Zipportal is geen Pietje natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Niemand lijkt in het topic van zipportal te willen posten
Zal ik deze maar verwijderen zodat een ander hem kan openen?
Fantastisch idee!quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wielrennen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat vinden jullie een leuke kijksport?
Voetbal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Zwerkbal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Autootje racen, balletje door een netje gooien.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
dARTSEN.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Boogschieten, sportklimmen, darts, wielrennen afhankelijk van de wedstrijd, volleybalquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Dartsquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Vrouwen curlingquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Dwergwerpen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit zijn ongevaccineerde ideeën.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vind alleen de mixed doubles leuk.quote:
Haxballquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Jawel maar niets aan de hand.quote:
En die moffen niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:18 schreef DonDruiper het volgende:
Die Schotten zijn volgens mij allemaal straalbezopen.
Lamlendig zooitje
Kickboxenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Zet een serie opquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat dit verlenging wordt, ik trek het echt niet om nog langer te kijken
Ja dit is echt schrijnend. Dit hadden een Ajax, Feyenoord of PSV kunnen winnen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat dit verlenging wordt, ik trek het echt niet om nog langer te kijken
Iedereen ten oosten van Amersfoort is achterlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er zit in Enschede dus een zwerkbalvereniging![]()
![]()
Gozer, je weet niet hoeveel dierbaren aan die ziekte zijn overleden. Hopelijk haal je dit snel uit je woordenschat.quote:
Dit is nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef GGMM het volgende:
En de goal
Echt binnen de minuut nadat ik erom vroeg.
@Lenny_Leonard wordt hier gruwelijk op zijn plek gezet. Met een zachte G nog wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:22 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Gozer, je weet niet hoeveel dierbaren aan die ziekte zijn overleden. Hopelijk haal je dit snel uit je woordenschat.
Competitieve teamsquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen ten oosten van Amersfoort is achterlijk.
En de gol.
Bij hands grijpt de VAR vrijwel nooit inquote:
Oké Belg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:25 schreef Kriegel het volgende:
Ik loop ook twee seconden weg om een pint te pakken trouwens, gelijk doelpunt.
Hier gaat iets fout.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Met wel een hoop karakter, aldus user @:Mexicanobakker.
Het is #Sevilljaaaaaquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef TweedeKlum het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op welke zender kijk jij de wedstrijd? @Zipportal en ik MOETEN dit weten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:25 schreef Kriegel het volgende:
Ik loop ook twee seconden weg om een pint te pakken trouwens, gelijk doelpunt.
Zo spreekt elke tokkie het wel uit.quote:
Gewoon op Veronica?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Op welke zender kijk jij de wedstrijd? @:zipportal en ik MOETEN dit weten.
Sebielja is ook niet logisch als je Sevilla schrijft.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo spreekt elke tokkie het wel uit.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Sebielja is ook niet logisch als je Sevilla schrijft.
Nou inderdaad. Het lijkt wel alsof @Zipportal niet op de hoogte is van het schrappen van die regel.quote:
Ook alleen al de opmerking: "De Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Maar uitdoelpunten tellen sowieso niet dubbel in de finale!quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het lijkt wel alsof @:Zipportal niet op de hoogte is van het schrappen van die regel.
Oh. Maar t is sowieso een finale.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:28 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Het lijkt wel alsof @:Zipportal niet op de hoogte is van het schrappen van die regel.
Neequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
feit is
frankfurt moet nu 2 keer scoren om die beker te pakken
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
feit is
Hames vind ik sowieso een achterlijke naam, noem je kind dan gewoon Jaime.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:29 schreef Nober het volgende:
[..]
Net als Gámes ipv Djeems. Of dat achterlijke Fredtzj.
Ze zullen ook minimaal 1 penalty raak moeten schieten andersquote:
Djeemiequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hames vind ik sowieso een achterlijke naam, noem je kind dan gewoon Jaime.
Leukquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze zullen ook minimaal 1 penalty raak moeten schieten anders
Was wel lastig, kon niet echt anders dan dit denk ikquote:
quote:
dit wedstrijdje gaat maar 90 minuten durenquote:
Nee. Je weet t gewoon niet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
feit is
Dat lijkt mij erg onwaarschijnlijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:32 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
dit wedstrijdje gaat maar 90 minuten duren
Ik zie dit nog best 0-1 blijvenquote:
Ok.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie dit nog best 0-1 blijven
Kamada is deze wedstrijd wat ongelukkigquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was wel lastig, kon niet echt anders dan dit denk ik
Ha!quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie dit nog best 0-1 blijven
mee eensquote:
Ik ook niet want ik sta voor lulquote:
Na zo een misser zou ik ook niet lachen, goeiedag zeg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook niet want ik sta voor lul
Succes tegen Heracles!quote:
Hahahaha wtfquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
THERE’S ONLY ONE ANDY FORDHAM
quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
ja en jij moet morgenochtend vroeg krantenwijkje doenquote:
Dit kan nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Jemig wat een unitquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand boeit dit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Als dit in de reguliere speeltijd 1-1 blijft ga ik de verlenging NIET kijken.
Als het 2-2 wordt wel?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
jou probleemquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
jouquote:
Mogelijk wel. Dan kan het wel eens knotsgek zijn geworden. Ik ben dol op knotsgekke wedstrijden.quote:
Ik sluit me daar denk ik bij aanquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mogelijk wel. Dan kan het wel eens knotsgek zijn geworden. Ik ben dol op knotsgekke wedstrijden.
Wat doe jij ermee?
wat is jou probleemquote:
Dat schelden mag je wel achterwege laten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:40 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Tuurlijk, kneus. Iedereen weet dat hier. Schaam je je?
Inderdaad niet het beste account ooit van HMF.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
FlauwKapsel vind ik maar een matige kloon
HMF had tenminste nog een persoonlijkheidquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Inderdaad niet het beste account ooit van HMF.
Andy is nog niet dood.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:37 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ie niet zit te liegen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat schelden mag je wel achterwege laten.
Nee, dit is jouw schuld omdat je tijdens de 1-0 bier aan het pakken was.quote:
*proest*quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:43 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen. Je gedraagt je maar gewoon.
23.45quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:43 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat we hier om 23:30 nog steeds posten.
Ja zeg hey amai.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dit is jouw schuld omdat je tijdens de 1-0 bier aan het pakken was.
zeg niet zulke over die moffenquote:
Klaas, Klaasquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
zeg niet zulke over die moffen
Kant waar camera staat is neutrale kant vooral lijkt me. Vol met bobo's en ander gespuisquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:46 schreef DonDruiper het volgende:
Wel mooi dat er weinig neutrale mensen in het stadion zitten.
Zoals het hoort bij een finale.
Het is te hopen dat Basel dan nooit een finale speelt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:46 schreef DonDruiper het volgende:
Wel mooi dat er weinig neutrale mensen in het stadion zitten.
Zoals het hoort bij een finale.
moffen zijn moffenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klaas, Klaas
Ben je je fatsoen verloren ofzo?
Met dit soort finales willen zelfs die mensen gewoon dikke winsten maken op hun kaart.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kant waar camera staat is neutrale kant vooral lijkt me. Vol met bobo's en ander gespuis
Hij is wat btc verloren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klaas, Klaas
Ben je je fatsoen verloren ofzo?
Oeiquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je had geantwoord "Nee, m'n bitcoin".
Ja, al besproken.quote:
Tegenwoordig noemen we dat Woordlequote:Op woensdag 18 mei 2022 22:51 schreef FlauwKapsel het volgende:
Om in vd Gijp z'n lingo te praten: die kunnen er heeelemaal niks van (Rangers dus)
Ik wil graag dat je voortaan in woordle praat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:51 schreef FlauwKapsel het volgende:
Om in vd Gijp z'n lingo te praten: die kunnen er heeelemaal niks van (Rangers dus)
Weer was ik je voorquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik wil graag dat je voortaan in woordle praat.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:51 schreef Coco het volgende:
Ik zit echt op 1 lijn met @:GGMM deze avond.
Gelachen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer was ik je voor
Als ik moe ben wordt m'n humor zo slecht dat hij overeenkomt met jouw normale humor.
Frankfurt bij voorkeur, die hebben dan nog íets meer gebrachtquote:
je moet gewoon blijven om alles in de gaten te houdenquote:
Misschien kan je een serie gaan kijken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:00 schreef LordVoldermort het volgende:
Geen zin verlenging, wel in pingels
Het was toch in 90 minuten gepiept zei je? Wat ging er mis?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
je moet gewoon blijven om alles in de gaten te houden
want als jij weg gaat gaan we rellen hier
de bal ging in het verkeerde doelquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het was toch in 90 minuten gepiept zei je? Wat ging er mis?
Wat wordt het nu danquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
de bal ging in het verkeerde doel
pingels denk ikquote:
Oh ik dacht je zal Dune wel aan het kijken zijnquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk nu ook, heb daarnet Northampton - Mansfield zitten kijken
Wat is je review van Dune?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kijk nu ook, heb daarnet Northampton - Mansfield zitten kijken
quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht je zal Dune wel aan het kijken zijn
Toevallig heb ik gisteravond weer eens de extended edition van Lynch z'n versie gekekenquote:
Nee het is vreselijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:11 schreef Zorro het volgende:
Ik kom nog even de verlenging kijken
Is het een beetje aan te gluren?
Het is echt heel saaiquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:11 schreef Zorro het volgende:
Dat is nou jammer.quote:
Als een obese Schot met een drankhoofd.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:11 schreef Zorro het volgende:
Ik wilde vragen of Gascoigne meedeed, maar dat is dan weer geen Schot.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Als een obese Schot met een drankhoofd.
Ja ook al besprokenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of Gascoigne meedeed, maar dat is dan weer geen Schot.
Ik kijk net en ik ben het er nu al mee eensquote:
Toch, in die zin vergelijkbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:13 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik wilde vragen of Gascoigne meedeed, maar dat is dan weer geen Schot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |