quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:28 schreef Haags het volgende:
Witte mensen, witte vrouwen, witte mannen ja dat is behoorlijk racistisch.
Ik ben namelijk gewoon blank.
Ik snap hem niet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:51 schreef Selenophilia het volgende:
Laten we tegenwoordig praten in foundation taal. Ik ben 1N1 ivory nude en een vriendin van mij is 4W2 toasty toffee
Dat heb ik ook wel vaker gehoord…quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:56 schreef LanaMyst het volgende:
Als stel weet ik niet, maar op zijn tijd een zwarte man voor een date hou ik wel van.Wel bij voorkeur Surinamers dan want degenen die ik ken zijn altijd heel relaxed maar in bed wel een beest.
Ik geloof idd niet dat witte vrouwen perse een specifieke fetish of voorkeur hebben voor zwarte mannen, maar andersom wel, denk ik? Dat veel of in ieder geval genoeg zwarte mannen een witte vrouw al snel bijzonder vinden ook al is het saaie muurbloempje? Hoe denk jij daarover?quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Lijkt mij heel simpel: Wij komen uit culturen die flirten. We groeien veel eerder over dat jezelf zitten af te vragen 'wat als ze mij niet leuk vindt?' heen en wagen gewoon onze kans. Actief vrouwen benaderen is voor veel donkere mannen ook een groter element van hun leven dan voor veel blanke mannen.
Ondanks dat veel donkere mannen ook wel dingen doen die (blanke) vrouwen leuk vinden, zoals dansen, koken en uitgebreid seksen denk ik niet dat het specifieke interesse is van blanke vrouwen naar donkere mannen. De eerlijkheid gebied namelijk te zeggen dat (heel cru gesteld) donkere mannen vaak niet met de meest kwalitatieve blanke vrouwen zijn.
Op het vlak van welke vrouwen wij bereid zijn te doen, zijn we misschien vaak te makkelijk waarmee onze seksuele marktwaarde juist daalt. Echter het simpelweg doen zorgt ervoor dat het eigenlijk geen ruk uitmaakt waar je bent en wat de status van donkere mannen daar is. Waar geflirt wordt, ontstaan koppels en vrouwen zijn vaak helemaal niet zo actief bezig met wat het betekent voor hun "ras". Slechts de sociale uitsluiting die kan komen van daten buiten hun "ras" (en vooral met donkere mannen) vormt een remmende werking op de slagingskans.
Nou ja, je hebt duidelijk gemengde stellen van elke soort, toch heb ik het idee dat zwarte mannen toch een reputatie hebben inmiddels als vrouwen verslinders of womanizers, meer dan bijvoorbeeld Marokkanen of Chinezen. Of bekijk ik het te veel van mijn eigen bubble? Knappe mensen heb je in elke ras natuurlijk, maar mijn idee is dat zwarte mannen en dan vooral uit de voormalige Antillen of Suriname heel populair zijn bij vrouwen. Of heb ik het is toch mis? Kan ook…quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:05 schreef FANN het volgende:
ik zie zo vaak ''gemengde'' stelletjes, niet alleen ''zwart'' maar ook bruin zeg maar...
IK weet het eigenlijk nietquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nou ja, je hebt duidelijk gemengde stellen van elke soort, toch heb ik het idee dat zwarte mannen toch een reputatie hebben inmiddels als vrouwen verslinders of womanizers, meer dan bijvoorbeeld Marokkanen of Chinezen. Of bekijk ik het te veel van mijn eigen bubble? Knappe mensen heb je in elke ras natuurlijk, maar mijn idee is dat zwarte mannen en dan vooral uit de voormalige Antillen of Suriname heel populair zijn bij vrouwen. Of heb ik het is toch mis? Kan ook…
Het hangt van verschillende factoren af. Los van de seksuele voor- of nadelen die spelen. Een factor kan zijn dat iemand grappig is.quote:Op woensdag 18 mei 2022 03:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoi mensen,
Voor degene die mij nog herkennen ben ik weer e netjes terugen ja, meteen weer met zo’n racistische onnozele topic die alleen maar de algemene maatschappelijke problemen erger maken en/of de normale persoon hier alleen maar boos maakt.
Maar toch, hier mijn vraag:
Persoonlijk heb ik een bepaalde observatie gedaan in de jaren dat ik hier in Nederland woon, en daarnaast hebben verschill Witte mensen uit verschillende culturele achtergronden aan mij geconformeerd dat zij het ook zien.
Dat observatie is dat zwarte mannen en dan in ieder geval in de leeftijd van 25 jaar en jonger, maar vaak ook gewoon als ze ouder zijn, best succesvol zijn bij het vinden en krijgen van een Witte vrouw als vriendin. Dat is mij en anderen zelfs op deze forum opgevallen, je ziet het ook steeds meer heel duidelijk in verschillen media en ook hoor je best vaak witte vrouwen bijvoorbeeld eerlijk toegeven dat ze zwarte mannen best sexy vinden. Dit is in ieder geval zo in Nederland. En nee, ik zeg niet dat alle witte Vrouwen helemaal geil worden op zwarte mannen en dat daardoor de witte ras dreigt uit te sterven ofzo… ik denk nog steeds dat uiteindelijk de meeste mensen eindigen met een partner van dezelfde cultuur en achtergrond.
Maar toch is het inmiddels denk ik een redelijk bekend fenomeen dat de Zwarte man/Witte Vrouw koppel best veel te zien zeker in de grotere steden bijvoorbeeld.
Mijn vraag alleen, ervan uitgaande dat de meeste fokkers hier die trend ook is opgevallen, is waarom is dat zo precies? Zeker als je kijkt in de geschiedenis toen zwarte mannen als inferieur werd gezien en dat het voor een vrouw grofweg 100 jaar geleden een schande zou zijn om met een zwarte man te gaan, waarom is het in de huidige moderne tijd deze koppel dan zo populair en veelvoorkomend? Het is zeker geen verstandige keuze, denk ik, want zwarte mannen zijn helaas nog steeds niet super bekend als hele betrouwbare mannen die heel trouw zijn, stabiele banen en financiële inkomen hebben, of dat ze heel goed hun best doen om hun verantwoordelijkheden op te pakken (Antillianen zeker niet).
Dus voor de fokkers hier, als je herken wat ik benoem dat de Zwarte man/Witte koppel het goed doet als stel, waarom denk je dat dat zo is. Wat zien die witte vrouwen in die zwarte mannen of andersom dat deze combinatie toch steeds vaker lijkt voor te komen? 🤔🤷🏾♂
Elke dag een lul in je reet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:08 schreef FANN het volgende:
[..]
IK weet het eigenlijk niet![]()
Ik ben getrouwd met een Griek
quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:39 schreef Raw85 het volgende:
Misschien leef ik in een bubbel ofzo maar ik herken dit alles 0,0
Ik denk dat er wel een schoonheidsstandaard is die blanke vrouwen bevoordeelt ten opzichte van donkere vrouwen. Ik heb echter het gevoel dat die specifieke wens om per se een blanke dame te willen hier in Nederland best meevalt onder de donkere mannen. Velen daten gewoon heel veel en blanken zijn hier de meerderheid, dus niet gek dat er dan veel blanken tussen zitten. Maar in de randstad, waar van alles rondloopt, zie ik donkere mannen eigenlijk met vrouwen van allerlei afkomsten lopen. Alleen het gevoel dat de standaard soms wat laag lijkt te liggen heb ik wel vaker gehad ja. Natuurlijk zijn er ook mannen, ongeacht afkomst, die juist op het saaie muurbloempje vallen, omdat er misschien toch meer achter zit en ze het wel schattig vinden. Die aantrekkingskracht herken ik zelf ook wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:57 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ik geloof idd niet dat witte vrouwen perse een specifieke fetish of voorkeur hebben voor zwarte mannen, maar andersom wel, denk ik? Dat veel of in ieder geval genoeg zwarte mannen een witte vrouw al snel bijzonder vinden ook al is het saaie muurbloempje? Hoe denk jij daarover?
Zo naïef.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe meer raciale vermenging, hoe beter. Zowel in sociologisch als in biologisch opzicht. Uiteindelijk heeft iedereen dan ongeveer dezelfde huidskleur en is er geen gezeik meer over.
Lekker pikquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe meer raciale vermenging, hoe beter. Zowel in sociologisch als in biologisch opzicht. Uiteindelijk heeft iedereen dan ongeveer dezelfde huidskleur en is er geen gezeik meer over.
Ligt vooral aan je omgeving denk ik..quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Het probleem is dat de Nederlandse cultuur erg saai is en zeer carrieregericht. Op verjaardagen gaat het over hypotheken. Europese Nederlanders vergeten dat er nog een ander leven is naast het etaleren van succes, betegelde tuinen en boombladeren van de buren.
Zie FB topic.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Vreemd, ik kreeg een melding dat @:de_boswachter mij gementioned heeft in dit topic maar hij heeft hier niet eens gereageerd
Zoiets dus.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:52 schreef Prego het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel donkere dames met een fatsoenlijk afgeronde opleiding geen donkere man willen want « onbetrouwbaar, nutteloos, kinderachtig, geen gevoel voor verantwoordelijkheid, drugs en dom »
Ken een gepromoveerde vrouw met een donkere man van niveau "automonteur".quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:45 schreef PiyeReloaded het volgende: De eerlijkheid gebied namelijk te zeggen dat (heel cru gesteld) donkere mannen vaak niet met de meest kwalitatieve blanke vrouwen zijn.
Vaak. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 20:01 schreef blomke het volgende:
[..]
Ken een gepromoveerde vrouw met een donkere man van niveau "automonteur".
Ja, dat denk ik... zo heet dat standje nou eenmaal, Je kan het ook ''op zijn Russisch doen''quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:55 schreef Rogue2.0 het volgende:
[..]
Hij bedoelt misschien "op z'n grieks"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |