Trump is gewoon grappig daarom krijgt hij gewoon veel aandacht.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Links: De invloed van President Trump wordt minder.
Ook Links: Meerdere uren per dag met President Trump bezig zijn.
Maar stel dat ze per ongeluk gelijk hebben, dat de invloed van President Trump daadwerkelijk minder is. Dan is de enige logische conclusie van de ondergang van de Democraten en de Uniparty Republikeinen de Grote Ontwaking. En die is, in tegenstelling tot het geastroturfde Linkse, organisch.
Klassiek Links om zichzelf wederom in een positie te maneuvreren waarin ze enkel kunnen verliezen. Blijkbaar is dat net zo verslavend als haat.
Jij lijkt echter dan weer uren per dag met links bezig te zijn. Waar komt die obsessie vandaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 06:14 schreef QuidProJoe het volgende:
Links: De invloed van President Trump wordt minder.
Ook Links: Meerdere uren per dag met President Trump bezig zijn.
Maar stel dat ze per ongeluk gelijk hebben, dat de invloed van President Trump daadwerkelijk minder is. Dan is de enige logische conclusie van de ondergang van de Democraten en de Uniparty Republikeinen de Grote Ontwaking. En die is, in tegenstelling tot het geastroturfde Linkse, organisch.
Klassiek Links om zichzelf wederom in een positie te maneuvreren waarin ze enkel kunnen verliezen. Blijkbaar is dat net zo verslavend als haat.
Oehh, racism!11!!1! Maar ik vraag mij af, waar zit hier precies het vermeende racisme dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 03:35 schreef Kijkertje het volgende:
Perdue over de uitspraak van Stacey Abrams:
[ twitter ]
[ twitter ]![]()
Het grappige is dat Stacey Abrams zelf de uitslag in twijfel trok en nog steeds de uitslag niet heeft erkent.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 09:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Oehh, racism!11!!1! Maar ik vraag mij af, waar zit hier precies het vermeende racisme dan?
Als we dan toch bezig zijn ...quote:Op maandag 23 mei 2022 12:32 schreef epicbeardman het volgende:
Daarna Biden de seniele marionet geïnstalleerd en de oorlog kan beginnen. Nu gaat Biden nog ff "oorlog" zoeken met China om het feest compleet te maken en de economie totaal te laten crashen.
Op verschillende paarden oorlogen wedden zodat je er toch zeker nog eentje kan meepikken ...quote:Unprecedented: US Air Force To Join Israelis In Mock Attack On Iran
https://moneycentral.com.(...)mock-attack-on-iran/
quote:I challenge anyone who voted for biden to put an “I VOTED FOR BIDEN” sticker on your bumper
Proest. Daar ging m'n koffie.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Elke dag wordt het duidelijker dat vrij wapenbezit voor de burger een van de belangrijkste grondrechten is.
Een recht die wij helaas niet hebben.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 13:53 schreef QuidProJoe het volgende:
Elke dag wordt het duidelijker dat vrij wapenbezit voor de burger een van de belangrijkste grondrechten is.
Een onderbouwing zou hier wel mogen eigenlijk.quote:
In Nederland zou ik dat niet willen eigenlijk. Dit is nu eenmaal een heel ander land dan de VS.quote:
Het idee erachter is dat de overheid bang moet zijn voor ons zodat de democratie gewaarborgd word.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:17 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een onderbouwing zou hier wel mogen eigenlijk.
[..]
In Nederland zou ik dat niet willen eigenlijk. Dit is nu eenmaal een heel ander land dan de VS.
Jij denkt dat we plots bindende referenda krijgen als iedereen een wapen mag dragen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 14:53 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Het idee erachter is dat de overheid bang moet zijn voor ons zodat de democratie gewaarborgd word.
De democratie in Nederland is dood en begraven, we kunnen slechts kiezen over een paar procentjes eraf of erbij maar over de grote thema’s zijn alle partijen nagenoeg hetzelfde.
Tel daarbij op dat we eerst 3 referenda hebben gehad waar de uitslag werd genegeerd en dat daarna het referendum werd afgeschaft.
Er moet iets veranderen maar die verandering kan niet komen vanuit de politiek.
Jij hebt liever dat de staat een monopolie op geweld heeft met als gevolg dat men de burger niet meer serieus hoeft te nemen?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 15:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij denkt dat we plots bindende referenda krijgen als iedereen een wapen mag dragen?
Hoe werkt dat volgens jou precies? Politici gaan 'meer democratie' introduceren - wat dat ook moge inhouden - omdat ze bang zijn dat ze voor hun flikker worden geschoten?
Lijkt mij geen gezonde noch wenselijke situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |