Zipportal is geen Pietje natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Niemand lijkt in het topic van zipportal te willen posten
Zal ik deze maar verwijderen zodat een ander hem kan openen?
Fantastisch idee!quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Wielrennen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Wat vinden jullie een leuke kijksport?
Voetbal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Zwerkbal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Autootje racen, balletje door een netje gooien.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
dARTSEN.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Boogschieten, sportklimmen, darts, wielrennen afhankelijk van de wedstrijd, volleybalquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Dartsquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Vrouwen curlingquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Dwergwerpen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Dit zijn ongevaccineerde ideeën.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:11 schreef GGMM het volgende:
Ik vind alleen de mixed doubles leuk.quote:
Haxballquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Jawel maar niets aan de hand.quote:
En die moffen niet?quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:18 schreef DonDruiper het volgende:
Die Schotten zijn volgens mij allemaal straalbezopen.
Lamlendig zooitje
Kickboxenquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:12 schreef LordVoldermort het volgende:
Zet een serie opquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat dit verlenging wordt, ik trek het echt niet om nog langer te kijken
Ja dit is echt schrijnend. Dit hadden een Ajax, Feyenoord of PSV kunnen winnen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:19 schreef GGMM het volgende:
Ik hoop niet dat dit verlenging wordt, ik trek het echt niet om nog langer te kijken
Iedereen ten oosten van Amersfoort is achterlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Er zit in Enschede dus een zwerkbalvereniging![]()
![]()
Gozer, je weet niet hoeveel dierbaren aan die ziekte zijn overleden. Hopelijk haal je dit snel uit je woordenschat.quote:
Dit is nog niet gespeeld.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef GGMM het volgende:
En de goal
Echt binnen de minuut nadat ik erom vroeg.
@Lenny_Leonard wordt hier gruwelijk op zijn plek gezet. Met een zachte G nog wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:22 schreef Mestreech1990 het volgende:
[..]
Gozer, je weet niet hoeveel dierbaren aan die ziekte zijn overleden. Hopelijk haal je dit snel uit je woordenschat.
Competitieve teamsquote:Op woensdag 18 mei 2022 22:21 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Iedereen ten oosten van Amersfoort is achterlijk.
En de gol.
Bij hands grijpt de VAR vrijwel nooit inquote:
Oké Belg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:25 schreef Kriegel het volgende:
Ik loop ook twee seconden weg om een pint te pakken trouwens, gelijk doelpunt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |