https://www.vandaaginside.nl/quote:De nieuwe talkshow van Wilfred Genee, Johan Derksen en René van der Gijp heeft een naam. De dagelijkse uitzending gaat VI Vandaag heten. Zoals bekend wordt het praatprogramma vanaf januari 2022 bij SBS 6 uitgezonden.
Het tijdstip staat ook vast. De aanvang van VI Vandaag dat van maandag tot en met vrijdag is, wordt 21.30 uur en zal een uur duren. Achter de schermen wordt druk gewerkt aan een extra gast dagelijks aan tafel. Het is de bedoeling dat er een poule komt van gasten die rouleren aan tafel. De namen van Merel Westrik, Leonie ter Braak, Henk Westbroek en Özcan Akyol worden genoemd.
De afgelopen zomer was het trio al dagelijks te zien in De Oranjezomer. Dat programma bleek een succes met gemiddeld zo’n 800.000 kijkers. Daarop ontstond het idee van Talpa, waar Veronica en SBS 6 onder vallen, om de heren toch dagelijks aan tafel te krijgen in plaats van, zoals nu, tweemaal per week: maandag- en vrijdagavond.
Johan Derksen wilde na dit seizoen sowieso stoppen met Veronica Inside in de huidige vorm. ‘De Snor’ was het zat om ‘alleen maar over voetbal te praten’. Nu ze alle drie door willen met een dagelijkse show tekenden zij bij voor nog twee jaar.
https://www.mediacourant.(...)ar-vi-heeft-gekeken/quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Wat is er gebeurd met Jinek, waarom zijn ze op haar nu aan het inhakken
omdat jimek een walgelijke vrouw isquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Wat is er gebeurd met Jinek, waarom zijn ze op haar nu aan het inhakken
Zie #20quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:45 schreef Keukendrol het volgende:
Ik schakel net in. Wie praat me bij over Renee's jasje?
Zoon van Pieter Jan Hagens.quote:Op donderdag 19 mei 2022 21:49 schreef Gehrman het volgende:
Volgens mij is Sam verwekt door Gijs Staverman.
moet hij wetenquote:Op donderdag 19 mei 2022 21:53 schreef superniger het volgende:
[..]
Zoon van Pieter Jan Hagens.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Pieter_Jan_Hagens
quote:
Wat toevallig dat die voor haar oom werktquote:
Helemaal niet. Ze is gewoon de bestequote:Op donderdag 19 mei 2022 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
Deze is op tv omdat haar moeder Linda de Mol is
Onder een andere naam dus dat wist hij waarschijnlijk niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Wat toevallig dat die voor haar oom werkt
Zei Linda zelf ook idd.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
1 grote incestquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
Zoveel leuke grappen en grollen en dan kom jij.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:02 schreef FireFox1 het volgende:
Zou Jeroen Rietbergen haar gedaan hebben?
Dit is een serieuze vraagquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:03 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Zoveel leuke grappen en grollen en dan kom jij.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ze is trouwens de dochter van Linda de Mol.
Ja en gewoon de boel schoon houden tussen de benen godsamme nog aan toe zegquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef Haags het volgende:
Misschien moeten vrouwen zich eens niet zo aanstellen.
Alsof mannen het niet moeilijk genoeg hebben met die druk op hun zaadballen elke dag.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:10 schreef Haags het volgende:
Misschien moeten vrouwen zich eens niet zo aanstellen.
Leuke meid welquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
Wanneer die hond ophoudt met binnen te schijtenquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:14 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb deze massa is kassa preview nu meerdere keren gezien maar ik versta nog altijd niet wat die papzak zegt
Je hebt vraag en aanbod en een situatie uitbuiten waar enkel minder bedeelden op ingaan.quote:
Is dat serieus de laatste zin? Ik verta iets over billen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:15 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wanneer die hond ophoudt met binnen te schijten
Kut Brabo’s inderdaad. Walgelijk volk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:14 schreef Makamba_ het volgende:
Ik heb deze massa is kassa preview nu meerdere keren gezien maar ik versta nog altijd niet wat die papzak zegt
Heelt nooit!quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:09 schreef de_boswachter het volgende:
Praten over kutjes. Genot.
@:wereldgozer @:poepz0r
Hier word ik nou FOXWILD vanquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:14 schreef Makamba_ het volgende:
Nou nou nouquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kut Brabo’s inderdaad. Walgelijk volk.
Soms een beetje onverstaanbaar, maar dat komt vast goed.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ze begon elk antwoord met “ja, klopt”, verder prima.
Hoe gaat het, Tong? (sorry, ff off topic)quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:28 schreef tong80 het volgende:
Waar moeten we die vreselijke Leonie Ter Braak van kennen
Zoals ze gisteren in de uitzending was, vond ik haar prima. Maar als ze bij wedstrijden 1-op-1 vragen stelt aan spelers/trainer is ze vrij lachwekkend. Dan lijkt ze een soort script te volgen en wordt ook haar gebrekkige voetbalkennis duidelijk. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat bij de finale.quote:
Inteelt in Hilversum.quote:
Ff afwachten dan maar. Vooroordelen opzijschuiven en het niet over nepotisme hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:36 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Zoals ze gisteren in de uitzending was, vond ik haar prima. Maar als ze bij wedstrijden 1-op-1 vragen stelt aan spelers/trainer is ze vrij lachwekkend. Dan lijkt ze een soort script te volgen en wordt ook haar gebrekkige voetbalkennis duidelijk. Maar goed, we zullen zien hoe het gaat bij de finale.
Thuis begonnen met revalideren. Operatie geslaagd zonder complicaties. Wel morfine nodig tegen de pijn . Maar is draaglijk. Verder voelt het een beetje als een beginnende griep. Je voelt alle kleine dingetjes in en aan je lichaam. Verder steunkousen wegens aders gebruikt van linkerbeen voor omleidingen hart. Soort mitella sport-BH op m'n borst om de boel tegen elkaar te houden en tegen het schuiven van het wondbot. Al met al mag ik naar omstandigheden niet klagen. Over een maand beginnen met Fysio en op weg naar verder herstel. Nog een lang traject voor me. Maar ik heb en neem de tijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hoe gaat het, Tong? (sorry, ff off topic)
Ik kwam niet op het woord anders had ik het gebruikt.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ff afwachten dan maar. Vooroordelen opzijschuiven en het niet over nepotisme hebben.
Erwin heeft verstand van zaken. Die Noa komt net uit de wieg.quote:
Klinkt als heftig, maar je bent er nog en dat is het voornaamste. Verdere reactie per dm.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Thuis begonnen met revalideren. Operatie geslaagd zonder complicaties. Wel morfine nodig tegen de pijn . Maar is draaglijk. Verder voelt het een beetje als een beginnende griep. Je voelt alle kleine dingetjes in en aan je lichaam. Verder steunkousen wegens aders gebruikt van linkerbeen voor omleidingen hart. Soort mitella sport-BH op m'n borst om de boel tegen elkaar te houden en tegen het schuiven van het wondbot. Al met al mag ik naar omstandigheden niet klagen. Over een maand beginnen met Fysio en op weg naar verder herstel. Nog een lang traject voor me. Maar ik heb en neem de tijd.
Op die leeftijd waren Kluivert van Basten en Cruijff al wereldsterren.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 18:44 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Noa is wel een talentje hoor. Is nog maar 22 en doet het gewoon leuk.
Loederschap.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:10 schreef superniger het volgende:
Loeder Jinek straks bij Beau.
[ twitter ]
Ik baal zo van nieuws via video's wie heeft daar nou tijd voor.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:23 schreef Mylene het volgende:
Jinek heeft kennelijk gesproken met Johan, er zou niets van waar zijn, ondanks de 2 getuigen waaronder Eus toch?
https://www.telegraaf.nl/(...)ithaal-johan-derksen
Goed naar voren komen in de media was Kluivert daarentegen niet gegeven op die leeftijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Op die leeftijd waren Kluivert van Basten en Cruijff al wereldsterren.
Jinek heeft niet de intentie gehad om VI van de buis te krijgen, niet opgeroepen tot een boycot, heeft niet feest gevierd dat het gelukt was. Ze heeft gebeld met Johan en kennelijk een goed gesprek gehad.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:26 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik baal zo van nieuws via video's wie heeft daar nou tijd voor.
Neemt ook allemaal niet weg dat ze heeft opgeroepen te stoppen met sponsoren wat gelijk staat aan aansturen tot het einde van VI.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jinek heeft niet de intentie gehad om VI van de buis te krijgen, niet opgeroepen tot een boycot, heeft niet feest gevierd dat het gelukt was. Ze heeft gebeld met Johan en kennelijk een goed gesprek gehad.
Het wordt ongetwijfeld vervolgd.
Johan vertelde 2 getuigen te hebben, een redactielid en Eus. Dus wie liegt er nu?
En waarom is het witwassen niet eens ter sprake gekomen? Dat ze lachte omdat die ene jongen anaal bewerkt was ofzo op een massagetafel? Dat vind ik juist gek.
Eva Jinek liegt. Ik vertrouw dat enge wijf voor geen goud.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:35 schreef Mylene het volgende:
[..]
Jinek heeft niet de intentie gehad om VI van de buis te krijgen, niet opgeroepen tot een boycot, heeft niet feest gevierd dat het gelukt was. Ze heeft gebeld met Johan en kennelijk een goed gesprek gehad.
Het wordt ongetwijfeld vervolgd.
Johan vertelde 2 getuigen te hebben, een redactielid en Eus. Dus wie liegt er nu?
En waarom is het witwassen niet eens ter sprake gekomen? Dat ze lachte omdat die ene jongen anaal bewerkt was ofzo op een massagetafel? Dat vind ik juist gek.
VI begint om 21.35 Beau om 21.41quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:59 schreef Makamba_ het volgende:
Beau de talkshow heeft een talkshow host in de talkshow en vanavond in de SBS talkshow zullen ze het hebben over beide talkshows.
Ik zit klaar.
Jij deelt de tweet hier zelf dus de informatie is daar.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
VI begint om 21.35 Beau om 21.41![]()
Wat ga jij kijken![]()
Of gaan ze live met elkaar in de uitzending elkaar![]()
Je kijkt maar gewoon VI mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
VI begint om 21.35 Beau om 21.41![]()
Wat ga jij kijken![]()
Of gaan ze live met elkaar in de uitzending elkaar![]()
Ik heb er even over nagedacht, en ik denk van niet.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Zou Genee de ladyshave moeten gebruiken bij Roxanne?
Akkoord.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb er even over nagedacht, en ik denk van niet.
,,Ik heb tien jaar bij Voetbal Inside gezeten. Daar stop ik nu ook mee. Ik kan het niet meer opbrengen. Het is mooi geweest. Maar terugkomend op dat #MeToo gebeuren, ik heb er geen last van gehad. Thuis had Jen alles te zeggen. Zij besliste over goed en kwaad, over alles. En ik voelde me daar perfect bij. Ik zal nog wel een keertje aansluiten bij een voetbalpanel, maar niet meer zo systematisch. Ik ben ook in de zeventig, Hugo. En ik heb geleerd van de dood van mijn vriend Wim Jansen. We deden alles samen, spelen op straat en voetballen. Ineens is hij er niet meer. Ook een zwaar verlies.”quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:39 schreef RipCity het volgende:
Jan Boskamp na drama kleinzoon: ‘Voetbal is een goede afleiding, maar voor persoonlijk verdriet werkt het niet’
https://www.ad.nl/nederla(...)t-het-niet~aa9a81b8/
Ik ervaar het als een prettige sfeerquote:
alleen nog wat meer variatie qua gasten en het is een eeuwige topsjowquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is heerlijke TV. Ik hoop dat Johan 124 wordt.
Helene mag wegblijven.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
alleen nog wat meer variatie qua gasten en het is een eeuwige topsjow
De FA is hier normaal gesproken not amused over, hoe terecht het ook is.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Vieira had zo'n ventje 20 jaar geleden het ziekenhuis in geschopt
Alleen topless.quote:
Daar ga ik het niet mee oneens zijn.quote:
Ik zag op Twitter een video van de geschopte kerel en dat loopt wel los voor Viera mag ik hopen. Wat een debiel.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De FA is hier normaal gesproken not amused over, hoe terecht het ook is.
SUV's zijn niet huge benoem dan een mooie pickup of iets dergelijks.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:59 schreef Eagles89 het volgende:
Roxanne kijkt altijd een beetje alsof bambie in de koplampen van een enorme suv.
Ik raak daar toch wel enorm opgewonden van.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:59 schreef Eagles89 het volgende:
Roxanne kijkt altijd een beetje alsof bambie in de koplampen van een enorme suv kijkt.
Grote koplampenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik raak daar toch wel enorm opgewonden van.
We mogen nog een tijdje genietenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben zo blij dat dit showtje terug is
Kom alleen deze tegen, heel topic dooie linksquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:19 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Heeft iemand de oude topshow.gif nog? Heb alleen nog die dode Tinypic link helaas.
Ik ook. Echt blij mee.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben zo blij dat dit showtje terug is
Gezien. Beter dan bij VIquote:
Een Cadillac Escalade XL is ook gewoon een SUV en behoorlijk hugequote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
SUV's zijn niet huge benoem dan een mooie pickup of iets dergelijks.
Nou ja... mensen die iets willen zien dat werkelijk ergens over gaat kunnen sowieso beter niet naar VI kijken. Feitelijk gaat het daar sinds mensenheugenis al nergens over, en dat is eigenlijk ook hun kracht. Mensen die ongelooflijk slap geoudehoer, foute grappen en hinnikend gelach leuk vinden om te zien of te horen, die zien bij VI regelmatig een topshow.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die vi een topshow vinden moeten zich na laten kijken
het gaat helemaal nergens over
Dat is wel geil ja (de Escalade dan)quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:54 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Een Cadillac Escalade XL is ook gewoon een SUV en behoorlijk hugeEen Hummer ook trouwens.
En 873.000 voor de vrijdagavond is ook prima. Zelfs in de beste tijden zat het op vrijdag vaak wat lager.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 15:57 schreef KingRoland het volgende:
850k kijkers op donderdag nog wel koekoek
Weer teveel wielrennen-praat alleenquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:58 schreef Wertha het volgende:
Gisteren was een mooi showtje. Ouderwets gezellig.
De Giro is bezig. Tijdens de spelen gaat het over schaatsen en tijdens Wimbledon over tennis.quote:
"Ondeugend doen" voor de domme middenklasse.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Mensen die vi een topshow vinden moeten zich na laten kijken
Mooi man. Lekker man. Laat gaan man.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Nix te zeggen , schaapachtig lachen en die dagvergoeding van 2200 in haar zak steken
Die valt ff door de mandquote:
Er waren 2 getuigen volgens Johan, waaronder geloof ik ook Eus.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:42 schreef DKUp het volgende:
Wel bizar eigenlijk met verschillende verhalen over het JIMEK-schandaal.
-Eva Jinek zegt dat er allemaal niks van waar is in Beau.
-In Vandaag Inside wordt weer heel iets anders gezegd. Sam van Royen zegt dat alles is gezegd. Eva kon het zich niet herinneren aan de telefoon volgens Johan. Bij Wilfred aan de telefoon wordt er aangegeven dat ze het misschien wel heeft gezegd maar echt als grap.
Eva lijkt dus enorm te liegen in Beau.
Denk ook dat Eva er mee weg komt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:56 schreef Mylene het volgende:
[..]
Er waren 2 getuigen volgens Johan, waaronder geloof ik ook Eus.
Eva is wederom aan het witwassen net zoals met het lachen om die anale vernedering van een voetballer door twee masseurs in 2020 dat het achteraf na het belletje met de persoon in kwestie ook als grap moest worden gezien.
Hopelijk zegt Angela de Jong er nog wat van als ze te gast is, al lijkt het denk ik dat Eva er goed mee weg te lijken komen.
Is Wim Kieft niet veel beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:19 schreef riazop het volgende:
[..]
Nix te zeggen , schaapachtig lachen en die dagvergoeding van 2200 in haar zak steken
Was getekend: Johan Derksen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 14:30 schreef PotjeSambal het volgende:
Het is toch duidelijk dat het simpelweg als jolige grap is gezegd op een borrel. Bizar om daar lastig over te doen.
Ik heb Derksen tot vervelends toe horen zeggen dat ze alles over 'm mogen zeggen omdat 'ie dat zelf ook doet, maar als je nooit kijkt kun je dat natuurlijk niet weten.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Was getekend: Johan Derksen.
IK ben een held van het vrije woord en ik mag iedereen kwetsen en beledigen als ik vind dat dat nodig is.
Maar andersom...
Ja hoor, dat zegt hij inderdaad tot vervelens toe.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb Derksen tot vervelends toe horen zeggen dat ze alles over 'm mogen zeggen omdat 'ie dat zelf ook doet, maar als je nooit kijkt kun je dat natuurlijk niet weten.
Wanneer is Johan ook weer weggelopen? Kan aan mijn geheugen liggen maar ik herinner me dat echt niet. Oh wacht. Was dat niet met een ruzie met Genee?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja hoor, dat zegt hij inderdaad tot vervelens toe.
Maar in de praktijk maakt hij veel van wat hij zegt totaal niet waar.
(Daar heeft Peter R. de Vries hem ook meerdere keren op aangesproken; vond Johan niet leuk, en het werd - uiteraard - ontkend.)
Verder kijk ik al naar Johan D. op TV of (sinds ik internet heb) op Youtube sedert halverwege de jaren 90.
Ik geef wel toe: een volledige aflevering van VI heb ik nog nooit volgehouden, behalve tijdens een WK of EK voetbal.
Als er van dat drietal iemand kwaad wordt of woedend wegloopt, dan is het Johan Derksen wel.
Maar ik vind het prima dat ze weer terug zijn.
Klopt. Het ging meen ik over een bestuurlijke kwestie bij SC Heerenveen, met toenmalig voorzitter Robert Veenstra.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer is Johan ook weer weggelopen? Kan aan mijn geheugen liggen maar ik herinner me dat echt niet. Oh wacht. Was dat niet met een ruzie met Genee?
Hij liep een keer weg in 2013 bij een Europa League avond omdat Wilfred de VI-redacteurs tegensprak met z'n eigen bronnen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 16:06 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wanneer is Johan ook weer weggelopen? Kan aan mijn geheugen liggen maar ik herinner me dat echt niet. Oh wacht. Was dat niet met een ruzie met Genee?
Wat hij zegt is niet hetzelfde als wat hij waarmaakt.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik heb Derksen tot vervelends toe horen zeggen dat ze alles over 'm mogen zeggen omdat 'ie dat zelf ook doet, maar als je nooit kijkt kun je dat natuurlijk niet weten.
Het weglopen van Advocaat was in scène gezet, maar dat krijg je waarschijnlijk niet mee als je geen hele uitzendingen ziet.quote:
Betwijfel dat het in scene gezet is hoor. Dat van Hansie was gewoon overacting om het leuk doen. Heeft René nou ook al vier keer gedaan geloof ik.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het weglopen van Advocaat was in scène gezet, maar dat krijg je waarschijnlijk niet mee als je geen hele uitzendingen ziet.
Vervolgens was het de volledige toto campagne op reclameborden dat Genee boven Advocaat zijn hoofd hangt met een kroonquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:17 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Betwijfel dat het in scene gezet is hoor. Dat van Hansie was gewoon overacting om het leuk doen. Heeft René nou ook al vier keer gedaan geloof ik.
Het verschil is ook dat iemand 1 op 1 uitlachen/belachelijk maken wat anders is dan blij zijn met een geheel programma en dus vele ontslagen als gevolg.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:15 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Er zit wel een verschil tussen aan tafel je mening over iemand geven en achterbaks lachen om het feit dat een programma van de buis verdwijnt. Ik kan Johan goed begrijpen in deze hoor. Natuurlijk is hij niet zo hard als hij zelf denkt maar volgens mij beseft hij heel goed dat hij ook wel eens moet incasseren.
Over het eerste verschillen de meningen al sinds het moment dat het gebeurde.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:14 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het weglopen van Advocaat was in scène gezet, maar dat krijg je waarschijnlijk niet mee als je geen hele uitzendingen ziet.
Verder mag Jinek van Derksen natuurlijk alles zeggen en doen wat ze wil. Dat betekent echter níet dat hij vervolgens geen mening mag hebben over het gedrag van Jinek (net zo goed als Jinek ook een mening over zijn gedrag mag hebben).
Dat was bewust gecreëerde 'consternatie' omdat enkele dagen later Advocaat zijn reclame live ging (met diezelfde Toto-kroon op zijn hoofd). En dat is daarna ook gewoon erkend. Op de stills zie je Dick ook gewoon lachen tijdens het weglopen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Over het eerste verschillen de meningen al sinds het moment dat het gebeurde.
W.b. punt 2: uiteraard. En daar mag ik dan weer wat van vinden. Zijn verontwaardiging vind ik hypocriet.
Wat gezegd wordt aan tafel (zeker door Derksen), is al wel vaker in de praktijk heel anders gebleken, vooral dus als ze kritiek krijgen..quote:Op zaterdag 21 mei 2022 15:48 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik Jinek al helemaal nooit meer zie. Vroeger keek in een paar seizoenen nog wel naar de andere 'helft' met Jeroen Pauw. Jinek heb ik wel gezien, maar eigenlijk nooit zo bijzonder gevonden.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:49 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat was bewust gecreëerde 'consternatie' omdat enkele dagen later Advocaat zijn reclame live ging (met diezelfde Toto-kroon op zijn hoofd). En dat is daarna ook gewoon erkend. Op de stills zie je Dick ook gewoon lachen tijdens het weglopen.
De heren zijn zo nu en dan natuurlijk ook gewoon hypocriet. De vaste kijker boeit dat alleen vrij weinig.
Verder is het jammer dat het opgeviste verhaal van Sjaak Polak bij Jinek alweer was overgewaaid toen VI terugkwam, want daarmee hadden ze Jinek veel beter kunnen aanpakken.
Dat was toch helemaal geen bijzonder verhaal van Polak? Denk dat ze dat weggelachen zouden hebben (zeker Gijp)quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:49 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Dat was bewust gecreëerde 'consternatie' omdat enkele dagen later Advocaat zijn reclame live ging (met diezelfde Toto-kroon op zijn hoofd). En dat is daarna ook gewoon erkend. Op de stills zie je Dick ook gewoon lachen tijdens het weglopen.
De heren zijn zo nu en dan natuurlijk ook gewoon hypocriet. De vaste kijker boeit dat alleen vrij weinig.
Verder is het jammer dat het opgeviste verhaal van Sjaak Polak bij Jinek alweer was overgewaaid toen VI terugkwam, want daarmee hadden ze Jinek veel beter kunnen aanpakken.
Uiteraard zouden Gijp en Derksen ook om dat verhaal van Polak gelachen hebben. Genee waarschijnlijk ook, vermoedelijk begeleid met iets als "we zijn er weer!"quote:Op zaterdag 21 mei 2022 18:30 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat was toch helemaal geen bijzonder verhaal van Polak? Denk dat ze dat weggelachen zouden hebben (zeker Gijp)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |