abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 18:18:58 #101
236264 crew  capricia
pi_204802525
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niks hijgerigs aan een oppositie die zijn werk doet. En dit is geen op zichzelf staand incident.
Maar heeft de tweede kamer dan ook het initiatief genomen om een wetsvoorstel in te dienen om hier in de toekomst beter mee om te gaan?
Dat is hun taak namelijk.

Niet hijgerig bij de microfoon doen om allerlei knip en plak filmpjes of tiktoks te maken.
Definitely not CIA
pi_204802550
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:14 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Niks hijgerigs aan een oppositie die zijn werk doet. En dit is geen op zichzelf staand incident.
Maar is het een incident? Er zijn richtlijnen waar Rutte zich aan lijkt te houden. Dat zal ook gelden voor alle andere bewindslieden (Kaag die ook aangeeft berichten te wissen).
pi_204802562
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar heeft de tweede kamer dan ook het initiatief genomen om een wetsvoorstel in te dienen om hier in de toekomst beter mee om te gaan?
Dat is hun taak namelijk.

Niet hijgerig bij de microfoon doen om allerlei knip en plak filmpjes of tiktoks maken.
We hebben een premier die constant staat te liegen, maar het ware probleem is dat de kamer daar hijgerig over doet?
pi_204802586
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar heeft de tweede kamer dan ook het initiatief genomen om een wetsvoorstel in te dienen om hier in de toekomst beter mee om te gaan?
Dat is hun taak namelijk.

Niet hijgerig bij de microfoon doen om allerlei knip en plak filmpjes of tiktoks te maken.
Wat had je in gedachten?

"Politici mogen niet doen waarvan we al afgesproken hadden* dat ze dat niet mogen doen!" ?

*Wetgeving over archivering
"Pools are perfect for holding water"
pi_204802588
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We hebben een premier die constant staat te liegen, maar het ware probleem is dat de kamer daar hijgerig over doet?
Waarover liegt hij nu dan?
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 18:26:50 #106
236264 crew  capricia
pi_204802589
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:23 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
We hebben een premier die constant staat te liegen, maar het ware probleem is dat de kamer daar hijgerig over doet?
En dit niveau van de TK-leden moet het gaan oplossen?
twitter


Ze hadden ook met initiatief wetgeving kunnen komen.
Definitely not CIA
pi_204802603
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:26 schreef capricia het volgende:

[..]
En dit niveau van de TK-leden moet het gaan oplossen:
[ twitter ]
Typisch dat je dan eerst naar de kamerminderheid kijkt, en niet naar de coalitie. Hurrdurr, Klaver!

Als er IEMAND in de kamer bij machte is om hier succesvol nieuwe wetgeving over in te voeren ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_204802608
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar heeft de tweede kamer dan ook het initiatief genomen om een wetsvoorstel in te dienen om hier in de toekomst beter mee om te gaan?
Dat is hun taak namelijk.
Zoals een wet over archivering?

Die is er al.
pi_204802614
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Typisch dat je dan eerst naar de kamerminderheid kijkt, en niet naar de coalitie. Hurrdurr, Klaver!

Als er IEMAND in de kamer bij machte is om hier succesvol nieuwe wetgeving over in te voeren ...
Klaver is een clown.
  donderdag 19 mei 2022 @ 18:29:07 #110
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_204802615
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:03 schreef Gunner het volgende:

[..]
Nou ja... verantwoording... dat zou pas indruk gemaakt hebben als Rutte zichzelf van de stemlijst had laten halen. Maar helaas heeft hij niet zoveel zelfreflectie.
Nee, zo werkt het natuurlijk niet; zoals Gandhi ooit opmerkte:

“If there is a idiot in power; it is because those who elected him are well represented.”
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 18:31:04 #111
236264 crew  capricia
pi_204802633
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:27 schreef probeer het volgende:

[..]
Typisch dat je dan eerst naar de kamerminderheid kijkt, en niet naar de coalitie. Hurrdurr, Klaver!

Als er IEMAND in de kamer bij machte is om hier succesvol nieuwe wetgeving over in te voeren ...
Nope. Ik heb geen hekel aan Klaver.
Vindt echter wel dat 'it takes two to tango'.
En alleen maar verontwaardigd lopen gillen en tiktok filmpjes opnemen (of ander knip en plak werk), geeft het bedenkelijke niveau wel goed weer, ja.
Definitely not CIA
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 18:32:18 #112
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204802640
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:18 schreef capricia het volgende:

[..]
Maar heeft de tweede kamer dan ook het initiatief genomen om een wetsvoorstel in te dienen om hier in de toekomst beter mee om te gaan?
Dat is hun taak namelijk.

Niet hijgerig bij de microfoon doen om allerlei knip en plak filmpjes of tiktoks te maken.
Dat ze er hijgerig mee omgaan betekent imo niet dat het een hijgerig optreden is imo

En nee, nog niet. Ben het met je eens dat dat ook hun taak is. Of zou moeten zijn.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204802641
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:26 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Waarover liegt hij nu dan?
Dat hij naar eer en geweten alle informatie die hij zou moeten doorstuurt. Kan ik dat voor een rechter bewijzen? Nee. Maar we hebben hier een minister die een jarenlange geschiedenis van informatie achterhouden heeft, maar zo verknocht aan zijn Nokia is dat hij iedere dag het geheugen moet beheren, handmatig informatie moet sorteren en doorsturen, in veel landen niet eens bereik meer heeft, maar wel een tweede telefoon heeft omdat hij niet zonder smartphone kan op zijn werk.

jaja
pi_204802644
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:29 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Klaver is een clown.
Als je dit op het bord van Kamerleden gaat gooien, met het verwijt dat het hun schuld is dat er niet afdoende wetgeving is waardoor regeringsleden dit soort gedrag niet meer kunnen en mogen vertonen, dan is het toch verdomde raar dat je dan eerst naar de fractievoorzitter wijst van een relatief kleine partij met relatief weinig inspraak en historisch gezien nul coalitiedeelname.

Als het aan iemand uit de kamer is om dit zodanig met wetgeving dicht te timmeren dat het voor Rutte onmogelijk wordt om zich er niet aan te houden (wat een 'logica' ... :') :') :') ) dan zijn dat coalitieleden.

[ Bericht 24% gewijzigd door probeer op 19-05-2022 18:40:19 ]
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 18:33:43 #115
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204802653
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:22 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Maar is het een incident? Er zijn richtlijnen waar Rutte zich aan lijkt te houden. Dat zal ook gelden voor alle andere bewindslieden (Kaag die ook aangeeft berichten te wissen).
Nou ja, als Rutte een andere staat van dienst had gehad was dit heel anders gelopen. Dat bedoelde ik er mee.

Of het oprecht tegen de wet was, weet ik niet.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204802658
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:26 schreef capricia het volgende:

[..]
En dit niveau van de TK-leden moet het gaan oplossen?
[ twitter ]

Ze hadden ook met initiatief wetgeving kunnen komen.
Ik schaam mij kapot voor de Nederlandse politiek en dit is weer een nieuw dieptepunt. Maar het is nog altijd minder triest dan dat Rutte nog steeds op zijn plek zit.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 18:36:02 #117
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204802673
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik schaam mij kapot voor de Nederlandse politiek en dit is weer een nieuw dieptepunt. Maar het is nog altijd minder triest dan dat Rutte nog steeds op zijn plek zit.
Sorry maar dit is echt het resultaat van verkiezingen. Als je "iemand" aan wil kijken is het de neerlansche stemmert
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204802675
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:31 schreef capricia het volgende:

[..]
Nope. Ik heb geen hekel aan Klaver.
Vindt echter wel dat 'it takes two to tango'.
En alleen maar verontwaardigd lopen gillen en tiktok filmpjes opnemen (of ander knip en plak werk), geeft het bedenkelijke niveau wel goed weer, ja.
Klaver, of welk oppositielid dan ook, kan wetsvoorstellen maken tot ze een ons wegen. Zonder medewerking van coalitieleden gaat er geen ene fuck gebeuren.

Maargoed, je moet de boel toch op een of andere manier zo verdraaien dat het lijkt alsof verantwoordelijkheid voor het houden aan wetgeving omtrent archivering, niet primair bij het betreffende regeringslid ligt, maar op een of andere manier toch net zo goed bij een oppositiekamerlid.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204802681
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Sorry maar dit is echt het resultaat van verkiezingen. Als je "iemand" aan wil kijken is het de neerlansche stemmert
Heb al eerder in dit topic gezegd dat ik de VVD stemmer meer minacht dan Rutte en ik ben ook geen GL stemmer.
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 18:39:08 #120
236264 crew  capricia
pi_204802693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:36 schreef probeer het volgende:

[..]
Klaver, of welk oppositielid dan ook, kan wetsvoorstellen maken tot ze een ons wegen. Zonder medewerking van coalitieleden gaat er geen ene fuck gebeuren.

Maargoed, je moet de boel toch op een of andere manier zo verdraaien dat het lijkt alsof verantwoordelijkheid voor het houden aan wetgeving omtrent archivering, niet primair bij het betreffende regeringslid ligt, maar op een of andere manier toch net zo goed bij een oppositiekamerlid.
Het gaat me toch helemaal niet om Klaver. Maar om het niveau van de TK.
Definitely not CIA
  donderdag 19 mei 2022 @ 18:39:58 #121
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_204802704
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:34 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik schaam mij kapot voor de Nederlandse politiek en dit is weer een nieuw dieptepunt. Maar het is nog altijd minder triest dan dat Rutte nog steeds op zijn plek zit.
Wie had je daar liever gezien?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 18:40:21 #122
236264 crew  capricia
pi_204802712
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:36 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Sorry maar dit is echt het resultaat van verkiezingen. Als je "iemand" aan wil kijken is het de neerlansche stemmert
Ja. Kabinet gevallen om het toeslagenschandaal. En wie kiezen ze weer terug? Precies dezelfde poppetjes.
Definitely not CIA
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 18:44:26 #123
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204802761
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:40 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. Kabinet gevallen om het toeslagenschandaal. En wie kiezen ze weer terug? Precies dezelfde poppetjes.
Het was voor mij wel een tekenend moment. Als dit er niet voor zorgt dat stemmers bij je weglopen betekent dat dat de gemiddelde coalitiestemmer de politieke binding van een asperge heeft. Serieus, duizenden kinderen zijn uit huis geplaatst. Duizenden.

En die grimas staat het weer weg te lachen. Vind je het gek? Ik zou ook naast mijn schoenen gaan lopen als ik dat soort kolderij uit kon halen zonder enige vorm van consequenties. Sterker nog, het lijkt wel beloond te worden.

Ongefundeerde buikloop : klaarblijkelijk is de gemiddelde VVD stemmer een egocentrische hufter die niets meekrijgt van wat er zich in de tweede kamer afspeelt.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204802779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:39 schreef Perrin het volgende:

[..]
Wie had je daar liever gezien?
Letterlijk iedereen die niet in de vorige kabinetten zat, behalve Baudet en friends. Deze man was eindverantwoordelijk voor het slopen van complete dorpen zonder compensatie, het beroven van duizenden ouders en het kidnappen van honderden kinderen. Zelfs al had hij geen directe vinger in de pap, op een gegeven moment moet je oprotten.

Dat deze blunders of bewuste minachting van Nederlanders niet wordt afgestraft is gevaarlijker voor het systeem dan een paar jaar wanbeleid onder een partij die je minder leuk vindt. De volgende premier gaat wel weer weg, maar de betonrot van verbergen en niemand is verantwoordelijk dat blijft als we niet oppassen.
pi_204802780
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:39 schreef capricia het volgende:

[..]
Het gaat me toch helemaal niet om Klaver. Maar om het niveau van de TK.
Je lijkt het de oppositie te verwijten dat ze met gebonden handen zitten. Het enige wat ze momenteel kunnen is boos zijn en wat roepen, daar de coalitieleden keer op keer op keer doen alsof hun neuzen bloeden en er niets aan de hand is.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 18:46:36 #126
236264 crew  capricia
pi_204802786
Ze staan in alle peilingen ook gewoon nog steeds bovenaan. Maar de VVD gaat wel een probleem krijgen met de opvolging van Rutte.
Definitely not CIA
pi_204802793
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:44 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Het was voor mij wel een tekenend moment. Als dit er niet voor zorgt dat stemmers bij je weglopen betekent dat dat de gemiddelde coalitiestemmer de politieke binding van een asperge heeft. Serieus, duizenden kinderen zijn uit huis geplaatst. Duizenden.

En die grimas staat het weer weg te lachen. Vind je het gek? Ik zou ook naast mijn schoenen gaan lopen als ik dat soort kolderij uit kon halen zonder enige vorm van consequenties. Sterker nog, het lijkt wel beloond te worden.

Ongefundeerde buikloop : klaarblijkelijk is de gemiddelde VVD stemmer een egocentrische hufter die niets meekrijgt van wat er zich in de tweede kamer afspeelt.
Of erger, een egocentrische hufter die precies meekrijgt van wat er zich in de TK afspeelt.
"Pools are perfect for holding water"
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 18:48:07 #128
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204802804
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:47 schreef probeer het volgende:

[..]
Of erger, een egocentrische hufter die precies meekrijgt van wat er zich in de TK afspeelt.
Dit zou voor mij helaas wel een bepaald beeld van Nederland(ers) bevestigen
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 donderdag 19 mei 2022 @ 18:48:27 #129
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_204802808
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:46 schreef capricia het volgende:
Ze staan in alle peilingen ook gewoon nog steeds bovenaan. Maar de VVD gaat wel een probleem krijgen met de opvolging van Rutte.
Gillend gek word ik er van. Serieus.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_204802823
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:48 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Gillend gek word ik er van. Serieus.
Eigen welvaart belangrijker dan het onrechtvaardige leed van anderen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204803233
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:49 schreef probeer het volgende:

[..]
Eigen welvaart belangrijker dan het onrechtvaardige leed van anderen.
Of, en dit is misschien vloeken in de kerk, er zijn heel veel mensen die heel veel verschillende afwegingen maken bij hun stem en die komen niet altijd overeen met die van jou.
pi_204803377
Over een weekje is dit weer vergeten en niet veel later komt het volgende schandaal. Zo nog 3 jaar en dan weer op Rutte stemmen. _O_
pi_204803380
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Of, en dit is misschien vloeken in de kerk, er zijn heel veel mensen die heel veel verschillende afwegingen maken bij hun stem en die komen niet altijd overeen met die van jou.
Dat begrijp ik volkomen.

En ik ben van mening dat een conclusie van die afweging die neer komt op 'nou, VVD dus' inmiddels moreel failliet is.

En daar mag jij het dan weer niet mee eens zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door probeer op 19-05-2022 20:53:53 ]
"Pools are perfect for holding water"
pi_204803471
Rutte had zelf moeten opstappen na het toeslagenschandaal maar hij wil zo graag in die zetel blijven zitten, alle geloofwaardigheid verloren
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 19:51:53 #135
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204803528
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 18:49 schreef probeer het volgende:

[..]
Eigen welvaart belangrijker dan het onrechtvaardige leed van anderen.
Ja, dat is waar, daar hoeven we niet echt over te twijfelen hoewel ik het mischien stabiliteit zou noemen ipv welvaart.

Daar zijn ook ruimschoots artikelen over geschreven, met stemt op Rutte omdat ze hem zien als iemand die hun stabiliteit geeft. Of dat terecht is laat ik in het midden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator donderdag 19 mei 2022 @ 19:52:44 #136
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204803538
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:48 schreef Cupfighter het volgende:
Rutte had zelf moeten opstappen na het toeslagenschandaal maar hij wil zo graag in die zetel blijven zitten, alle geloofwaardigheid verloren
Het kabinet is er ook op gevallen, niet alleen Rutte was er schuldig aan, natuuurlijk
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204803547
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat is waar, daar hoeven we niet echt over te twijfelen hoewel ik het mischien stabiliteit zou noemen ipv welvaart.

Daar zijn ook ruimschoots artikelen over geschreven, met stemt op Rutte omdat ze hem zien als iemand die hun stabiliteit geeft. Of dat terecht is laat ik in het midden.
De Putin van de lage landen, "ja er is niemand anders die het kan. :')"
Na 12 jaar weet men niet meer anders.
pi_204803564
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:52 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Het kabinet is er ook op gevallen, niet alleen Rutte was er schuldig aan, natuuurlijk
Klopt, maar er zijn wel mensen op vertrokken en Rutte zit er nog
pi_204803637
Je moet volgens mij zelfs post-it-vodjes bewaren vanwege WOB.
Moet je trouwens ook (telefoon)-gesprekken opnemen?
Een knipoog noteren?
Straks gaan bewindslieden geheimtaal ontwikkelen.
"De geit is gemolken" en zo.
Was dat vroeger ook zo dat alle berichten bewaard moesten worden?
Hoe zit dat buiten Nederland?
Moesten de Indianen ook de rook bewaren waarmee ze via rooksignalen berichten hebben verzonden?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_204804019
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:53 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
De Putin van de lage landen, "ja er is niemand anders die het kan. :')"
Na 12 jaar weet men niet meer anders.
Onzin natuurlijk, ik zou zo weer op hem stemmen. Alsof al die dingen niet onder een andere gebeurt waren.

Als we in het verleden gaan snuffelen bij een Lubers, Kok of wie dan ook.. je gaat genoeg vinden.

Alleen nu hebben we een oppositie die alleen maar bezig is om Rutte weg te krijgen en staan ook nu weer heel hypocriet verontwaardigd te zijn.

Ik moet wel toegeven dat mijn stem ook lichtelijk is ingegeven bij gebrek aan beter.
Mijn blog over o.a. leven met OCD (dwang) | https://mdj-stek.nl
pi_204804047
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, ik zou zo weer op hem stemmen. Alsof al die dingen niet onder een andere gebeurt waren.

Als we in het verleden gaan snuffelen bij een Lubers, Kok of wie dan ook.. je gaat genoeg vinden.

Alleen nu hebben we een oppositie die alleen maar bezig is om Rutte weg te krijgen en staan ook nu weer heel hypocriet verontwaardigd te zijn.

Ik moet wel toegeven dat mijn stem ook lichtelijk is ingegeven bij gebrek aan beter.
Ik zou bijna nog eerder op de SGP of Bij1 gaan stemmen dan op Rutte en dat zegt genoeg, het is genoeg geweest met die man
pi_204804081
Keek het NOS journaal. Die waren weer erg mild voor Rutte.
pi_204804141
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, ik zou zo weer op hem stemmen. Alsof al die dingen niet onder een andere gebeurt waren.


Waar komt die zelfkastijding toch vandaan bij die VVD stemmers.....?

En hoe weet jij nou dat die "dingen" ook bij anderen gebeuren?

Hoe betrouwbaar kom je dan als politici nog over?
Je zal maar zo"n collega hebben waar je mee moet samenwerken...
pi_204804149
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:27 schreef Homey het volgende:
Keek het NOS journaal. Die waren weer erg mild voor Rutte.
Goh, no shit
:')
pi_204804351
Wat misten we vroeger dan toch veel. Al die telefoongesprekken zijn toch ook nooit opgenomen?
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_204804512
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:40 schreef probeer het volgende:

[..]
Dat begrijp ik volkomen.

En ik ben van mening dat een conclusie van die afweging die neer komt op 'nou, VVD dus' inmiddels moreel failliet is.

En daar mag jij het dan weer niet mee eens zijn.
Ja maar de argumenten daarvoor zijn niet aanwezig.
pi_204804598
Het is tegenwoordig alleen maar aan elkaars stoelpoten zagen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  donderdag 19 mei 2022 @ 23:07:05 #148
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204806016
twitter
  donderdag 19 mei 2022 @ 23:07:37 #149
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204806026
Het is weer stuitend die Rutte :r :r :r
pi_204806102
quote:
Wat is Rutte ook een rat.
  donderdag 19 mei 2022 @ 23:39:17 #151
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204806265
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 23:14 schreef DarkwingDuck het volgende:
Wat is Rutte ook een rat.
Maar als er wantrouwen is dan is het de schuld van de tweede kamer :r

En schakelt hij ff uri rosenthal in voor op1

Uri Rosenthal en Marieke Smits over het smsjes-debat

De premier vindt dat hij geen regels heeft overtreden door zelf te bepalen welke berichtjes hij verwijderde en welke hij liet archiveren, liet hij vandaag weten in het smsjes-debat. Het beeld dat hij de boel belazert, is volgens Rutte niet waar. Oud-minister Uri Rosenthal vindt dat de kamer te veel transparantie eist van het kabinet. We bespreken met politiek verslaggever van WNL Marieke Smits welke consequenties dit debat heeft
https://op1npo.nl/2022/05(...)er-het-smsjes-debat/

We eisen teveel transparantie :|W :r
  vrijdag 20 mei 2022 @ 01:04:16 #152
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_204806551
twitter
pi_204806693
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 20:22 schreef MatthijsDJ het volgende:

[..]
Ik moet wel toegeven dat mijn stem ook lichtelijk is ingegeven bij gebrek aan beter.
Dit is het punt, na zolang is het moeilijk voor de stemmer een ander te zien als premier. Bang voor verandering (vooral de boomer+ generatie)

Het moet de politiek goed geoliede gladde aal Rutte zijn.

"Een man die jaren zijn capuchino bij hetzelfde tentje haalt. Die al jaren naar dezelfde plekken op dezelfde soort vakantie gaat. Sinds 2009 al indezelfde soort tweedehands auto rijdt".

Wat de boer niet kent dat vreet hij niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jed1Gam op 20-05-2022 05:46:54 ]
  vrijdag 20 mei 2022 @ 07:37:40 #154
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_204806845
Ik heb vorige verkiezingen wel vvd gestemd maar niet op Rutte. Maar ik realiseerde me eigenlijk heel recent pas wat. Die man was HR manager bij Unilever… wie lossen de vuile klusjes op als mensen gedumpt moeten worden of als er andere vieze klusjes geklaard moeten worden. Wie dienen uitsluitend de belangen van het management terwijl ze doen of ze het beste voor hebben met de werknemers? Juist… HR managers.

De man is gewoon op dezelfde voet doorgegaan maar dan voor de BV Nederland.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_204807724
Gaat weer helemaal nergens over. Moet Rutte dan alles notuleren?
  vrijdag 20 mei 2022 @ 10:04:12 #156
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204807773
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:56 schreef theunderdog het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over. Moet Rutte dan alles notuleren?
Dit, Rutte is überhaupt de eerste premier die zich moet verantwoorden voor zijn communicatie via sms/whatsapp met derden.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 10:06:29 #157
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204807788
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 19:58 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Je moet volgens mij zelfs post-it-vodjes bewaren vanwege WOB.
Moet je trouwens ook (telefoon)-gesprekken opnemen?
Een knipoog noteren?
Straks gaan bewindslieden geheimtaal ontwikkelen.
"De geit is gemolken" en zo.
Was dat vroeger ook zo dat alle berichten bewaard moesten worden?
Hoe zit dat buiten Nederland?
Moesten de Indianen ook de rook bewaren waarmee ze via rooksignalen berichten hebben verzonden?
Dit, doorgeslagen gedoe. Die collectieve verbolgenheid in de TK begint gringe te worden.
pi_204807789
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, Rutte is überhaupt de eerste premier die zich moet verantwoorden voor zijn communicatie via sms/whatsapp met derden.
Steeds urgenter klimaatprobleem, woningmarkt die door het dak gaat. Maar laten we een debat voeren over het verwijderen van sms'jes !

_O-
pi_204807816
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Steeds urgenter klimaatprobleem, woningmarkt die door het dak gaat. Maar laten we een debat voeren over het verwijderen van sms'jes !

_O-
Die dossiers zijn niet van de laatste maand. Dus ik snap niet zo goed waar je heen wilt. Of wil je de inactie van het huidige en de afgelopen kabinetten Rutte aantonen op deze dossiers?
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
  vrijdag 20 mei 2022 @ 10:10:32 #160
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204807817
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Steeds urgenter klimaatprobleem, woningmarkt die door het dak gaat. Maar laten we een debat voeren over het verwijderen van sms'jes !

_O-
Het is niet eens een debat, het is een parade aan partijen die even hun zegje doen. Dat kost vervolgens zoveel tijd dat er geen tijd meer is voor een inhoudelijk debat…
Met de SP voorop.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 10:12:00 #161
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204807827
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:10 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]
Die dossiers zijn niet van de laatste maand. Dus ik snap niet zo goed waar je heen wilt. Of wil je de inactie van het huidige en de afgelopen kabinetten Rutte aantonen op deze dossiers?
Ze kunnen hun tijd beter besteden aan zinvolle zaken. Daar krijgen ze namelijk stevig voor betaald.
Voor debiel entertainment kijken we wel naar RTL.
pi_204807829
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:10 schreef Stephen_Dedalus het volgende:

[..]
Die dossiers zijn niet van de laatste maand. Dus ik snap niet zo goed waar je heen wilt. Of wil je de inactie van het huidige en de afgelopen kabinetten Rutte aantonen op deze dossiers?
Er zou een debat plaatsvinden over over digitalisering van de samenleving. Heeft plaatsgemaakt voor het gedram over de sms'jes. Met een caroline vd plas die zegt: 'nu weten wij niet meer wat prive is en wat niet'.

Nee, dat is het gehele punt van 'privé'.
pi_204807838
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het is niet eens een debat, het is een parade aan partijen die even hun zegje doen. Dat kost vervolgens zoveel tijd dat er geen tijd meer is voor een inhoudelijk debat…
Met de SP voorop.
Mwau. BBB, GL, PVV. Ze staan vooraan om Mark Rutte te beschadigen.

Het is treurig.
pi_204807848
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_204808040
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 05:24 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Dit is het punt, na zolang is het moeilijk voor de stemmer een ander te zien als premier. Bang voor verandering (vooral de boomer+ generatie)

Het moet de politiek goed geoliede gladde aal Rutte zijn.

"Een man die jaren zijn capuchino bij hetzelfde tentje haalt. Die al jaren naar dezelfde plekken op dezelfde soort vakantie gaat. Sinds 2009 al indezelfde soort tweedehands auto rijdt".

Wat de boer niet kent dat vreet hij niet.
Dat is niet relevant want NL kent geen premier verkiezingen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204808054
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:56 schreef theunderdog het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over. Moet Rutte dan alles notuleren?
Ja!
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204808063
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:04 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dit, Rutte is überhaupt de eerste premier die zich moet verantwoorden voor zijn communicatie via sms/whatsapp met derden.
Anderen deden het dus beter of gewoon goed
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 10:39:57 #168
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204808093
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:37 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Anderen deden het dus beter of gewoon goed
Goeiemorgen… had Kok whatsapp?

Maar ik denk niet dat bodes de opdracht kregen om de vuilnisbakken te controleren om te kijken of Kok misschien iets te verbergen had.
pi_204808136
Als er wetgeving gemaakt wordt dan moet iedereen zich daar aan houden, ook de premier. Al dit soort wetgeving en ook de AVG etc. vind ik ook een pain in the ass. Maar het is er en dan zou het mooi zijn als de burger zich overal aan moet houden en de overheid niet. (WOB is natuurlijk alleen voor overheid).

Omzigt omschreef het mooi van de week. In een democratie controleert het volk de overheid, in een dictatuur controleert de overheid het volk.
pi_204808219
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Goeiemorgen… had Kok whatsapp?

Maar ik denk niet dat bodes de opdracht kregen om de vuilnisbakken te controleren om te kijken of Kok misschien iets te verbergen had.
Klopt dat is een imago probleem dat rutte zelf heeft veroorzaakt.
Je bent een aanhanger van het rutteanisme zeker?
Dat is hetzelfde als dat een pedofiel boos wordt dat hij geen vertrouwen krijgt om met kinderen te mogen werken en de schuld hiervan geeft aan de ander.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204808233
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:44 schreef bloodymary1 het volgende:
Als er wetgeving gemaakt wordt dan moet iedereen zich daar aan houden, ook de premier. Al dit soort wetgeving en ook de AVG etc. vind ik ook een pain in the ass. Maar het is er en dan zou het mooi zijn als de burger zich overal aan moet houden en de overheid niet. (WOB is natuurlijk alleen voor overheid).

Omzigt omschreef het mooi van de week. In een democratie controleert het volk de overheid, in een dictatuur controleert de overheid het volk.
Eens, hoor. Rutte had dit gewoon niet moeten doen. Het is alleen de hijgerigheid van de oppositie wat mij tegenstaat.
pi_204808252
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Eens, hoor. Rutte had dit gewoon niet moeten doen. Het is alleen de hijgerigheid van de oppositie wat mij tegenstaat.
Ik vind dat ze nu eindelijk eens in de buurt komen wat ze moeten doen, namelijk controleren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 11:00:04 #173
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204808260
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:56 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Klopt dat is een imago probleem dat rutte zelf heeft veroorzaakt.
Je bent een aanhanger van het rutteanisme zeker?
Dat is hetzelfde als dat een pedofiel boos wordt dat hij geen vertrouwen krijgt om met kinderen te mogen werken en de schuld hiervan geeft aan de ander.
Nee, ik stem niet op de VVD. Maar als Rutte opstapt hebben we een groot probleem hier in Nederland. En dat heet Kaag, compleet incapabel en staat ver af van de Nederlandse maatschappij.
pi_204808265
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee, ik stem niet op de VVD. Maar als Rutte opstapt hebben we een groot probleem hier in Nederland. En dat heet Kaag, compleet incapabel en staat ver af van de Nederlandse maatschappij.
Daarom ben ik voorstander van premierverkiezingen
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 11:05:24 #175
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_204808292
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:01 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Daarom ben ik voorstander van premierverkiezingen
Ja, ik ook wel.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 11:09:21 #176
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_204808330
Dus de vorige keer had hij ergens geen actieve herinnering aan, en toen was er gezeik.
Nu wist hij het, en is er weer gezeik. Het is ook nooit goed.
pi_204808397
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Eens, hoor. Rutte had dit gewoon niet moeten doen. Het is alleen de hijgerigheid van de oppositie wat mij tegenstaat.
Daar ben ik het ook mee eens. Was ook zo bij de coronamaatregelen. Die niemand meer wilde en dan bleef de oppositie er maar over zeiken dat de regering niet genoeg deed. Puur om het overal mee oneens te zijn.
pi_204808545
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Daar ben ik het ook mee eens. Was ook zo bij de coronamaatregelen. Die niemand meer wilde en dan bleef de oppositie er maar over zeiken dat de regering niet genoeg deed. Puur om het overal mee oneens te zijn.
Klopt dat is ook hun taak
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 11:59:08 #179
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204808792
quote:
Ben ik het mee eens.

Het dalende politieke vertrouwen afwimpelen op de kamer. Compleet wars van de realiteit en zijn eigen 'prestaties', van zijn kabinetten en van zijn afgetreden ministers en staatssecretarissen uit zijn kabinetten.

Bonnetjes, achterbakse acties politieke tegenstanders, deals met het bedrijfsleven, falend beleid, leugens, informatie die 'niet beschikbaar' is maar toch wel, het coronabeleid, referenda die niet worden gerespecteerd, achterhouden van de waarheid, continu de kamer half informeren en acties in de toeslagencrisis..

En dan is het de kamer die het vertrouwen van het volk schaadt.

:wtf:
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 20 mei 2022 @ 11:59:53 #180
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204808798
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mwau. BBB, GL, PVV. Ze staan vooraan om Mark Rutte te beschadigen.

Het is treurig.
rutte staat voor aan om de maatschappij te beschadigen met zijn acties en rutte doctrine.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 20 mei 2022 @ 12:00:59 #181
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204808815
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 09:56 schreef theunderdog het volgende:
Gaat weer helemaal nergens over. Moet Rutte dan alles notuleren?
Hij is premier van een land en is premier omdat het volk hem schijnbaar democratisch heeft gekozen. Ja dat moet, hij staat in dienst van het electoraat.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204808845
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Klopt dat is ook hun taak
Nee, hun taak is niet om het standaard overal mee oneens te zijn. Moet wel gefundeerd zijn lijkt mij.
pi_204808857
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, hun taak is niet om het standaard overal mee oneens te zijn. Moet wel gefundeerd zijn lijkt mij.
Dat doen ze ook
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 12:05:43 #184
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204808864
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:03 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Nee, hun taak is niet om het standaard overal mee oneens te zijn. Moet wel gefundeerd zijn lijkt mij.
Met alle acties van mark over de jaren heen, is alle kritiek gefundeerd.
Niet zo gek dat er een vertrouwensbreuk is...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204808866
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Hij is premier van een land en is premier omdat het volk hem schijnbaar democratisch heeft gekozen. Ja dat moet, hij staat in dienst van het electoraat.
Nee hij is niet gekozen als premier. Dat kan niet in NL.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204809513
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 12:05 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Met alle acties van mark over de jaren heen, is alle kritiek gefundeerd.
Niet zo gek dat er een vertrouwensbreuk is...
Dus dat vond jij ook toen de oppositie een paar maanden geleden zat ze zeiken dat de regering alle coronamaatregelen te snel los liet?
pi_204809676
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mwau. BBB, GL, PVV. Ze staan vooraan om Mark Rutte te beschadigen.

Het is treurig.
Hij moet maar tegen kritiek kunnen, want het is een prima zaak dat men de fouten van hooggeplaatsten uitvergroot en onder de aandacht blijft houden.
pi_204809689
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dus dat vond jij ook toen de oppositie een paar maanden geleden zat ze zeiken dat de regering alle coronamaatregelen te snel los liet?
Ik in ieder geval wel
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204809698
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:16 schreef torentje het volgende:

[..]
Hij moet maar tegen kritiek kunnen, want het is een prima zaak dat men de fouten van hooggeplaatsten uitvergroot en onder de aandacht blijft houden.
Beschadigen doet hij zelf. Men wijst hem er alleen op.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204809742
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 10:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mwau. BBB, GL, PVV. Ze staan vooraan om Mark Rutte te beschadigen.


Nee, dat doet Rutte zelf wel bij zichzelf
pi_204809760
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 11:34 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Klopt dat is ook hun taak
Nee. Dat is niet hun taak.
pi_204809796
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:24 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Nee. Dat is niet hun taak.
Zeker wel. Het is hun taak om de overheid op beleid aan te spreken en te controleren.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204809806
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:29 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Zeker wel. Het is hun taak om de overheid op beleid aan te spreken en te controleren.
Zeker. Maar dat wil niet zeggen dat je dat zonder verantwoordelijkheid moet doen en/of zonder proportionaliteit.

Anders heeft het 'controleren' geen zin he.
pi_204809813
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Zeker. Maar dat wil niet zeggen dat je dat zonder verantwoordelijkheid moet doen en/of zonder proportionaliteit.

Anders heeft het 'controleren' geen zin he.
Zeker en dat is ook zo gebeurd.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204809893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Zeker en dat is ook zo gebeurd.
Niet echt. Er stond een debat gepland over digitalisering. Omzigt begreep het wel, bijvoorbeeld.
pi_204809915
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Niet echt. Er stond een debat gepland over digitalisering. Omzigt begreep het wel, bijvoorbeeld.
Dan had de voorzitter moet ingrijpen als het ergens anders over gaat dan de bedoeling is
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204809923
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:40 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Dan had de voorzitter moet ingrijpen als het ergens anders over gaat dan de bedoeling is
Absoluut.
pi_204809935
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Absoluut.
Dan snap ik de discussie niet die je gestart hebt
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 20 mei 2022 @ 14:24:13 #199
168739 Red_85
'echt wel'
pi_204810300
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 13:00 schreef bloodymary1 het volgende:
Dus dat vond jij ook
Gestopt met lezen.
Irritante manier van discussie voeren dat suggestieve veronderstel.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_204810403
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 14:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Gestopt met lezen.
Irritante manier van discussie voeren dat suggestieve veronderstel.
Zeik niet zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')