden een beetje in de weg. En de radio was ook van de kabel. Had ze al een tijd niet meer gebruikt.
Ik heb nu alles eruit gewipt. Er staat nu een hele simpele blu-ray die ook niet aangesloten kon worden op de versterker, dus het had allemaal geen zin meer ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij ons staat sowieso alles aangesloten op de versterker, dus dat "staat er toch wel". Die cd-spelert neemt ook weer niet belachelijk veel ruimte in.
Nooit zonder muziek in de auto.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ik bekennen dat ik eigenlijk vooral in de auto muziek luister.
Ik kan zelfs nog videobanden afspelen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu alles eruit gewipt. Er staat nu een hele simpele blu-ray die ook niet aangesloten kon worden op de versterker, dus het had allemaal geen zin meer ook.
en cassettebandjes?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan zelfs nog videobanden afspelen.
Mja, ik heb vaak als ik wat aan het doen ben wel muziek aan, maar da's meestal over m'n koptelefoon via m'n telefoon (want veel heen en weer aan het lopen). Als ik langer stil zit, staat er of een serie ofzo aan of we zijn aan het gamen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit zonder muziek in de auto.
Maar thuis zitten en "actief" muziek luisteren daar heb ik dan weer geen geduld voor oid.
Ik twijfel, het kán zijn dat er daarvoor nog iets op zolder staat...quote:
Die niet meer, heb nog wel een walkman voor cassettebandjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan zelfs nog videobanden afspelen.
Ik ook, via mijn telefoon MP3's afspelenquote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet ik bekennen dat ik eigenlijk vooral in de auto muziek luister.
Jij geen geduld?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit zonder muziek in de auto.
Maar thuis zitten en "actief" muziek luisteren daar heb ik dan weer geen geduld voor oid.
Ha ha fossielquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb nog een iPod Classic en een MiniDisc speler liggen.
Hoe gaat het met jou nu?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:40 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb alleen nog mijn telefoon en de rest weggegooid, wil geen hoarder meer zijn.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel goed, weekend
Schrik wel af en toe van mezelf als ik langs de spiegel loop
Nee jij danquote:
Ik zou dat zien als een succes. Maar dat ben ik.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ben de UitStraling-grens van 60kg gepasseerd.
Dit verbaast niemand.quote:
Ik ontken niks.quote:
Lekker veilig.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Do. Not. Mention. That. Name.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Boa tardes buurmeisjequote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]Hier in R&P voorgoed toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]Praise the gods.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Ik geloof het wel.quote:
Nah, gewoon kutusers hier.quote:
Echt wel.quote:
Goed nieuws.quote:
'Bijzonder'.quote:
Vertel mij wat.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Hey kan je wel zo doen maar heb het vaak zat dat anderen een kwal wel mogen
moeilijke jeugd gehad?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Hij is een slachtoffer van de omstandigheden.
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft een tijdelijke ban in GC maar dat is niet zijn schuld.
Och, echt discussie zal het hier niet opleveren.quote:
Ik kan mij er niks bij voorstellen.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
Hij heeft een tijdelijke ban in GC maar dat is niet zijn schuld.
In dit geval ben ik in ieder geval nooit de enige.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:50 schreef rival het volgende:
[..]
En je maar afvragen..... Jamaar, dit zien jullie toch ook? Of ben ik nou de enige?
Tots and pears.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Hij is een slachtoffer van de omstandigheden.
Was 'ie maar 1m42 lang dan?quote:
Ok Hagrid.quote:
Had ik maar zo'n epische baard.quote:
Ja, das wel iets om jaloers op te zijnquote:
Best wel eigenlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:49 schreef rival het volgende:
[..]
Terwijl ik altijd zo geduldig over kom he.
Ik hoor het al, jij geniet er echt vanquote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel goed, weekend
Schrik wel af en toe van mezelf als ik langs de spiegel loop
Nu loopt hij te boomeren in het Oekraīne topic.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb ergens gelezen dat hij een ban heeft
Oh, even kijken.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nu loopt hij te boomeren in het Oekraīne topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |