SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze hier op FOK zit
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Caroline vindt overal iets van, zonder overal iets van te weten.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw met een vogel gehad, jullie wel?
Nee. Mijn meis heeft paarden en honden thuisquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw met een vogel gehad, jullie wel?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gemiste kans voor een slapende vogel
Een walvis is een zoogdierquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Caroline eet iedere dag een walvis want dat is net als een lekkerbekje ook een vis.
Dan ruik je die paarden af en toe daar, ja hč?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Mijn meis heeft paarden en honden thuis
Dat is US zijn punt ook.quote:
Je weet wat ze zeggen over meisjes die in de pubertijd komen en paardrijden toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ruik je die paarden af en toe daar, ja hč?
Uiteraard en ouder ook wel maar die zoete paardenlucht met beffen heb ik niet altijd evenveel zin in.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisjes die in de pubertijd komen en paardrijden toch?
Een walvis zwemt in zee en de naam zegt het al, het is een vis, jonguh! Een zoogdier ken tonnie ademhalen onderwater!quote:
Wappies laten zich niet prikken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:19 schreef Recce het volgende:
'Het is te hopen dat de zonnebrand-wappies niet gaan ageren tegen anticonceptiepillen en condooms. Dan zijn we met een ware wappie-explosie straks nog verder van huis'
OMG!![]()
Nog nooit paard geroken in de hooikelderquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard en ouder ook wel maar die zoete paardenlucht met beffen heb ik niet altijd evenveel zin in.
Ik weet ook niet alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zijn ze moeder geworden dan? #moederhart
Ontkennen ze gelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
De anti-zonnebrand mensen kennen deze foto waarschijnlijk niet.
[ afbeelding ]
Een trucker die dertig jaar met het raam open heeft gereden.
Zonde van je mooie huidje @:evavlaar
Ja dom dom dom.quote:
Het is ook weer een verdienmodel,want er is dure wappiecreme met mineralen nanocultuur die wel goed voor je is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dom dom dom.
Ik ben anti experimentele vaccins (en de verplichting daarvan), maar no way dat ik de deur uit ga zonder 15 SPF dagcrčme
30quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja dom dom dom.
Ik ben anti experimentele vaccins (en de verplichting daarvan), maar no way dat ik de deur uit ga zonder 15 SPF dagcrčme
30 is het beste.quote:
quote:
Dat ken van mijn oom. Die heeft nu de huid van een schildpad.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:31 schreef Flory het volgende:
Vroeger.... woonde en leefde ik bij en zowat op het strand, mega bruin altijd en never nooit insmeren, heel stoer![]()
Mijn moeder trouwens. Zelfde genen, maar altijd gesmeerd ziet er tien jaar jonger uit dan hem, maar is eigenlijk 7 jaar ouder.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat ken van mijn oom. Die heeft nu de huid van een schildpad.
Koreanen en Chinezen. Want zon is fysieke landarbeidquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:35 schreef Recce het volgende:
Het is ook wel "grappig" dat de meeste mensen op aarde enorm veel moeite doen om juist blanker te worden. Dat schijnt ook een miljardenindustrie te zijn met allemaal middeltjes.
Of de mensen die wekelijks onder de zonnebank gaan,ik ken er een paar die dat deden en nu ook ook zo`n lederhuid hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja, vroeger was dat hier ook zo, met van die poeders om je gezicht wit te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Koreanen en Chinezen. Want zon is fysieke landarbeid
Zoiets ja, ik ken hetquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bruin zijn was voor arbeiders.quote:Op woensdag 18 mei 2022 00:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, vroeger was dat hier ook zo, met van die poeders om je gezicht wit te maken.
Inderdaad, teken dat je veel werkte op het land enzoquote:
Floryquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:52 schreef Flory het volgende:
Slapen nu![]()
En blij dat @:bitterbal weer back in town is![]()
Veel lege stoelen naast je in het ovquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:07 schreef Budapestenaar het volgende:
Lijkt me een uitkomst, zo’n honingdas.
https://www.facebook.com/776523655767736/posts/5184073258346065/
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaa daar moet een micky mouse in
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel lege stoelen naast je in het ov
Hoe lang is de reis?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:27 schreef mschol het volgende:
zo veel te vroeg op rotjeknor, achja, beter dan te laat
Goeie ook tegen bejaarden die een half uur een verpakking staan te bestuderen en net doen of ze niet doorhebben dat jij staat te wachten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geen rijen meer in de supermarkt. Denk dat je vrijwel overal zo kan doorlopen
Gelijk zo'n honingdas in de kuitenquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie ook tegen bejaarden die een half uur een verpakking staan te bestuderen en net doen of ze niet doorhebben dat jij staat te wachten.
En hoeveel dagen ga je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:29 schreef mschol het volgende:
[..]
thalys is 2,5 uur, dan nog 45 min met de RER
ik ga vandaag bijna 6 uur in de auto zitten. genoeg tijd om te ontspannenquote:
Das zijn in Nederland beschermd, dus ik denk dat je er 1 moet importeren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar zijn ze te koop? Lijkt mij wel wat
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:47 schreef Karzai het volgende:
its the most wonderful time of the year!
Koelkastdeur stond op een kier vannacht, nu zit hij vol met ijs
misschien op ebay?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Das zijn in Nederland beschermd, dus ik denk dat je er 1 moet importeren.
dat is me met de vriezer ook een geluktquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:47 schreef Karzai het volgende:
its the most wonderful time of the year!
Koelkastdeur stond op een kier vannacht, nu zit hij vol met ijs
Ik ga googelen. Ik heb al besloten dat die van mij Bas gaat heten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar zijn ze te koop? Lijkt mij wel wat
ik had er een schaal met aardappelsalade ingezet doordoor sloot hij niet goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
oh shit. hoezo doe je dat nou weer
basdasquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga googelen. Ik heb al besloten dat die van mij Bas gaat heten.
de kilo kip die erin zit is nog bevroren, alleen de perenijjes waren zacht gewordenquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat is me met de vriezer ook een gelukt
gelukkig de meeste inhoud nog bevroren.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik had er een schaal met aardappelsalade ingezet doordoor sloot hij niet goed
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:31 schreef datismijnmening het volgende:
De anti-zonnebrand mensen kennen deze foto waarschijnlijk niet.
[ afbeelding ]
Een trucker die dertig jaar met het raam open heeft gereden.
Zonde van je mooie huidje @:evavlaar
vooral dat ik mijn trein mis en dat ik allerlei zooi vergeetquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat denk dat je er allemaal mis gaat?
Zit je al bijna in je trein?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral dat ik mijn trein mis en dat ik allerlei zooi vergeet
Komt allemaal goedquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
vooral dat ik mijn trein mis en dat ik allerlei zooi vergeet
Aww.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt allemaal goed![]()
ik ga op het vliegveld altijd gelijk kijken waar de gate is ongeacht mijn vertrektijd. En als dan het schermpje bij die gate niets weergeeft omdat het nog zo vroeg is raak i ook altijd wat in de stress want misschien zit ik wel bij de verkeerdedus loop ik weer naar het grote scherm met alle vertrekkende vluchten en hun gates om vervolgens weer bij de die zelfde gate aan te komen en het proces te herhalen
EN ondertussen denk ik shit hij is van gate veranderd en vast al vertrokkenquote:
moet je nog mondkapjes op in disneyland?quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb in al mijn internationale treinreizen ook maar 1x de trein gemist
had ik ook in madrid, iedereen rennenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:00 schreef bitterbal het volgende:
maar heb het eenk eer op bangkok gehad., dat ze zonder aan te geven die gate veranderde. Toen moest ik wel rennen toen ik er achter kwam
Jij bent altijd 1,5 dag te vroegquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Komt allemaal goed![]()
ik ga op het vliegveld altijd gelijk kijken waar de gate is ongeacht mijn vertrektijd. En als dan het schermpje bij die gate niets weergeeft omdat het nog zo vroeg is raak i ook altijd wat in de stress want misschien zit ik wel bij de verkeerdedus loop ik weer naar het grote scherm met alle vertrekkende vluchten en hun gates om vervolgens weer bij de die zelfde gate aan te komen en het proces te herhalen
Op een gegeven moment vloog ik zo vaak dezelfde route dat ik zonder te kijken naar de gate toe liep. Ook wel eens zo geweest dat de gate ineens niet hetzelfde was en ik dan even moest zoeken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
EN ondertussen denk ik shit hij is van gate veranderd en vast al vertrokken![]()
en dan heb ik nog 4 uur ofzo
en dat heb ik OOK in mn hoofd (en dat is het kromme) , zolang ik maar mn geld en ID heb kan ik alles wel kopen indien nodigquote:
oh bij vliegtuig had ik vooral dat ik vooral bang dat ik hem mis, zie dat ik 3 uur te vroeg ben, ga wat doen en dan toch stevig doorstappen om weer te vroeg bij gate te zijnquote:ik ga op het vliegveld altijd gelijk kijken waar de gate is ongeacht mijn vertrektijd. En als dan het schermpje bij die gate niets weergeeft omdat het nog zo vroeg is raak i ook altijd wat in de stress want misschien zit ik wel bij de verkeerdedus loop ik weer naar het grote scherm met alle vertrekkende vluchten en hun gates om vervolgens weer bij de die zelfde gate aan te komen en het proces te herhalen
ja dat laatste doe ik ookquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:04 schreef mschol het volgende:
[..]
en dat heb ik OOK in mn hoofd (en dat is het kromme) , zolang ik maar mn geld en ID heb kan ik alles wel kopen indien nodig
[..]
oh bij vliegtuig had ik vooral dat ik vooral bang dat ik hem mis, zie dat ik 3 uur te vroeg ben, ga wat doen en dan toch stevig doorstappen om weer te vroeg bij gate te zijn
nope, in thalys ook niet meer, heb ze nog wel in rugzak zittenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:00 schreef Karzai het volgende:
[..]
moet je nog mondkapjes op in disneyland?
dat had ik laatste keer iig, vlieg niet zo vaak..quote:
Pas als je serieus geld hebt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:04 schreef Karzai het volgende:
We leven in een belastingparadijs, naja als je veel geld hebt dan
Dat heet uitmelkaids.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
dat ze nog een pirates of the carribean gaan maken zonder depp verbaast mij
Not for 300 million and a thousand alpacasquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:11 schreef bitterbal het volgende:
dat ze nog een pirates of the carribean gaan maken zonder depp verbaast mij
Geloofwaardigquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn god wat een kutsmoes weer, Rutte heeft een telefoon die maar 20 smsjes kan opslaan
Die in de Quote500 hebben zoveel geld dat ze die truukjes zelf niet meer uit hoeven te halen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
Denk paar ton heb je pech maar de mensen in de quote 500 zullen wel hun truukjes hebben
Je mag inmiddels toch wel verwachten dat ze geen Hotmail meer gebruiken ook. Markiemark69@hotmail.comquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn god wat een kutsmoes weer, Rutte heeft een telefoon die maar 20 smsjes kan opslaan
die betalen mensen om die truukjes uit te halenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die in de Quote500 hebben zoveel geld dat ze die truukjes zelf niet meer uit hoeven te halen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die betalen mensen om die truukjes uit te halen
En teflonmark komt er gewoon weer mee weg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
tot nu toe best zonnig.quote:
zit je in de trein?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon zeggrn dat je je zwengel kwijt bent
quote:
quote:
quote:
Uh ja, ik zie nu ook wat stukjes blauwquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Conclusie: 4E is kleurenblind
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ex overheid it'er, ja dat zie ik wrl gebeurenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2001 belde.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
Bijna langste dag. Zomer bijna voorbij. Bijna Halloween. Bijna coronagolf 7575656.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
2:57 extra daglicht vandaag. Het begint nu hard af te nemen.
[ afbeelding ]
Vandaar dat er ook katvissen bestaanquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:57 schreef Dr_Flash het volgende:
2:57 extra daglicht vandaag. Het begint nu hard af te nemen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna langste dag. Zomer bijna voorbij. Bijna Halloween. Bijna coronagolf 7575656.
Katvisbadpak.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vandaar dat er ook katvissen bestaan
Als ze maar wachten tot de winter, kan ik mooi kerst weer overslaan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bijna langste dag. Zomer bijna voorbij. Bijna Halloween. Bijna coronagolf 7575656.
Altijd weer een hoogtepuntje als de dagen korter wordenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is het dan pas juli en begint soms de hittehel pas.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Altijd weer een hoogtepuntje als de dagen korter worden
Augustus is tegenwoordig de maand van het leven in een gasoven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is het dan pas juli en begint soms de hittehel pas.
Je moet je ergens aan vasthoudenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al is het dan pas juli en begint soms de hittehel pas.
Vorig jaar viel 'ie wel mee toch?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Augustus is tegenwoordig de maand van het leven in een gasoven.
voorbode om dit jaar het hellevuurmaandje te krijgenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, precies: https://www.weeronline.nl/nieuws/weeroverzichten-2021-augustus
Dat is waar de K in KSC voor staat tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor weer het wordt, er wordt toch geklaagdRegen is niet goed, heet is niet goed, geen zon is niet goed.
We blijven Hollanders.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:12 schreef CherryLips het volgende:
Wat voor weer het wordt, er wordt toch geklaagdRegen is niet goed, heet is niet goed, geen zon is niet goed.
Dependance van KLB.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dat is waar de K in KSC voor staat toch
Ik had vorige week zat regen.quote:
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Drie druppels.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had vorige week zat regen.![]()
Maar klopt ook wel: https://nos.nl/artikel/24(...)-en-zuiden-en-oosten
Is dat zo?quote:
Niet je eigen rug kunnen krabbenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
In principe is praten over het weer net zo boeiend als jeuk op je rug waar je net niet bij makkelijk bij kunt.
Ja, bij mij was het dus wel íets regelmatiger nat. huehuequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Drie druppels.
Nou ja, twee weken terug toen ik buiten zat te high tea'en waren er ook twee flinke buien. Maar die waren heel lokaal.
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef UitStraling het volgende:
In principe is praten over het weer net zo boeiend als jeuk op je rug waar je net niet bij makkelijk bij kunt.
Dat klinkt vooral matig ingericht.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff he kids, hebben jullie ooit weleens bij een bedrijf gewerkt waar het grote personeelssysteem (uren, verlof, declaraties, salaris, the works) planmatig drie of vier dagen per maand plat ligt vanwege een job die moet bepalen wie die maand hoeveel salaris krijgt?
watquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ff he kids, hebben jullie ooit weleens bij een bedrijf gewerkt waar het grote personeelssysteem (uren, verlof, declaraties, salaris, the works) planmatig drie of vier dagen per maand plat ligt vanwege een job die moet bepalen wie die maand hoeveel salaris krijgt?
klinkt als fokquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat klinkt vooral matig ingericht.
Bazelt ie?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?
Nope.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Makkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan overal bij op m'n rug, wat bazel je?
Ja, ook dat? Tijd om achter je schermpje vandaan te komen en wat mobiliteit te gaan oefenen.quote:
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Op je rug zeker, waar alleen jij niet bij kunt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.
Nee, nog nooit.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.quote:
Correctie, matig ingericht is te positief gezegd. Wat een zooitje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.
En NOG sterker: Die belletjes komen ook van de mensen van HR zelf![]()
Ik spartel gewoon even naakt op mijn rug op mijn hoogpolig vloerkleed, opgelost.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op je rug zeker, waar alleen jij niet bij kunt.
Is toch bizar? Pakket waar je weet ik hoeveel geld voor betaalt. Ik snap niet dat dit gewoon geaccepteerd wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correctie, matig ingericht is te positief gezegd. Wat een zooitje.
Je kan er dus niet makkelijk bij. Stramme hark.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spartel gewoon even naakt op mijn rug op mijn hoogpolig vloerkleed, opgelost.
ja iedere maand hetzelfde. Ze publiceren ook wel een planning van wanneer dat dan gebeurt en zo maar daar kijkt natuurlijk nooit iemand op, vooral vanwege die vijandige foutmelding die kennelijk onmogelijk aan te passen isquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een goede timing... ook i.v.m. vakantiegeld.
Ik moest gisteren in ons systeem wat invoeren, bijzonder verlof, daar was ook een autist mee bezig geweest want ik had maar vier opties en twee ervan hebben ze kortweg "Child" and "Death" genoemd, ik krijg vandaag door wie dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.
En NOG sterker: Die belletjes komen ook van de mensen van HR zelf![]()
Zelfs al zou je het een paar dagen dicht moeten gooien (wat ik op zich ook al niet snap, pak gewoon een cut-off waarna wijzigingen niet meer meegenomen worden voor payday x), pas dan die melding even aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch bizar? Pakket waar je weet ik hoeveel geld voor betaalt. Ik snap niet dat dit gewoon geaccepteerd wordt.
Ja maar die mensen hebben daar een badborstel voor. Andere mensen met nog meer uitdagingen gaan liggen spartelen op een tapijt hoor ik net.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan er dus niet makkelijk bij. Stramme hark.
Klinkt als een efficiënte omschrijving, was een derde toevallig "Move"?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren in ons systeem wat invoeren, bijzonder verlof, daar was ook een autist mee bezig geweest want ik had maar vier opties en twee ervan hebben ze kortweg "Child" and "Death" genoemd, ik krijg vandaag door wie dat bedacht heeft.
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hebben daar een badborstel voor. Andere mensen met nog meer uitdagingen gaan liggen spartelen op een tapijt hoor ik net.
Spartel-ze dan maar he.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.
Ik heb een ruggenkrabber of mr. Wattenschijfjequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.
Dat snap jij, dat snap ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs al zou je het een paar dagen dicht moeten gooien (wat ik op zich ook al niet snap, pak gewoon een cut-off waarna wijzigingen niet meer meegenomen worden voor payday x), pas dan die melding even aan.
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.
Schoot me in het verkeerde keelgat dus ik wil vandaag even het gezicht zien van degene die dat bedacht heeftquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een efficiënte omschrijving, was een derde toevallig "Move"?
Spullen van de Action.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.
Ja dan blijft het niet bij wat kriebelen zeker ^^quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatrugkriebels
Oh, ik heb wel een keer gewerkt bij een bedrijf wat hetzelfde systeem had, maar dat ging wel goed.quote:
Luxequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zodat arme mensen zich ook luxe kunnen veroorloven"
"Luxe voor iedereen!"quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar iets om door getriggerd te raken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoot me in het verkeerde keelgat dus ik wil vandaag even het gezicht zien van degene die dat bedacht heeft
Misschien kom je te vaak in de Lidl.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dus een ander signaal? Er begint me nu iets duidelijk te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatrugkriebels
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Conditioner van Lush in m'n lokjes gesmeerd en het ruikt zo lekker
Wel een beetje heftig.
Leuk voor de bijen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus een ander signaal? Er begint me nu iets duidelijk te worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Hou dat vast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Luxe voor iedereen!"
Of hoe die slogan dan ook maar mag gaan.
ZE ZIJN DIK DOOR DE WARMTE JAquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.
Al bijna tien jaar inmiddels.quote:
Ik moet zeggen, het valt mij mee.quote:
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.quote:
Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg wel standaard worstvingers als het wat warm wordt.
Nee, de mijne zijn dan echt dik en opgezet, bijna wit enzo omdat de huid zo strak staat dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.
Kind uitpoepen is de zwaarste beproeving, meeste mensen vinden elkaar daarna net zo aantrekkelijk als een weggegooid plastic tasje langs de snelweg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Dat klinkt wel aannemelijk ja, ik weet dat de gemeente hier daar druk mee bezig is voor sowieso alle huur en nieuwbouw, maar ook bestaande (koop)flats.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
en we gaan waarschijnlijk over op stadsverwarming zodat we die warmtepompen niet hoeven te doen
zolang die neger maar weg blijft tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Heb je een goede brandverzekering en heb je al vrede gesloten met onze Schepper?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik was even bij de buurman. die liet trots zijn zelf geīnstalleerde kookplaat zien
Nog steeds niet weten dat ik geen kinderwens heb.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kind uitpoepen is de zwaarste beproeving, meeste mensen vinden elkaar daarna net zo aantrekkelijk als een weggegooid plastic tasje langs de snelweg.
Dan ben ik 'm kwijt ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zolang die neger maar weg blijft toch
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een goede brandverzekering en heb je al vrede gesloten met onze Schepper?
Dat maakt het wel nog specialerquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.
Candy rain? Die heb ik ook idd lekker maar wel aanwezigquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Conditioner van Lush in m'n lokjes gesmeerd en het ruikt zo lekker
Wel een beetje heftig.
Ja diequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Candy rain? Die heb ik ook idd lekker maar wel aanwezig
Normale mensen werken niet op bootjes, die staan wat meer in het volle leven.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Hij werkte als iets in de machinekamer op schepen dacht ik. technische man is het. dus heb er vertrouwen in.
Ik heb 'm er nooit negatief over gehoord.quote:
Cavia's..quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef CherryLips het volgende:
Er zijn weinig dingen waar ik tien jaar mee doe.
M'n matras
Heb ze net een papieren zakje gegeven om mee te spelenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's..
Oh nee... die worden geen tien![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's..
Oh nee... die worden geen tien![]()
![]()
Voor hun paniekaanvallen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb ze net een papieren zakje gegeven om mee te spelen
Kan zo op een tegeltje!quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Normale mensen bestaan niet, want normaal is ook maar een gemiddelde van raar!
hij komt vrij normaal overquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Normale mensen werken niet op bootjes, die staan wat meer in het volle leven.
Joh, laat gaan, US heeft weer z'n "moet hakken op fles en fran"-moment.quote:
voor uiteenlopende waarden van "moment"quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Joh, laat gaan, US heeft weer z'n "moet hakken op fles en fran"-moment.
Werkt flas ook op een bootquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je de "psychische problemen" van eerder gemist?quote:
Just a perfect judge of characterquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik ben schuldig aan al die andere symptomen van mensen waar hij wat van vindtquote:
Beste grap van de dag, goed gelachen. Dank.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Just a perfect judge of character
Jlaw.gifquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Just a perfect judge of character
ja ik moet er wel een beetje van flassen hoor balliequote:
Ja, doe eens niet.quote:
dat denk ik jaquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb je de "psychische problemen" van eerder gemist?
Het deed het gewoonquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat vond je er van?
Ik ken het eigenlijk niet
lees dat het gemiddeld 10 euro per maand duurder is dan gas maar dat is inmiddels misschien ook achterhaaldquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het deed het gewoonWoonde er ook maar een jaar. Had geen dikke ketel ofzo.
Keer een aanduwertje gehad die boven een snackbar in de binnenstad een kamertje huurde, brrrrr.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
Als je een snackbar hebt, moet je eigenlijk gewoon met een tas dampende warme friet een tijdje in alle liften in de buurt gaan staan, dan komen de klanten vanzelf.
Je merkt er in praktijk weinig verschil mee, heb m'n zus er nooit negatief over gehoord ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En wat vond je er van?
Ik ken het eigenlijk niet
Oke nou dan zal het wel goedkomen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je merkt er in praktijk weinig verschil mee, heb m'n zus er nooit negatief over gehoord ofzo.(Heeft het... 8 jaar gehad ofzo?)
Iedereen gaat dood, maar dan op een eigen tempo.quote:
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iedereen gaat dood, maar dan op een eigen tempo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |