Mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:22 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.omroepbrabant(...)r-neemt-hij-afscheid
quote:
Hoe is het met je zus?quote:
Nice tochquote:
Ik ben nou al voor veiligheidsmedewerker van de NS aangezien, voor verkeersregelaar, als medewerker van de groenvoorziening, en nu dus weer voor medewerker van de dierenambulance.quote:
https://onzetaal.nl/taaladvies/langeafstandsloperquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben nou al voor veiligheidsmedewerker van de NS aangezien, voor verkeersregelaar, als medewerker van de groenvoorziening, en nu dus weer voor medewerker van de dierenambulance.![]()
Hoe en waar kan ik lange-afstandswandelaar als officieel beroep laten erkennen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/langeafstandsloper
Even verder lezen voor je mij probeert te corrigerenquote:Lange-afstandsloper: streepje voor de duidelijkheid
In samenstellingen mag je een streepje invoegen voor de duidelijkheid. Lange-afstandsloper, goede-doelenloterij en bedrijfs-onroerendgoed zijn dus bijvoorbeeld ook goed.
ik gaf je alleen een tip/complimentquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Even verder lezen voor je mij probeert te corrigeren
Ik heb ook nog een fluorescerend geel hesje van Hago Railservices ergens liggenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:36 schreef Maanvis het volgende:
https://prettybusiness.nl(...)-draagt-welke-kleur/
haha wat ben je toch ook een rebelquote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:48 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een fluorescerend geel hesje van Hago Railservices ergens liggen![]()
plus nog wat sleutels waarmee je hekken langs het spoor en treindeuren en machinistencabines mee opent
quote:
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:48 schreef Maanvis het volgende:
https://www.noordhollands(...)e&utm_medium=organic
ik zie dat @:rob ook een felgele jas heeft
is @:papabear dan jos?
Ik vind die Johan Derksen ook een sukkel eersteklas, maar ik kijk dat programma nooit, dus boeit het me ook geen fuck of ie nou wel of niet op tv komtquote:
Sterkte mup, als je wil praten kun je me altijd dm'en. :"e:
Tnx voor het aanbod.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sterkte mup, als je wil praten kun je me altijd dm'en. :&
O dat is minder Giz. Zwaar voor haar en jullie. Dikke knuffel 🥰quote:
Je weet mij ook te vinden hè. Maar dat weet je wel. Doen waar je zin in hebt. Je hebt genoeg aan jezelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:35 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Tnx voor het aanbod.
Op dit moment wil ik eigenlijk helemaal niks. Vannacht 13.5 uur geweest amper geslapen omdat het continu heel onrustig, troosten, lopen, slapen wakker schikken van het schokken was. ze begint wat te verzwakken hebben we het idee.
Ze moet nou naar Groningen om daar de scan te doen en de operatie zo snel mogelijk.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:51 schreef Maanvis het volgende:
geen idee wat er precies is Gizmo maar sterkte he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]oke thx voor de uitleg.. kan me voorstellen dat het kut is als je niet met iemand kan communiceren en d'r toch moet troosten.. herken het wel een beetje mijn tante (in de 50) is ook geestelijk gehandicapt, die kan ook niet praten enzo. zit (zat) in haarendael. Was vroeger wel leuk dan gingen we daarheen en dan op zo'n grote skelter waar je met meer man op kunt crossenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
De skelters ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
oke thx voor de uitleg.. kan me voorstellen dat het kut is als je niet met iemand kan communiceren en d'r toch moet troosten.. herken het wel een beetje mijn tante (in de 50) is ook geestelijk gehandicapt, die kan ook niet praten enzo. zit (zat) in haarendael. Was vroeger wel leuk dan gingen we daarheen en dan op zo'n grote skelter waar je met meer man op kunt crossen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shizzzzleee!!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik vind die Johan Derksen ook een sukkel eersteklas, maar ik kijk dat programma nooit, dus boeit het me ook geen fuck of ie nou wel of niet op tv komt
Maanlichtje!!!!!!!quote:
Oh for fuck's sake...en dat is dan de premierquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[ twitter ]
Oeh Rutte moet ff een wit voetje halen bij Johan
jij gaat mij niet vertellen dat je nooit iets met ene kaars hebt gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:44 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh for fuck's sake...en dat is dan de premier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |