abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 18 mei 2022 @ 03:09:29 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_204785481
Hoi mensen,

Voor degene die mij nog herkennen ben ik weer e netjes terug :P en ja, meteen weer met zo’n racistische onnozele topic die alleen maar de algemene maatschappelijke problemen erger maken en/of de normale persoon hier alleen maar boos maakt.

Maar toch, hier mijn vraag:

Persoonlijk heb ik een bepaalde observatie gedaan in de jaren dat ik hier in Nederland woon, en daarnaast hebben verschill Witte mensen uit verschillende culturele achtergronden aan mij geconformeerd dat zij het ook zien.

Dat observatie is dat zwarte mannen en dan in ieder geval in de leeftijd van 25 jaar en jonger, maar vaak ook gewoon als ze ouder zijn, best succesvol zijn bij het vinden en krijgen van een Witte vrouw als vriendin. Dat is mij en anderen zelfs op deze forum opgevallen, je ziet het ook steeds meer heel duidelijk in verschillen media en ook hoor je best vaak witte vrouwen bijvoorbeeld eerlijk toegeven dat ze zwarte mannen best sexy vinden. Dit is in ieder geval zo in Nederland. En nee, ik zeg niet dat alle witte Vrouwen helemaal geil worden op zwarte mannen en dat daardoor de witte ras dreigt uit te sterven ofzo… ik denk nog steeds dat uiteindelijk de meeste mensen eindigen met een partner van dezelfde cultuur en achtergrond.

Maar toch is het inmiddels denk ik een redelijk bekend fenomeen dat de Zwarte man/Witte Vrouw koppel best veel te zien zeker in de grotere steden bijvoorbeeld.

Mijn vraag alleen, ervan uitgaande dat de meeste fokkers hier die trend ook is opgevallen, is waarom is dat zo precies? Zeker als je kijkt in de geschiedenis toen zwarte mannen als inferieur werd gezien en dat het voor een vrouw grofweg 100 jaar geleden een schande zou zijn om met een zwarte man te gaan, waarom is het in de huidige moderne tijd deze koppel dan zo populair en veelvoorkomend? Het is zeker geen verstandige keuze, denk ik, want zwarte mannen zijn helaas nog steeds niet super bekend als hele betrouwbare mannen die heel trouw zijn, stabiele banen en financiële inkomen hebben, of dat ze heel goed hun best doen om hun verantwoordelijkheden op te pakken (Antillianen zeker niet).

Dus voor de fokkers hier, als je herken wat ik benoem dat de Zwarte man/Witte koppel het goed doet als stel, waarom denk je dat dat zo is. Wat zien die witte vrouwen in die zwarte mannen of andersom dat deze combinatie toch steeds vaker lijkt voor te komen? 🤔🤷🏾♂
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 18 mei 2022 @ 06:26:44 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_204785572
Om met je laatste vraag te beginnen: als er meer onderling contact is (omdat groepen mengen of omdat groepen groter worden), wordt de kans ook groter dat er liefde in het spel komt.
Is heel logisch en natuurlijk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  User die overal opduikt 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 06:28:15 #3
186611 Haags
pi_204785574
Witte mensen, witte vrouwen, witte mannen ja dat is behoorlijk racistisch.

Ik ben namelijk gewoon blank.
Zonder wrijving geen glans
  woensdag 18 mei 2022 @ 06:37:08 #4
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_204785582
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 06:28 schreef Haags het volgende:
Witte mensen, witte vrouwen, witte mannen ja dat is behoorlijk racistisch.

Ik ben namelijk gewoon blank.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 18 mei 2022 @ 06:45:15 #5
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204785606
Lijkt mij heel simpel: Wij komen uit culturen die flirten. We groeien veel eerder over dat jezelf zitten af te vragen 'wat als ze mij niet leuk vindt?' heen en wagen gewoon onze kans. Actief vrouwen benaderen is voor veel donkere mannen ook een groter element van hun leven dan voor veel blanke mannen.

Ondanks dat veel donkere mannen ook wel dingen doen die (blanke) vrouwen leuk vinden, zoals dansen, koken en uitgebreid seksen denk ik niet dat het specifieke interesse is van blanke vrouwen naar donkere mannen. De eerlijkheid gebied namelijk te zeggen dat (heel cru gesteld) donkere mannen vaak niet met de meest kwalitatieve blanke vrouwen zijn.

Op het vlak van welke vrouwen wij bereid zijn te doen, zijn we misschien vaak te makkelijk waarmee onze seksuele marktwaarde juist daalt. Echter het simpelweg doen zorgt ervoor dat het eigenlijk geen ruk uitmaakt waar je bent en wat de status van donkere mannen daar is. Waar geflirt wordt, ontstaan koppels en vrouwen zijn vaak helemaal niet zo actief bezig met wat het betekent voor hun "ras". Slechts de sociale uitsluiting die kan komen van daten buiten hun "ras" (en vooral met donkere mannen) vormt een remmende werking op de slagingskans.
pi_204786219
ik zie zo vaak ''gemengde'' stelletjes, niet alleen ''zwart'' maar ook bruin zeg maar...

[ Bericht 77% gewijzigd door Fok-it op 18-05-2022 10:06:53 ]
pi_204786700
Als stel weet ik niet, maar op zijn tijd een zwarte man voor een date hou ik wel van. :9~ Wel bij voorkeur Surinamers dan want degenen die ik ken zijn altijd heel relaxed maar in bed wel een beest.
pi_204786713
Ik vind de term witte en zwarte mensen echt vreselijk.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_204787616
Laten we tegenwoordig praten in foundation taal. Ik ben 1N1 ivory nude en een vriendin van mij is 4W2 toasty toffee
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:54:38 #10
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_204787632
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:51 schreef Selenophilia het volgende:
Laten we tegenwoordig praten in foundation taal. Ik ben 1N1 ivory nude en een vriendin van mij is 4W2 toasty toffee
Ik snap hem niet.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:55:01 #11
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_204787641
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:56 schreef LanaMyst het volgende:
Als stel weet ik niet, maar op zijn tijd een zwarte man voor een date hou ik wel van. :9~ Wel bij voorkeur Surinamers dan want degenen die ik ken zijn altijd heel relaxed maar in bed wel een beest.
Dat heb ik ook wel vaker gehoord…
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_204787647
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik snap hem niet.
Jammer
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:56:05 #13
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_204787654
Oh god hebben we deze racist weer terug...
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:57:28 #15
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_204787662
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 06:45 schreef PiyeReloaded het volgende:
Lijkt mij heel simpel: Wij komen uit culturen die flirten. We groeien veel eerder over dat jezelf zitten af te vragen 'wat als ze mij niet leuk vindt?' heen en wagen gewoon onze kans. Actief vrouwen benaderen is voor veel donkere mannen ook een groter element van hun leven dan voor veel blanke mannen.

Ondanks dat veel donkere mannen ook wel dingen doen die (blanke) vrouwen leuk vinden, zoals dansen, koken en uitgebreid seksen denk ik niet dat het specifieke interesse is van blanke vrouwen naar donkere mannen. De eerlijkheid gebied namelijk te zeggen dat (heel cru gesteld) donkere mannen vaak niet met de meest kwalitatieve blanke vrouwen zijn.

Op het vlak van welke vrouwen wij bereid zijn te doen, zijn we misschien vaak te makkelijk waarmee onze seksuele marktwaarde juist daalt. Echter het simpelweg doen zorgt ervoor dat het eigenlijk geen ruk uitmaakt waar je bent en wat de status van donkere mannen daar is. Waar geflirt wordt, ontstaan koppels en vrouwen zijn vaak helemaal niet zo actief bezig met wat het betekent voor hun "ras". Slechts de sociale uitsluiting die kan komen van daten buiten hun "ras" (en vooral met donkere mannen) vormt een remmende werking op de slagingskans.
Ik geloof idd niet dat witte vrouwen perse een specifieke fetish of voorkeur hebben voor zwarte mannen, maar andersom wel, denk ik? Dat veel of in ieder geval genoeg zwarte mannen een witte vrouw al snel bijzonder vinden ook al is het saaie muurbloempje? Hoe denk jij daarover?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 18 mei 2022 @ 12:01:25 #16
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_204787697
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:05 schreef FANN het volgende:
ik zie zo vaak ''gemengde'' stelletjes, niet alleen ''zwart'' maar ook bruin zeg maar...
Nou ja, je hebt duidelijk gemengde stellen van elke soort, toch heb ik het idee dat zwarte mannen toch een reputatie hebben inmiddels als vrouwen verslinders of womanizers, meer dan bijvoorbeeld Marokkanen of Chinezen. Of bekijk ik het te veel van mijn eigen bubble? Knappe mensen heb je in elke ras natuurlijk, maar mijn idee is dat zwarte mannen en dan vooral uit de voormalige Antillen of Suriname heel populair zijn bij vrouwen. Of heb ik het is toch mis? Kan ook…
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_204787746
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 12:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Nou ja, je hebt duidelijk gemengde stellen van elke soort, toch heb ik het idee dat zwarte mannen toch een reputatie hebben inmiddels als vrouwen verslinders of womanizers, meer dan bijvoorbeeld Marokkanen of Chinezen. Of bekijk ik het te veel van mijn eigen bubble? Knappe mensen heb je in elke ras natuurlijk, maar mijn idee is dat zwarte mannen en dan vooral uit de voormalige Antillen of Suriname heel populair zijn bij vrouwen. Of heb ik het is toch mis? Kan ook…
IK weet het eigenlijk niet :@

Ik ben getrouwd met een Griek :D
pi_204788186
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 03:09 schreef Keep_Walking het volgende:
Hoi mensen,

Voor degene die mij nog herkennen ben ik weer e netjes terug :P en ja, meteen weer met zo’n racistische onnozele topic die alleen maar de algemene maatschappelijke problemen erger maken en/of de normale persoon hier alleen maar boos maakt.

Maar toch, hier mijn vraag:

Persoonlijk heb ik een bepaalde observatie gedaan in de jaren dat ik hier in Nederland woon, en daarnaast hebben verschill Witte mensen uit verschillende culturele achtergronden aan mij geconformeerd dat zij het ook zien.

Dat observatie is dat zwarte mannen en dan in ieder geval in de leeftijd van 25 jaar en jonger, maar vaak ook gewoon als ze ouder zijn, best succesvol zijn bij het vinden en krijgen van een Witte vrouw als vriendin. Dat is mij en anderen zelfs op deze forum opgevallen, je ziet het ook steeds meer heel duidelijk in verschillen media en ook hoor je best vaak witte vrouwen bijvoorbeeld eerlijk toegeven dat ze zwarte mannen best sexy vinden. Dit is in ieder geval zo in Nederland. En nee, ik zeg niet dat alle witte Vrouwen helemaal geil worden op zwarte mannen en dat daardoor de witte ras dreigt uit te sterven ofzo… ik denk nog steeds dat uiteindelijk de meeste mensen eindigen met een partner van dezelfde cultuur en achtergrond.

Maar toch is het inmiddels denk ik een redelijk bekend fenomeen dat de Zwarte man/Witte Vrouw koppel best veel te zien zeker in de grotere steden bijvoorbeeld.

Mijn vraag alleen, ervan uitgaande dat de meeste fokkers hier die trend ook is opgevallen, is waarom is dat zo precies? Zeker als je kijkt in de geschiedenis toen zwarte mannen als inferieur werd gezien en dat het voor een vrouw grofweg 100 jaar geleden een schande zou zijn om met een zwarte man te gaan, waarom is het in de huidige moderne tijd deze koppel dan zo populair en veelvoorkomend? Het is zeker geen verstandige keuze, denk ik, want zwarte mannen zijn helaas nog steeds niet super bekend als hele betrouwbare mannen die heel trouw zijn, stabiele banen en financiële inkomen hebben, of dat ze heel goed hun best doen om hun verantwoordelijkheden op te pakken (Antillianen zeker niet).

Dus voor de fokkers hier, als je herken wat ik benoem dat de Zwarte man/Witte koppel het goed doet als stel, waarom denk je dat dat zo is. Wat zien die witte vrouwen in die zwarte mannen of andersom dat deze combinatie toch steeds vaker lijkt voor te komen? 🤔🤷🏾♂
Het hangt van verschillende factoren af. Los van de seksuele voor- of nadelen die spelen. Een factor kan zijn dat iemand grappig is.

Ik ken voorbeelden van mannen die thuis niks te zeggen hebben en daar vrede mee hebben. Of omgekeerd. Dat moeten hun vooral weten.

Als het gezellig is met iemand dan kan iemand op een gegeven moment meer voelen. Sommige mensen gaan er specifiek naar op zoek, anderen niet en overkomt het gewoon.
  woensdag 18 mei 2022 @ 13:57:14 #19
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_204788651
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 12:08 schreef FANN het volgende:

[..]
IK weet het eigenlijk niet :@

Ik ben getrouwd met een Griek :D
Elke dag een lul in je reet. ^O^
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_204788790
Door het grote contrast in huidskleur vallen ze gewoon veel meer op als ze voorbijlopen. Het is helemaal geen trend.
pi_204791298
Ga gewoon lekker witte vrouwen daten als je dat leuk vindt zo moeilijk is het allemaal niet.
afspraak tandarts verzetten
pi_204791318
Misschien leef ik in een bubbel ofzo maar ik herken dit alles 0,0
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 18 mei 2022 @ 18:45:11 #23
319979 Fok-it
All is well
pi_204791393
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 18:39 schreef Raw85 het volgende:
Misschien leef ik in een bubbel ofzo maar ik herken dit alles 0,0
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 18 mei 2022 @ 19:22:36 #24
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_204791853
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Ik geloof idd niet dat witte vrouwen perse een specifieke fetish of voorkeur hebben voor zwarte mannen, maar andersom wel, denk ik? Dat veel of in ieder geval genoeg zwarte mannen een witte vrouw al snel bijzonder vinden ook al is het saaie muurbloempje? Hoe denk jij daarover?
Ik denk dat er wel een schoonheidsstandaard is die blanke vrouwen bevoordeelt ten opzichte van donkere vrouwen. Ik heb echter het gevoel dat die specifieke wens om per se een blanke dame te willen hier in Nederland best meevalt onder de donkere mannen. Velen daten gewoon heel veel en blanken zijn hier de meerderheid, dus niet gek dat er dan veel blanken tussen zitten. Maar in de randstad, waar van alles rondloopt, zie ik donkere mannen eigenlijk met vrouwen van allerlei afkomsten lopen. Alleen het gevoel dat de standaard soms wat laag lijkt te liggen heb ik wel vaker gehad ja. Natuurlijk zijn er ook mannen, ongeacht afkomst, die juist op het saaie muurbloempje vallen, omdat er misschien toch meer achter zit en ze het wel schattig vinden. Die aantrekkingskracht herken ik zelf ook wel. :9
  woensdag 18 mei 2022 @ 20:22:15 #25
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_204792747
piemels
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_204792818
Het probleem is dat de Nederlandse cultuur erg saai is en zeer carrieregericht. Op verjaardagen gaat het over hypotheken. Europese Nederlanders vergeten dat er nog een ander leven is naast het etaleren van succes, betegelde tuinen en boombladeren van de buren.
pi_204792841
Hoe meer raciale vermenging, hoe beter. Zowel in sociologisch als in biologisch opzicht. Uiteindelijk heeft iedereen dan ongeveer dezelfde huidskleur en is er geen gezeik meer over.
pi_204792886
Op Curacao kennen we andere problemen: Drugs en armoede. Gooi er een sausje overheen van een maffiapoliticus die bedelt om geld omdat hij zijn steekpenningen terug moet betalen, dan heb je de Antillen in een notedop ondanks de prachtige natuur.

Zo heeft elk land wel wat.
  woensdag 18 mei 2022 @ 20:44:46 #29
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_204793093
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe meer raciale vermenging, hoe beter. Zowel in sociologisch als in biologisch opzicht. Uiteindelijk heeft iedereen dan ongeveer dezelfde huidskleur en is er geen gezeik meer over.
Zo naïef.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
pi_204793115
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:29 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Hoe meer raciale vermenging, hoe beter. Zowel in sociologisch als in biologisch opzicht. Uiteindelijk heeft iedereen dan ongeveer dezelfde huidskleur en is er geen gezeik meer over.
Lekker pik
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  woensdag 18 mei 2022 @ 20:49:26 #31
393893 Hyaenidae
Haaien-idee
pi_204793157
Vreemd, ik kreeg een melding dat @de_boswachter mij gementioned heeft in dit topic maar hij heeft hier niet eens gereageerd -O-
pindazakje
pi_204793158
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:27 schreef -Sigaartje het volgende:
Het probleem is dat de Nederlandse cultuur erg saai is en zeer carrieregericht. Op verjaardagen gaat het over hypotheken. Europese Nederlanders vergeten dat er nog een ander leven is naast het etaleren van succes, betegelde tuinen en boombladeren van de buren.
Ligt vooral aan je omgeving denk ik..
pi_204793788
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 13:57 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Elke dag een lul in je reet. ^O^
:')
pi_204794170
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:49 schreef Hyaenidae het volgende:
Vreemd, ik kreeg een melding dat @:de_boswachter mij gementioned heeft in dit topic maar hij heeft hier niet eens gereageerd -O-
Zie FB topic.
U MAD?
pi_204795832
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 20:44 schreef KillemWieft het volgende:

[..]
Zo naïef.
Waarom
pi_204801216
Wat mij opvalt is dat veel donkere dames met een fatsoenlijk afgeronde opleiding geen donkere man willen want « onbetrouwbaar, nutteloos, kinderachtig, geen gevoel voor verantwoordelijkheid, drugs en dom »

En nu?
pi_204809197
In de VS kende ik zo'n koppel. Hartstikke aardige mensen. Maar toen mevrouw behoorlijk teut was, en mijn collega (zwart) de auto bestuurde, begon ze een scene uit driving Miss Daisy na te doen (waarbij zij dus Miss Daisy was, en haar vriend Morgan Freeman). Dat was wel apart... Moet er niet te veel achter zoeken, je begint niet aan zo'n relatie als je elkaar niet leuk vindt.

Zelf heb ik indertijd een tijdje een zwarte dame gedate. Er ging een wereld voor me open, haha. En ja, die wilde ook geen donkere man, want onbetrouwbaar. Is uiteindelijk met een blanke Fransman getrouwd.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_204813651
De blanke refo-vrouwen die ik ken en iets hebben (meestal: hadden) met een donkere man (vaak: asielzoeker die hier verblijfvergunning wilden krijgen en houden), konden gewoon geen blanke man krijgen.

Ken ook blanke mannen met donkere vrouwen btw.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_204813660
quote:
0s.gif Op donderdag 19 mei 2022 15:52 schreef Prego het volgende:
Wat mij opvalt is dat veel donkere dames met een fatsoenlijk afgeronde opleiding geen donkere man willen want « onbetrouwbaar, nutteloos, kinderachtig, geen gevoel voor verantwoordelijkheid, drugs en dom »
Zoiets dus.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_204813867
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 06:45 schreef PiyeReloaded het volgende: De eerlijkheid gebied namelijk te zeggen dat (heel cru gesteld) donkere mannen vaak niet met de meest kwalitatieve blanke vrouwen zijn.

Ken een gepromoveerde vrouw met een donkere man van niveau "automonteur".
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
pi_204815215
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 20:01 schreef blomke het volgende:

[..]
Ken een gepromoveerde vrouw met een donkere man van niveau "automonteur".
Vaak. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen
pi_204815245
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 21:39 schreef FANN het volgende:

[..]
:')
Hij bedoelt misschien "op z'n grieks" :P
pi_204815423
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 mei 2022 21:55 schreef Rogue2.0 het volgende:

[..]
Hij bedoelt misschien "op z'n grieks" :P
Ja, dat denk ik... zo heet dat standje nou eenmaal, Je kan het ook ''op zijn Russisch doen''
dat heet dan ook weer ''op zijn Russisch doen'' maar goed ik zweer je dat ik het eigenlijk nooit
op ''zijn Grieks gedaan heb'' wél geprobeerd maar man man ... dat doet harstikke pijn, dus geef
mijn portie aan Fikkie :D

Maar in al die jaren dat we samen zijn en dat zijn héél veel jaren... is er ''altijd'' wel een grapje over
maakt, niet ze grof als hij dat deed maar wel een grapje over ''op zijn Grieks" j ach ja dat went... ;)

Ik ben wel benieuwd meisjes of vrouwen ook dat soort opmerkingen krijgen als zij een man of vriend
hebben die ''zwart'' is of met een chinees of zoiets is.
pi_204815461
Het zou verboden moeten worden
pi_204827877
Toch het effect van blacked.com :@
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')