quote:"Het geluk behoort aan hen, die aan zichzelf genoeg hebben." - Aristoteles
Pas maar aan hoor. Ik heb het gevoel dat er vandaag een deel van mij een beetje gaat sterven. Ik wandel graag, maar op dit moment heb ik lood in mijn schoenen geloof ik.quote:
Nee, jouw topic, jouw titel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Pas maar aan hoor. Ik heb het gevoel dat er vandaag een deel van mij een beetje gaat sterven. Ik wandel graag, maar op dit moment heb ik lood in mijn schoenen geloof ik.
Ja dacht dat jij zei de volgende topic is van mij, waar was je nuquote:
Ben onderweg naar de rechtbank in alkmaar. Voogdijzitting. Bjz wil me uit de ouderlijke macht laten ontzetten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, jouw topic, jouw titel.
Is er wat gebeurd? Of bijwerkingen nieuwe medicijnen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dacht dat jij zei de volgende topic is van mij, waar was je nu
Beter toch. Tussen door ook andere dingen doen dan alleen hier zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Was een lezing over de aard van schoonheid aan het beluisteren.
Ik vind het prachtig. Om mijn geest te slijpen en te poetsen, zeg maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter toch. Tussen door ook andere dingen doen dan alleen hier zitten.
Waarom?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben onderweg naar de rechtbank in alkmaar. Voogdijzitting. Bjz wil me uit de ouderlijke macht laten ontzetten.
Ja je moet watquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:38 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig. Om mijn geest te slijpen en te poetsen, zeg maar.
Lang verhaal. Vertel ik later wel een keer.quote:
Mijn laatste baan was manager voor exports voor FedEx aan het vliegveld in het VK. Veel met de douane gewerkt, getraind op explosieven en dat soort dingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja je moet wat
Wat voor werk heb jij altijd gedaan?
explosieven opsporen of onschadelijk maken?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Mijn laatste baan was manager voor exports voor FedEx aan het vliegveld in het VK. Veel met de douane gewerkt, getraind op explosieven en dat soort dingen.
Opsporen en segregatie (had ik een team voor binnen mijn volledige groep). Onschadelijk maken is een overheidsteam voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
explosieven opsporen of onschadelijk maken?
Mis je dat niet dat naar het werk gaan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Opsporen en segregatie (had ik een team voor binnen mijn volledige groep). Onschadelijk maken is een overheidsteam voor.
Het thuiskomen hahaha. Ik maakte lange dagen. Zelfs op mijn verjaardag tot 4 uur 's nachts doorgewerkt omdat er een critical issue was. Ik mis dat niet meer nee. Heb er echt van genoten, maar eigen baas zijn en veel tijd met mijn gezin doorbrengen is wat nu waarde voor mij heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mis je dat niet dat naar het werk gaan?
Dat zijn dan lange dagen, maar daar ben je toch zelf bij?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Het thuiskomen hahaha. Ik maakte lange dagen. Zelfs op mijn verjaardag tot 4 uur 's nachts doorgewerkt omdat er een critical issue was. Ik mis dat niet meer nee. Heb er echt van genoten, maar eigen baas zijn en veel tijd met mijn gezin doorbrengen is wat nu waarde voor mij heeft.
Nee, daar ben jezelf niet geheel bij. Je moet doen wat er moet gebeuren. Als je hart er ligt dan maak je het werk af. Laat je het liggen dan is het een dominoeffect, vooral net voor de kerst (ik ben een decemberkind).quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn dan lange dagen, maar daar ben je toch zelf bij?
EIgenbaas in werk of eigenbaas als zijnde je tijd in delen in leuke dingen?
ALs je hart voor je werk hebt dan laat je het inderdaad niet liggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:01 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, daar ben jezelf niet geheel bij. Je moet doen wat er moet gebeuren. Als je hart er ligt dan maak je het werk af. Laat je het liggen dan is het een dominoeffect, vooral net voor de kerst (ik ben een decemberkind).
Eigen baas over mijn leven, hoe ik dat wil invullen. Niet meer steeds telefoon krijgen van je staff of bazen. Onafhankelijk zijn.
Ik heb 13 jaar voor het bedrijf gewerkt en in verschillende landen. Heel plezierig gewerkt en genoten van alle mogelijkheden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je hart voor je werk hebt dan laat je het inderdaad niet liggen.
Fijn dat je nu alles zo kan indelen zoals je zelf wilt.
En lekker veel tijd door brengen met je kleine jongen, dat is ook heel wat waard.
Je verkeerd echt in een gelukkige positie dat je deze keuze hebt kunnen maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik heb 13 jaar voor het bedrijf gewerkt en in verschillende landen. Heel plezierig gewerkt en genoten van alle mogelijkheden.
Echter, toen ik trouwde veranderde mijn situatie en toen vader werd toen veranderde mijn kijk op het leven.
Zo voelt dat ook wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je verkeerd echt in een gelukkige positie dat je deze keuze hebt kunnen maken.
Da's vervelend. Misschien in de buurt gaan wandelen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:01 schreef DJMO het volgende:
En toen stond ik weer buiten. Halve dag verknoeid. Raad voor de kinderbescherming kwam niet opdagen, dus is de zitting aangehouden
Daar staat m'n hoofd nu echt niet naar. Ben onderweg naar de bijlmer Arena, even naar decathlon. Hopelijk zakt die knallende koppijn zo weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Da's vervelend. Misschien in de buurt gaan wandelen?
Dit was van de nationale bevrijdingsdagquote:
Al met al nog dik 15 km gemaakt vandaag, gewoon met van en naar het station, rechtbank, station te wandelen en winkelen. Wandelen zit zo in mijn natuur ingebakken dat ik er niet eens over peins om de bus of een tram te nemen als het niet strikt noodzakelijk is / niet ergens met bloedspoed naar toe moet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Da's vervelend. Misschien in de buurt gaan wandelen?
Die bovenste zou mooi zijn voor bij het weerbericht op de FPquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Dit was van de nationale bevrijdingsdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon gebruiken als je wilt. Magquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:18 schreef DJMO het volgende:
[..]
Die bovenste zou mooi zijn voor bij het weerbericht op de FP![]()
die onderste is gewoon mooi en respectvol
Ik las penis i.p.v. peins.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
Al met al nog dik 15 km gemaakt vandaag, gewoon met van en naar het station, rechtbank, station te wandelen en winkelen. Wandelen zit zo in mijn natuur ingebakken dat ik er niet eens over peins om de bus of een tram te nemen als het niet strikt noodzakelijk is / niet ergens met bloedspoed naar toe moet.
Verdorven door het internet/FOK!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik las penis i.p.v. peins.
Toch nog ver gewandeld.
Heel erg bedankt! Ben even over komen waaien van de FP.quote:
Meer dan welkom.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:52 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Heel erg bedankt! Ben even over komen waaien van de FP.
Mooi. Heerlijk dat water ook zo dicht bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Dit was van de nationale bevrijdingsdag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vanuit mijn raam kijk ik naar de zee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi. Heerlijk dat water ook zo dicht bij.
O dat is zo prachtig. Zoiets is altijd mijn wens geweest. Als het ware zo van je slaapkamer het strand opquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:45 schreef laforest het volgende:
[..]
Vanuit mijn raam kijk ik naar de zee.
Het uitzicht is mooi. Ene kant zee, andere kant voet van een berg (kleintje, meter of 300 hoog schat ik).quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is zo prachtig. Zoiets is altijd mijn wens geweest. Als het ware zo van je slaapkamer het strand op
Lopen de zee in. Altijd een prachtig uitzicht.
Denk dat jullie wel mooi wonen daarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Het uitzicht is mooi. Ene kant zee, andere kant voet van een berg (kleintje, meter of 300 hoog schat ik).
Ik kan niet van huis het strand op lopen. Moet ik wel de straat oversteken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat jullie wel mooi wonen daar
Straat over steken is Ook goed 🤣
Slaap lekkker. Ik duik er ook zo in.quote:
Zo. Ik heb de slaap er weer op zitten. Tijd voor een ☕️quote:
Yes pleasequote:Op woensdag 18 mei 2022 05:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo. Ik heb de slaap er weer op zitten. Tijd voor een ☕️
Ja De Enige echte, voor jou met cafeïnequote:
Yum yum. Hier hebben ze alleen DE freeze koffie, oplosspul.quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja De Enige echte, voor jou met cafeïne
O echt, ben zelf niet zo liefhebben van oploskoffiequote:Op woensdag 18 mei 2022 06:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Yum yum. Hier hebben ze alleen DE freeze koffie, oplosspul.
Ik ook niet. Ik drink geen oploskoffie.quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, ben zelf niet zo liefhebben van oploskoffie
Kan je niet wat over laten komen uit Nederland?
Dat heb ik nooit gehad Griekse koffie.quote:Op woensdag 18 mei 2022 06:54 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik drink geen oploskoffie.
Soms.
Ik drink ook graag Griekse koffie.
Is erg lekker.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gehad Griekse koffie.
Het staat er een beetje raarquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Is erg lekker.
https://www.mygreekdish.c(...)fee-ellinikos-kafes/
Jep, dat moet je laten zinken naar de bodem.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het staat er een beetje raar![]()
en het gemalen koffie aan de onderkant van het kopje.
De onderkant van het kopje zit bij mij aan de buitenkantquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, dat moet je laten zinken naar de bodem.
Oh dat is superaardig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:08 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren zo tegen 17 uur ging de bel, staat er iemand met een bos bloemen.
Ik verbaasd van wie dat zou zijn
Blijk ik al 25 jaar in deze woning te wonen en kreeg een bos bloemen van de Woning coöperatie.
Leuk gebaar wel
Ja dat vond ik ook, vooral omdat ze drie jaar geleden gefuseerd zijn en ik dus pas drie jaar in een huis van hun woonquote:
Ze hebben het dossier over jou gehouden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat vond ik ook, vooral omdat ze drie jaar geleden gefuseerd zijn en ik dus pas drie jaar in een huis van hun woon
Valt mij mee dat ik bloemen krijg, ze zijn niet zo blij met mijquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Ze hebben het dossier over jou gehouden.![]()
quote:Op woensdag 18 mei 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Valt mij mee dat ik bloemen krijg, ze zijn niet zo blij met mij
Ik zit in de huurdersoverleggroep. Wij komen op voor de belangen van huurders en zijn het niet altijd eens met wat er gebeurd of niet gebeurd. En ik laat mij de mond niet snoeren
Dat zou zo maar kunnen, mooi agenda punt voor de volgende vergaderingquote:Op woensdag 18 mei 2022 07:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Je hebt het recht jouw belangen te behartigen.
Ze slijmen om je stil te houden.
1. Omkoopverzoek 17/05 jl. om 17:00.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou zo maar kunnen, mooi agenda punt voor de volgende vergadering
O jee, maar neem aan dat je geen duizenden of honderden woningen hebt?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:10 schreef laforest het volgende:
[..]
1. Omkoopverzoek 17/05 jl. om 17:00.
😂🤣
Ik ben ook een verhuurder.
Particulier.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, maar neem aan dat je geen duizenden of honderden woningen hebt?
Maar dat je gewoon particulier verhuurd?
Dat zijn vaak duren huizen die particulier verhuurd worden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Particulier.
Maar mijn vrouw en ik zijn goede huisbazen.
(Sommige FOK!'ers proberen mij altijd als een huisjesmelkende demoon af te schilderen, maar niets is minder waar).
Huizen en 2 bedrijfspanden. Beide, meeste buitenland.quote:
ALs ik soms hoor wat ze voor particuliere woningen vragen dan schrik ik best wel 1200 euro is niets.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Huizen en 2 bedrijfspanden. Beide, meeste buitenland.
Wij zijn denk ik niet duur. Wij hoeven er geen hypotheek van te betalen. Wel belasting over inkomsten, maar de accountant weet veel regeltjes om minder af te hoeven dragen.
Scheelt zeker.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik soms hoor wat ze voor particuliere woningen vragen dan schrik ik best wel 1200 euro is niets.
Het scheelt wel als je zelf geen hypotheek hebt te betalen.
Heerlijk heb je goed voor elkaar op jou leeftijdquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Scheelt zeker.
Ook geen huur. Fijnste gevoel.![]()
Particulier kan duur zijn, airbnb maakt de markt ook verder kapot.
Klopt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk heb je goed voor elkaar op jou leeftijd![]()
Je kan toch zelf vragen wat je wilt, als jij een huis voor bv 500 wil verhuren kan daar toch niemand iets van zeggen? (lijkt mij)
Woon je al 25 jaar in hetzelfde huis?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heerlijk heb je goed voor elkaar op jou leeftijd![]()
Je kan toch zelf vragen wat je wilt, als jij een huis voor bv 500 wil verhuren kan daar toch niemand iets van zeggen? (lijkt mij)
Ja helaas welquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:00 schreef laforest het volgende:
[..]
Woon je al 25 jaar in hetzelfde huis?
Ja, ik heb hier nooit willen wonen. Maar als ik nu terug ga naar waar ik wil kom ik een beetje in de aso wijken in een flatje. En daar heb ik geen zin in. Woon nu in een mooi ruim huis in een hele rustige groene omgevingquote:
Sta je niet op een wachtlijst?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik heb hier nooit willen wonen. Maar als ik nu terug ga naar waar ik wil kom ik een beetje in de aso wijken in een flatje. En daar heb ik geen zin in. Woon nu in een mooi ruim huis in een hele rustige groene omgeving
Nee, sta niet op een wachtlijst omdat het geen zin heeft. Kan toch niet iets naar mijn zin meer krijgen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Sta je niet op een wachtlijst?
Nee, dat snap ik. Zou ik ook niet willen.
Pics!quote:Op woensdag 18 mei 2022 21:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Vette onweer hier. Wel mooi.
Slaap lekker. Zal wel afkoelen dan. Ik duik mijn bed ook in. Tot morenquote:Op woensdag 18 mei 2022 21:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga slapen. Vette onweer hier. Wel mooi.
Heftig weer nog steeds hiero. Wind is heftig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 22:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Slaap lekker. Zal wel afkoelen dan. Ik duik mijn bed ook in. Tot moren
Lekkerquote:
Dat moest wel de grondlegger zijn van het welbekende omdenken .quote:
Stoïcijnse filosoof en politicus uit de Romeinse periode.quote:Op donderdag 19 mei 2022 06:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat moest wel de grondlegger zijn van het welbekende omdenken .
Hey Noodquote:
Ik denk........... euh ik drink hem met liefde op thnxquote:
Mijn nieuwste spreuk:quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk........... euh ik drink hem met liefde op thnx
Ja goed plan.quote:
NIet te vinden via Google in ieder gevalquote:
Yayquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIet te vinden via Google in ieder geval
Binnen kort via Google te vindenquote:
Ik ga hem iig op een mok laten zetten.quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen kort via Google te vinden
Mea Cuppa
Filosoof Laforest kwam in 2022 met deze uitspraak
Leukquote:Op donderdag 19 mei 2022 07:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik ga hem iig op een mok laten zetten.
Ik hoop toch dat ik voor andere dingen een standbeeld na mijn dood ga krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Binnen kort via Google te vinden
Mea Cuppa
Filosoof Laforest kwam in 2022 met deze uitspraak
Ik ben gisteren avond vergeten om mijn schaduwdoek naar binnen te halen, en nu kan het niet meer, want hij is drijfnatquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Storm is hier voorbij. Zon komt weer door.
O hadden jullie stormquote:Op donderdag 19 mei 2022 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Storm is hier voorbij. Zon komt weer door.
Wat is een schaduwdoek?quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik ben gisteren avond vergeten om mijn schaduwdoek naar binnen te halen, en nu kan het niet meer, want hij is drijfnatHet koelt nu wel een beetje af hier binnen gelukkig. Heb alles tegen elkaar open staan.
en tevens:
[ afbeelding ]
Maar even de huisarts gebeld om desloratedine tegen hooikoorts. Ik wist dat ze om een covid test zouden gaan vragen, dus maar gedaan voor ik belde.
Ja, hele nacht. Hele mooi bliksem boven het water.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O hadden jullie storm
Het ziet er hier ook niet erg zomers uit. Het is drukkend buiten en bewolkt
Nee, plaatje van internet. Ik woon twee hoogquote:
Dat is altijd heel mooi om te zien. Het is jammer dat er soms slachtoffers vallen bij noodweer. Maar om te kijken is het heel mooi.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, hele nacht. Hele mooi bliksem boven het water.![]()
Zag er spectaculair uit.
Laat @Stephan5 je maar niet horenquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:19 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, hele nacht. Hele mooi bliksem boven het water.![]()
Zag er spectaculair uit.
Ik voel me voor de gek gehouden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, plaatje van internet. Ik woon twee hoog![]()
Dit is mijn balkon:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mja, de zee leek best leeg hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is altijd heel mooi om te zien. Het is jammer dat er soms slachtoffers vallen bij noodweer. Maar om te kijken is het heel mooi.
Het is toch geweldig dat je dit vanuit je raam in huis kan bewonderen/quote:
Vanuit mijn stoel, thee, leeslampje en een boek.quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch geweldig dat je dit vanuit je raam in huis kan bewonderen/
IS wel te hopen dat je een ouwe lul wordtquote:Op donderdag 19 mei 2022 09:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Vanuit mijn stoel, thee, leeslampje en een boek.
Ouwe lul aan het worden.
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IS wel te hopen dat je een ouwe lul wordt
Gewoon lekker genieten van al het moois wat op je pad komt, dan rol je zo je pensioen inquote:
En dan ouwelullen foto's aan een desk maken terwijl aan het lezen ben of een brief schrijf.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gewoon lekker genieten van al het moois wat op je pad komt, dan rol je zo je pensioen in
Ouwelijken foto’s. Ik zie dan antieke hangertjes voorbij komen 🤣quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:05 schreef laforest het volgende:
[..]
En dan ouwelullen foto's aan een desk maken terwijl aan het lezen ben of een brief schrijf.
Ik gebruik soms nog een ganzenveerpen met perkament/vellum voor belangrijke brieven en al mijn originele composities voor mijn archief.quote:Op donderdag 19 mei 2022 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ouwelijken foto’s. Ik zie dan antieke hangertjes voorbij komen 🤣
Ik draag het als een man!quote:Op donderdag 19 mei 2022 09:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Laat @:Stephan5 je maar niet horenDie is dodelijk jaloers, zeker als je een paar mooie foto's ervan aanlevert voor het weerbericht
Ouwel lullen, antieke hangertjes, snap je de cloe nietquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik gebruik soms nog een ganzenveerpen met perkament/vellum voor belangrijke brieven en al mijn originele composities voor mijn archief.
Ik denk het niet.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ouwel lullen, antieke hangertjes, snap je de cloe niet![]()
Heb je dat echt nog, is wel mooi als je met zo pen kan schrijven nog, dat zie je niet veel meer.
Nog een adelijke pen ook.quote:Op donderdag 19 mei 2022 12:34 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ja, heb ik nog.
Ouderwets hè?
Mijne komt uit Venetië. Als kadootje gekregen van een graaf.
Jep,quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog een adelijke pen ook.
Wel leuk hoor ouderwets of niet. Het heeft wel wat.
O jeequote:Op donderdag 19 mei 2022 14:41 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep,
Vind ik ook. Echter gebruik ik het alleen voor speciale zaken. Dus iemand die eerst zo'n brief kreeg en toen ineens een email moet toch ff denken hmmm wat heb ik fout gedaan. 🤔
Precies. Als iemand een brief van mij krijgt op mooi perkament en met ganzenveerpen geschreven, dan is die iemand mij heel dierbaar. Zo'n iemand is mijn tijd en moeite waard.quote:Op donderdag 19 mei 2022 14:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jeehet is tegenwoordig toch al heel wat als je nog een brief krijgt, dat gebeurd niet zoveel meer
Kan mij wel voorstellen dat die persoon daar veel waarde uit haalt. Het is noodweer hier harde winstoogmerk onweer en bakken met tegenquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Precies. Als iemand een brief van mij krijgt op mooi perkament en met ganzenveerpen geschreven, dan is die iemand mij heel dierbaar. Zo'n iemand is mijn tijd en moeite waard.
Ohquote:Op donderdag 19 mei 2022 14:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan mij wel voorstellen dat die persoon daar veel waarde uit haalt. Het is noodweer hier harde winstoogmerk onweer en bakken met tegen
Ja mooi om te zien maar ik had de ramen overal open, eer ik boven klaar was en beneden de ramen dicht wide doen schoot het ene kiepkantelraam ern aan de boven kant uit en kreeg hem er niet meer inquote:Op donderdag 19 mei 2022 15:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh
Het is naar jullie getrokken. Hier nu weer kalm en zonnig.
Mooi onweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja mooi om te zien maar ik had de ramen overal open, eer ik boven klaar was en beneden de ramen dicht wide doen schoot het ene kiepkantelraam ern aan de boven kant uit en kreeg hem er niet meer inOh, net een film.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch nog goedgekomen?drs. laforest
Ja net. Toen de wind er niet meer op stond heb ik het raam weer goed kunnen doen. Ellendig gedoe ook altijd 🤣quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh, net een film.
Toch nog goedgekomen?
Misschien even laten repareren door de eigenaar?quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja net. Toen de wind er niet meer op stond heb ik het raam weer goed kunnen doen. Ellendig gedoe ook altijd 🤣
quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien even laten repareren door de eigenaar?
Heb het al voor elkaar gekregen 😀quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:46 schreef laforest het volgende:
[..]
Misschien even laten repareren door de eigenaar?
Oh perfect.quote:Op donderdag 19 mei 2022 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Heb het al voor elkaar gekregen 😀
Is vast wel iemand die dat kan. Is wel mooiquote:Op donderdag 19 mei 2022 18:02 schreef laforest het volgende:
Ik zou wel een schilderij van mijn zoon, mijn vrouw en ik willen laten schilderen met olieverf.
quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is vast wel iemand die dat kan. Is wel mooi
Niet al een schilderij van jezelf hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2022 18:02 schreef laforest het volgende:
Ik zou wel een schilderij van mijn zoon, mijn vrouw en ik willen laten schilderen met olieverf.
Heb ik al meer dan 10 jaar. Wil nu 1 van mijn gezin.quote:Op donderdag 19 mei 2022 22:27 schreef Perrin het volgende:
[..]
Niet al een schilderij van jezelf hebben.
Hey Laf, hoe is het weer bij jullie. Hier gaat het volgens de berichten losbarsten, zelfs kan op een tornadoquote:
Warm. Ik lig in bed met knallende koppijn en rillingen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Laf, hoe is het weer bij jullie. Hier gaat het volgens de berichten losbarsten, zelfs kan op een tornado
O dat is minder, hopelijk knap je snel op. Beterschap Lafquote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:52 schreef laforest het volgende:
[..]
Warm. Ik lig in bed met knallende koppijn en rillingen.
Vast wel. Tornado?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is minder, hopelijk knap je snel op. Beterschap Laf
Ahh! En beterschap!quote:Op vrijdag 20 mei 2022 08:42 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb ik al meer dan 10 jaar. Wil nu 1 van mijn gezin.
Niet te hopen, zal straks de boel eens zo goed mogelijk naar binnen gaan zetten.quote:
En hoe is het gegaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet te hopen, zal straks de boel eens zo goed mogelijk naar binnen gaan zetten.
Alles naar binnen gehaald met mijn manke lijf is er niets. Alleen een klein beetje regen?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 19:24 schreef laforest het volgende:
[..]
En hoe is het gegaan?
Meh week moet ik op antibiotica en morgen naar het ziekenhuis
Is niet geheel duidelijk. Heb een afspraak met een privékliniek gemaakt om morgenvroeg snel aan de beurt te zijn voor testen. Ze gaan de blaas, nieren en bloed checken.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles naar binnen gehaald met mijn mankemlijfnwas er niets. Alleen een klein beetje regen?
Wat heb je dan? Weet dat je hoofdpijn en koorts had vanmorgen?
Lekker snel. Hopelijk valt het mee. Heb je meer klachten dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:48 schreef laforest het volgende:
[..]
Is niet geheel duidelijk. Heb een afspraak met een privékliniek gemaakt om morgenvroeg snel aan de beurt te zijn voor testen. Ze gaan de blaas, nieren en bloed checken.
Pijn in mijn rechternier.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker snel. Hopelijk valt het mee. Heb je meer klachten dan?
O dat is niet goed. Als je maar geen nierbek ontsteking hebt.quote:
Thanks. Ik ga weer slapen. Tot morgen.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet goed. Als je maar geen nierbek ontsteking hebt.
Gelukkig kan je al snel terecht. Succes voor morgen en ik duim voor je.
Slaap lekker. Ik duik er ook in. Tot morgenquote:Op vrijdag 20 mei 2022 21:53 schreef laforest het volgende:
[..]
Thanks. Ik ga weer slapen. Tot morgen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 05:44 schreef Dotteke het volgende:
Succes vandaag Laf. Hopelijk voel je je wat beter ☕️
O daar was je al vroeg. Weet je al wat?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Lekker.
Bent net terug uit het ziekenhuis.
Jep, heerlijk vroeg en supersnelle service.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar was je al vroeg. Weet je al wat?
Lekker snel hoor. Wel fijn. Hoevoel je je vandaag?quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, heerlijk vroeg en supersnelle service.
Maandagochtend.
Wel beter.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker snel hoor. Wel fijn. Hoevoel je je vandaag?
Dus gewoon doen wat je altijd doetquote:Op zaterdag 21 mei 2022 10:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep, gewoon ff luieren een paar dagen.
quote:Op zaterdag 21 mei 2022 12:37 schreef laforest het volgende:
[..]
Da's nie waar.
Ik luier extra veel vandaag.
Heb toch weer 2 1/2 paragrafen getypt voor mijn tweede dummies topic "methodes".quote:
Dat was dus niet echt luilakken vandaagquote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:05 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb toch weer 2 1/2 paragrafen getypt voor mijn tweede dummies topic "methodes".
De derde dummy gaat echt iets voor FOK!'ers worden.
Ik probeerde, maar maar 😭quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was dus niet echt luilakken vandaag
Ben benieuwd dan die derde
quote:
Morguh Laf,quote:
O dat is vervelend. Duik je er zo toch nog even inquote:Op zondag 22 mei 2022 07:31 schreef laforest het volgende:
[..]
Meh.
Werd midden in de nac wakker. Kon niet meer slapen, nu moe zijn.
Mijn zoon zit naast me als een koala.quote:Op zondag 22 mei 2022 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is vervelend. Duik je er zo toch nog even in
A das lief. Mooi kereltje hebben jullie hoorquote:
Oh, thanksquote:Op zondag 22 mei 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
A das lief. Mooi kereltje hebben jullie hoor
Hoe laat moet je naar het zh voor de uitslagen?quote:
Om 8 uur vanavondquote:Op maandag 23 mei 2022 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat moet je naar het zh voor de uitslagen?
Ze zijn of heel snel of heel laatquote:
Snelquote:Op maandag 23 mei 2022 08:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze zijn of heel snel of heel laat![]()
Maar succes hoop op een goede uitslag
Wat is dat dan. Je was toch bij de arts in het ziekenhuis?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:27 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet het morgen aan mijn arts vragen.
Nee, arts verwijst naar ziekenhuis voor onderzoek. Die sturen resultaten weer terug en mag ik weer 30 euro dokken voor een afspraak voor resultaatbespreking.quote:Op maandag 23 mei 2022 21:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat is dat dan. Je was toch bij de arts in het ziekenhuis?
O waarom moest je dan naar het ziekenhuis vandaag?quote:Op maandag 23 mei 2022 21:47 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, arts verwijst naar ziekenhuis voor onderzoek. Die sturen resultaten weer terug en mag ik weer 30 euro dokken voor een afspraak voor resultaatbespreking.
Anyway, ik ga pitten. Die antibiotica valt me wat zwaar op de maag vandaag.
Truste
Hier gaat het nog niet zo lekker, maar heeft tijd nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Jep. Wordt wel weer warme dag. Lafo gaat weer lekker typen.
Alles goed verder?
Ohquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier gaat het nog niet zo lekker, maar heeft tijd nodig.
Het ziet er hier niet naar uit dat het een warme dag gaat worden. We krijgen hier 2 weken 16 a 17 graden
O dat is wel heel warm 30 graden maar wel lekker dat je zoveel water om je heen hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:21 schreef laforest het volgende:
[..]
Oh
Hoop dat het spoedig beter gaat.
Komende dagen/week hier > 30. Heerlijk. Zodra ik weer 100% ben ga ik meteen zwemmen.
30 is hier niks hoor. Niet van dat vieze benauwde Nederlandse 30.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is wel heel warm 30 graden maar wel lekker dat je zoveel water om je heen hebt.
Knap maar snel op dan.
Thnxquote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:24 schreef laforest het volgende:
[..]
30 is hier niks hoor. Niet van dat vieze benauwde Nederlandse 30.
Ja, jij ook.
Met 20/25 loop je gewoon met een jas aan, frisjes.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx![]()
Dat is waar, het is natuurlijk een hele andere warmte dan hier.
Ik moet meer gaan schrijven, want die derde is zooo hard nodig.quote:Op zaterdag 21 mei 2022 17:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat was dus niet echt luilakken vandaag
Ben benieuwd dan die derde
Lekker buiten in de schaduw gaan zitten, kopje koffie er bij en gaan met die penquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik moet meer gaan schrijven, want die derde is zooo hard nodig.
Toetsenbordquote:Op dinsdag 24 mei 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker buiten in de schaduw gaan zitten, kopje koffie er bij en gaan met die pen
Dan is het niet schrijven maar typenquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2022 11:09 schreef laforest het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik moet gauw gaan typen dan.
Lekker bakkie thnxquote:
Gaat wel beter. Hmm ja, bepaalde waarden zijn te hoog. Moeten nog wat meer testen gedaan worden.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie thnx
Hey Laf, hoe is het vandaag?
Heb je ondertussen de uitslagen al?
Zo blijf je bezig, maar ze hebben nog geen idee wat het zou kunnen zijn? Of moet je daar eerst weer 30 euro voor neertellenquote:Op woensdag 25 mei 2022 06:50 schreef laforest het volgende:
[..]
Gaat wel beter. Hmm ja, bepaalde waarden zijn te hoog. Moeten nog wat meer testen gedaan worden.
Jep.quote:Op woensdag 25 mei 2022 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo blijf je bezig, maar ze hebben nog geen idee wat het zou kunnen zijn? Of moet je daar eerst weer 30 euro voor neertellen
Ik wilde je niet wakker maken, een vers bakkie is zo geregeldquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je me wel mentionen @:Dotteke
Nu is mijn koffie koud. 😭
Ik heb net verse gezet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Moet je me wel mentionen @:Dotteke
Nu is mijn koffie koud. 😭
Dankjewelquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik wilde je niet wakker maken, een vers bakkie is zo geregeldhatsiekiedee
Wat een prachtig kereltje hebben jullie Lafquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Dankjewel
Ff weer spammen
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat een prachtig kereltje hebben jullie Laf
Snap ikquote:
Ja, echt wel. Zijn lach is ook zo heartmelting.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ik
Die ogen van hem om te smelten of niet dan
Ze kunnen je zo inpakken he, die kleintjes.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:28 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Zijn lach is ook zo heartmelting.
Kan hem soms niet boos/serieus aankijken als hij ondeugend is, dan moet ik wegkijken omdat ie zo cute en onschuldig doet.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen je zo inpakken he, die kleintjes.
quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze kunnen je zo inpakken he, die kleintjes.
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Kan hem soms niet boos/serieus aankijken als hij ondeugend is, dan moet ik wegkijken omdat ie zo cute en onschuldig doet.
Hij heeft echt hele mooie sprekende ogenquote:Op donderdag 26 mei 2022 07:51 schreef laforest het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit bedoel ik. Hoe kun je hier nou serieus blijven. Smelt je toch meteen?
Ik wel.
Oh, heel erg.quote:Op donderdag 26 mei 2022 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft echt hele mooie sprekende ogen
Lekker geslapen. Morguh @laforest ☕️quote:Op donderdag 26 mei 2022 21:49 schreef laforest het volgende:
Laforest gaat nog even lezen en dan slapen.
placideque quiescas
Mooi zo, dacht net nu mention ik hem word de koffie nog koudquote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:30 schreef laforest het volgende:
[..]
Perfect.
Mogguh @:Dotteke
Lekkerrrrr, dankjewel
Dat is erg attent van je. Mmmm hete koffie.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, dacht net nu mention ik hem word de koffie nog koud
Morguh Roque, leuk, koffie staat hier altijd klaarquote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:58 schreef Rogue2.0 het volgende:
Goedemorgen!
De geur van koffie heeft mij hier gebracht
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Dat is erg attent van je. Mmmm hete koffie.
Een heel goedemorgen, Rogue2.0.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 06:58 schreef Rogue2.0 het volgende:
Goedemorgen!
De geur van koffie heeft mij hier gebracht
Hoe is het nu, al weer wat opgeknapt?quote:
Heb je nu de onderzoeken en zo al gehad en de uitslag?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:02 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, medicijnen hielpen. Lekker veel zwemmen ook.
Ja, waren wat hoge waarden voor nieronderzoek en daarvoor had ik antibiotica gekregen.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je nu de onderzoeken en zo al gehad en de uitslag?
Hopelijk is dat nu allemaal goed.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:07 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, waren wat hoge waarden voor nieronderzoek en daarvoor had ik antibiotica gekregen.
Ja, ben ik ook blij om.quote:Op zondag 29 mei 2022 10:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk is dat nu allemaal goed.
Fijn dat de medicijnen hun werk goed gedaan hebben
Snap ik, ziek zijn is niets.quote:
Hier nog alles hetzelfde, zenuwpijn is een verrotte pijn. Mag gelukkig zo om 11 uur weer naar de fysioquote:
Krijg je geen medicijnen tegen de pijn?quote:Op zondag 29 mei 2022 10:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier nog alles hetzelfde, zenuwpijn is een verrotte pijn. Mag gelukkig zo om 11 uur weer naar de fysio
Ik slaap al weken bijna niet meer van de pijn.
Drama dit, maar ik zal het er mee moeten doen, staat minimaal 3 maanden voor zei de fysio. Ben net een maand onderweg
Kan zo slecht ook tegen niets doen, ik kijk hele dagen domme dingen op netflix of videolangmaar dat gaat ook snel tegen staan
Ben ook niet veel op FOK!