Mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)r-neemt-hij-afscheid
quote:
Hoe is het met je zus?quote:
Nice tochquote:
Ik ben nou al voor veiligheidsmedewerker van de NS aangezien, voor verkeersregelaar, als medewerker van de groenvoorziening, en nu dus weer voor medewerker van de dierenambulance.quote:
https://onzetaal.nl/taaladvies/langeafstandsloperquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben nou al voor veiligheidsmedewerker van de NS aangezien, voor verkeersregelaar, als medewerker van de groenvoorziening, en nu dus weer voor medewerker van de dierenambulance.![]()
Hoe en waar kan ik lange-afstandswandelaar als officieel beroep laten erkennen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/langeafstandsloper
Even verder lezen voor je mij probeert te corrigerenquote:Lange-afstandsloper: streepje voor de duidelijkheid
In samenstellingen mag je een streepje invoegen voor de duidelijkheid. Lange-afstandsloper, goede-doelenloterij en bedrijfs-onroerendgoed zijn dus bijvoorbeeld ook goed.
ik gaf je alleen een tip/complimentquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Even verder lezen voor je mij probeert te corrigeren
Ik heb ook nog een fluorescerend geel hesje van Hago Railservices ergens liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:36 schreef Maanvis het volgende:
https://prettybusiness.nl(...)-draagt-welke-kleur/
haha wat ben je toch ook een rebelquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fluorescerend geel hesje van Hago Railservices ergens liggen![]()
plus nog wat sleutels waarmee je hekken langs het spoor en treindeuren en machinistencabines mee opent
quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:48 schreef Maanvis het volgende:
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
ik zie dat @:rob ook een felgele jas heeft
is @:papabear dan jos?
Ik vind die Johan Derksen ook een sukkel eersteklas, maar ik kijk dat programma nooit, dus boeit het me ook geen fuck of ie nou wel of niet op tv komtquote:
Sterkte mup, als je wil praten kun je me altijd dm'en. :"e:
Tnx voor het aanbod.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sterkte mup, als je wil praten kun je me altijd dm'en. :&
O dat is minder Giz. Zwaar voor haar en jullie. Dikke knuffel 🥰quote:
Je weet mij ook te vinden hè. Maar dat weet je wel. Doen waar je zin in hebt. Je hebt genoeg aan jezelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx voor het aanbod.
Op dit moment wil ik eigenlijk helemaal niks. Vannacht 13.5 uur geweest amper geslapen omdat het continu heel onrustig, troosten, lopen, slapen wakker schikken van het schokken was. ze begint wat te verzwakken hebben we het idee.
Ze moet nou naar Groningen om daar de scan te doen en de operatie zo snel mogelijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:51 schreef Maanvis het volgende:
geen idee wat er precies is Gizmo maar sterkte he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]oke thx voor de uitleg.. kan me voorstellen dat het kut is als je niet met iemand kan communiceren en d'r toch moet troosten.. herken het wel een beetje mijn tante (in de 50) is ook geestelijk gehandicapt, die kan ook niet praten enzo. zit (zat) in haarendael. Was vroeger wel leuk dan gingen we daarheen en dan op zo'n grote skelter waar je met meer man op kunt crossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
De skelters ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke thx voor de uitleg.. kan me voorstellen dat het kut is als je niet met iemand kan communiceren en d'r toch moet troosten.. herken het wel een beetje mijn tante (in de 50) is ook geestelijk gehandicapt, die kan ook niet praten enzo. zit (zat) in haarendael. Was vroeger wel leuk dan gingen we daarheen en dan op zo'n grote skelter waar je met meer man op kunt crossen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shizzzzleee!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind die Johan Derksen ook een sukkel eersteklas, maar ik kijk dat programma nooit, dus boeit het me ook geen fuck of ie nou wel of niet op tv komt
Maanlichtje!!!!!!!quote:
Oh for fuck's sake...en dat is dan de premierquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
Oeh Rutte moet ff een wit voetje halen bij Johan
jij gaat mij niet vertellen dat je nooit iets met ene kaars hebt gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh for fuck's sake...en dat is dan de premier![]()
Het is aan jou of je me wil geloven of niet, maar nee, ik heb echt nooit iets met een kaars(of kaarsvet)gedaan op seksgebied , terwijl ik ver van preuts ben verderquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij gaat mij niet vertellen dat je nooit iets met ene kaars hebt gedaan
Foshi had hem kunnen bevrijden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:47 schreef Maanvis het volgende:
https://www.rtlnieuws.nl/(...)k-drachten-brandweer hahaha die foto ook
[ afbeelding ]
ik heb van die speciale sm kaarsenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Het is aan jou of je me wil geloven of niet, maar nee, ik heb echt nooit iets met een kaars(of kaarsvet)gedaan op seksgebied , terwijl ik ver van preuts ben verder![]()
Ik dit nie begrijpe niequote:
Aha, die ken ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik heb van die speciale sm kaarsendas van dat kaarsvet dat snel afkoelt ofzo
Post #17,die sleutels passen hier ook op.quote:
Aha! Weer wat geleerd!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Post #17,die sleutels passen hier ook op.
Camille.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:59 schreef Maanvis het volgende:
net die advocate van heard na 3x objection schudt ze d'r hoofd en zegt ze ' im trying...'
Heer PLY.quote:
Deed me denken aan deze fail een paar jaar terugquote:
Freshquote:
Foshiquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed me denken aan deze fail een paar jaar terug[ afbeelding ]
Ook zoiets.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Deed me denken aan deze fail een paar jaar terug[ afbeelding ]
Al een tijdje,ze kan niet van hem afblijven.quote:
OK all day!quote:
oh jezus dat wist ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een tijdje,ze kan niet van hem afblijven.
Je zag het wel goed dus.quote:
maar ik had die camila nog niet gezienquote:
Die amber had van mij een schoen in haar k.t gehad. Vals krengquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
maar ik had die camila nog niet gezien
Het is idd behoorlijk saaiquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:23 schreef PLY het volgende:
Is echt weinig op fok, paar x gekeken hier vandaag maar niks
Veel leuker met dts erbij, ben niet iemand die overal wat post. SC mij te traag, dts soms rapper. Heb weinig geduldquote:
Het is nu gewoon te verspreid.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:39 schreef PLY het volgende:
[..]
Veel leuker met dts erbij, ben niet iemand die overal wat post. SC mij te traag, dts soms rapper. Heb weinig geduld
Das waar, zit liever op een plek met bekende. Om overal wat neer te planten niks. Krijg je na 3 dagen een reactie ergens op, en dan aan jezelf twijfelen heb ik daar gepost?quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Das waar, zit liever op een plek met bekende. Om overal wat neer te planten niks. Krijg je na 3 dagen een reactie ergens op, en dan aan jezelf twijfelen heb ik daar gepost?
In viva is ook niet veel meer te doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:43 schreef PLY het volgende:
[..]
Das waar, zit liever op een plek met bekende. Om overal wat neer te planten niks. Krijg je na 3 dagen een reactie ergens op, en dan aan jezelf twijfelen heb ik daar gepost?
Ksc in GC is vaak wel iemand.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja hedacht ik weleens, had ik toen een bak op ofzo?
Hey Dot.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In viva is ook niet veel meer te doen.
Hey FFquote:
Dotjequote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffiequote:
Vivo was een winkel vroegerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
40+ is de laatste tijd ook weer wat drukker.quote:
Ja die ken ik nog wel.quote:
Ja zag ik. Kan momenteel niet veel bij de pc zitten. Ben er maar weinigquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
40+ is de laatste tijd ook weer wat drukker.
Die hadden wij in het dorp,die man maakte altijd zijn eigen folders.Stond vol met schrijffouten.quote:
Vivo was een winkel vroegerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als nieuw hoor, toevallig nog ff geweest bij arts vandaag. De rest zag eruit als een jonge God weer... Kunstig tegenwoordig, vlgd week weer volop naar de sportschoolquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey lieffie![]()
Hoe is het nu met je benen?
Fijn te horen 👍🏻quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Vivo was een winkel vroeger
[..]
Als nieuw hoor, toevallig nog ff geweest bij arts vandaag. De rest zag eruit als een jonge God weer... Kunstig tegenwoordig, vlgd week weer volop naar de sportschool
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:55 schreef PLY het volgende:
[..]
Vivo was een winkel vroeger
[..]
Als nieuw hoor, toevallig nog ff geweest bij arts vandaag. De rest zag eruit als een jonge God weer... Kunstig tegenwoordig, vlgd week weer volop naar de sportschool
Hahaha, wij ook zo. Zal wat snaai gejat hebben bij hun vroeger. Duurde uur voor hij in zijn winkel was vanuit zijn kamer, was nog maar 9 of 10quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die hadden wij in het dorp,die man maakte altijd zijn eigen folders.Stond vol met schrijffouten.
Daar was ook al niet veel meer te doen. Dts zelf heb ik geen minuut gemist eerlijk gezegd.quote:
Ik wel eerste dagenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ook al niet veel meer te doen. Dts zelf heb ik geen minuut gemist eerlijk gezegd.
ik ook nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar was ook al niet veel meer te doen. Dts zelf heb ik geen minuut gemist eerlijk gezegd.
Mwa, wel minder idd maar zal er zijnquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Playmouthquote:
Hey Mikey, nu mis je het niet meer?quote:
Ik denk niet dat ik er nog veel zal zijnquote:
Af en toe ff mondje praten tochquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik er nog veel zal zijn
Ligt er maar net aan. 😀quote:
Zit niet veel op fokquote:
Dat is wel kutquote:
Jij ook.quote:
daar kon je op wachtenquote:
Genoeg andere kanalen,maar het gaat om RP hun inkomsten lijkt het.quote:
ze zitten toch op patreonquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genoeg andere kanalen,maar het gaat om RP hun inkomsten lijkt het.
Heer Elements.quote:
Sponsors bedoel ik.quote:
Haar antwoord daar op: ïk heb het toegezegd maar nog niet overgemaakt,dat is voor mij hetzelfde.."quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:57 schreef Maanvis het volgende:
https://www.dailymail.co.(...)?ito=social-facebook
ojee
ja jij weet wel raad met wanbetalersquote:Op woensdag 18 mei 2022 00:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar antwoord daar op: ïk heb het toegezegd maar nog niet overgemaakt,dat is voor mij hetzelfde.."
WIe is dat?quote:
quote:
Goedemorgen Gizzy.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij doet het nog gewoon.
https://www.youtube.com/channel/UCNSlMHXTIYWUFaJSUPyidLQ
Het gaat ook om de inkomsten lezen we net.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Gizzy.
Maar de nieuwe uploads niet.
Tadaaa.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het gaat ook om de inkomsten lezen we net.
Ze kunnen nog wel uploaden maar er geen geld meer mee verdienen.
Goedemorgen dame en Punk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo goed als weg dus idd.
Goedemorgen trouwens ook.
Die wil haar kanaal ook kwijt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen dame en Punk.
Ze kunnen bij Yvonne op haar kanaal.
Wat een toeval.quote:
Cancel cultuur.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:43 schreef FreshFruit het volgende:
Ik vind het wel jammer hoor,hetzelfde met sommige podcast.Alles verdwijnt of je moet gaan betalen.
Ik denk het niet,Yvonne binnenkort bij RTL Boulevard.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is wel een risico wat ze neemt.
Ah.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik denk het niet,Yvonne binnenkort bij RTL Boulevard.
Ken ik niet en ik heb zo het idee dat ik dat ook maar beter zo kan houden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:02 schreef FreshFruit het volgende:
Wat een wijf is deze dan.![]()
[ afbeelding ]
Leef jij ook nog?quote:
Nee, ik ben een geestquote:
Sarcasme?quote:
Je radar doet het nogquote:
quote:
Heer Elements.quote:
Elke keer iets nieuwsquote:
Alleen speciale personen krijgen die eerquote:
Het laatstequote:
Hoe gaat het? Ik mis je vaak even.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:01 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Alleen speciale personen krijgen die eer
Sorryquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:30 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Niks ervan, graag geen mentions in ONZ.
Komt ook omdat ik sinds de geboorte van dochter minder tijd heb. Maar gaat goed hoor. Met jou?quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoe gaat het? Ik mis je vaak even.
Zo lekker naar wijk aan zee hier.quote:
Lekker !!!quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zo lekker naar wijk aan zee hier.
Wandelen op de pier heen en terug en dan een biertje of 3 pakken bij beachclub sunsea 👍
Look who's talkingquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:59 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Jij bent lekkerhe vrouw van mijn dromen
Gaan we samenquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Heb wel zin om op een terrasje aan de mojito's te zitten
Mmmmmm...geen slecht idee 😉quote:
Oh beter !!! Ik ging vroegâh altijd op woensdagavond de stad in (Utrecht) met een vriendin om wat drankjes te doen, ff wat anders dan werken en slapen, en donderdagochtend met veel plezier half brak op mn werk zittenquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:04 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Slecht geslapen en halve dag genomen, dus effe lekker uitwaaien zo.
quote:
Door de week drink ik niet meerquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh beter !!! Ik ging vroegâh altijd op woensdagavond de stad in (Utrecht) met een vriendin om wat drankjes te doen, ff wat anders dan werken en slapen, en donderdagochtend met veel plezier half brak op mn werk zitten![]()
Nee ik ook niet meerquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:08 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Door de week drink ik niet meer
Maar dan zo na effe lopen wel paar.
Jaa Fer en fos samen tourenquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]perfect liedje voor dit soort weer
Zo oud ben je niet hoor jonge godin van mequote:Op woensdag 18 mei 2022 14:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet meerwas in mn "jongere" jaren , hahaha
Oeh, roadtrip in een camaro of el camino ofzoquote:
Hahaha, gelukkig ben je ouder dan ik idd, dan lijk ik nog een beetje jongquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:10 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zo oud ben je niet hoor jonge godin van me
Route 66quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh, roadtrip in een camaro of el camino ofzo![]()
![]()
Onze namen samen lijken wel op fosfor in het Engels, Fos-Ferrous (phosphorus) boeien ook verder, maar moet daar altijd aan denken![]()
Strak plan !!!quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:16 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Route 66met jou rij ik de hele wereld af
57 maar voel mij 45.schatten mij ook vaak zo oud lol. Wel grijze baardjequote:Op woensdag 18 mei 2022 14:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahaha, gelukkig ben je ouder dan ik idd, dan lijk ik nog een beetje jongalhoewel ik meestal ook jonger wordt geschat, dus me happy daarmee
Oeh, silver foxquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
57 maar voel mij 45.schatten mij ook vaak zo oud lol. Wel grijze baardje
quote:
let's go fosquote:
Haha, lig je ook in een deuk danquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oeh, silver foxniks mis mee
mij schatten ze meestal begin 30 pfzo, paar jaar terug werd ik nog om mn ID gevraagd als ik alcohol wilde kopen
Ja lag wel aardig in een deukquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:25 schreef Ferrous het volgende:
[..]
let's go fos
[..]
Haha, lig je ook in een deuk danje bent zeker een knappe meid
ben jaloers op je vent
Ik mocht die combi altijd welquote:
Hahahaha dat moeten we niet hebbenquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:32 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Als ik dat nu zal doen blijf ik erinmaar was leuke tijd
Herinneringen koesterenquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:35 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hahahaha dat moeten we niet hebbenmaar ik heb ook erg goede en erg leuke herinneringen aan die jaren
Oh wow! Back at ya lieverd 😉 have fun en drink er 1 (of 2) voor mijquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Ik stuur je nu een eiland vol kusjes op een zee van liefdeik ga
Is je geraden ookquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:37 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Herinneringen koesterenik spreek je vanavond zeker nog
![]()
![]()
Wow! Idd net een filmquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:46 schreef Maanvis het volgende:
Ik heb me toch raar gedroomd.. ik was op een feestje ergnes in een oude boerderij ofzo, en iedereen was klassiek middeleeuws ofzo gekleed, en ik ook, en er was bier, en ik had sjans met een meisje en haar vriendin. haar vriendin was de mooiste, die had ook grote borsten en een lieve lach, net waar ik op val dus.
mgoed toen gooide ze dus tot 2x toe expres mijn bier op de grond
dus ik was boos op haar
en ik ging daar een schuur in om een wapen te zoeken
en uiteindleijk vond ik zo'n lange stok met een zwaard eraan, een hellebaard ofzo?
dus toen kwam zij ook op mij af met ene wapen, weet niet meer welke.
dus ik sloeg haar een paar keer met die hellebaard en ik won het gevecht
en toen ging zij op de grond zitten en ik ging erbij zitten
en toen moest ze overgeven. maar daarna begon ze hele lief tegen me te lachen en begonnen we te zoenen
op dat moment begon er muziek te spelen, als in een aftitetling van een film zegmaar
toen bleek dus dat ik haar dodelijk verwond had met die hellebaard, en ze bloed begon uit te spugen
ik zat onder het bloed, en de camera zoomde langzaam uit naar boven.
zou tijd wordenquote:
Heerlijk lekker man genietenquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:49 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Zo lekker naar wijk aan zee hier.
Wandelen op de pier heen en terug en dan een biertje of 3 pakken bij beachclub sunsea 👍
wat had je nou weer gedaanquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Punk en ik de halve middag in de gevangenis gezeten.
[ afbeelding ]
gewoon zeggen dat je er geen actieve herinnering aan hebtquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:14 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tegen een poster van Rutte geplast.
Hey lieffie, alles goedquote:
Wat denk je waarom we weer naar buiten mochten lopen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:15 schreef Maanvis het volgende:
[..]
gewoon zeggen dat je er geen actieve herinnering aan hebt
Een premier met een telefoon uit het jaar 0 ook.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:49 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)Un4mjIyHYnVIYZZMbtI4
slecht nieuws voor @:paul
hoezo pesten ik heb er toch niet voor gezorgd dat de schoolreisjes niet doorgaan!!!quote:Op woensdag 18 mei 2022 17:52 schreef Paul het volgende:
lullie pesten mij, ik ga denk ik deze sc ok sluiten
NEE JIJ PEST MIJ GENOEG IS GENOEGquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
hoezo pesten ik heb er toch niet voor gezorgd dat de schoolreisjes niet doorgaan!!!
Zet de stream eens aan.quote:
ja ik ben de ex van amber aan het bekijkenquote:
Is dit niet de ex van haar vriendin Raquelquote:Op woensdag 18 mei 2022 17:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik ben de ex van amber aan het bekijken
oh nou geen ideequote:
Edit.Soul is aan het zoeken.quote:
getekendquote:
mislukte terminator?quote:
MMA vechtster,quote:
oh dan neem ik het terugquote:
Geen nieuwe mensen meer aannemen, dit kan niet.quote:Op woensdag 18 mei 2022 18:11 schreef Maanvis het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)op-stoel-slapen.html
ter apel is weer vol, @:paul als jij eens wat asielzoekers gaat bannen zodat er weer ruimte is voor nieuwe
@Paul heeft ook lieve liedjes hoorquote:Op woensdag 18 mei 2022 18:23 schreef Paul het volgende:
IK BEGIN HEEL BOOS TE WORDEN VAN DAT PESTEN NAAR MIJ
Die heeft een tia of zo?quote:
geil hequote:
Ontzettendquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:22 schreef DerRabbit het volgende:
Lekker hunten op de volgende TT en dan de huidige laten staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |