Nou ja, mag mijn mening zijn toch?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh. Al een UEFA Cup gewonnen in 1980 en iedere keer tienduizenden fans mee bij uitwedstrijden
FC Emmen poaah das pas een club.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad. Maar bij nietszeggend denk ik eerder aan een Hoffenheim of Augsburg
Senesi, Sinisterra, Linssen, Toornstra en Dessers. Bij dezen alvast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:59 schreef TLC het volgende:
Feyenoord - AS Roma volgende week, een club die nog nooit een Europese finale heeft verloren tegen Mourinho die ook nog nooit een Europese finale heeft verloren.
Hopelijk trainen ze bij Feyenoord ook op penalties.
Sinisterra haalt de 120e minuut echt niet lijkt me. Alireza zou ik wel vertrouwen eigenlijk, neemt die niet ook pingels bij Iran?quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Senesi, Sinisterra, Linssen, Toornstra en Dessers. Bij dezen alvast.
Geertruida neemt de zesde indien nodig. Als het aankomt op Hendrix of Jahanbakhsh is het wel klaar.
Kokcu?quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geertruida neemt de zesde indien nodig. Als het aankomt op Hendrix of Jahanbakhsh is het wel klaar.
Maak je niet druk, Roma maakt het wel af in 90 minuten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax zou in de bundes liga ergens rond plek 12 voetballenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Frankfurt gewonnen, erg mooi. Nummer 11 van Duitsland de CL in, lol.
En Feyenoord? In de play offs tegen HSV Klaasie of iets hoger.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax zou in de bundes liga ergens rond plek 12 voetballen
Als ik jou was zou ik om te beginnen mijn naam goed gaan spellenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En Feyenoord? In de play offs tegen HSV Klaasie of iets hoger.
Feyenoord overklaste de nummer 5 van de Bundesliga vrij eenvoudig (en Ajax de nr2 van de Bundesliga) dus dat zal wel meevallen, maar je laat je opstoken door Klaas dus tja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En Feyenoord? In de play offs tegen HSV Klaasie of iets hoger.
Nee. Feyenoord won zelfs 2 keer simpel van de nummer 5.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax zou in de bundes liga ergens rond plek 12 voetballen
Ik las ergens een reactie van een Frankfurt-fan dat Lammers zo'n beetje de slechtste speler is die hij ooit in een Frankfurt-shirt heeft gezienquote:
Dat zegt niets individuele wedstrijdjesquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord won zelfs 2 keer simpel van de nummer 5.
Denk dat Ajax rond plek 3 zou spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |