Ik moest vooral denken aan het verhaal dat over president Carter rond gaat. Een diep gelovig man die naar verluidt na het verkrijgen van essentiële informatie luid in snikken schijnt te zijn uitgebarsten.quote:Op vrijdag 23 december 2022 13:08 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
[..]
Bedoel je religie in het algemeen?
Ik hoor ook vaak terugkomen dat er, zeker in de USA, veel topmensen behoorlijk gelovig zijn en dit onderwerp het liefst ver van zich afhouden. Uit angst dat het demonen oid zijn.. [ afbeelding ]
Maar over collectieve onrust, ik snap best dat je je daar zorgen over zou maken als je moet besluiten om dit onderwerp wel of niet naar buiten te brengen.
Even speculeren: stel het is waar dat er bewijs is dat er een niet-menselijke-intelligentie zich op/rond aarde bevind, met superieure techniek. Als je besluit dat uit te laten komen zijn de implicaties daarvan enorm:
- we zijn niet alleen
- we zijn niet de machtigste soort die we kennen (niet bovenaan in de hiërarchie)
- wat betekent dat voor religies?
- wat betekent dat voor het vertrouwen in politiek? (voor een beetje opstand is niet veel nodig..)
- wat betekent dat voor wetenschap?
- gaat er angst ontstaan onder de mensen? (want als dit waar is, zijn dan ook 'alien abductions' waarheid? en hoe kun je je daar tegen weren? en hoe vertel je dat je kinderen?)
- en vast nog veel meer..
Dan kan ik me best goed voorstellen dat je kiest voor de 'ignorance is bliss' optie en het lekker onder de pet wil blijven houden.
[/speculatie]
We weten natuurlijk niet of die anekdote klopt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:04 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik moest vooral denken aan het verhaal dat over president Carter rond gaat. Een diep gelovig man die naar verluidt na het verkrijgen van essentiële informatie luid in snikken schijnt te zijn uitgebarsten.
Misschien is ignorance inderdaad bliss en kunnen we niet uitsluiten dat de waarheid zoveel schokkender is dan we nu kunnen bevroeden. Die optie kunnen we in ieder geval niet op voorhand uitsluiten.
Klopt, het is een hardnekkig gerucht dat van tijd tot tijd de kop opsteekt.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
We weten natuurlijk niet of die anekdote klopt.
Zou wel insane zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2022 22:33 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt, het is een hardnekkig gerucht dat van tijd tot tijd de kop opsteekt.
Mellon:quote:The USDI is the one single office that has continuously lied about this topic and persecuted whistleblowers.’
Lijkt dus best een belangrijke horde weggenomen.quote:‘Indeed, the inability of USDI to engage effectively on the UAP issue is why so little has changed or been accomplished since 2004.’
Bijzonder grote woorden van Christopher Mellon. Normaal is ie altijd heel erg skeptisch en genuanceerd, dus het lijkt wel echt big.quote:Op zaterdag 24 december 2022 15:21 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
De nieuwe Defensie wetgeving, incl. 33 pagina's over UFO/UAP's, is gisteren definitief ondertekend door Biden.
[ twitter ]
Toch nog een opvallende wijziging. Voorheen werd er altijd gerapporteerd aan de USDI (Under Secretary of Defense for Intelligence and Security). Maar nu moet AARO (de UAP office) rechtstreeks rapporteren aan de Deputy Secretary of Defense en de Director of National Intelligence.
Dat lijkt een actie van Elizondo en Mellon, die eerder waarschuwden dat de USDI een grote reden was voor de trage vooruitgang van het UAP onderwerp.
Elizondo:
[..]
Mellon:
[..]
Lijkt dus best een belangrijke horde weggenomen.
Het is tijd dat de media dit verhaal eens echt gaat oppakken zegt hij. Deze nieuwe wet kan voor grote onthullingen zorgen en het zou niet slim zijn om dat in één groot shockeffect te doen.quote:Op zaterdag 24 december 2022 22:01 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Bijzonder grote woorden van Christopher Mellon. Normaal is ie altijd heel erg skeptisch en genuanceerd, dus het lijkt wel echt big.
Volgens Mellon zijn er al een aantal verklaringen aan het congress geweest over geborgen buitenaardse technologie.quote:Unbeknownst to most Americans, President Biden just signed into law far-reaching legislation that could soon confirm the existence of an alien presence on earth.
quote:Even before this ‘whistleblower’ legislation was signed into law, credible individuals were providing Congress information alleging that the US government has recovered extraterrestrial technology.
bronquote:there was a large glowing, pulsating red oval-shaped object hovering over the front gate," according to Salas' affidavit. As he woke his commander, he claims alarms went off showing nearly all 10 missiles shown in the control room had been disabled.
Senator Gillibrandquote:Als er daar buiten iets is, en we weten niet wat het is.. dan kan het een bedreiging voor ons zijn. Dus, zoek uit wat het is!
Sluit mooi aan bij wat Avi Loeb zegt over de opmerking 'extraordinary claims require extraordinary evidence'. Zijn reactie:quote:"Onder alle omstandigheden moet je weten wat het is, want als het een tegenstander is - laten we zeggen dat het Rusland of China is - kun je maar beter weten welke technologie ze hebben. En als het een andere is, dan moet je dat ook weten. Jij moet echt het antwoord weten, en gebruik zoveel wetenschappelijke capaciteiten als we hebben om die vaststellingen te doen, en als we niet genoeg wetenschappelijke capaciteiten hebben, vergroot dan de wetenschappelijke capaciteiten."
Gewoon even ertussen in gooien dat het om tijdreizen gaat?quote:“Het bewijs wijst er echt op dat deze dingen niet van andere planeten komen. Het verleden, het heden en de toekomst bestaan op één moment, dus dat betekent dat je zijdelings heen en weer kunt stappen, afhankelijk van de frequentie. Wij kunnen dit niet, maar iets anders wel.”
Mogelijk het begin van meer verslaggeving door de gevestigde orde?quote:"Het meeste zal een conventionele verklaring hebben, maar de vraag is of er énkele tussen zitten die uitingen zijn van buitenmenselijke intelligentie. En al zijn er dat slechts één of twee, dan is dat mogelijk de grootste ontdekking uit de geschiedenis van de mensheid."
quote:De potentieel alomtegenwoordige aanwezigheid van UAP definieert de nationale veiligheid implicaties en drijft het brede scala van belanghebbenden en de vraag naar grondig wetenschappelijk begrip van en intelligentie over fenomenen
Directeur Kirkpatrick neemt het serieus.quote:De consequenties van UAP in de buurt van strategisch belangrijke plekken is hoog, potentieel bedreigend voor strategische afschrikking en de veiligheid van de maatschappij.
quote:Op donderdag 12 januari 2023 23:33 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Ook leuk, eerste keer dat het logo van AARO te zien is.
Tekst erin:
The universe is changing
Our life is what our thoughts make it
[ twitter ]
Het leven is wat je ervan maaktquote:
Klopt ook, ik zie het voor nu ook maar vooral als een middel om het taboe meer van het onderwerp af te halen. En dat lijkt in ieder geval goed te werken, er wordt door de media op normale wijze over bericht.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 07:16 schreef NoFoksGiven het volgende:
Qua rapportage moet ik het nog geheel even goed doorgronden. Eerste samenvatting is vooral meer, reeds bekende info. Ik denk dat het gezien moet worden als een opmaat naar meer. AARO is achter de schermen bezig met nieuwe gesloten verhoren, om meer kennis te vergaren van diverse (bekende) casussen.
Kirkpatrick zit er pas een (+/-) half jaar, dus een uitgebreid, schokkend en diepgaand rapport is te veel gevraagd. Ik heb hoop naar meer kennis, diepgang en onthullingen de komende periode (2023/2024). In de nieuwe NDAA is de verplichting voor AARo om te publiceren volgens mij ook met een jaar verlengd
Gisteren schreef Mellon nog dit:quote:“If nothing else, this should either clear up something that’s been a cloud hanging over the Air Force and Department of Defense for decades or it might lead in another direction, which could be truly incredible. There’s a lot at stake.”
What the fuck mensen, dit soort bronnen en teksten.. wat gaat 2023 brengen?quote:Indeed, I’ve spoken with several credible people who claim the US has evidence of alien technology in its possession. These are indeed exciting times!
Oké, Jan.quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af waar die alien technologie dan voor gebruikt wordt. Zie nog steeds niets concreets, wel veel sensationalisme.
Waar zou je het bewijs voor alien technologie dan concreet voor gebruikt willen zien?quote:Op vrijdag 13 januari 2023 17:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vraag me af waar die alien technologie dan voor gebruikt wordt. Zie nog steeds niets concreets, wel veel sensationalisme.
Waarvoor het gebruikt wordt ligt erg aan de technologie, niet? Daarom mijn vraag, waar is die technologie dan? Of is het zoals bij Star Trek's antroposofische planeten, we hebben de technologie wel, maar we gebruiken het niet....quote:Op vrijdag 13 januari 2023 18:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Waar zou je het bewijs voor alien technologie dan concreet voor gebruikt willen zien?
Want daar heeft Mellon het over: bewijs ervan.
Nogmaals: hij beweert dat de VS bewijs heeft van alien technologie. Niet dat de VS de technologie zelf heeft.quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarvoor het gebruikt wordt ligt erg aan de technologie, niet? Daarom mijn vraag, waar is die technologie dan? Of is het zoals bij Star Trek's antroposofische planeten, we hebben de technologie wel, maar we gebruiken het niet....
I’ve spoken with several credible people who claim the US has evidence of alien technology in its possession. These are indeed exciting times!quote:Op zaterdag 14 januari 2023 09:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Nogmaals: hij beweert dat de VS bewijs heeft van alien technologie. Niet dat de VS de technologie zelf heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |