Je kan er dus niet makkelijk bij. Stramme hark.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik spartel gewoon even naakt op mijn rug op mijn hoogpolig vloerkleed, opgelost.
ja iedere maand hetzelfde. Ze publiceren ook wel een planning van wanneer dat dan gebeurt en zo maar daar kijkt natuurlijk nooit iemand op, vooral vanwege die vijandige foutmelding die kennelijk onmogelijk aan te passen isquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel een goede timing... ook i.v.m. vakantiegeld.
Ik moest gisteren in ons systeem wat invoeren, bijzonder verlof, daar was ook een autist mee bezig geweest want ik had maar vier opties en twee ervan hebben ze kortweg "Child" and "Death" genoemd, ik krijg vandaag door wie dat bedacht heeft.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En sterker nog: als je probeert in te loggen niet "Ja sorry, de salarisjob loopt" maar doodleuk "Uw gebruikersaccount is geblokkeerd". Zodat iedereen lekker de servicedesk gaat overbelasten.
En NOG sterker: Die belletjes komen ook van de mensen van HR zelf![]()
Zelfs al zou je het een paar dagen dicht moeten gooien (wat ik op zich ook al niet snap, pak gewoon een cut-off waarna wijzigingen niet meer meegenomen worden voor payday x), pas dan die melding even aan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is toch bizar? Pakket waar je weet ik hoeveel geld voor betaalt. Ik snap niet dat dit gewoon geaccepteerd wordt.
Ja maar die mensen hebben daar een badborstel voor. Andere mensen met nog meer uitdagingen gaan liggen spartelen op een tapijt hoor ik net.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit levert mensen met bepaalde psychische afwijkingen enorme jeuk op lijkt me.
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan er dus niet makkelijk bij. Stramme hark.
Klinkt als een efficiënte omschrijving, was een derde toevallig "Move"?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik moest gisteren in ons systeem wat invoeren, bijzonder verlof, daar was ook een autist mee bezig geweest want ik had maar vier opties en twee ervan hebben ze kortweg "Child" and "Death" genoemd, ik krijg vandaag door wie dat bedacht heeft.
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar die mensen hebben daar een badborstel voor. Andere mensen met nog meer uitdagingen gaan liggen spartelen op een tapijt hoor ik net.
Spartel-ze dan maar he.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.
Ik heb een ruggenkrabber of mr. Wattenschijfjequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.
Dat snap jij, dat snap ikquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfs al zou je het een paar dagen dicht moeten gooien (wat ik op zich ook al niet snap, pak gewoon een cut-off waarna wijzigingen niet meer meegenomen worden voor payday x), pas dan die melding even aan.
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vraag Soul even als ik er niet bij kan.
Schoot me in het verkeerde keelgat dus ik wil vandaag even het gezicht zien van degene die dat bedacht heeftquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Klinkt als een efficiënte omschrijving, was een derde toevallig "Move"?
Spullen van de Action.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Badborstels zijn van die dingen voor mensen die graag bij de Action komen.
Ja dan blijft het niet bij wat kriebelen zeker ^^quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatrugkriebels
Oh, ik heb wel een keer gewerkt bij een bedrijf wat hetzelfde systeem had, maar dat ging wel goed.quote:
Luxequote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Zodat arme mensen zich ook luxe kunnen veroorloven"
"Luxe voor iedereen!"quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Raar iets om door getriggerd te raken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoot me in het verkeerde keelgat dus ik wil vandaag even het gezicht zien van degene die dat bedacht heeft
Misschien kom je te vaak in de Lidl.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is dus een ander signaal? Er begint me nu iets duidelijk te worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vraag het kerel ook wel eens, maar dat is meer omdatrugkriebels
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
Conditioner van Lush in m'n lokjes gesmeerd en het ruikt zo lekker
Wel een beetje heftig.
Leuk voor de bijen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus een ander signaal? Er begint me nu iets duidelijk te worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Hou dat vast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Luxe voor iedereen!"
Of hoe die slogan dan ook maar mag gaan.
ZE ZIJN DIK DOOR DE WARMTE JAquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.
Al bijna tien jaar inmiddels.quote:
Ik moet zeggen, het valt mij mee.quote:
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.quote:
Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg wel standaard worstvingers als het wat warm wordt.
Nee, de mijne zijn dan echt dik en opgezet, bijna wit enzo omdat de huid zo strak staat dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.
Kind uitpoepen is de zwaarste beproeving, meeste mensen vinden elkaar daarna net zo aantrekkelijk als een weggegooid plastic tasje langs de snelweg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Dat klinkt wel aannemelijk ja, ik weet dat de gemeente hier daar druk mee bezig is voor sowieso alle huur en nieuwbouw, maar ook bestaande (koop)flats.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
en we gaan waarschijnlijk over op stadsverwarming zodat we die warmtepompen niet hoeven te doen
zolang die neger maar weg blijft tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Heb je een goede brandverzekering en heb je al vrede gesloten met onze Schepper?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik was even bij de buurman. die liet trots zijn zelf geīnstalleerde kookplaat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |