Nee dat niet, van wat ik me kan herinneren. Beetje tussenin, maar nooit mega warm dacht ikquote:Op donderdag 19 mei 2022 12:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar was het vorig jaar dan nog wel een beetje een leuke zomer of alleen maar regen en narigheid?
Veel te warm voor doodsbedreigingen nuquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom liet ik jou met rust en richtte ik me alleen op degenen die met 22 graden te maken hadden.
Nou daar komt doodsbedreiging nummer 3 denk ik.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja daarom liet ik jou met rust en richtte ik me alleen op degenen die met 22 graden te maken hadden.
Nou daar komt doodsbedreiging nummer 3 denk ik.
Nee, je kent het gezegde "Het is koffie of niks".quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor het metrum zou ik dan voorstellen koffie te vervangen met troost. Met dan misschien in de volgende zin de uitleg dat troost in dit geval op koffie slaat. Kan je hier iets mee?
Is thee dan niks? Vroeger zette je altijd koffie en thee voor onsquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nee, je kent het gezegde "Het is koffie of niks".
Daarom goed uitkijken dit jaar. Als Limburg zegt iets te willen wisselen eerst nee zeggen, dan kijken wat ze eigenlijk wilde zeggen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:06 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vorige zomer zaten we in korte broek in de tuin, terwijl de Ardennen en Limburg onder water stroomden. Het kan dit jaar dus alleen maar normaler worden.
Jij zou mij nooit bedreigen, zulke dingen doe jij niet, dat weet ik zeker!quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:10 schreef Arizona het volgende:
O wacht. Je verwachtte natuurlijk een doodsbedreiging van @:em31.
De hitte vertroebelt mijn brein.
Ik heb niks tegen thee, drink ik veel zelfs, maar @Strani wil mijn koffie in troost veranderen en er een disclaimer bijzetten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Is thee dan niks? Vroeger zette je altijd koffie en thee voor ons
Het viel dus mee?quote:
Ja, ik had zelfs geen tandsteenquote:
Graag! Maar het lijkt nog wel even te duren voor de buien hier zijn. Als ze hier überhaupt gaan komen... Vaak trekt het langs ons. Dan krijgen ze bij mijn werk de volle laag en hier gebeurt nietsquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij zou mij nooit bedreigen, zulke dingen doe jij niet, dat weet ik zeker!
Hoe!?quote:
Geen idee. Ik heb twee keer in mijn leven tandsteen gehad en dat was dusdanig weinig dat hij het met een haakje weg kon schrapen binnen een halve minuut.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hoe!?![]()
Dat heb ik altijd wel wat, er is me zelfs wel eens door een tandarts gezegd dat dit eigenlijk niet geheel te voorkomen is.
Ik heb dan weer het geluk dat mijn kiezen redelijk sterk zijn. Ik heb meermaals iemand een kies zien breken op een achtergebleven olijvenpit oid en daar win ik het toch elke keer nog van.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb twee keer in mijn leven tandsteen gehad en dat was dusdanig weinig dat hij het met een haakje weg kon schrapen binnen een halve minuut.
Ik hoor van andere mensen ook dat ze vrijwel altijd tandsteen hebben. Heb ik toch nog íets geluk met mijn gebit
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik had zelfs geen tandsteen
[..]
Graag! Maar het lijkt nog wel even te duren voor de buien hier zijn. Als ze hier überhaupt gaan komen... Vaak trekt het langs ons. Dan krijgen ze bij mijn werk de volle laag en hier gebeurt niets
Volgens Buienradar krijgen we wel wat over ons heenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, ik had zelfs geen tandsteen
[..]
Graag! Maar het lijkt nog wel even te duren voor de buien hier zijn. Als ze hier überhaupt gaan komen... Vaak trekt het langs ons. Dan krijgen ze bij mijn werk de volle laag en hier gebeurt niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |