SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Dat zou me niet eens verbazenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Klinkt alsof ze hier op FOK zit
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Caroline vindt overal iets van, zonder overal iets van te weten.
Natuurlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw met een vogel gehad, jullie wel?
Nee. Mijn meis heeft paarden en honden thuisquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb nog nooit een vrouw met een vogel gehad, jullie wel?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gemiste kans voor een slapende vogel
Een walvis is een zoogdierquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Caroline eet iedere dag een walvis want dat is net als een lekkerbekje ook een vis.
Dan ruik je die paarden af en toe daar, ja hè?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee. Mijn meis heeft paarden en honden thuis
Dat is US zijn punt ook.quote:
Je weet wat ze zeggen over meisjes die in de pubertijd komen en paardrijden toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan ruik je die paarden af en toe daar, ja hè?
Uiteraard en ouder ook wel maar die zoete paardenlucht met beffen heb ik niet altijd evenveel zin in.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:12 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen over meisjes die in de pubertijd komen en paardrijden toch?
Een walvis zwemt in zee en de naam zegt het al, het is een vis, jonguh! Een zoogdier ken tonnie ademhalen onderwater!quote:
Wappies laten zich niet prikken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:19 schreef Recce het volgende:
'Het is te hopen dat de zonnebrand-wappies niet gaan ageren tegen anticonceptiepillen en condooms. Dan zijn we met een ware wappie-explosie straks nog verder van huis'
OMG!![]()
Nog nooit paard geroken in de hooikelderquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraard en ouder ook wel maar die zoete paardenlucht met beffen heb ik niet altijd evenveel zin in.
Ik weet ook niet alles.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe zijn ze moeder geworden dan? #moederhart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |