Dat schijnt hij al te proberen. We zien hoe goed dat gaat.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeie TT. Dus Putin gaat zich dood vechten? Dan moet ie misschien maar naar het front gaan om leiding te geven.
Precies. We weten zo ook wel dat er oorlog is in Oekraine.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:17 schreef xpompompomx het volgende:
Mag dat kutfilmpje uit de OP svp? Want anders kunnen er 20000 andere filmpjes ook wel in de OP.
Edit: En die nietszeggende link ook.
Nee de VS gaat de Oekraners zich dood laten vechten, terwijl Zelensky open stond voor het bespreken van de Russische eisen, al op 9 maart.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Goeie TT. Dus Putin gaat zich dood vechten? Dan moet ie misschien maar naar het front gaan om leiding te geven.
Er komt gewoon weer vrede als die Russen gewoon weer terug gaan naar waar ze vandaan komenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit voor TT? Waarom heeft vrede geen kans meer? Over een paar maanden zijn alle Russen uit Oekraine geknikkerd en is hopelijk Poetin dood.
Dan had Rusland maar door moeten pakken, maar dat deden ze niet. Conclusie: het ligt, heel verrassend, aan Rusland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Za het volgende:
[..]
Nee de VS gaat de Oekraners zich dood laten vechten, terwijl Zelensky open stond voor het bespreken van de Russische eisen, al op 9 maart.
"Francis says transatlantic military alliance ‘barking’ at Russia’s door may have led to Vladimir Putin’s invasion of Ukraine"
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt gewoon weer vrede als die Russen gewoon weer terug gaan naar waar ze vandaan komen
Immers als ik ongevraagd bij mijn buren intrek verstoort dat ook de goede sfeer![]()
hEt LiGt AaN dE AmErIkAnEn, De Eu eN kAaG!!11quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Er komt gewoon weer vrede als die Russen gewoon weer terug gaan naar waar ze vandaan komen
Poetin is duidelijk in zijn uitspraken en streeft niet naar vrede. En wie gaat Poetin vermoorden?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
Wat is dit voor TT? Waarom heeft vrede geen kans meer? Over een paar maanden zijn alle Russen uit Oekraine geknikkerd en is hopelijk Poetin dood.
Dat ligt dan aan jouw buren zelf, niet aan u.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Immers als ik ongevraagd bij mijn buren intrek verstoort dat ook de goede sfeer![]()
Op @Za hoeven we niet te rekenen in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Megumi het volgende:
Poetin is duidelijk in zijn uitspraken en streeft niet naar vrede. En wie gaat Poetin vermoorden?
Een boze KGB'er of minister. Of hij gaat dood aan kankerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Poetin is duidelijk in zijn uitspraken en streeft niet naar vrede. En wie gaat Poetin vermoorden?
Karma!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik moest wel ongevraagd bij mijn buren intrekken omdat ze zich bij de buurtwacht wilden aansluiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
Immers als ik ongevraagd bij mijn buren intrek verstoort dat ook de goede sfeer
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van de kremlintrollen op dit forum; zelfs op de Russische staatstelevisie is men langzaam maar zeker de geesten rijp aan het maken om de uitkomst van deze totaal mislukte "speciale operatie" (een gesloopte economie en een verminkte en gedemotiveerd krijgsmacht, maar niets van de oorspronkelijke doelstellingen behaald) maar gewoon te accepteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:17 schreef ExTec het volgende:
Kan die zuigende pro-putin agitprop uit de OP verwijderd worden?
Nee, dan ligt het aan je andere buren en de buren waar je bij ingetrokken bent hadden gewoon hun mond moeten houden en een extra bord op tafel moeten zetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zou er niet op gokken. Voorlopig heeft Poetin een ruime steun in Rusland en vaak door nepnieuws en dergeljkje ook daar buiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:25 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Een boze KGB'er of minister. Of hij gaat dood aan kanker
Het had een kans 2 maanden geleden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:21 schreef Starhopper het volgende:
Voelde je je bedreigd of kwam het niet uit?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:26 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Ik moest wel ongevraagd bij mijn buren intrekken omdat ze zich bij de buurtwacht wilden aansluiten.
Putin had nooit een vredemissie moeten aanvangen omdat hij geen enkele notie heeft wat vrede, vrijheid en verdraagzaamheid inhoudt. Dat hele regime is opgebouwd uit niets dan leugens en daar zit niemand in deze wereld op te wachten. Opflikkeren dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:32 schreef Za het volgende:
[..]
Het had een kans 2 maanden geleden.
Maar de situatie is nu overgecompliceerd. Door het bevriezen van tegoeden van oliegarchen zijn de Saudis, en Emiraten, waar de regimes niet geheel overheen stemmen met de westerse wensen, zich opeens bewust van hun positie.
En ze willen niet met Biden spreken.
Wat rest is trachten Rusland zoveel mogelijk af te zwakken en met 54.000.000.000 over de brug te komen merendeels voor wapens.
Dat is niet om het prachtige Oekrane vrede te bezorgen, maar een eigen gevecht waarin iedereen meegesleurd wordt.
Vrede is heel ver weg.
Tja, als Putin zijn verlies niet durft toe te geven...quote:
Wanneer ze al 18 jaar een gewapend conflict met je familie voeren, doe je het misschien een keer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:22 schreef Tengano het volgende:
Daar is die OP niet voor. Dat doe je maar gewoon in een reguliere post, net als iedereen hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef Za het volgende:
Wanneer ze al 18 jaar een gewapend conflict met je familie voeren, doe je het misschien een keer.
Ik heb een informatieve video in de OP geplaatst.
Pure Ruslandpropagandaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef Za het volgende:
[..]
Wanneer ze al 18 jaar een gewapend conflict met je familie voeren, doe je het misschien een keer.
Er is geen sprake van een verlies, net zomin als van dagelijkse overwinningen aan de kant van Oekraene. Dit is geen Netflix serie.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Tja, als Putin zijn verlies niet durft toe te geven...
Rusland is 's werelds grootste kernmacht. Denk na.quote:Maar dan maken we er een frozen conflict van. Gewoon elke dag 1 bom of raket op west Rusland om ze wakker te houden.
Ik wil er graag de aandacht op vestigingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:40 schreef Tengano het volgende:
Daar is die OP niet voor. Dat doe je maar gewoon in een reguliere post, net als iedereen hier.
Bluf. Putin trekt iedere keer zijn keutel terug. Hij ging toch ook een kernoorlog voeren over Zweden en Finland? Poef, niets meer van over.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:42 schreef Za het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een verlies, net zomin als van dagelijkse overwinningen aan de kant van Oekraene. Dit is geen Netflix serie.
[..]
Rusland is 's werelds grootste kernmacht. Denk na.
Dat is de VS ook? De NAVO heeft voldoende kernwapens in huis om Rusland van de kaart te vegen. Vermoedelijk de reden dat tijdens de 9 mei parade in Moskou Poetin het daar verder ook niet meer over gehad heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:42 schreef Za het volgende:
Ja dus? Blaffende honden bijten niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:42 schreef Za het volgende:
[..]
Er is geen sprake van een verlies, net zomin als van dagelijkse overwinningen aan de kant van Oekraene. Dit is geen Netflix serie.
[..]
Het heeft nog steeds een kans. Alleen is het niet (meer) mogelijk door diplomatie dankzij de onredelijke eisen van Poetin. Er gaat straks vrede komen als de laatste Rus Oekraine uit geschoten of gebombardeerd is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:32 schreef Za het volgende:
[..]
Het had een kans 2 maanden geleden.
Maar de situatie is nu overgecompliceerd. Door het bevriezen van tegoeden van oliegarchen zijn de Saudis, en Emiraten, waar de regimes niet geheel overheen stemmen met de westerse wensen, zich opeens bewust van hun positie.
En ze willen niet met Biden spreken.
Wat rest is trachten Rusland zoveel mogelijk af te zwakken en met 54.000.000.000 over de brug te komen merendeels voor wapens.
Dat is niet om het prachtige Oekrane vrede te bezorgen, maar een eigen gevecht waarin iedereen meegesleurd wordt.
Vrede is heel ver weg.
Dat kernwapenverhaal heeft helemaal geen betekenis meer in deze oorlog.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:44 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat is de VS ook? De NAVO heeft voldoende kernwapens in huis om Rusland van de kaart te vegen.
Precies. Zodra die worden gebruikt is het einde verhaal voor iedereen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:45 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat kernwapenverhaal heeft helemaal geen betekenis meer in deze oorlog.
Poetin blijft een geestelijk gestoorde dictator. Houd dus een slag om de ram.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:45 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat kernwapenverhaal heeft helemaal geen betekenis meer in deze oorlog.
Beter staand sterven.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:47 schreef Megumi het volgende:
Poetin blijft een geestelijk gestoorde dictator. Houd dus een slag om de ram.
Dat waren de woorden op de Russische staatstelevisie en van de een of andere prominent, niet van Putin zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Bluf. Putin trekt iedere keer zijn keutel terug. Hij ging toch ook een kernoorlog voeren over Zweden en Finland? Poef, niets meer van over.
Er leven organismen op zo een vier kilometer onder de grond gaat dus wel goedkomen?quote:
Zodra er met extraatjes voor Erdogan wordt gestrooid zal hij van mening veranderen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:49 schreef Za het volgende:
[..]
Dat waren de woorden op de Russische staatstelevisie en van de een of andere prominent, niet van Putin zelf.
Daarbij hebben zij hun aanvraag nog niet gedaan en zal Edogan daarbij dwarsliggen, dus hij hoeft vooralsnog niets te ondernemen.
Ik reageerde op dezexpost:quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:44 schreef Megumi het volgende:
Dat is de VS ook? De NAVO heeft voldoende kernwapens in huis om Rusland van de kaart te vegen.
Voor wat betreft Rusland van de kaart vegen door de NAVO dmv kernbommen, ik laat deze onzin aan mij passeren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar dan maken we er een frozen conflict van. Gewoon elke dag 1 bom of raket op west Rusland om ze wakker te houden.
Hij kan niets ondernemen, het is game over. Ik geef het RF leger nog een maand en Putin nog 6.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:49 schreef Za het volgende:
[..]
Dat waren de woorden op de Russische staatstelevisie en van de een of andere prominent, niet van Putin zelf.
Daarbij hebben zij hun aanvraag nog niet gedaan en zal Edogan daarbij dwarsliggen, dus hij hoeft vooralsnog niets te ondernemen.
Dat is geen onzin verdiep je eens in de MAD doctrine. Een totale kernoorlog is zelfmoord voor de Russen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:54 schreef Za het volgende:
Voor wat betreft Rusland van de kaart vegen door de NAVO dmv kernbommen, ik laat deze, onzin aan mij passeren.
Erdogan ligt alleen dwars om er wat extra voordeeltjes uit te halen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:49 schreef Za het volgende:
[..]
Of om zijn grote mede dictator Poetin te vriend te houden. Kijk dan met een schuin ook naar Syri. Eigenlijk zouden we de Turken de NAVO uit moeten gooien maar dat kan niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Erdogan ligt alleen dwars om er wat extra voordeeltjes uit te halen.
Als we Turkije uit de NAVO gooien, dan weet je zeker dat hij aan de kant gaat staan van Poetin.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Of om zijn grote mede dictator Poetin te vriend te houden. Kijk dan met een schuin ook naar Syri. Eigenlijk zouden we de Turken de NAVO uit moeten gooien maar dat kan niet.
Nee, ik voorspel dat als de laatste ork dat land uitgetrapt is, of afgeschoten de trollen op deze toer gaan:quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:27 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Dit zijn de laatste stuiptrekkingen van de kremlintrollen op dit forum; zelfs op de Russische staatstelevisie is men langzaam maar zeker de geesten rijp aan het maken om de uitkomst van deze totaal mislukte "speciale operatie" (een gesloopte economie en een verminkte en gedemotiveerd krijgsmacht, maar niets van de oorspronkelijke doelstellingen behaald) maar gewoon te accepteren.
Het geblaf en gegrom uit het Kremlin klinkt ook steeds minder luid. M.a.w. de Russen lijden pijn...
quote:Ja, maar het heeft zoveel doden gekost! Ze hadden beter in kunnen gaan op die "alleszins redelijke eisen", dan waren er niet zo veel doden gevallen!
Dat staat hij al lang. Turkije heeft Poetin nodig om samen met Assad de Koerden aan te pakken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als we Turkije uit de NAVO gooien, dan weet je zeker dat hij aan de kant gaat staan van Poetin.
In een meer strategisch kader heeft Poetin wat pech. Niemand wil met een gezond stel hersens dienen in dat leger. De generaals zijn daar boven op corrupt. Mishandelen hun ondergeschikten en ga zo maar door.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij blijft vrede maar verwarren met "de overgave van Oekrane".
Dat klinkt heel aannemelijk. Erdogan wil er een slaatje uit slaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef speknek het volgende:
Volgens de Luxemburgse minister van BZ Jean Asselborn, die bekend staat een beetje een flapuit te zijn, is het Erdogan alleen te doen om weer in het F-35 programma opgenomen te worden. Daar is Turkije uitgegooid nadat ze Russische S-400s hadden gekocht, waarvan ze zelf weer zeggen die alleen gekocht te hebben omdat ze geen Patriots mochten.
Bovenal wil Erdogan gewoon serieus genomen worden door de VS, die op hun beurt niet voortdurend gechanteerd willen worden. Ze nog een keer chanteren is niet echt een beste move van Erdogan, en de S-400 moet er alsnog uit, maar het kan zijn dat de VS weer accepteert Patriots te stallen en Turkije terug bij de F-35 te laten komen zolang Turkije de S-400 aan Oekraine geeft.
Erdo die serieus genomen wil worden met chantage is een beetje als Poetin die bij elke poep en scheet dreigt met nukes.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef speknek het volgende:
Bovenal wil Erdogan gewoon serieus genomen worden door de VS
Voorlopig is daar ook geen reden voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Jij blijft vrede maar verwarren met "de overgave van Oekrane".
Me tante Sjaan heeft hier ook een informatieve video over gemaakt, staat op faceboekquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef Za het volgende:
Was het omdat ze ook de technologie van de Patriots wilden hebben?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:12 schreef speknek het volgende:
Volgens de Luxemburgse minister van BZ Jean Asselborn, die bekend staat een beetje een flapuit te zijn, is het Erdogan alleen te doen om weer in het F-35 programma opgenomen te worden. Daar is Turkije uitgegooid nadat ze Russische S-400s hadden gekocht, waarvan ze zelf weer zeggen die alleen gekocht te hebben omdat ze geen Patriots mochten.
Bovenal wil Erdogan gewoon serieus genomen worden door de VS, die op hun beurt niet voortdurend gechanteerd willen worden. Ze nog een keer chanteren is niet echt een beste move van Erdogan, en de S-400 moet er alsnog uit, maar het kan zijn dat de VS weer accepteert Patriots te stallen en Turkije terug bij de F-35 te laten komen zolang Turkije de S-400 aan Oekraine geeft.
Wordt interessant in Syrie als Rusland instort en daarna Assad volgtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat staat hij al lang. Turkije heeft Poetin nodig om samen met Assad de Koerden aan te pakken.
Maar het mag nu wel duidelijk zijn dat de Russen schijt hebben aan verdragen en afspraken. Die gaan zich daar niet aan houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:15 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk is er kans op vrede. Gewoon terug naar de grenzen van 1991, Rusland betaalt de schade aan de infrastructuur en geeft de Oekrainse burgerslachtoffers ook een mooi bedrag om hun leven weer op te bouwen , en klaar.
Geen onredelijke eisen als je het mij vraagt.
Zouden ze zo ook hadden gedacht in Versailles, na de eerste wereldoorlog? Rusland is geen rijk land, dus wat voor ons redelijk lijkt, kan voor hun (weer) een rede zijn om extreem te doenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:15 schreef Ulx het volgende:
Natuurlijk is er kans op vrede. Gewoon terug naar de grenzen van 1991, Rusland betaalt de schade aan de infrastructuur en geeft de Oekrainse burgerslachtoffers ook een mooi bedrag om hun leven weer op te bouwen , en klaar.
Geen onredelijke eisen als je het mij vraagt.
Erdogan is gewoon pissed dat Turkije al sinds 1999 kandidaat- lid is voor de EU…(en blijft) 😏quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:01 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Erdogan ligt alleen dwars om er wat extra voordeeltjes uit te halen.
Maar je lijkt het wel enorm graag te willen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:43 schreef Za het volgende:
[..]
Ik wil er graag de aandacht op vestigingen.
De informatievoorziening hier is eenzijdig en gekleurd, we leven niet in een dictatuur.
Dat hoeft niet, wantquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Poetin blijft een geestelijk gestoorde dictator. Houd dus een slag om de ram.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Zodra die worden gebruikt is het einde verhaal voor iedereen.
Met je eens want wat voor Rusland opgaat geld ook voor de VS en de NAVO bondgenoten.quote:
Ze kunnen gewoon direct de inkomsten van olie en gas overmaken? Okay, de kleptocratenclub rond Poetin gaait dan failliet, maar soit, dat hebben die moederlandslievende lui er vast wel voor over.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:20 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Zouden ze zo ook hadden gedacht in Versailles, na de eerste wereldoorlog? Rusland is geen rijk land, dus wat voor ons redelijk lijkt, kan voor hun (weer) een rede zijn om extreem te doen
Kijk eens aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:21 schreef Hathor het volgende:
[..]
Maar je lijkt het wel enorm graag te willen.
Ik denk dat de Russen zelf armoe en een slechte economie willen. Poetin is tenslotte een democratisch gekozen dictator.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:24 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon direct de inkomsten van olie en gas overmaken? Okay, de kleptocratenclub rond Poetin gaait dan failliet, maar soit, dat hebben die moederlandslievende lui er vast wel voor over.
Jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:16 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Was het omdat ze ook de technologie van de Patriots wilden hebben?
https://www.reuters.com/a(...)ty-usa-idUKKBN20X1O0quote:Turkey has said it will only agree to an offer if it includes technology transfer and joint production terms.
Dat staat ze vrij. Maar de bevolking hoeft er toch geen last van te hebben? Poetin heeft naar het schijnt enkele tientallen, zo niet honderden miljarden achterover gedrukt. Geeft hij dat aan Oekraine is de schade ook wel vergoed.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:31 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk dat de Russen zelf armoe en een slechte economie willen. Poetin is tenslotte een democratisch gekozen dictator.
Gaat hij natuurlijk niet doen. Wat we wel kunnen doen los daarvan is het leven van de Russen zo lastig mogelijk te maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat staat ze vrij. Maar de bevolking hoeft er toch geen last van te hebben? Poetin heeft naar het schijnt enkele tientallen, zo niet honderden miljarden achterover gedrukt. Geeft hij dat aan Oekraine is de schade ook wel vergoed.
Maar Poetin wil toch vrede?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Gaat hij natuurlijk niet doen. Wat we wel kunnen doen los daarvan is het leven van de Russen zo lastig mogelijk te maken.
Putin wil alleen maar winnen en 'beter' zijn dan de rest, net zoals alle narcisten.quote:
hij wil vrede (op zijn condities), en aan de macht blijven. En ik denk dat het Westen dit laatste ook wil, omdat ze niet zo goed weten waar ze mee te maken krijgen als iemand anders het stokje overneemt. Daarom willen sommige stemmen uit het Westen ook een "uitweg" bieden voor hem. En op zich is het goed om "mee te denken" aangezien onderhandelingen het beste werken als je de ander begrijpt.quote:
Heeft niet alleen te maken met de onredelijke eisen. De hoop (en mss de wil) op een diplomatieke oplossing was bij de Oekraners ook weg nadat ze zagen hoe beestachtig de Russen zijn geweest in de voorsteden van Kyiv.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:45 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Het heeft nog steeds een kans. Alleen is het niet (meer) mogelijk door diplomatie dankzij de onredelijke eisen van Poetin. Er gaat straks vrede komen als de laatste Rus Oekrane uit geschoten of gebombardeerd is.
Toch is het belangrijk om diplomatiek te werk te blijven ook al doet de tegenpartij het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:02 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Heeft niet alleen te maken met de onredelijke eisen. De hoop (en mss de wil) op een diplomatieke oplossing was bij de Oekraners ook weg nadat ze zagen hoe beestachtig de Russen zijn geweest in de voorsteden van Kyiv.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef Za het volgende:
[..]
Maarten van Rossem beveelde in zijn podcast nog wat boeken van haar aan.quote:
Als jij dat werkelijk denkt? Dan weet ik niet waar jij je nieuws vandaan haalt. Poetin wil oorlog maar is daar gelukkig niet zo succesvol in. Is mijn conclusie. Een omhoog gevallen taxichauffeur/ex KGB agent. Doet me aan een korporaal denken die post rond bracht. Waardoor een Engelse soldaat besloot hem niet dood te schieten.quote:
quote:Rusland gaat de uitwisseling van militair regiment "Azov" verbieden
Dit werd verklaard door spreker Vyacheslav Volodin. Hij gaf de verdedigingscommissie de opdracht om de juiste protocolinstructie voor te bereiden.
Als dit klopt is het een oorlogsmisdaad. Als ik je begrijp? Maar er staat ook een koeltrein vol met dode Russen klaar. Die wil Poetin niet terug krijgen want dan merken de Russen hoeveel de oorlog hun aan mensen kost. Vandaar dat hij ook niets zegt over een algemene mobilisatie en oorlog.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
Gatverdamme. Vieze Russische teringratten weer:
[ twitter ]
Vertaald:
[..]
Je kan ze nooit vertrouwen. Dus laten we ze maar kapot maken tot de laatste man.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Vertaald:
[..]
Ja leuk, maar dat mag niet van mensen zoals Za.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ze nooit vertrouwen. Dus laten we ze maar kapot maken tot de laatste man.
Lastig? Ik zou dat beperken tot de legerleiding, de doema en Poetin?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je kan ze nooit vertrouwen. Dus laten we ze maar kapot maken tot de laatste man.
Bron?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:35 schreef Megumi het volgende:
[..]
Als dit klopt is het een oorlogsmisdaad. Als ik je begrijp? Maar er staat ook een koeltrein vol met dode Russen klaar. Die wil Poetin niet terug krijgen want dan merken de Russen hoeveel de oorlog hun aan mensen kost. Vandaar dat hij ook niets zegt over een algemene mobilisatie en oorlog.
Die voelde ik al aankomen inderdaad. Als je ervan uit gaat dat ze hun eigen gewonde soldaten gewoon een nekschot geven...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:28 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Vertaald:
[..]
Za niet zo serieus nemen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja leuk, maar dat mag niet van mensen zoals Za.
Het is natuurlijk wel nogal een dick move als je daar eerst een akkoord over hebt bereikt met de Oekraners en dan op je woord terug komt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bron?
Uitwisselen van krijgsgevangenen is geen plicht.
Op zich wel volgens de Geneefse conventies. In elk geval moet je krijgsgevangenen goed behandelen. Maar daar heb jij wellicht nog nooit van gehoord of gelezen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bron?
Uitwisselen van krijgsgevangenen is geen plicht.
Ach het grootste gedeelte van het hele volk heeft geen ruggengraat. Ze zijn allemaal doodsbang daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:37 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lastig? Ik zou dat beperken tot de legerleiding, de doema en Poetin?
In elk geval weten we dat de meeste Russen niet het leger in willen. Daar zijn ze namelijk ook bang voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach het grootste gedeelte van het hele volk heeft geen ruggengraat. Ze zijn allemaal doodsbang daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |