quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:16 schreef Zipportal het volgende:
User 3rr0r was gewoon de hele tijd online.
Ik ben net klaar met strijken. Net op tijd zie ik.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:25 schreef Coco het volgende:
Oh, ik ga alvast kleren voor morgen klaarleggen.
Niet dezelfde kleren aandoenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:25 schreef Coco het volgende:
Oh, ik ga alvast kleren voor morgen klaarleggen.
Zou gezien de xG wel terecht zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:26 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ben bang dat Frankfurt dit gaat winnen.
Die kan er echt niks vanquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Knauf is toch zo'n groot talent? Zie er niks van
Jimmy Cliffgodquote:
Afgelopen EK kwalifactie nogquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:41 schreef -XOR- het volgende:
Schotten en penalties, dat kan niet goed gaan.
Moet je nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga normaal pas rond 03:00 slapen maar ik ben nu al kapot van deze oersaaie wedstrijd.
Oké ongevaccineerde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:42 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ik ga normaal pas rond 03:00 slapen maar ik ben nu al kapot van deze oersaaie wedstrijd.
Geen idee, Sytse stront lult alles vol.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat zal die vent krijsen ? :'' Schiet die bal erin!!!!!'' ?
ES LEBE DEUTSCHLAND FRANKFURTquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:44 schreef PowerLoungen het volgende:
Wat zal die vent krijsen ? :'' Schiet die bal erin!!!!!'' ?
Beetje afwisseling in de CL is leuk jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:44 schreef Bolasie het volgende:
Leuk dat we één van deze twee gehandicaptenteams terug gaan zien in de Sjempions Liek waar iedereen uit pot 2 op hoopt te loten.
'' Mooi''quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Geen idee, Sytse stront lult alles vol.
Niet altijd statistisch gezienquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:47 schreef Wotte het volgende:
Statistisch gezien wie begint die wint toch?
Chelsea vond afgelopen weekend van niet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:47 schreef Wotte het volgende:
Statistisch gezien wie begint die wint toch?
Het is weer helemaal open.quote:
Ik weet nog dat Nederland tegen Wales speelde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Mensen uit Wales zijn mentaal labiel
Leuk plaatje zat daarbijquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Nederland tegen Wales speelde.
Iets met parkerenquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik weet nog dat Nederland tegen Wales speelde.
Echt. Die kunnen alleen nog maar door het midden, zo dom.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:53 schreef Gremen het volgende:
Wat is dat toch met die rare loopjes naar de zijkant
Waarschijnlijk te moe om nog terug te rennen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:54 schreef Caland het volgende:
De beslissende penalty in de hoek bij Rangersfans vieren
Apart
Ik denk niet dat je dan enige moeheid voelt eigenlijkquote:Op woensdag 18 mei 2022 23:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarschijnlijk te moe om nog terug te rennen?
Nee joh. Al een UEFA Cup gewonnen in 1980 en iedere keer tienduizenden fans mee bij uitwedstrijdenquote:
Nou ja, mag mijn mening zijn toch?quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nee joh. Al een UEFA Cup gewonnen in 1980 en iedere keer tienduizenden fans mee bij uitwedstrijden
FC Emmen poaah das pas een club.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat mag inderdaad. Maar bij nietszeggend denk ik eerder aan een Hoffenheim of Augsburg
Senesi, Sinisterra, Linssen, Toornstra en Dessers. Bij dezen alvast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 23:59 schreef TLC het volgende:
Feyenoord - AS Roma volgende week, een club die nog nooit een Europese finale heeft verloren tegen Mourinho die ook nog nooit een Europese finale heeft verloren.
Hopelijk trainen ze bij Feyenoord ook op penalties.
Sinisterra haalt de 120e minuut echt niet lijkt me. Alireza zou ik wel vertrouwen eigenlijk, neemt die niet ook pingels bij Iran?quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Senesi, Sinisterra, Linssen, Toornstra en Dessers. Bij dezen alvast.
Geertruida neemt de zesde indien nodig. Als het aankomt op Hendrix of Jahanbakhsh is het wel klaar.
Kokcu?quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geertruida neemt de zesde indien nodig. Als het aankomt op Hendrix of Jahanbakhsh is het wel klaar.
Maak je niet druk, Roma maakt het wel af in 90 minuten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 00:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ajax zou in de bundes liga ergens rond plek 12 voetballenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:35 schreef LordVoldermort het volgende:
Frankfurt gewonnen, erg mooi. Nummer 11 van Duitsland de CL in, lol.
En Feyenoord? In de play offs tegen HSV Klaasie of iets hoger.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax zou in de bundes liga ergens rond plek 12 voetballen
Als ik jou was zou ik om te beginnen mijn naam goed gaan spellenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En Feyenoord? In de play offs tegen HSV Klaasie of iets hoger.
Feyenoord overklaste de nummer 5 van de Bundesliga vrij eenvoudig (en Ajax de nr2 van de Bundesliga) dus dat zal wel meevallen, maar je laat je opstoken door Klaas dus tja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:52 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
En Feyenoord? In de play offs tegen HSV Klaasie of iets hoger.
Nee. Feyenoord won zelfs 2 keer simpel van de nummer 5.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ajax zou in de bundes liga ergens rond plek 12 voetballen
Ik las ergens een reactie van een Frankfurt-fan dat Lammers zo'n beetje de slechtste speler is die hij ooit in een Frankfurt-shirt heeft gezienquote:
Dat zegt niets individuele wedstrijdjesquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee. Feyenoord won zelfs 2 keer simpel van de nummer 5.
Denk dat Ajax rond plek 3 zou spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |