SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ah, in Noord-Brabant dus.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je tussen de stugge autistische kutboeren gaat wonen niet
quote:
mwah, niet geheel mee eens.. lijkt vooral in bepaalde marktsegmenten te zijn..quote:Op maandag 16 mei 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor een groot deel van mensen![]()
De rest betaalt 30% teveel
Niks mis meequote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je tussen de stugge autistische kutboeren gaat wonen niet
Nee de gehele huizenmarkt is oververhit. Starterswoningen het meest maar ook vrijstaande villa's worden bijna standaard boven de vraagprijs verkocht.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah, niet geheel mee eens.. lijkt vooral in bepaalde marktsegmenten te zijn..
maar in de bovencategorie is het echt niet zo extreem als bij de starterswoningenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de gehele huizenmarkt is oververhit. Starterswoningen het meest maar ook vrijstaande villa's worden bijna standaard boven de vraagprijs verkocht.
Ik ken iemand die daar gaat wonen, maar ik vond het echt depressieve ellende.quote:
eensquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar gaat wonen, maar ik vond het echt depressieve ellende.
ik had er altijd het meeste last van met west-oost vluchten, dus naar Thailand toe, en terug uit de USAquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat gaan we zo merken als we gaan proberen te slapen :p
Ligt de smurf al in bed?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hèhè. Daar zijn minder mensen voor die het kunnen betalen. Maar de druk op de prijzen op het onderste segment drijft alle huizenprijzen omhoog.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar in de bovencategorie is het echt niet zo extreem als bij de starterswoningen
Straks in bedquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je de eerste drie uur zo in bed ligtquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er altijd het meeste last van met west-oost vluchten, dus naar Thailand toe, en terug uit de USA
zal van persoon tot persoon verschillenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad eigenlijk
dan sta ik weer op hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de eerste drie uur zo in bed ligt [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja dat denk ik ook jaquote:Op maandag 16 mei 2022 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal van persoon tot persoon verschillen
Doe je WA het niet?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook ja
het is daar nu 3 uur, das behoorlijke bedtijd eigenlijk
Merels waren vroeger zo rond 1880 schuwe bosvogels die zich nooit lieten horen en maar zeer zelden lieten zien, sinds de verstedelijking zingen ze soms het hoogste lied maar als je ze een beetje goed observeert dan zie je nog steeds hun schuwe struweelgedrag.quote:
Daar zijn ze 15 minuten te laat meequote:
Naast musjes, mijn lievelingsvogels.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merels waren vroeger zo rond 1880 schuwe bosvogels die zich nooit lieten horen en maar zeer zelden lieten zien, sinds de verstedelijking zingen ze soms het hoogste lied maar als je ze een beetje goed observeert dan zie je nog steeds hun schuwe struweelgedrag.
Is tandpasta van zichzelf niet gewoon al veganquote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie hier reclame voor vegan tandpasta, maar wat maakt die tandpasta nou weer vegan?
ik word zo langzamerhand een beetje erg allergisch van de term 'vegan' alleen alquote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie hier reclame voor vegan tandpasta, maar wat maakt die tandpasta nou weer vegan?
NSDAP bellen.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zijn ze 15 minuten te laat mee
JAWOHLquote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik word zo langzamerhand een beetje erg allergisch van de term 'vegan' alleen al
Ja, ik begrijp het ook niet echt, behalve dat ze er het dubbele voor kunnen vragen..quote:Op maandag 16 mei 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is tandpasta van zichzelf niet gewoon al vegan
volgens flat regels al 2 uur en 15 min.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zijn ze 15 minuten te laat mee
Zou er ook varkenstandpasta bestaan dan, of tandpasta met leversmaak?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is tandpasta van zichzelf niet gewoon al vegan
Sowieso.. hoezo moet je nu nog iets boren?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens flat regels al 2 uur en 15 min.
En het dan zeker ook nog in een kartonnen tube proppenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het ook niet echt, behalve dat ze er het dubbele voor kunnen vragen..
nu is Ballie gelijk triggeredquote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er ook varkenstandpasta bestaan dan, of tandpasta met leversmaak?
Babi pangangtandpasta met zoetzure saus en atjarquote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou er ook varkenstandpasta bestaan dan, of tandpasta met leversmaak?
laat thuis?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sowieso.. hoezo moet je nu nog iets boren?
Ziet eruit als karton met een plastic laagjequote:Op maandag 16 mei 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het dan zeker ook nog in een kartonnen tube proppen
Gewoon je tanden met verse zure zult poetsen iedere ochtend.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Babi pangangtandpasta met zoetzure saus en atjar
Nee, iddquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef mschol het volgende:
[..]
laat thuis?
mja, ik vind het niet getuigen van rekening houden met je buren.
Van de 'mileuvriendelijke' verpakkingen die niet van elkaar gescheiden kunnen worden om te recyclen dus maar de verbrandingsoven in gaanquote:Op maandag 16 mei 2022 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ziet eruit als karton met een plastic laagje
Heel dat idee van vegan en milieuvriendelijk wegquote:Op maandag 16 mei 2022 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Van de 'mileuvriendelijke' verpakkingen die niet van elkaar gescheiden kunnen worden om te recyclen dus maar de verbrandingsoven in gaan
Krijg nu flashbacks naar de zelfbediening met die nootjes bij de Lidl.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje zijn verpakkingsmaterialen verboden en moeten we zelf in de supermarkt tandpasta scheppen in een meegebrachte pot.
Op kinderhoogte?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Over een tijdje zijn verpakkingsmaterialen verboden en moeten we zelf in de supermarkt tandpasta scheppen in een meegebrachte pot.
Vooral door mensen die de mentale capaciteit missen om die handel te bedienenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg nu flashbacks naar de zelfbediening met die nootjes bij de Lidl.
Dat je de kunstnagel van Tante Bibi tussen de zelfscheperwtjes terug vind.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op kinderhoogte?
dan met extra weerstandbooster in de vorm van snot, tranen en kinderkots.
Bieeeb, voor intimiquote:Op maandag 16 mei 2022 22:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de kunstnagel van Tante Bibi tussen de zelfscheperwtjes terug vind.
Overal van die kleine krulhaartjes die je ook wel eens tegenkomt op publieke toiletten.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
50 euro aan chocola en een Blistex?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nou, even voor 53 euro een paar spulletjes gekocht bij het Kruidvat_
Wel 36,83 euro korting
Gewoon je tanden poetsen met zand.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:24 schreef UitStraling het volgende:
Ze verkopen chocolade niet online.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
50 euro aan chocola en een Blistex?
Chocola + munt is after eightquote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna een muntplantje opknauwen
Sommige wel toch?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze verkopen chocolade niet online.
Gemiste kans tho..
De witte kinderbueno niet in elk gevalquote:
quote:
Vorig jaar was mijn kraanwater in de ochtend afgesloten wegens onderhoud in de straat, had ik de keuze tussen mijn tanden poetsen met sinaasappelsap, whisky of melk.quote:
Wat vervelendquote:Op maandag 16 mei 2022 22:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ze verkopen chocolade niet online.
Gemiste kans tho..
Ach ja.. first world problemsquote:
Homo supportersvereniging Ado Den Haagquote:Op maandag 16 mei 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat is het bedoelde ik eigenlijk
Niet bij het Kruidvat nee.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nou denk dat ze in Afrika ook niet online chocola bij de Kruidvat kunnen bestellen
Met chocolade bijt hij toch alleen maar in zijn vingers.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet bij het Kruidvat nee.
Arme Oemfoefoe.
ggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 16 mei 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met chocolade bijt hij toch alleen maar in zijn vingers.
https://www.kruidvat.nl/huis-schoonmaak/snacks-snoep/c/20087quote:Op maandag 16 mei 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De witte kinderbueno niet in elk geval
Zou ze dan elke dag een onaangekondigde gestapo inval doen om het te controleren?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had chocola gekregen van m'n zus maar ik moest er een week mee doen.
Ik wilde het al niet aannemen op die voorwaarde
Waarom moet dat?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had chocola gekregen van m'n zus maar ik moest er een week mee doen.
Ik wilde het al niet aannemen op die voorwaarde
Nee ze zou me Facetimen om te zien of er na een week nog twee blokjes van de reep over warenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze dan elke dag een onaangekondigde gestapo inval doen om het te controleren?
Koop je 47 repen bij en bewaar je daar twee stukjes vanquote:Op maandag 16 mei 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze zou me Facetimen om te zien of er na een week nog twee blokjes van de reep over waren
Het waren wel twee repen waar dan van 1 reep nog twee blokjes over moesten zijn dus wat jank ik eigenlijk.
Duitse chocolaquote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop je 47 repen bij en bewaar je daar twee stukjes van
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders waren hier vanmiddag om het nieuwe badkamermeubel neer te zetten en toen kwamen ze de ongebruikte weegschaal dus tegen.
Was even bang dat ik erop moest staan.
Ik moet nodig eens één kopen.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders waren hier vanmiddag om het nieuwe badkamermeubel neer te zetten en toen kwamen ze de ongebruikte weegschaal dus tegen.
Zo’n ouderwetse die je op -15 kunt zetten als nulpunt voordat je er op gaat staan?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt haast alsof ze een interventie aan het voorbereiden zijn op je chocoladeverslavingquote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Die is lekker.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De witte kinderbueno niet in elk geval
Ze kent dat trucje vast.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n ouderwetse die je op -15 kunt zetten als nulpunt voordat je er op gaat staan?
Picsquote:Op maandag 16 mei 2022 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Badkamermeubel is wel mooi trouwens, kan nu m'n troep mooi wegmoffelen.
Binnenkort te zien op RTL4. Kan meteen door met Married at first sight.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt haast alsof ze een interventie aan het voorbereiden zijn op je chocoladeverslaving
Moet ook nog eens een nieuw wastafelmeubel hebben, degene die er hier in zit was denk ik bedoeld voor een badkamer die 3x zo groot was, lomp groot ding in zo'n klein hokquote:Op maandag 16 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Al is het gewoon een spiegel met kastjes achter de spiegeltjes.
Het meubel onder de wastafel paste niet.
Hoe doe je dat met de kraan daar?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ook nog eens een nieuw wastafelmeubel hebben, degene die er hier in zit was denk ik bedoeld voor een badkamer die 3x zo groot was, lomp groot ding in zo'n klein hok
Die zit gewoon in het meubel, zat er al toen ik het huis kochtquote:Op maandag 16 mei 2022 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met de kraan daar?
er zijn bepaalde zaken waar je dat idd liever niet hebtquote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Morguhquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Ik ben al weer twee uur op heb zeggen en schrijven 2 uurtje aan een stuk geslapen en daarna wakker slapen wakker slapen waarbij wakker liggen overheerste
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:54 schreef Karzai het volgende:
ik was doodmoe gister ging om half negen naar bed naar de radio geluisterd tot twaalf uur voor ik in slaap viel, kwart over zes weer wakker
Ja dat kan ik mij voorstellen, had het onder een laken al warmquote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja opzich welWinterdekbed was wel wat warm
Hoi hoiquote:
Heet man, zal het niet lang duren voor er onweer en regen komtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:06 schreef Karzai het volgende:
Weer een tropisch dagje brabant en limburg tikken zelfs de dertig aan
De meeste wolkenvelden komen voor in het zuiden van het land en dit levert lokaal een spatje regen op. Al vrij snel breekt de bewolking en wordt het overal flink zonnig. Er waait een zwakke tot matige wind uit het zuidwesten tot westen. Aan zee wordt het 22 graden. In het zuidoosten stijgt de temperatuur naar 27 graden. Woensdag draait de wind naar het zuidoosten en wordt het nog een fractie warmer. Op grote schaal is het zomers met in het zuidoosten mogelijk 30 graden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:06 schreef Karzai het volgende:
Weer een tropisch dagje brabant en limburg tikken zelfs de dertig aan
is voor donderdag voorspeldquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet man, zal het niet lang duren voor er onweer en regen komt
quote:
Zo gaat dat altijdquote:
O kan dat bij de HA?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Om acht uur naar de huisarts om bloed te laten prikken.
Ja, het is zo’n medisch centrum waar ze dat ook doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan dat bij de HA?
Hier niet alleen voor suiker en zo
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Om acht uur naar de huisarts om bloed te laten prikken.
Mijn ferritinegehalte is te laag volgens Sanquin. Dat is je ijzerreserve in onder je beenmerg.quote:
ohh en hebben ze ook gezegd hoe dat kan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ferritinegehalte is te laag volgens Sanquin. Dat is je ijzerreserve in onder je beenmerg.
Lekker handig, deden ze dat hier maarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is zo’n medisch centrum waar ze dat ook doen.
O, nog nooit van gehoord, wat voor klachten heb je dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ferritinegehalte is te laag volgens Sanquin. Dat is je ijzerreserve in onder je beenmerg.
Kan door het bloed doneren komen. Ik mag nu een jaar niet doneren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh en hebben ze ook gezegd hoe dat kan?
Ah dus misschien herstelt het zich vanzelf?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan door het bloed doneren komen. Ik mag nu een jaar niet doneren.
Jeetje, dat is belachelijk, zo lang moeten wachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker handig, deden ze dat hier maar
Ik moet in aug de jaarlijkse controle doen.
WIlde vanmorgen een afspraak maken bij de dichts bijzijnde prikpost zaten ze al helemaal vol op twee vrijdagen in augustus na, maar dan ook pas in de middag. Wat niet zo fijn is als je nuchter moet zijn
Moe, licht in mijn hoofd, rusteloze benen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, nog nooit van gehoord, wat voor klachten heb je dan?
Ik moet pas in augustus he, wilde alvast de afspraak makenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, dat is belachelijk, zo lang moeten wachtenKun je niet naar een andere post?
misschien meer rood vlees eten en spinazie bvquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moe, licht in mijn hoofd, rusteloze benen.
Dat kanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus misschien herstelt het zich vanzelf?
in theorie kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel een gemist dat je hier niet even op je scootertje stapt om ergens goedkoop ontbijt te kopen
Je kan even een croissantje halen bij appiequote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel een gemist dat je hier niet even op je scootertje stapt om ergens goedkoop ontbijt te kopen
ja het kan maar wordt onbetaalbaar als je dat hier ook zo zou doen :pquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in theorie kan dat gewoon.
Misschien alleen wat minder goedkoop
O, hopelijk is het iets wat ze makkelijk kunnen verhelpenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moe, licht in mijn hoofd, rusteloze benen.
Mja toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan even een croissantje halen bij appie
Bij de hema schijn je goedkoop te kunnen ontbijtenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien meer rood vlees eten en spinazie bv
ik heb als klein kind wle bloedarmoede gehad. kreeg ik pilletjes en moest ik ook rosivee ofzo drinken als ik mij goed herinner
Ah ja iddquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de hema schijn je goedkoop te kunnen ontbijtenmaar niet rond deze tijd ben ik bang
had de ikea dat niet ook voor 1 euro ooit?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de hema schijn je goedkoop te kunnen ontbijtenmaar niet rond deze tijd ben ik bang
Zalmquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En peulvruchten, vette vis, noten zijn ook goed.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie nu de kleine bitterbal in een koe hangen.
Nee, dat denk ik niet. De sfeer zal totaal anders zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja iddDat heb ik nog nooit gedaan.
Ik weet niet of het ontbijt hier buiten de deur dezelfde ervaring geeft als daar. Denk het toch niet
Echt geen idee, kom nooit bij Ikea eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
g
[..]
had de ikea dat niet ook voor 1 euro ooit?
Zat die hele tent vol bejaardenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
g
[..]
had de ikea dat niet ook voor 1 euro ooit?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik het hondje van mijn vader lenen om even achter je aan te rennen?
Misschien hebben ze alle straathonden een cursus gegeven?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit jaar was echt zo rustig met de 'valse' honden. Was altijd een groot nadeel aan het eiland maar nu vrijwel alleen rustige lieve honden gezien
Denk vergiftigd. Wordt vaak vlees met vergif gevonden op het eiland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze alle straathonden een cursus gegeven?
quote:
hadden we gister alquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet man, zal het niet lang duren voor er onweer en regen komt
Ik ook zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt geen idee, kom nooit bij Ikea eerlijk gezegd
Koe loeiende en bokkende aan het rondrennen maar ze bijt zich stevig vast.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie nu de kleine bitterbal in een koe hangen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik had ook een onrustige nacht waarin ik inmn droom geen afstand wilde doen van mn favoriete boormachine
Soort rodeoquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koe loeiende en bokkende aan het rondrennen maar ze bijt zich stevig vast.
1 knal en 10 druppels regen hier gisterenquote:
klinkt niet heel lekker.quote:
Geen knal en 4 druppelsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
1 knal en 10 druppels regen hier gisteren
altijd net niet weerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen knal en 4 druppels
Het is nu ook grijs.
Zou je denken?quote:
Ziet er niet bakbaar uitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je vandaag nog bakken in Nederland?
Waar ben je fles?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer een lekker nachtje hotel. Redelijk geslapen, alleen jammer dat de airco het stiekem ook niet deed met het raam dicht
Dadelijk kom je nog allerlei slakken, insecten en spinnen tegen tussen je kleding.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ziet er niet bakbaar uit![]()
maar nee, kleding wassen en zo
de rest van de week nog vrij?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die kans bestaatquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dadelijk kom je nog allerlei slakken, insecten en spinnen tegen tussen je kleding.
Das nog minderquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen knal en 4 druppels
Het is nu ook grijs.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Lange dag vandaag, tot 22:00, even mijn juiste gezicht erbij zoeken.
1.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:16 schreef UitStraling het volgende:
Lange dag vandaag, tot 22:00, even mijn juiste gezicht erbij zoeken.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Keuze kunnen maken?
Die 2e past perfect bij mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
1.
[ afbeelding ]
2.
[ afbeelding ]
Keuze kunnen maken?
Heb je al een nieuw ticket geboekt voor de volgende keer?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks binnen halen danquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
'Straks regen.'
Ik wil gvd de was buiten ophangen.
Nee :pquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw ticket geboekt voor de volgende keer?
Eerst 2 dagen werken en dan beginnen met plannen om te verhuizen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al een nieuw ticket geboekt voor de volgende keer?
Doe net mijn eerste was er in maar er zat iets bij wat er niet bij hoorde geloof ik. Klinkt hard en zwaarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:28 schreef CherryLips het volgende:
'Straks regen.'
Ik wil gvd de was buiten ophangen.
Een vogelspin.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe net mijn eerste was er in maar er zat iets bij wat er niet bij hoorde geloof ik. Klinkt hard en zwaar
ja wil eerst een testrit doen van paar maanden. Langste wat ik tot nu ben geweest was 6 weken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eerst 2 dagen werken en dan beginnen met plannen om te verhuizen.
Vogelspin van 8 kilo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe net mijn eerste was er in maar er zat iets bij wat er niet bij hoorde geloof ik. Klinkt hard en zwaar
Uuuuhm…quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo veel vakantiedagen heb ik niet op het werkquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p
Wil volgende keer langer, misschien 4 maanden ofzo. Maar eerst kijken of dat lukt
nee ik ook niet natuurlijk. Heb nu ook 2 weken onbetaald verlof gedaan. Dus zou dan ook onbetaald verlof moeten doen of ontslag nemenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel vakantiedagen heb ik niet op het werk
Poepen toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Vier maanden tussen de Thai, dan kun je niet meer normaal praten en poepen volgens mij.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan de deur niet meer openen. Dat vind ik toch wel irritant aan wasmachines
awww dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben je een gekko aan het meewassen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben je een gekko aan het meewassen.
Ja vervelend dat ze al het water binnen willen houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks hulp piepend bij het raampje.
Het ranke lijfje uit elkaar gespat door al het draaigeweld.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks hulp piepend bij het raampje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ranke lijfje uit elkaar gespat door al het draaigeweld.
Maar je mag daar geen huis kopen toch of huren ze dan allemaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Al wonen er op dat eiland meer buitenlanders dan thai
Mja, da’s ook weer zowat. Geeft een gekko vlekken?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ranke lijfje uit elkaar gespat door al het draaigeweld.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vervelend dat ze al het water binnen willen houden.
hmm, ja, dat zie ik hie rook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ook niet natuurlijk. Heb nu ook 2 weken onbetaald verlof gedaan. Dus zou dan ook onbetaald verlof moeten doen of ontslag nemen
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Bij een vriendin was het glazen deurtje ontploft.
Dat lijkt me nou ook niet echt een geruststellend idee dat dit blijkbaar bij wasmachines kan.
O dat kan ik wel h ier tussen door of hij moet stampvol met water zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als de staart eraf valt, groeit ie weer aan toch? Hopelijk geldt dat ook voor de rest van het lijf.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, da’s ook weer zowat. Geeft een gekko vlekken?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Bij een vriendin was het glazen deurtje ontploft.
Dat lijkt me nou ook niet echt een geruststellend idee dat dit blijkbaar bij wasmachines kan.
rijke tataquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ook niet natuurlijk. Heb nu ook 2 weken onbetaald verlof gedaan. Dus zou dan ook onbetaald verlof moeten doen of ontslag nemen
En mensen tegen mij zo van 'jaaa je bent flexibeeeeel ik zou altijd op vakantie zijn, steeds vrij neemeeeeeen'.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat zie ik hie rook niet gebeuren.
Ook 4 maanden geen inkomen zou ik niet leuk vinden
Huren mag wel, huis kopen mag ook maar je mag dus geen grond bezittenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar je mag daar geen huis kopen toch of huren ze dan allemaal?
Maar misschien was ze wel bakstenen aan het wassen.. altijd die eenzijdige verhalenquote:
ja heb niet zoveel kosten dus kan er wel voor sparenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, ja, dat zie ik hie rook niet gebeuren.
Ook 4 maanden geen inkomen zou ik niet leuk vinden
Ohhhhhhh!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Huren mag wel, huis kopen mag ook maar je mag dus geen grond bezitten
ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ohhhhhhh!
Maar het huis staat toch op grond, dus dan bezit je het huis wel, maar de grond eronder niet?
Weird
Jij zou in principe wel gewoon vanuit het buitenland kunnen werken als je wil, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen tegen mij zo van 'jaaa je bent flexibeeeeel ik zou altijd op vakantie zijn, steeds vrij neemeeeeeen'.
Hallo, geld.
Verstandig dat ze dat gedaan hadden, anders was het nu in buitenlandse handen iddquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja.
ja denk dat ze thailand voor de thai willen houden en dat begrijp ik wel
Rijke tataquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja heb niet zoveel kosten dus kan er wel voor sparen
Ja, want dat is hoe het leven werkt...quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En mensen tegen mij zo van 'jaaa je bent flexibeeeeel ik zou altijd op vakantie zijn, steeds vrij neemeeeeeen'.
Hallo, geld.
Of nucleaire kruisraketten, je weet het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar misschien was ze wel bakstenen aan het wassen.. altijd die eenzijdige verhalen
Nee, alles is mogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of nucleaire kruisraketten, je weet het niet.
* Oemfoefoe likes this message.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:47 schreef bitterbal het volgende:
wat een leuke rugtas
https://www.ikea.com/nl/n(...)41dZPNkJ83wj8f5-xvt4
Ja oke, maar normaal koop je een huis incl. grond hier in NL?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:44 schreef bitterbal het volgende:
maar goed hier in rotterdam woon ik ook op grond wat niet van mij is maar van de gemeente rotterdam
Krijg gelijk tropical house vibesquote:
ligt er aan of er erfpecht is. Den haag meestal niet meer, Rotterdam is er nog heel veel erfpacht.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja oke, maar normaal koop je een huis incl. grond hier in NL?
In Den Haag bezat ik ook niets hoor (gelukkig)
Graag gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:49 schreef UitStraling het volgende:
Vanavond om 22:00 uur denk ik nog aan bakstenen in de wasmachine.
Erfpacht lijkt mij echt het werk van de duivelquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ligt er aan of er erfpecht is. Den haag meestal niet meer, Rotterdam is er nog heel veel erfpacht.
ik heb het hier. loopt af in 2037 ofzo dacht ik. Een buurman had de gemeente gevraagd wat het nu op dit moment zou kosten om af te kopen per appartement. iets van 50 duizend euroquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Erfpacht lijkt mij echt het werk van de duivel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |