quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 20:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Nee, dit kan echt niet.
Onbegrijpelijk dat je met zo'n selectie ook Europa in moet.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
GGMM in VBL / Het Feijenoordtopic #2554: ARNESEN OUT
Wederom gelachen
Jeetje, nee, dit krijgt geen like.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Wederom gelachen
quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 21:21 schreef Pistolero het volgende:
Deze lachwekkend smalle selectie in combinatie met de speelwijze van Slot en het dubbele programma tot aan de gaat natuurlijk echt grandioos fout. Op deze manier zijn we rond de kerst kansloos uitgeschakeld in Europa, staan we ergens in de grijze middenmoot in de Eredivisie en ligt de halve selectie aan het infuus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet geliket.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens
Wederom gelachen
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]Heerlijke post wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]Hij had op zich wel gelijk hoor, Fer achterin is echt materiaal voor nachtmerries. Drita thuis #neverforget.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Maar Fer was toen al een week weg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had op zich wel gelijk hoor, Fer achterin is echt materiaal voor nachtmerries. Drita thuis #neverforget.
Nee het is HHH38 met de blunder deze keer. Fer stond basis tegen Drita.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Ouch.
@:elan begaat weer eens een blundertje.
Zag laatst nog de samenvatting van Drita thuis voorbij komen. Fer centraal achterin en zelfs als aanvoerder, Bannis in de spits en Linssen als rechtsbuitenquote:Op woensdag 18 mei 2022 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij had op zich wel gelijk hoor, Fer achterin is echt materiaal voor nachtmerries. Drita thuis #neverforget.
Hij vertrok 24 augustus en speelde op 28 augustus zijn eerste wedstrijd voor Alanyaspor, dus nee.quote:
Het ging erover dat hij Pistolero met z'n post van 31 augustus gelijk gaf en daarbij haalde hij Fer aan, maar die was toen al weg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee het is HHH38 met de blunder deze keer. Fer stond basis tegen Drita.
We hebben het erover of Fer thuis tegen Drita speelde toch? Zie minuut 02:25.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hij vertrok 24 augustus en speelde op 28 augustus zijn eerste wedstrijd voor Alanyaspor, dus nee.
Ah.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging erover dat hij Pistolero met z'n post van 31 augustus gelijk gaf en daarbij haalde hij Fer aan, maar die was toen al weg.
Pietje leest niet goed.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee het is HHH38 met de blunder deze keer. Fer stond basis tegen Drita.
Ja dat was echt comedy keepers. Kokcu was ook dramatisch in die wedstrijd.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zag laatst nog de samenvatting van Drita thuis voorbij komen. Fer centraal achterin en zelfs als aanvoerder, Bannis in de spits en Linssen als rechtsbuitenLijkt een eeuwigheid geleden joh.
Van Dijk en Timmer mogen wmb ook wel aanspraak maken op die nominatie.quote:Op woensdag 18 mei 2022 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik neem zo'n ding mee terug naar Berlijn volgende week gek. Welke kaaszaak in R'dam?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Je had 1 taak....
Kamaraden, man man man.
Kaaswinkel maakt speciale Feyenoordkaas voor de finale: ‘Gaat goed samen met een wijntje of biertje’
Hier kan @GGMM wel om lachen denk ik.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Je had 1 taak....
Kamaraden, man man man.
Kaaswinkel maakt speciale Feyenoordkaas voor de finale: ‘Gaat goed samen met een wijntje of biertje’
lol @GurneyIsBestOkequote:Op woensdag 18 mei 2022 17:17 schreef WhateverWhatever het volgende:
[ afbeelding ]
Je had 1 taak....
Kamaraden, man man man.
Gênantquote:Op woensdag 18 mei 2022 15:33 schreef Scrummie het volgende:
Leuk topic wel, die van de deadline dag.
[..]Finale woohooo
Ondanks bedoel je.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:58 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Mede dankzij deze man staan we in de vinale.
Wanneer was dit?quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:58 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Mede dankzij deze man staan we in de vinale.
quote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We worden gewoon derde
Ook niks mis mee.
Winnen wel dit Europese Toernooitje
#AltijdDeEerste
want?quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik 4 jaar vrij lang vind voor Danilo.
Als het een flop wordt moet je hem weer jaren verhuren voor je hem transfervrij van de hand kunt doen.quote:
geen groot financieel risico vergeleken met 3 jaar bijv en met een langer contract heb je wel meer mogelijkheden op een goede transferquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Als het een flop wordt moet je hem weer jaren verhuren voor je hem transfervrij van de hand kunt doen.
Slim gedaan juist stel hij is wel goed en hij schiet er twintig in met maar een contract voor een jaar verdien je er niet zoveel aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik wil trouwens nog even zeggen dat ik 4 jaar vrij lang vind voor Danilo.
quote:Feyenoord heeft toch een optie?
'Ja, met RC Genk. De prijs is bekend, vier miljoen euro. Maar dat is niet het enige. We hebben ook nog niet met Cyriel over de voorwaarden voor een eventueel langer verblijf kunnen spreken. Doordat zijn transfer echt pas enkele minuten voor het sluiten van de transferdeadline tot stand kwam, was daar geen tijd meer voor. Hij zat al in Madrid, zou bij Léganes gaan tekenen, toen ik zijn agent aan de lijn kreeg. "Het ziet ernaar uit dat het toch niet doorgaat, zoeken jullie nog een spits?" Die zochten we zeker. Ik zei: neem hem mee naar een hotel, wij regelen de rest. Onze huisjurist Joris van Benthem is toen als een raket aan het werk gegaan om alle formaliteiten op tijd rond te breien. Om vijf voor twaalf was alles rond, maar met Cyriel konden we geen afspraken meer maken over een eventueel toekomstig contract.'
'Je begrijpt dus dat we nog alle zeilen bij moesten zetten om zijn tijdelijke overgang überhaupt op tijd rond te krijgen. Bovendien hadden weinigen tot niemand kunnen voorzien dat hij het nu zó goed zou doen. Intussen is de interesse voor hem alleen maar gegroeid.'
Zodra Feyenoord besluit om vier miljoen euro te betalen aan Genk, moeten de onderhandelingen met Dessers zelf dus nog beginnen. Kiest de 27-jarige spits ervoor om zijn topseizoen te verzilveren met een buitenlands contract, dan kan Feyenoord daar ondanks de clausule in de huurdeal weinig tegen doen.
Hoe moet dat dan in zijn werk gaan als wij 4mln willen betalen en hij wil niet en vervolgens betaald een ander 8mln? Zouden wij dan eventueel nog recht op iets kunnen hebben? Wel benieuwd hoe dit contractueel zit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Interview met Arnesen.Er was geen tijd meer voor een contract met Dessers. Dat wordt dus peperduur.
En exact wat @:ZKA zei, wat een held.
[..]
Heldquote:Op donderdag 19 augustus 2021 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We worden gewoon derde
Ook niks mis mee.
Winnen wel dit Europese Toernooitje
#AltijdDeEerste
Zoals Arnesen al aangeeft heeft Dessers dus waarschijnlijk meerdere opties waardoor hij veel meer kan verdienen. En aangezien het toendertijd erg kort dag was er geen afspraken met Dessers konden worden gemaakt zal hij een flink salaris kunnen eisen en dat gaat te ver. Dus het is niet even 4 miljoen aftikken.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:38 schreef Scrummie het volgende:
Het is toch niet zo moeilijk lijkt mij? 4 miljoen, eruit komen met speler, zo niet; koopoptie weg en hij is gewoon weer een normale speler van Genk. Wat er dan verder gebeurt staan wij compleet los van.
Ja daarom staat er toch ook in mijn post 'eruit komen met de speler'. En dat gaat dus niet lukken misschien.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zoals Arnesen al aangeeft heeft Dessers dus waarschijnlijk meerdere opties waardoor hij veel meer kan verdienen. En aangezien het toendertijd erg kort dag was er geen afspraken met Dessers konden worden gemaakt zal hij een flink salaris kunnen eisen en dat gaat te ver. Dus het is niet even 4 miljoen aftikken.
Omdat Dessers waarschijnlijk financieel betere opties heeft en er dus geen afspraken konden worden gemaakt in augustus. Was dat laatste wel gelukt dan was het een heel ander verhaal. Maar goed, daar was simpelweg geen tijd meer voor.quote:Op donderdag 19 mei 2022 08:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja daarom staat er toch ook in mijn post 'eruit komen met de speler'. En dat gaat dus niet lukken misschien.
Ik ben bang dat Feyenoord dan alsnog doorgaat met Linssen. En die moet ook wel echt de deur uit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ergens vind ik het ook wel prima als Dessers als een soort eendagsvlieg blijft bij Feyenoord. Één leuk Europees seizoen gedraaid, ontzettend veel belangrijke punten voor ons gepakt, maar alsnog één van de eerste posities waar je op wil doorselecteren als je mee wil doen om de Champions League plekken.
Klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:52 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Omdat Dessers waarschijnlijk financieel betere opties heeft en er dus geen afspraken konden worden gemaakt in augustus. Was dat laatste wel gelukt dan was het een heel ander verhaal. Maar goed, daar was simpelweg geen tijd meer voor.
Tuurlijk niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Feyenoord dan alsnog doorgaat met Linssen. En die moet ook wel echt de deur uit.
Dacht eigenlijk dat Feyenoorders meestal Celtic als "zusterclub" zagen en niet Rangers?quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:01 schreef WhateverWhatever het volgende:
Balen van de Rangers gister, die laatste kans, goede redding helaas.
Maar Celtic speelde gister niet en Rangers wel, met onze Gio als hoofdtrainer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat Feyenoorders meestal Celtic als "zusterclub" zagen en niet Rangers?
WhateverWhatever is voor Ajax.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat Feyenoorders meestal Celtic als "zusterclub" zagen en niet Rangers?
Ook wel logisch als er andere interesse is.quote:Verder kwam via het Algemeen Dagblad naar buiten dat Reiss Nelson normaliter bezig is aan zijn laatste weken bij Feyenoord. De huurling van Arsenal maakt een goede indruk, maar gaat zijn laatste contractjaar in bij Arsenal. "In een laatste contractjaar verhuren ze geen spelers meer", weet technisch directeur Frank Arnesen, die de kans dan ook 'bijna onmogelijk' acht dat de buitenspeler blijft. Er is namelijk veel interesse en Feyenoord kan hem niet permanent overnemen van The Gunners.
Ik denk dat Bozenik veel te slecht is voor Slavia.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:07 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Huur met koopoptie is een beetje slappe hap, maar we zijn er weer een jaartje vanaf
Jammer, voor Nelson zou het veruit het beste seizoen om nog een jaartje te blijven.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ook wel logisch als er andere interesse is.
Ik ben geen Feynoorder, haha, maar wel voor Gioquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Eens, maar dit scenario kon je wel aan zien komen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer, voor Nelson zou het veruit het beste seizoen om nog een jaartje te blijven.
De laatste weken ging dat een stuk beter. Aantal prima lage/teruggetrokken voorzetten gezien. Ik denk dat ie één van de sterspelers had kunnen worden volgend seizoen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nelson maakt een actie maar zijn voorzetten zijn altijd waardeloos of loopt hem over de lijn.
Mja zat idd wel verbetering in maar één van de sterspelers?quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste weken ging dat een stuk beter. Aantal prima lage/teruggetrokken voorzetten gezien. Ik denk dat ie één van de sterspelers had kunnen worden volgend seizoen.
Ik verwacht dat juist van die Walemark wel.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De laatste weken ging dat een stuk beter. Aantal prima lage/teruggetrokken voorzetten gezien. Ik denk dat ie één van de sterspelers had kunnen worden volgend seizoen.
Ik hoop het, maar tot nu toe vind ik hem nog een beetje tegenvallenquote:Op donderdag 19 mei 2022 11:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik verwacht dat juist van die Walemark wel.
Maar ja, dat deed Nelson ook tot pakweg de laatste 2 maanden van dit seizoen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik hoop het, maar tot nu toe vind ik hem nog een beetje tegenvallen
Klopt, maar wat Nelson aan het eind liet zien heb ik Walemark nog niet zien doen. Er zal toch een reden zijn dat Nelson de voorkeur kreeg.quote:Op donderdag 19 mei 2022 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Maar ja, dat deed Nelson ook tot pakweg de laatste 2 maanden van dit seizoen.
Zo'n bericht zag ik destijds ook bij de Europa League finale van Ajaxquote:
quote:
Idd, verkeerde beroep gekozen hier.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:06 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lijkt mij trouwens echt heerlijk zo'n watchertje zijn, beetje op vakantie daar en wat interviews doen en in het zonnetje de trainingen volgen.
Mentaal wel/geen wrak lijkt niet echt uit te maken bij Marciano.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie het alweer gebeuren dat Bijlow na 20 minuten zich verstapt ofzo en een door zijn kwijtgeraakte basisplaats mentaal volledig afgeneukte Marciano er alsnog in moet.
Of zich net iets te wild voor een 1 op 1 met Abraham gooitquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik zie het alweer gebeuren dat Bijlow na 20 minuten zich verstapt ofzo en een door zijn kwijtgeraakte basisplaats mentaal volledig afgeneukte Marciano er alsnog in moet.
En altijd goed voor minimaal 15 goals. Niet te vergeten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Niet echt in lijn met wat de meesten zullen denken, maar ik zou liever Linssen houden en Dessers laten gaan. Dessers gaat sowieso de eerste spits willen zijn en ik vind hem daar niet goed genoeg voor. Linssen is superbelangrijk als invaller in de 60e/70e minuut, dan is de verdediging al wat vermoeid en komt Linssen nog 20/30 minuten op je af denderen.
Laat die Danilo maar starten en breng Linssen in als Tazmanian devil.
Zou je op zich denken ja, maar op de lijn heeft ie soms nog best aardige redding, die kan hij ook nog kwijt raken natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mentaal wel/geen wrak lijkt niet echt uit te maken bij Marciano.
Ik vind Bijlow altijd wel een beetje een aansteller, althans zo komt hij over. Wat is eigenlijk de grootste wedstrijd die hij tot nu toe gekeept heeft?quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
ik denk dat hij voldoende tijd heeft om er aan te wennen dat bijlow wel eens kan gaan keepenquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:21 schreef Irritatie100 het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Bijlow altijd wel een beetje een aansteller, althans zo komt hij over. Wat is eigenlijk de grootste wedstrijd die hij tot nu toe gekeept heeft?
Bij die beslissingswedstrijden van Oranje was hij er niet bij door wat pijntjes.
Aanstellerquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind Bijlow altijd wel een beetje een aansteller, althans zo komt hij over. Wat is eigenlijk de grootste wedstrijd die hij tot nu toe gekeept heeft?
Bij die beslissingswedstrijden van Oranje was hij er niet bij door wat pijntjes.
Juist, hij is geen Schaken ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En altijd goed voor minimaal 15 goals. Niet te vergeten.
Aansteller niet, maar hij heeft toch wel een beetje 'man van glas'-vibe.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aansteller
Volgens mij heeft hij juist onverstandig vaak met pijn doorgespeeld, hij is/was gewoon te onbesuisd
Nouja de grootste wedstrijd die hij tot nu toe gekeept heeft is vermoedelijk de Fruitschaal tegen PSV. Wel even andere koek dan een Europese finale.quote:
Zo'n beetje alle wedstrijden die hij heeft gekeept zijn groter dan de vrij irrelevante Fruitschaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja de grootste wedstrijd die hij tot nu toe gekeept heeft is vermoedelijk de Fruitschaal tegen PSV. Wel even andere koek dan een Europese finale.
Ik hoop ook van ganser harte dat hij het waarmaakt hoor. Maar vind wel dat hij tot nu toe vrij veel credits heeft ontvangen voor een paar goede wedstrijden in de Eredivisie. Dat is eigenlijk het enige niveau waar hij tot nu toe heeft laten zien. We zijn in Nederland wat betreft keepers ook snel tevreden natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Aansteller niet, maar hij heeft toch wel een beetje 'man van glas'-vibe.
Ik vind de fruitschaal pas irrelevant als we woensdag winnen. Tot die tijd, baal ik nog altijd dat de wedstrijd om de Zilveren bal niet meer wordt gespeeld. Toch weer een prijs die we missen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle wedstrijden die hij heeft gekeept zijn groter dan de vrij irrelevante Fruitschaal
een potje feyenoord-ajax in de jeugd staat nog meer druk op dan op de cruijf schaalquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja de grootste wedstrijd die hij tot nu toe gekeept heeft is vermoedelijk de Fruitschaal tegen PSV. Wel even andere koek dan een Europese finale.
Naja zijn grootste wedstrijden waren tot nu toe de toppers tegen PSV en Ajax in de Eredivisie. Maar nogmaals, ben blij als hij er in de finale in staat.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle wedstrijden die hij heeft gekeept zijn groter dan de vrij irrelevante Fruitschaal
Dit hoor je zo vaak, maar als hij in vorm is is ie met afstand de beste keeper van de Eredivisie. Hij heeft perioden echt waanzinnig goed gekeept, maar dat is iedereen op 1 of andere manier weer vergeten als ie een tijdje geblesseerd isquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoop ook van ganser harte dat hij het waarmaakt hoor. Maar vind wel dat hij tot nu toe vrij veel credits heeft ontvangen voor een paar goede wedstrijden in de Eredivisie. Dat is eigenlijk het enige niveau waar hij tot nu toe heeft laten zien. We zijn in Nederland wat betreft keepers ook snel tevreden natuurlijk.
Neemt niet weg dat alles beter is dan Marciano.
Bij elke terugspeelbal houdt het hele vak al de adem in...quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik hoop ook van ganser harte dat hij het waarmaakt hoor. Maar vind wel dat hij tot nu toe vrij veel credits heeft ontvangen voor een paar goede wedstrijden in de Eredivisie. Dat is eigenlijk het enige niveau waar hij tot nu toe heeft laten zien. We zijn in Nederland wat betreft keepers ook snel tevreden natuurlijk.
Neemt niet weg dat alles beter is dan Marciano.
Dat is alleen maar goed, dan zijn we iedere keer weer blij als hij terug is en het boven verwachting goed doet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit hoor je zo vaak, maar als hij in vorm is is ie met afstand de beste keeper van de Eredivisie. Hij heeft perioden echt waanzinnig goed gekeept, maar dat is iedereen op 1 of andere manier weer vergeten als ie een tijdje geblesseerd is
Ik hoop het echt van ganser harte. Maar ik zou graag weer eens een keeper zien die het echt consequent lang volhoudt. Ik blijf kritisch op Nederlandse talenten (op welke positie ze ook staan) en ik denk wel dat ik daar wel mijn redenen voor heb. Er breekt namelijk zelden echt wat door in het buitenland.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit hoor je zo vaak, maar als hij in vorm is is ie met afstand de beste keeper van de Eredivisie. Hij heeft perioden echt waanzinnig goed gekeept, maar dat is iedereen op 1 of andere manier weer vergeten als ie een tijdje geblesseerd is
Dat is totaal niet wat ik zeg. Liefst meteen erin, alles beter dan Marciano. Zeg alleen dat je met Bijlow ook niet verzekerd bent van een foutloze doelman.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:35 schreef aTypisch het volgende:
maar de keeper van oranje kun je beter op de bank houden als hij weer helemaal fit is
Je bent zelfs met Buffon in zijn hoogtijdagen niet verzekerd van een foutloze doelman natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat ik zeg. Liefst meteen erin, alles beter dan Marciano. Zeg alleen dat je met Bijlow ook niet verzekerd bent van een foutloze doelman.
Fit is één ding, wedstrijd ritme een compleet ander.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:46 schreef Cara het volgende:
Bijlow lijkt weer helemaal fit, godzijdank. Dat is echt het verschil tussen dat ding winnen en zon lullige tegengoal in de 80e minuut. Ik slaap net even wat beter nu.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:46 schreef Cara het volgende:
Bijlow lijkt weer helemaal fit, godzijdank. Dat is echt het verschil tussen dat ding winnen en zon lullige tegengoal in de 80e minuut. Ik slaap net even wat beter nu.
het is ook een no brainer, bij Bijlow kan het fout lopen, bij Marciano weet je dat het fout looptquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bent zelfs met Buffon in zijn hoogtijdagen niet verzekerd van een foutloze doelman natuurlijk
Ik hoef niet meteen een Van der Sar maar wil wel gewoon een keeper die maximaal 1 keer in de 10 wedstrijden een foutje (geen blunder) maakt. Bij Bijlow zitten die kleine foutjes er ook vaak nog wel tussen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:44 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Je bent zelfs met Buffon in zijn hoogtijdagen niet verzekerd van een foutloze doelman natuurlijk
Dat klopt. Voor Slot is het simpel: Als je Bijlow opstelt en hij blundert zegt iedereen na afloop dat Marciano die blunders ook wel had gemaakt.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is ook een no brainer, bij Bijlow kan het fout lopen, bij Marciano weet je dat het fout loopt
dank voor dit inzichtquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is totaal niet wat ik zeg. Liefst meteen erin, alles beter dan Marciano. Zeg alleen dat je met Bijlow ook niet verzekerd bent van een foutloze doelman.
ik neem toch aan dat Slot kijkt naar wat het beste is voor z'n ploeg en niet naar het praatje en of commentaar achterafquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Voor Slot is het simpel: Als je Bijlow opstelt en hij blundert zegt iedereen na afloop dat Marciano die blunders ook wel had gemaakt.
Als hij Marciano opstelt en die blundert dan zal de pers met verwijten strooien dat hij Bijlow had moeten opstellen.
Linssen wil gewoon ergens in de basis spelen, dat kan je hem niet verwijten. Ik vind hem te zwak voor onze basis en te goed voor onze bank, servet/tafellaken. Grote probleem is dat hij voor geen enkele positie bij ons echt geschikt is, hij is te moeilijk aanspeelbaar als spits/10 maar heeft te weinig diepgang als buitenspeler.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:19 schreef DonRaja het volgende:
Niet echt in lijn met wat de meesten zullen denken, maar ik zou liever Linssen houden en Dessers laten gaan. Dessers gaat sowieso de eerste spits willen zijn en ik vind hem daar niet goed genoeg voor. Linssen is superbelangrijk als invaller in de 60e/70e minuut, dan is de verdediging al wat vermoeid en komt Linssen nog 20/30 minuten op je af denderen.
Laat die Danilo maar starten en breng Linssen in als Tazmanian devil.
Eerst maar eens die beker winnen Caland.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
Wel jammer dat er geen supercuptoernooitje ofzo is voor de jut en julwinnaar
Nee natuurlijk niet maar dit is ook rationeel gezien gewoon de verstandigste keuze. Altijd Bijlow opstellen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik neem toch aan dat Slot kijkt naar wat het beste is voor z'n ploeg en niet naar het praatje en of commentaar achteraf
de o-league winnaar is nog vrijquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
Heb liever een supercupwedstrijd tegen Frankfurt ofzo. Daar zou Feyenoord nog bijna favoriet tegen zijn ook.quote:
moet er nog een vierde toernooitje bijquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
We kunnen tegen de wijven CL winnaar spelen. Intercourse Cup.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:58 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
moet er nog een vierde toernooitje bij
tegen de winnaar van de WCL, maakt de cirkel rondquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
je was me net voorquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
We kunnen tegen de wijven CL winnaar spelen. Intercourse Cup.
echt geen leuke user ditquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je zo die beelden van gisteren ziet en wat het met zo'n club als Frankfurt doet... Dan voel ik die spanning toch echt wel hoor. Begin die beker ook steeds mooier te vinden.
[ afbeelding ]
Het is duidelijk dat je er even niet geweest bent Don.quote:
Ah ok, ik ben te oud voor die shit.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat je er even niet geweest bent Don.Krijg al een aardige tijd kritiek van sommige users (aTypisch voorop) hier. Ze motten me niet.
Ik ken je als een verstandige wijze user.quote:
Europees ook? Is vaak leuker dan de Kuip ja.quote:Ben trouwens dit jaar voor het eerst naar uitwedstrijden gegaan, dat werkt echt verslavend
Winnaar van Frankfurt - Feyenoord gaat tegen de CL winnaar. Toernooitje houden we op Guernsey. Gr gr Infantinoquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Was in alles de eerste keer qua uitwedstrijden ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik ken je als een verstandige wijze user.
[..]
Europees ook? Is vaak leuker dan de Kuip ja.
Guernsey klinkt best okéquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Winnaar van Frankfurt - Feyenoord gaat tegen de CL winnaar. Toernooitje houden we op Guernsey. Gr gr Infantino
Vaticaanstadquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Winnaar van Frankfurt - Feyenoord gaat tegen de CL winnaar. Toernooitje houden we op Guernsey. Gr gr Infantino
Oh en Infantino is Fifa, Uefa heeft die Ceferin.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Mogen we dat ding ook gelijk houden ?quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:25 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Als je zo die beelden van gisteren ziet en wat het met zo'n club als Frankfurt doet... Dan voel ik die spanning toch echt wel hoor. Begin die beker ook steeds mooier te vinden.
[ afbeelding ]
Volgens mij krijg je bij de andere Europese bekers een vier vijfde replica. Zal hier ook wel zijn, misschien ook wel gewoon full size.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mogen we dat ding ook gelijk houden ?
Vind ik wel, als je de eerste bentquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mogen we dat ding ook gelijk houden ?
Nee hoor. Bijlow moet gewoon keepen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:35 schreef F.M.D. het volgende:
Marciano heeft het verdiend om ook de finale te keepen. Aantal uitstekende reddingen, ook mindere momenten. Bijlow is de betere keeper, maar heeft geen ritme van wedstrijden. Lastige keuze.
Jawel hoor, inschattingsfout ligt op de loer. Zie je vaker bij keepers die terugkeren na lange tijd absentie. Het is een risico.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee hoor. Bijlow moet gewoon keepen.
Wedstrijdritme en keeper zijn is totaal geen ding.
Hoe kom je hier nou weer bij?quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wedstrijdritme en keeper zijn is totaal geen ding.
Absoluut. Alleen als je die Marciano zag keepen tegen Twente dan is dat ook een groot risico…quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:54 schreef F.M.D. het volgende:
[..]
Jawel hoor, inschattingsfout ligt op de loer. Zie je vaker bij keepers die terugkeren na lange tijd absentie. Het is een risico.
Al besproken in het juiste topic.quote:
quote:Feyenoord heeft een akkoord bereikt met Danilo Pereira da Silva. De transfervrije 23-jarige Braziliaanse spits tekent eerdaags een contract voor een periode van vier jaar, waardoor hij tot medio 2026 vastligt.
Even lezen om te kijken of er net als bij het bericht over Charisteas destijds geen enkele keer het woord Ajax genoemd staat in het item.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Nu officieel:
https://www.feyenoord.nl/(...)omst-danilo---190522
[..]
Zij een aanvaller van ons, wij een aanvaller van hen. Signaaltje van Frank.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:33 schreef Scrummie het volgende:
Nu officieel:
https://www.feyenoord.nl/(...)omst-danilo---190522
[..]
1 keer.quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Even lezen om te kijken of er net als bij het bericht over Charisteas destijds geen enkele keer het woord Ajax genoemd staat in het item.
Somalia?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:14 schreef aTypisch het volgende:
heeft feyenoord eigenlijk ooit goede braziliaanse spitsen gehad?
je weet wat het woord ontwijken betekent?quote:Op donderdag 19 mei 2022 20:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
1 keer.Verder wel weer prachtig ontweken.
Wel hele belangrijke goal gemaaktquote:
Okquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef ZKA het volgende:
Blijft wel echt bijzonder om zo’n account te beheren, hoor. Velen bij Feyenoord zien er ook de waarde van in (en een enkeling zet het aan tot haat jegens mij, wat natuurlijk niet de bedoeling is maar so be it). Je ziet dat het ook wel wat doet met de beleving. Nooit gedacht, ik startte het ooit voor de fun omdat ik wat info rond Senesi had. Vind het echt tof om iedereen wat Feyenoord lief heeft een beetje accuraat op de hoogte te kunnen houden. Leukste is ook wel dat alles uit clubliefde neergezet is.
Op naar wederom een goed aantal scoops deze zomer. Kan het natuurlijk niet alleen, heb echt iedereen nodig. Fans, medewerkers, zaakwaarnemers, spelers, board, ‘collega’ journalsisten en de rest van het netwerk.
Zal hier af en toe kleine info blijven droppen. Ook wel leuk als het wat kleinschaliger gebracht kan worden. Volgende week lekker offline, want ma-vr Tirana. 😃
Genoeg waardering ook toch. Op het incidentele incidentje na.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef ZKA het volgende:
Blijft wel echt bijzonder om zo’n account te beheren, hoor. Velen bij Feyenoord zien er ook de waarde van in (en een enkeling zet het aan tot haat jegens mij, wat natuurlijk niet de bedoeling is maar so be it). Je ziet dat het ook wel wat doet met de beleving. Nooit gedacht, ik startte het ooit voor de fun omdat ik wat info rond Senesi had. Vind het echt tof om iedereen wat Feyenoord lief heeft een beetje accuraat op de hoogte te kunnen houden. Leukste is ook wel dat alles uit clubliefde neergezet is.
Op naar wederom een goed aantal scoops deze zomer. Kan het natuurlijk niet alleen, heb echt iedereen nodig. Fans, medewerkers, zaakwaarnemers, spelers, board, ‘collega’ journalsisten en de rest van het netwerk.
Zal hier af en toe kleine info blijven droppen. Ook wel leuk als het wat kleinschaliger gebracht kan worden. Volgende week lekker offline, want ma-vr Tirana. 😃
Kijken er nog mensen naar NL3 behalve jij dan?quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kijken jullie ook ‘De roze supporters’ op NL3? Is er nu op! Gaat over homofielen die voor Feyenoord zijn.
Die oprichter heeft zelfs jarenlang hier meegepostquote:Op donderdag 19 mei 2022 22:37 schreef de_boswachter het volgende:
Kijken jullie ook ‘De roze supporters’ op NL3? Is er nu op! Gaat over homofielen die voor Feyenoord zijn.
Allemaal leuk en aardig, maar ik geniet het meest van je woede-uitbarstingen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:12 schreef ZKA het volgende:
Domme vraag.quote:Op donderdag 19 mei 2022 23:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
Kijken er nog mensen naar NL3 behalve jij dan?
Wie, @Scrummie ?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die oprichter heeft zelfs jarenlang hier meegepost
Die arne slot is echt een debiel?quote:Arne Slot stelt Justin Bijlow op in finale tegen AS Roma: ‘Bij een veldspeler had dit nooit gekund’
Arne Slot heeft goede hoop dat Justin Bijlow volgende week onder de lat staat tegen AS Roma. Als de doelman, die voluit mee traint in Lagos, fit blijft is hij de keeper in de finale van de Conference League. ,,Justin Bijlow traint weer mee ja’', zegt Slot.
Ik heb dat soort plaatjes wel voorbij zien komen. Maar ik denk dat de meerderheid al geboekt had, waarschijnlijk is er nu gewoon grote schaarste en dan gooien ze de prijzen omhoog.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is dit een karikatuur van Gijp of de waarheid? Want dan gaat niemand meer lijkt me.
@Caland kan dit bevestigen of ontkennenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Is dit een karikatuur van Gijp of de waarheid? Want dan gaat niemand meer lijkt me.
Volgens mij is dat Tirana ook veel te klein en arm om een fatsoenlijk aantal hotels te bieden. Dat wordt echt een pauperbende voor een groot deel van de fans.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb dat soort plaatjes wel voorbij zien komen. Maar ik denk dat de meerderheid al geboekt had, waarschijnlijk is er nu gewoon grote schaarste en dan gooien ze de prijzen omhoog.
Klopt inderdaad, het is daar normaal zelfs goedkoper dan Gijp beweert. Voor een vijfsterrenhotel betaal je daar regulier gewoon iets van 50 per nacht ofzoquote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:55 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
@:caland kan dit bevestigen of ontkennen
Maandag kreeg ik bericht van twee van mijn gehuurde appartementen:quote:
quote:Hello Gurny,
Im sorry to inform that the apartment is under inspection due to some cracks in the wall. The government is doing the necessary work and they will finish in 1 month, during this process is not allowed to enter the building. So sorry for this . Wish you all the best
Ik zag één van die appartementen later onder een andere naam online komenquote:Hello we have problem with some technical repare and we not have available this day. You have to accept our cancell. Thank you
Ik heb voor de vorm maar een klacht ingediend bij booking, hoorde dat de eigenaar dan het verschil kan bijbetalen van een ander hotelquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maandag kreeg ik bericht van twee van mijn gehuurde appartementen:
[..]
[..]
Ik zag één van die appartementen later onder een andere naam online komen
Ik heb gelukkig nog een reservering in een viersterrenhotel staan van ca 40 euro die niet lijkt te gaan cancelen.
Al een fatsoenlijke reservering kunnen doen? Snap dat je niet zit te wachten op een hostelbed van 80 euro tussen de Italianenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb voor de vorm maar een klacht ingediend bij booking, hoorde dat de eigenaar dan het verschil kan bijbetalen van een ander hotel![]()
Dus met een beetje mazzel raakt zo’n zigeuner bankroet en staat hij over drie maanden toeristen te rollen in het centrum van Amsterdam.
Ik kan gelukkig bij wat vrienden terecht in hun hotel in het centrum. Anderen zijn weer in Durres gaan zitten, een badplaats 30km verderop waar nog wel genoeg plek wasquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Al een fatsoenlijke reservering kunnen doen? Snap dat je niet zit te wachten op een hostelbed van 80 euro tussen de Italianen
Geweld is voor tokkiesquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:31 schreef Scrummie het volgende:
Hopelijk worden veel van die hotels geholpen met hun verbouwing volgende week. Smeerlappen.
Mooizo, ik heb zelf wel een tweede reservering staan voor het geval één komende dagen cancelt, indien dat niet gebeurt kan je hem vast overnemen mocht je een eigen kamer willen hebben.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig bij wat vrienden terecht in hun hotel in het centrum. Anderen zijn weer in Durres gaan zitten, een badplaats 30km verderop waar nog wel genoeg plek was
Ja, kan direct. Zowel binnen het vak als er buitenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:53 schreef fetX het volgende:
Ik zit te twijfelen om naar een ander vak te gaan switchen. Is dat ook iets wat je vandaag kunt regelen?
De ervaring is tot nu toe dat hotels niet cancellen, appartementen wel dus waarschijnlijk zit ik nu wel safe. Toch bedanktquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mooizo, ik heb zelf wel een tweede reservering staan voor het geval één komende dagen cancelt, indien dat niet gebeurt kan je hem vast overnemen mocht je een eigen kamer willen hebben.
Buiten het centrum was voor mij geen optie, heb om kwart over tien de dag daarna al de bus richting Belgrado waar mijn maat is. Tirana wordt een bliksembezoekje.
Heb je nou al een kaartje? Ik heb nog 1 contact die nog niet heeft gereageerd. Als die lukt laat ik het weten.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De ervaring is tot nu toe dat hotels niet cancellen, appartementen wel dus waarschijnlijk zit ik nu wel safe. Toch bedankt
Toppie, dacht ik ook al dus dan voel ik mij ook enigszins safe met mijn boekingenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De ervaring is tot nu toe dat hotels niet cancellen, appartementen wel dus waarschijnlijk zit ik nu wel safe. Toch bedankt
Ja, ben toch maar overstag gegaan voor een redelijke woekerprijs. Dus die kan je eventueel voor jezelf gebruikenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Heb je nou al een kaartje? Ik heb nog 1 contact die nog niet heeft gereageerd. Als die lukt laat ik het weten.
M'n broertje zit ook in Durres ja, 40 euro voor 2 nachten en pas na Marseille-uit geboektquote:Op vrijdag 20 mei 2022 10:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig bij wat vrienden terecht in hun hotel in het centrum. Anderen zijn weer in Durres gaan zitten, een badplaats 30km verderop waar nog wel genoeg plek was
Die zijn nog steeds wel beschikbaar jaquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
M'n broertje zit ook in Durres ja, 40 euro voor 2 nachten en pas na Marseille-uit geboekt
Als je hier de humor al niet van in kan zienquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
binnen 5 minuten Zolderautist alweer bozig.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Als ik het neurie klinkt het ongeveer zo: Hmmm hmm mmm hmmmm hmmmm, mmmm mmm mmmmm mmmmm. Mmmm mmmm mmm mmmm mmmmmmmmm.
Darude - sandstormquote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Kansloos vraagje voor de oudere gebruikers; weet iemand misschien onder welk nummer Koeman in 1995 op de Open Dag zichzelf de Kuip binnen schoot? Was volgens mij een beetje een klassiek nummer.
Als ik het neurie klinkt het ongeveer zo: Hmmm hmm mmm hmmmm hmmmm, mmmm mmm mmmmm mmmmm. Mmmm mmmm mmm mmmm mmmmmmmmm.
Tof, maar nee ik kan zelf helaas niet gaan.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, ben toch maar overstag gegaan voor een redelijke woekerprijs. Dus die kan je eventueel voor jezelf gebruiken
Bedoel je dit:quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:43 schreef Scrummie het volgende:
Kansloos vraagje voor de oudere gebruikers; weet iemand misschien onder welk nummer Koeman in 1995 op de Open Dag zichzelf de Kuip binnen schoot? Was volgens mij een beetje een klassiek nummer.
Nee helaas, dat is niet echt klassiek.quote:
Zing het ff dan en doe een voicenote.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee helaas, dat is niet echt klassiek.
Eens ja dat komt echt precies overeenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:44 schreef Scrummie het volgende:
Zat met mijn geneurie tekstueel aardig in de buurt van de daadwerkelijke songtekst.
quote:Op vrijdag 20 mei 2022 12:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens ja dat komt echt precies overeen
raar dat niemand het herkende
SCH toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Die oprichter heeft zelfs jarenlang hier meegepost
[flauw]quote:Op vrijdag 20 mei 2022 11:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar Nederlanders die via Italie vliegen en die lui hebben toch al nooit geen geld
quote:Feyenoord kan vanavond zonder te spelen groepsfase Europa League veiligstellen
Over exact vijf dagen staat Feyenoord in de finale van de Conference League tegen AS Roma. Toch zal Rotterdam vanavond nog even juichen voor AS Roma, dat een belangrijke wedstrijd speelt tegen Torino.
Als AS Roma vanavond de zesde plek in de competitie behoudt, dan verzekert het zich van deelname aan de groepsfase van de Europa League. Niet alleen AS Roma is dan zeker van de groepsfase, maar ook Feyenoord. De Rotterdammers hebben door de derde plek in de eredivisie momenteel alleen nog een ticket voor de voorronde van de Europa League in handen
Vermeer was een goed plan geweest als Bijlow niet zo blessuregevoelig was, maar denk dat we daardoor iets hoger moeten mikken. Hij heeft het ook niet goed gedaan in de VS afgelopen twee jaar.quote:
Denk eerder bij Excelsior (Maassluis).quote:Op vrijdag 20 mei 2022 16:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En die gaat het vast leuk doen bij Ado.
Mooi maar ze kwamen pas toen Italie eerst was.quote:
Leg het nog eens uit. Ze moeten winnen toch ?quote:
quote:
Roma 0-2 voor BTW. EL lijkt in de pocket.quote:De controlerende rol, dat is mijn positie. Ik kijk beelden terug van Iniesta en dan geniet ik veel meer dan dat ik eerder deed. Ik vergelijk mezelf niet met hem, maar zó wil ik nu ook spelen.
Bedankt @ZKAquote:Op vrijdag 20 mei 2022 06:45 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik geniet het meest van je woede-uitbarstingen.
Bij NAC zoeken ze nog een aardige (reserve)keeper.quote:
Dat is +3.6 miljoen in de pocketquote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Groepsfase Europa League bereikt, Roma leidt met 0-3 bij Torino, nog een kwartiertje.
Jammer dat Pellegrini zonder scheuren in zijn kruisband de wedstrijd is doorgekomen maar ach, we kunnen het ook wel op eigen kracht.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 22:25 schreef TweedeKlum het volgende:
Groepsfase Europa League bereikt, Roma leidt met 0-3 bij Torino, nog een kwartiertje.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 01:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Jammer dat Pellegrini zonder scheuren in zijn kruisband de wedstrijd is doorgekomen maar ach, we kunnen het ook wel op eigen kracht.
Bedankt! Erg sympathiek!quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:04 schreef raptorix het volgende:
Ik heb persoonlijk niet zo goed gevoel, Roma lijkt me echt sterk, naja in ieder geval veel succes vanuit 020
Die Abraham is wel een beestquote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:04 schreef raptorix het volgende:
Ik heb persoonlijk niet zo goed gevoel, Roma lijkt me echt sterk, naja in ieder geval veel succes vanuit 020
Hier ook succes namens een Ajaciedquote:
Mijn DM werkt nietquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:05 schreef Sked het volgende:
Dat persoonlijke gezeik doen jullie maar via DM. Klaar mee.
Nee, daarvoor moet je even met forum@fok.nl mailen.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:17 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Mijn DM werkt niet
Kan jij dat voor me repareren?
wat is er aan de handquote:
Zovaak gedaanquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Nee, daarvoor moet je even met forum@fok.nl mailen.
wat is hier nou weer aan de handquote:
ik heb ze nietquote:
Zit daar nog blokkade op?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zovaak gedaan
niemand die reageert
ik ga naar varkenoordquote:
weet ik nietquote:
doe datquote:
Ik vraag het even voor je na.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Zovaak gedaan
niemand die reageert
Je bent geblokkeerd uit het DM-systeem wegens een ban voor het berichtensysteem.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:20 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://dm.fok.nl/
Zie je daar een bericht staan?
okquote:Op zaterdag 21 mei 2022 11:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik vraag het even voor je na.
En nou gaan we hier weer ontopic.
Die spits abraham is heel handig en snelquote:
hij is levensgevaarlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |