Precies, en de vriendin wordt helemaal wild van de stoelverwarmingquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Winterpakket was een no-brainer ja, dat had ik in de bedrijfsbus ook al, HEERLIJK.
Nu hoeft dát voor mij niet perse, maar geen ijskoude handen aan het stuur helpt wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, en de vriendin wordt helemaal wild van de stoelverwarming
Eens, dat vind ik ook fijn. Ben blij dat ik voor de Fiesta heb gekozen, pas er prima in, rijdt vrij zuinig en iets groter hoef ik voorlopig nietquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nu hoeft dát voor mij niet perse, maar geen ijskoude handen aan het stuur helpt wel.
Ik heb krap 30km op de teller staan nu, maar ik ben voorlopig positief.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Eens, dat vind ik ook fijn. Ben blij dat ik voor de Fiesta heb gekozen, pas er prima in, rijdt vrij zuinig en iets groter hoef ik voorlopig niet
Verandering van spijs ditdat.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger ging het hier over beemers, nu zijn we afgezakt naar Ford Fiesta
Ik heb geen mening over automerken. Boeit mij niks allemaal.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:56 schreef scrupuleus het volgende:
Ik wacht even tot @:airwin wat gaat zeggen over de auto van @:artic
De Fiesta is toch een beetje de broccoli onder de auto’squote:
Broccoli.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Fiesta is toch een beetje de broccoli onder de auto’s
Mwa, ik hou meer van Broccoli dan van Fiesta'squote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De Fiesta is toch een beetje de broccoli onder de auto’s
Broccolivlaai voor jou dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mwa, ik hou meer van Broccoli dan van Fiesta's
Zegt diegene die al voor de 2e keer een Fiesta rijdt en er minimaal nog een 3e aan vast wil plakkenquote:
Ik heb ten eerste geen budget voor beemers en ten tweede wilde ik *juist* iets wat niet de draaicirkel van een boot heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:46 schreef ArTiC het volgende:
Vroeger ging het hier over beemers, nu zijn we afgezakt naar Ford Fiesta
Raad eens wat er achterwielaandrijving heeft en dus een korte draaicirkel als je het goed doetquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb ten eerste geen budget voor beemers en ten tweede wilde ik *juist* iets wat niet de draaicirkel van een boot heeft.
een scooterquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Raad eens wat er achterwielaandrijving heeft en dus een korte draaicirkel als je het goed doet
Je fietsquote:
M'n bus had een krappere draaicirkel als ik naar de standaard data kijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Raad eens wat er achterwielaandrijving heeft en dus een korte draaicirkel als je het goed doet
Dit is de derde al lieverdquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:08 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zegt diegene die al voor de 2e keer een Fiesta rijdt en er minimaal nog een 3e aan vast wil plakken
Zal dat eens met mijn motor proberenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je die Fazer nog?quote:
Heb nooit een Fazer gehadquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:31 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Heb je die Fazer nog?
De Fiesta van de motoren zeg maar
Spelbrekerquote:
Kan je wel je handen aan het stuur houden én richting aangevenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef Senn88 het volgende:
Met een piemel van 30cm is fietsen ook niks
O ervaringsdeskundige gespot!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Kan je wel je handen aan het stuur houden én richting aangeven
Tijdens het fietsen is die meestal niet in erecte toestand, dat scheelt welquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:51 schreef Senn88 het volgende:
Met een piemel van 30cm is fietsen ook niks
Zoveel ervaringsdeskundigen hierquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Tijdens het fietsen is die meestal niet in erecte toestand, dat scheelt wel
Moet je niet een al te losse broek hebben, flappert ie zo mee in de wind.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n zadel met een gleuf er in, dan kan ik hem langs de zadelpen naar beneden laten hangenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je niet een al te losse broek hebben, flappert ie zo mee in de wind.
Ik zie dit voor me.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Moet je niet een al te losse broek hebben, flappert ie zo mee in de wind.
...en dan tussen de ketting?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n zadel met een gleuf er in, dan kan ik hem langs de zadelpen naar beneden laten hangen
Ik las een lik van Senn.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:18 schreef scrupuleus het volgende:
Een like van Senn en meteen gaat het weer over penissen
zo lang is 30cm nou ook weer niet he.quote:
'meestal', dus soms wel?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komt er wel eens een modelletje al a Puck Moonen langs fietsen jaquote:
Zeldzaamheid als je die ziet fietsen, doet alleen aan instagram en DNF’squote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komt er wel eens een modelletje al a Puck Moonen langs fietsen ja
Did Not Finish?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeldzaamheid als je die ziet fietsen, doet alleen aan instagram en DNF’s
op strava zie ik wel regelmatig trainingsritjes langs komen, maar qua wedstrijden is vrij minimaal inderdaad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:45 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Zeldzaamheid als je die ziet fietsen, doet alleen aan instagram en DNF’s
Ja, waar in NL train je anders hoogteverschil.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op strava zie ik wel regelmatig trainingsritjes langs komen, maar qua wedstrijden is vrij minimaal inderdaad.
Hier in de Limburgse heuveltjes kom ik wel regelmatig "echte" wielrensters tegen
Handig, zo'n tent in je wielrenbroekjequote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Nou ja, af en toe komt er wel eens een modelletje al a Puck Moonen langs fietsen ja
Die vuilnisbelt in Drenthe?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, waar in NL train je anders hoogteverschil.
rekbaar stofje hequote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Handig, zo'n tent in je wielrenbroekje
Zo goed ken ik Drenthe toch niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die vuilnisbelt in Drenthe?
[..]
rekbaar stofje he
Ik wilde zeggen "Drenthe levert je mooie streken"quote:
Deze miquote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb zo'n zadel met een gleuf er in, dan kan ik hem langs de zadelpen naar beneden laten hangen
Hoge pieken zijn jou niet onbekend toch? Huehuequote:Op vrijdag 20 mei 2022 13:55 schreef gianni61 het volgende:
buienalarm geeft over 30 minuten zo'n hoge piek aan dat de rest van de regen bijna in het niet velt
ik ben benieuwd
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:45 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hoge pieken zijn jou niet onbekend toch? Huehue
Kaal of kammen he.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Mijn haar is ontploft zin om er de schaar in te zetten
Ik zal vast een plekje reserveren voor je in the Soultrain danquote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:37 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Het is gekamd nog steeds ontploft. De kapper noemt het volume..
Doe je dat vaker? scharen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Senn88 het volgende:
Oh sorry dat ik het verschil niet zie.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee die hebben slagroom dit is banketbakkersroom
Geen flauw idee haha. Misschien met room gevulde berlinerbollen ofzo. Ziet er wel lekker uit iigquote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh sorry dat ik het verschil niet zie.![]()
Maar wat zijn dit dan?
Je hebt wel meer in huisquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
2 flessen hugo gehaald. Heb ik toch nog een man in huis :’)
2 zelfsquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
Goed puntquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:53 schreef Senn88 het volgende:
wat heb jij nog in huis?quote:
ik heb vanmiddag wel 1 weizenbiertje gedronken.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:08 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nog één biertje. Wat heb jij opengetrokken?
✋quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:31 schreef Senn88 het volgende:
Bij wie mag ik vanavond slapen? Ik heb geen zin meer om mijn bed op te maken
Gezellag.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 19:33 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Neem ik hugo en hugo en de honden ook mee
Verkeerde account yats.quote:
Vrijdag in de dierentuin liepen er wel een paar leuke rondquote:Op zondag 22 mei 2022 19:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay Fax heb je nog meisjes gespot dit weekend?
Heb je nog woest op je borstkas geslagen om hun aandacht te trekken?quote:Op zondag 22 mei 2022 19:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vrijdag in de dierentuin liepen er wel een paar leuke rond
Ik heb gezwaaid met m'n slurfquote:Op zondag 22 mei 2022 19:24 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Heb je nog woest op je borstkas geslagen om hun aandacht te trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |