die betalen mensen om die truukjes uit te halenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die in de Quote500 hebben zoveel geld dat ze die truukjes zelf niet meer uit hoeven te halen.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die betalen mensen om die truukjes uit te halen
En teflonmark komt er gewoon weer mee weg.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn god wat een kutsmoes weer, Rutte heeft een telefoon die maar 20 smsjes kan opslaan
tot nu toe best zonnig.quote:
zit je in de trein?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon zeggrn dat je je zwengel kwijt bent
quote:
quote:
quote:
Uh ja, ik zie nu ook wat stukjes blauwquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Conclusie: 4E is kleurenblind
neequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als ex overheid it'er, ja dat zie ik wrl gebeurenquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Karzai het volgende:
Mijn god wat een kutsmoes weer, Rutte heeft een telefoon die maar 20 smsjes kan opslaan
quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:46 schreef mschol het volgende:
[..]
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |