abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 mei 2022 @ 04:30:07 #201
323401 Kijkertje
met filter
pi_204844823
twitter

Ik denk het tweede :Y

twitter

De 'Ontwaakten' :D

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 24-05-2022 04:37:37 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 24 mei 2022 @ 04:32:30 #202
323401 Kijkertje
met filter
pi_204844824
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  dinsdag 24 mei 2022 @ 05:12:11 #203
323401 Kijkertje
met filter
pi_204844833
Daar komen de reacties al op Pence:

twitter

twitter

twitter
  dinsdag 24 mei 2022 @ 05:22:04 #204
323401 Kijkertje
met filter
pi_204844838
Ach ja what else is new?! :')

twitter

twitter

twitter

twitter

Trump heeft maar één visie: zelfverrijking :Y
  dinsdag 24 mei 2022 @ 05:46:47 #205
323401 Kijkertje
met filter
pi_204844845
Ow oorlog met China komt er nu ook aan hoor! :{w

twitter

Hoog tijd dat die Linksigen eens een beetje dimmen met hun retoriek! :(

twitter

Voor wie niet weet waar ze zich zo over opwinden:

twitter
  dinsdag 24 mei 2022 @ 05:56:26 #206
323401 Kijkertje
met filter
pi_204844853
Voter suppression taktieken binnen eigen gelederen :D

twitter

twitter
pi_204844867
Links: De invloed van President Trump wordt minder.
Ook Links: Meerdere uren per dag met President Trump bezig zijn.

Maar stel dat ze per ongeluk gelijk hebben, dat de invloed van President Trump daadwerkelijk minder is. Dan is de enige logische conclusie van de ondergang van de Democraten en de Uniparty Republikeinen de Grote Ontwaking. En die is, in tegenstelling tot het geastroturfde Linkse, organisch.

Klassiek Links om zichzelf wederom in een positie te maneuvreren waarin ze enkel kunnen verliezen. Blijkbaar is dat net zo verslavend als haat.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 06:59:26 #208
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_204844949
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 06:14 schreef QuidProJoe het volgende:

Maar stel dat ze per ongeluk gelijk hebben, dat de invloed van President Trump daadwerkelijk minder is. Dan is de enige logische conclusie van de ondergang van de Democraten en de Uniparty Republikeinen de Grote Ontwaking. En die is, in tegenstelling tot het geastroturfde Linkse, organisch.

Klassiek Links om zichzelf wederom in een positie te maneuvreren waarin ze enkel kunnen verliezen. Blijkbaar is dat net zo verslavend als haat.
Trump is gewoon grappig daarom krijgt hij gewoon veel aandacht.
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_204845237
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 06:14 schreef QuidProJoe het volgende:

Jij lijkt echter dan weer uren per dag met links bezig te zijn. Waar komt die obsessie vandaan?
  dinsdag 24 mei 2022 @ 09:00:40 #210
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204845538
quote:
81s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
Perdue over de uitspraak van Stacey Abrams:

[ twitter ]
:X

[ twitter ]
:|W
Oehh, racism!11!!1! Maar ik vraag mij af, waar zit hier precies het vermeende racisme dan?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204846213
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 09:00 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Oehh, racism!11!!1! Maar ik vraag mij af, waar zit hier precies het vermeende racisme dan?
Het grappige is dat Stacey Abrams zelf de uitslag in twijfel trok en nog steeds de uitslag niet heeft erkent.
pi_204846332
quote:
10s.gif Op maandag 23 mei 2022 12:32 schreef epicbeardman het volgende:

Daarna Biden de seniele marionet geïnstalleerd en de oorlog kan beginnen. Nu gaat Biden nog ff "oorlog" zoeken met China om het feest compleet te maken en de economie totaal te laten crashen.

Als we dan toch bezig zijn ...

quote:
Unprecedented: US Air Force To Join Israelis In Mock Attack On Iran
https://moneycentral.com.(...)mock-attack-on-iran/
Op verschillende paarden oorlogen wedden zodat je er toch zeker nog eentje kan meepikken ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204847081
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_204847157
Leuke random Youtube comment :+

quote:
I challenge anyone who voted for biden to put an “I VOTED FOR BIDEN” sticker on your bumper
pi_204848069
twitter

Jammer dat de wijsheid van Trump weer in twijfel werd getrokken.
Met de herintreding van de VS en de voorstellen die er nu zijn gedaan word er een hoop macht weggeven aan een instantie die hoogst waarschijnlijk beïnvloed word door de communistische partij uit China.
Het is echt ontzettend belangrijk dat DeSantis of Trump de komende presidentsverkiezingen gaat winnen. Vrijheid op globaal niveau staat onder druk en ik zou graag nog een plaats willen hebben op de wereld waar ik niet mee hoef te doen met deze flauwekul.
pi_204848178
Elke dag wordt het duidelijker dat vrij wapenbezit voor de burger een van de belangrijkste grondrechten is.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 13:54:10 #217
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204848186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Elke dag wordt het duidelijker dat vrij wapenbezit voor de burger een van de belangrijkste grondrechten is.
Proest. Daar ging m'n koffie. :D _O-
pi_204848316
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Een recht die wij helaas niet hebben.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 14:17:06 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204848348
quote:
9s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 13:54 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Proest. Daar ging m'n koffie. :D _O-
Een onderbouwing zou hier wel mogen eigenlijk.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
In Nederland zou ik dat niet willen eigenlijk. Dit is nu eenmaal een heel ander land dan de VS.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204848558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:12 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het recht dat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_204848657
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:17 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een onderbouwing zou hier wel mogen eigenlijk.
[..]
In Nederland zou ik dat niet willen eigenlijk. Dit is nu eenmaal een heel ander land dan de VS.
Het idee erachter is dat de overheid bang moet zijn voor ons zodat de democratie gewaarborgd word.
De democratie in Nederland is dood en begraven, we kunnen slechts kiezen over een paar procentjes eraf of erbij maar over de grote thema’s zijn alle partijen nagenoeg hetzelfde.
Tel daarbij op dat we eerst 3 referenda hebben gehad waar de uitslag werd genegeerd en dat daarna het referendum werd afgeschaft.
Er moet iets veranderen maar die verandering kan niet komen vanuit de politiek.
pi_204849000
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 14:53 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het idee erachter is dat de overheid bang moet zijn voor ons zodat de democratie gewaarborgd word.
De democratie in Nederland is dood en begraven, we kunnen slechts kiezen over een paar procentjes eraf of erbij maar over de grote thema’s zijn alle partijen nagenoeg hetzelfde.
Tel daarbij op dat we eerst 3 referenda hebben gehad waar de uitslag werd genegeerd en dat daarna het referendum werd afgeschaft.
Er moet iets veranderen maar die verandering kan niet komen vanuit de politiek.
Jij denkt dat we plots bindende referenda krijgen als iedereen een wapen mag dragen?

Hoe werkt dat volgens jou precies? Politici gaan 'meer democratie' introduceren - wat dat ook moge inhouden - omdat ze bang zijn dat ze voor hun flikker worden geschoten?

Lijkt mij geen gezonde noch wenselijke situatie.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204849059
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 mei 2022 15:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Jij denkt dat we plots bindende referenda krijgen als iedereen een wapen mag dragen?

Hoe werkt dat volgens jou precies? Politici gaan 'meer democratie' introduceren - wat dat ook moge inhouden - omdat ze bang zijn dat ze voor hun flikker worden geschoten?

Lijkt mij geen gezonde noch wenselijke situatie.
Jij hebt liever dat de staat een monopolie op geweld heeft met als gevolg dat men de burger niet meer serieus hoeft te nemen?
pi_204849454
Altijd interessant om te zien hoe vooral de meer autoritaire ideologiën tegen een bewapende bevolking zijn.
  dinsdag 24 mei 2022 @ 16:39:08 #225
323401 Kijkertje
met filter
pi_204849799
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')