In 1972 won Ajax de eerste Super Cup tegen Glasgow Rangers.quote:
Dat gaat inderdaad natuurlijk weer godsgruwelijk uit de klauwen lopenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:53 schreef Caland het volgende:
100.000 Schotten en 100.000 Duitsers gok ik
Ik zie morgenochtend de slagveldfilmpjes wel voorbijkomen.
Legendarischquote:
Haha!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:18 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht dat Feyenoord hierin stond maar die doen dus mee aan het Europese Keukenkampioenschap ofzo.
quote:'Gio' kan zich voor liefst 150.000 fans aan illuster rijtje trainers voegen
Giovanni van Bronckhorst staat woensdagavond voor de grootste wedstrijd in zijn trainersloopbaan. De oefenmeester van Rangers FC speelt in Sevilla de Europa League-finale tegen Eintracht Frankfurt. Bij winst zou de oud-international zich aan een illuster rijtje Nederlandse trainers voegen.
Duizenden mensen reisden de Schotten achterna naar Andalusië. Liefst honderdvijftigduizend voetbalsupporters worden in Sevilla verwacht. Honderdduizend daarvan zijn afkomstig uit Glasgow. Ook voor Van Bronckhorst een speciaal gegeven. 'We willen de mensen trots maken. Deze trofee willen we voor ze meenemen. Ik ben trots dat ik manager van deze club ben en dit is enorme kans voor ons.
Was vannacht al gezellig. Maargoed daar tegenover staan waarschijnlijk zo’n 145.000 man die wel normaal doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Christian Willaert vertelde net wat anders.
ik moet een zender hebben waar ik geen frank snoeks of leo driessen hoeft aan te horenquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:55 schreef Nober het volgende:
Live
Veronica
Canvas (Sporza)
RTL Deutschland
ESPN
NPO1quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik moet een zender hebben waar ik geen frank snoeks of leo driessen hoeft aan te horen
wat is dit voor tiepfautquote:
dat was vroegerquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik hoop op GvB maar aan het eind zullen de Duitsers wel weer winnen.
Die uitspraak gold sowieso niet, dat is puur confirmation bias.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dat was vroeger
die uitspraak geldt al jaren niet meer
En dan hoop jij natuurlijk dat Ajax die ploeg lootquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
Het interesseert me niet wie er wint. Vind het überhaupt tof dat een van deze ploegen volgend jaar in pot 1 van de CL zit.
Nooit FC Groningen gekeken?quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ken geen enkele speler maar die Sow klinkt wel gevaarlijk
Het moet ook nog beginnenquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb beide ploegen nauwelijks zien voetballen.
Nee, dat interesseert me eigenlijk niet. Als Real Madrid de CL wint, zit Ajax ook in pot 1 trouwens. Of als Liverpool kampioen wordt en de CL wint.quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan hoop jij natuurlijk dat Ajax die ploeg loot
Ach ja de meestal ongunstige pot 1quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, dat interesseert me eigenlijk niet. Als Real Madrid de CL wint, zit Ajax ook in pot 1 trouwens. Of als Liverpool kampioen wordt en de CL wint.
hoiquote:
alsof jouw knieen daar pijn van gaan doenquote:
Dit soort posts bewijzen dat het nodig is.quote:
Hoe gaat het met je BTC?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
alsof jouw knieen daar pijn van gaan doen
ja leukquote:
Ja anders speelt iedereen enkel met Neymaar en icons, dus vind dat dan nog beterquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met 99 pace
FIFA-gegoochel in FUT
En Feyenoord speelt hier nog een niveau onder..quote:
Probleem is dat het alleen maar gekker wordt. Verdedigers ook razendsnel en dan dit dat. Het begin lijkt op voetbal maar verandert in een vreemd spelletje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja anders speelt iedereen enkel met Neymaar en icons, dus vind dat dan nog beter
Maar er is geen brand?quote:
Heb je ze allemaal individueel succes gewenst via SMS en dat vervolgens weer verwijderd?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:08 schreef Slobeend het volgende:
Ik had in Fifa 20 een carriere met Frankfurt dus ik ken bijna alle spelers! Ter info.
wtfquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Daar ben ik weer!
Hopelijk is @:GGMM even sporten.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:11 schreef Scrummie het volgende:
Daar ben ik weer!
Hopelijk is @:GGMM even sporten.
Over wat?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet je maar wat enthousiaster zijn.
ziedendquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:12 schreef Nober het volgende:
Jammer dat UEFA Eintracht niet verplicht heeft gele tenues aan te trekken.
Mijn aanwezigheid zojuistquote:
Oh zit dat grapje je dwarsquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mijn aanwezigheid zojuist
@:Coco zorgde zojuist tenminste voor een warm bad voor ik ging douchen.
Dan ben ik ook erg blij dat jij er bent ouwe reus, gelukkig ben je niet sportenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh zit dat grapje je dwars
Sorry maat, ik vind het juist hartstikke leuk dat je er bent
Naar binnen trekken zodat ruimte is voor opkomende backquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:12 schreef chufi het volgende:
Speel je op links , kun je niet met links spelen .. wat is dat tegenwoordig?
midden in een wedstrijd gaat meneer afwassenquote:
hoe meer je weet hoe meer je lastig gevallen wordtquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:18 schreef Coco het volgende:
Ik heb het idee dat @:klaasweetalles niet alles weet
gaat nergens over behalve over 3 clowns die sprookjes verzinnenquote:
Gelukkig ga jij nog even aan je sleutels ruiken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat ze het geluid van Rangers hadden weggedraaid, maar die Britten zijn natuurlijk allemaal katjelam in combinatie met een zonnesteek
Zo zit ik er over precies een week ook bij
Door te winnenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Mestreech1990 het volgende:
Als je dit voetbal ziet, vraag je je af hoe ze beiden in de finale zijn terecht gekomen.
Zelfde manier als Feyenoord.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Mestreech1990 het volgende:
Als je dit voetbal ziet, vraag je je af hoe ze beiden in de finale zijn terecht gekomen.
Niet geklikt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:25 schreef Maanvis het volgende:
Willen jullie aub Paul niet hier pesten???
ONZ / [Paul SC] Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul
Niet gelezen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:25 schreef Maanvis het volgende:
Willen jullie aub Paul niet hier pesten???
ONZ / [Paul SC] Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul Paul
Dat verwacht ik eigenlijk niet daarquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Gelukkig ga jij nog even aan je sleutels ruiken.
Wat dacht je van de Conference Leaque finale volgende week.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:23 schreef Mestreech1990 het volgende:
gascoigne?quote:
Feyenoord is voormalig EC I winnaar. Dat is wel even andere koek dan kleine clubjes als Roma, Rangers of Frankfurt met hooguit een Uefa cupje.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Conference Leaque finale volgende week.
Je slaat weer eens wartaal uitquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord is voormalig EC I winnaar. Dat is wel even andere koek dan kleine clubjes als Roma, Rangers of Frankfurt met hooguit een Uefa cupje.
Ja leuk, dat is Marseille ook. Jammer alleen dat ze er weinig van kunnen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Feyenoord is voormalig EC I winnaar. Dat is wel even andere koek dan kleine clubjes als Roma, Rangers of Frankfurt met hooguit een Uefa cupje.
leaquequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:31 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Wat dacht je van de Conference Leaque finale volgende week.
zit er al schot in de zaak?quote:
Nou nee. Even consistent en feitelijk als altijd.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je slaat weer eens wartaal uit
komt die schot!!!!!!!!!!!!!quote:
Klopt, ze moeten die andere 70.000 man toch ergens latenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:31 schreef chufi het volgende:
Begreep dat het stadion van Betis ook redelijk gevuld is met Schotten .... (zonder kaartje)
Nottingham Forest is volgens jouw redenatie dan een grote clubquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:39 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nou nee. Even consistent en feitelijk als altijd.
Weet je welke Duitser ook heel fanatiek was?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef Scrummie het volgende:
Die trainer van die Duitsers is wel erg fanatiek he.
Feyenoord zou ze allebei van de mat spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
Deze ploegen kunnen er niet heel veel van, he?
Het is verschrikkelijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef Bugno3 het volgende:
Deze ploegen kunnen er niet heel veel van, he?
Nee geen idee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je welke Duitser ook heel fanatiek was?
Genoeg gegerardekdomd nu wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef Maanvis het volgende:
ik dacht ik kom hier even praten, da' s vast een schot in de roos
finales zijn altijd zoquote:
Feyenoord won twee keer van Union Berlijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Feyenoord zou ze allebei van de mat spelen.
Oliver Kahn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je welke Duitser ook heel fanatiek was?
Bij @hafcfan vraag ik me dat vooral af.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef aTypisch het volgende:
vinden jullie voetbal nog wel leuk?
alleen maar gezeik over het niveau
Voetbal zeker, maar deze wedstrijd heeft met voetbal weinig te maken.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef aTypisch het volgende:
En als het een finale tussen arrogante PL-clubs die zich eigenlijk voor de UEL te goed voelen was het ook niet goed geweest.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef aTypisch het volgende:
Niveau verwachten van zo'n finale is ook wel erg naïef.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:44 schreef aTypisch het volgende:
eens stinhoquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En als het een finale tussen arrogante PL-clubs die zich eigenlijk voor de UEL te goed voelen was het ook niet goed geweest.
Juist leuk dat dit soort finales nog mogelijk zijn.
mourinho gaat wat belevenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niveau verwachten van zo'n finale is ook wel erg naïef.
Er spelen ook andere nationaliteiten bij Rangers hoor.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:48 schreef Maanvis het volgende:
Schot schot schot Schot schot schot Schot schot schot Schot schot schot Schot schot schot
en voor de vele nederlanders die in deze elftallen spelenquote:
Ik gun het de Rangers wel, ja.quote:
daar moet een piemel inquote:
@aTypisch in ik kunnen best door een deur, alleen schuwen we de kans ook niet om een pets uit te delen.quote:
Boeiend.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ik niet als ze zo blijven voetballen.
Zo'n relatie heb ik ook met @Scrummiequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:atypisch in ik kunnen best door een deur, alleen schuwen we de kans ook niet om een pets uit te delen.
Klopt. Is het ook.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nottingham Forest is volgens jouw redenatie dan een grote club
Nwah, ergens is dat 'kijk ons met zijn allen hossen' wel iets typisch Duits.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens. Eintracht heeft nog minder karakter dan pak 'm beet 'n PSV.
Hier klopt echt bijzonder weinig van.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:50 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Eens. Eintracht heeft nog minder karakter dan pak 'm beet 'n PSV.
Een club die 50 jaar geleden iets bereikt heeft en nu in lagere regionen bivakkeert is geen grote club meer. Maar goed, wat jij wil. Geen wonder dat discussieren met jou nergens op slaat met je vreemde definities en kijk op het voetbal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:50 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Klopt. Is het ook.
[ afbeelding ]
Huh? Dat is toch iets Brabants?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nwah, ergens is dat 'kijk ons met zijn allen hossen' wel iets typisch Duits.
Vertel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt echt bijzonder weinig van.
Klopt. Eintracht heeft wel echt meer karakter.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hier klopt echt bijzonder weinig van.
Ik vind het inderdaad vrij bizar dat áls je PSV blijkbaar karakterloos vind (hier ben ik niet objectief over dus ik ga hier niet op in), je durft te stellen dat Frankfurt vergelijkbaar karakterloos is. Toch een club met flinke historie.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Klopt. Eintracht heeft wel echt meer karakter.
De beker en de fruitschaal, noem het maar niks!quote:
Gemoedelijkquote:
PSV heeft net zoveel karakter als jij humor.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vrij bizar dat áls je PSV blijkbaar karakterloos vind (hier ben ik niet objectief over dus ik ga hier niet op in), je durft te stellen dat Frankfurt vergelijkbaar karakterloos is. Toch een club met flinke historie.
Dit loopt niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef Scrummie het volgende:
[..]
PSV heeft net zoveel karakter als jij humor.
Ik kan niks bedenken. Misschien zegt dat meer over mij of mijn gebrek aan affiniteit met Duits voetbal, maar ik heb echt geen enkele associatie met EF.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het inderdaad vrij bizar dat áls je PSV blijkbaar karakterloos vind (hier ben ik niet objectief over dus ik ga hier niet op in), je durft te stellen dat Frankfurt vergelijkbaar karakterloos is. Toch een club met flinke historie.
Neequote:Op woensdag 18 mei 2022 21:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
heb jij scrummie ook digitaal zien opgroeien?
Heb je wel een associatie met Leverkusen, Wolfsburg of, vooruit, Schalleken?quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:54 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ik kan niks bedenken. Misschien zegt dat meer over mij of mijn gebrek aan affiniteit met Duits voetbal, maar ik heb echt geen enkele associatie met EF.
Laat die persoonlijke aanvallen nou gewoon zitten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een club die 50 jaar geleden iets bereikt heeft en nu in lagere regionen bivakkeert is geen grote club meer. Maar goed, wat jij wil. Geen wonder dat discussieren met jou nergens op slaat met je vreemde definities en kijk op het voetbal.
Jeetje wat een verhaal schrijf je een boek ofzo.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Laat die persoonlijke aanvallen nou gewoon zitten.
En verder heb ik volgens mij al veel vaker aangegeven dat de prijzenkast niet alles zegt maar wel wat. Internationaal gezien zullen de meeste mensen Nederland bijvoorbeeld groter aanslaan dan een Uruguay, ondanks de WK-titels van Uruguay.
Maar dat betekent niet dat die WK-titels helemaal niet meer meetellen, die bepalen nog steeds voor een groot deel de status van het voetballand Uruguay.
Waar we die grens dan leggen in de historie dat is natuurlijk een beetje subjectief. Maar toch denk ik wel dat Feyenoord de grootste club van de overgebleven 4 finalisten is ja.
niks aan johquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee
Dat hoop ik van jou nog wel eens mee te zien maken.
tik eens wat minder lange zinnenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En verder heb ik volgens mij al veel vaker aangegeven dat de prijzenkast niet alles zegt maar wel wat. Internationaal gezien zullen de meeste mensen Nederland bijvoorbeeld groter aanslaan dan een Uruguay, ondanks de WK-titels van Uruguay.
Maar dat betekent niet dat die WK-titels helemaal niet meer meetellen, die bepalen nog steeds voor een groot deel de status van het voetballand Uruguay.
Waar we die grens dan leggen in de historie dat is natuurlijk een beetje subjectief. Maar toch denk ik wel dat Feyenoord de grootste club van de overgebleven 4 finalisten is ja.
Sjalke zijn lompe mijnbouwers, Wolfsburg lijkt nog meer op PSV, Leverkusen nog zo'n bedrijfsvereniging. Ik vind Duits voetbal niet zoveel, buiten een Dortmund (veel spelers opgeleid, Gelbe Wand etc) en Bayuruh.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je wel een associatie met Leverkusen, Wolfsburg of, vooruit, Schalleken?
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een verhaal schrijf je een boek ofzo.
"groter aanslaan"quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
*6726quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me voor het eerst in 10.000 posts een keer.
"beetje subjectief"quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja leuk, ik verspreek me voor het eerst in 10.000 posts een keer.
Perez reageert wel goed. Jan-Joost wilde de Uefa Cup van 2002 in de rust maar weer eens bespreken.quote:
Jan-Joost is standaard de dissonant op de Europese donderdagavonden bij ESPN.quote:
Beiden correct Nederlands.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:00 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
"beetje subjectief"
"waar we die grens leggen"
Genot.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jeetje wat een verhaal schrijf je een boek ofzo.
quote:
als de bal over de doellijn gaatquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:02 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Op het vmbo rekenen ze dat goed inderdaad.
Een grens trek je, of stel je.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]Een grens leg je toch?
Waar leggen we de grens?
https://hbo-kennisbank.nl(...)7e4fbc36?q=verhoging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |