Leuk voor de bijen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is dus een ander signaal? Er begint me nu iets duidelijk te worden.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nu volgens mij zo'n karamelwalm om me heen.
Hou dat vast.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat niet eens perse hoor, ik vind het gewoon fijn als 'ie aan me zit. Klef stel ditdat.
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Luxe voor iedereen!"
Of hoe die slogan dan ook maar mag gaan.
ZE ZIJN DIK DOOR DE WARMTE JAquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Speciaal door ondervoede kindervingertjes gemaakt om in uw opgezwollen snackbarvingers te belanden.
Al bijna tien jaar inmiddels.quote:
Ik moet zeggen, het valt mij mee.quote:
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.quote:
Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik krijg wel standaard worstvingers als het wat warm wordt.
Nee, de mijne zijn dan echt dik en opgezet, bijna wit enzo omdat de huid zo strak staat dan.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar dan zijn ze eigenlijk normaal.
Kind uitpoepen is de zwaarste beproeving, meeste mensen vinden elkaar daarna net zo aantrekkelijk als een weggegooid plastic tasje langs de snelweg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Dat klinkt wel aannemelijk ja, ik weet dat de gemeente hier daar druk mee bezig is voor sowieso alle huur en nieuwbouw, maar ook bestaande (koop)flats.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
en we gaan waarschijnlijk over op stadsverwarming zodat we die warmtepompen niet hoeven te doen
zolang die neger maar weg blijft tochquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En een pandemie en een burn-out. Het enige twijfelachtige is een grote verbouwing nu, maar die staat toch niet op de planning.
Heb je een goede brandverzekering en heb je al vrede gesloten met onze Schepper?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef bitterbal het volgende:
ik was even bij de buurman. die liet trots zijn zelf geīnstalleerde kookplaat zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |