Omdat hij twee wedstrijden goed speelde. Meer was het niet, twee wedstrijden.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 06:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is ook zo, speelde best redelijk en werd speler van de maand (september ofzo).

Dat is toch ook een fase?quote:Op vrijdag 3 juni 2022 07:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Omdat hij twee wedstrijden goed speelde. Meer was het niet, twee wedstrijden.
Tegen laagvliegers.

BK heeft gesproken. Bek dicht nu.quote:

Ik heb een mond, en heb van jou geen toestemming nodig om ‘m open te mogen trekken, verrekte sneuneus.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
BK heeft gesproken. Bek dicht nu.

quote:Op vrijdag 3 juni 2022 12:49 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
BK heeft gesproken. Bek dicht nu.
Het gaat hier helemaal mis.quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb een mond, en heb van jou geen toestemming nodig om ‘m open te mogen trekken, verrekte sneuneus.

Niet boos worden.. was maar een grapje!!quote:Op vrijdag 3 juni 2022 20:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik heb een mond, en heb van jou geen toestemming nodig om ‘m open te mogen trekken, verrekte sneuneus.

Zei je moeder gisteren ook!quote:

Door het formaat?quote:Op zaterdag 4 juni 2022 19:58 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Zei je moeder gisteren ook!

Als dat de manier is om de strijd met Ajax aan te kunnen gaan, dan so be it. Toch staat het sowieso de ontwikkeling van eigen spelers in de weg. Jij vindt het blijkbaar wel goed nieuws, daar sta ik echt van te kijken.quote:Op zaterdag 4 juni 2022 20:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, jong Braziliaans talent huren van Engelse topclubs heeft ons echt nog nooit wat gebracht.

Het ligt er aan hoe goed hij is en wat hij brengt ja. Alex heeft destijds een prima bijdrage geleverd en er was niemand die zeurde dat hij de jeugd in de weg stond. Sterker nog, het was janken dat hij weer weg moest.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:42 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Als dat de manier is om de strijd met Ajax aan te kunnen gaan, dan so be it. Toch staat het sowieso de ontwikkeling van eigen spelers in de weg. Jij vindt het blijkbaar wel goed nieuws, daar sta ik echt van te kijken.

Dat laatste sowieso niet, maar dat terzijde. Wat ik vind is het volgende: op de plekken in de aanval staan de spelers die het meeste held opleveren, die heb je nodig om af en toe eens flink te cashen. Als je geen Madueke/Bakayoko (en toch ook Vertessen/Doan) zou hebben, dan prima. Nu heb je die jongens wel, waardoor het een stukje kapitaalvernietiging is. Zelfs als Savinho de klasse van een Antony/Gakpo zou hebben. Met Alex destijds was het een ander verhaal; die positie levert gewoonweg al minder geld op en geen haalbare speler had zijn klasse.quote:Op zondag 5 juni 2022 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het ligt er aan hoe goed hij is en wat hij brengt ja. Alex heeft destijds een prima bijdrage geleverd en er was niemand die zeurde dat hij de jeugd in de weg stond. Sterker nog, het was janken dat hij weer weg moest.
Ik vind het vooral raar om zo'n beweging al af te keuren voor de kerel een minuut gespeeld heeft. Als hij er straks 30 maakt in een seizoen dan sta jij ook bij de Fanshop om een shirtje met zijn naam te laten drukken.

Ik snap je mening prima hoor. Maar een buitenspeler of aanvallende middenvelder die goed rendeert kan er ook voor zorgen dat je spits 2x zoveel waard wordt. Ik vind het dus koffiedik kijken.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, maar dat terzijde. Wat ik vind is het volgende: op de plekken in de aanval staan de spelers die het meeste held opleveren, die heb je nodig om af en toe eens flink te cashen. Als je geen Madueke/Bakayoko (en toch ook Vertessen/Doan) zou hebben, dan prima. Nu heb je die jongens wel, waardoor het een stukje kapitaalvernietiging is. Zelfs als Savinho de klasse van een Antony/Gakpo zou hebben. Met Alex destijds was het een ander verhaal; die positie levert gewoonweg al minder geld op en geen haalbare speler had zijn klasse.
Het vooraf afbranden van, voor mij onbekende, spelers doe ik niet, maar een mening hebben over een constructie als deze lijkt me logisch.

Ja, als je zo beredeneert maakt een spits die 485x scoort per seizoen de reserve-keeper ook meer waardquote:Op zondag 5 juni 2022 20:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik snap je mening prima hoor. Maar een buitenspeler of aanvallende middenvelder die goed rendeert kan er ook voor zorgen dat je spits 2x zoveel waard wordt. Ik vind het dus koffiedik kijken.
En een goede spits kan er voor zorgen dat je buitenspeler meer in beeld komt. Het is allemaal wat voorbarig om zo'n constructie nu al als iets negatiefs te zien.

Die staat elke training tegen die spits te keepen.quote:Op zondag 5 juni 2022 23:02 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ja, als je zo rendeert maakt een spits die 485x scoort per seizoen de reserve-keeper ook meer waard

Krijg je dus een compliment in de app wanneer weer eens hetquote:Op woensdag 8 juni 2022 12:35 schreef RipCity het volgende:
https://www.ed.nl/psv/psv(...)e-geluiden~a06f0160/
China zou trots zijn.

Ben erg benieuwd naar z'n vervanger.quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Sangare lijkt een klappertjes te gaan maken. Mooi man.

waarheen?quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:52 schreef Lange_Lans het volgende:
Sangare lijkt een klappertjes te gaan maken. Mooi man.

Heb jij even mazzel, dat kunnen ze allemaal.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:33 schreef Buitendam het volgende:
Iedereen in de Premier League die 37,5 miljoen kan ophoesten mag ‘m hebben.

quote:Op woensdag 8 juni 2022 12:56 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd naar z'n vervanger.
Ik weet niet of er per se een vervanger voor Sangaré gaat komen. Ik ben wel fan van Midtsjø. Zou kijken of die haalbaar is. Schouten zou ik ook best zien zitten, maar begreep dat die in de belangstelling staat van Inter. Je moet wel iemand hebben achter Guti. Al kun je waarschijnlijk Mauro Junior daar ook terecht. Gaat Guti weg wordt het een heel ander verhaal.quote:Op zondag 5 juni 2022 22:32 schreef Lange_Lans het volgende:
Götze waarschijnlijk naar Benfica. Hoewel ik het een erg sierlijke speler vind, denk ik niet dat we hem heel erg gaan missen. Von Mistelroum speelde bij Jong steeds met een 6. Ervan uitgaande dat Sangaré vertrekt zou dat een prima positie zijn voor Guti (als die niet ook vertrekt). Verman dan op 8 en een lopende speler ernaast. Paar jaar geleden had dat Van Ginkel kunnen zijn. Zo een type zou het wel moeten zijn.
Benieuwd wie er in de spits komt te staan. Ik zou een lijntje uitwerpen naar Strand Larsen. Ben ik erg van gecharmeerd. En - wanneer enigszins goedkoop - Van Ewijk.

Ontsnappingsclausule van ¤ 37,5 miljoen in zijn contract. Aston Villa, Leicester, NUFC, Liverpool, Chelsea en ManU zouden belangstelling hebben.quote:

Waarom heeft @Buitendam dan mazzel? Is niet zo dat hij dat geld krijgt hè of dat het onder supporters verdeeld gaat worden.quote:Op woensdag 8 juni 2022 13:45 schreef Sked het volgende:
[..]
Heb jij even mazzel, dat kunnen ze allemaal.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |