Dat kanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus misschien herstelt het zich vanzelf?
in theorie kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel een gemist dat je hier niet even op je scootertje stapt om ergens goedkoop ontbijt te kopen
Je kan even een croissantje halen bij appiequote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel een gemist dat je hier niet even op je scootertje stapt om ergens goedkoop ontbijt te kopen
ja het kan maar wordt onbetaalbaar als je dat hier ook zo zou doen :pquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in theorie kan dat gewoon.
Misschien alleen wat minder goedkoop
O, hopelijk is het iets wat ze makkelijk kunnen verhelpenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moe, licht in mijn hoofd, rusteloze benen.
Mja toch niet hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan even een croissantje halen bij appie
Bij de hema schijn je goedkoop te kunnen ontbijtenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien meer rood vlees eten en spinazie bv
ik heb als klein kind wle bloedarmoede gehad. kreeg ik pilletjes en moest ik ook rosivee ofzo drinken als ik mij goed herinner
Ah ja iddquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de hema schijn je goedkoop te kunnen ontbijtenmaar niet rond deze tijd ben ik bang
had de ikea dat niet ook voor 1 euro ooit?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de hema schijn je goedkoop te kunnen ontbijtenmaar niet rond deze tijd ben ik bang
Zalmquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En peulvruchten, vette vis, noten zijn ook goed.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie nu de kleine bitterbal in een koe hangen.
Nee, dat denk ik niet. De sfeer zal totaal anders zijn denk ikquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ja iddDat heb ik nog nooit gedaan.
Ik weet niet of het ontbijt hier buiten de deur dezelfde ervaring geeft als daar. Denk het toch niet
Echt geen idee, kom nooit bij Ikea eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
g
[..]
had de ikea dat niet ook voor 1 euro ooit?
Zat die hele tent vol bejaardenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:43 schreef gianni61 het volgende:
g
[..]
had de ikea dat niet ook voor 1 euro ooit?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik het hondje van mijn vader lenen om even achter je aan te rennen?
Misschien hebben ze alle straathonden een cursus gegeven?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit jaar was echt zo rustig met de 'valse' honden. Was altijd een groot nadeel aan het eiland maar nu vrijwel alleen rustige lieve honden gezien
Denk vergiftigd. Wordt vaak vlees met vergif gevonden op het eiland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien hebben ze alle straathonden een cursus gegeven?
quote:
hadden we gister alquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet man, zal het niet lang duren voor er onweer en regen komt
Ik ook zo min mogelijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt geen idee, kom nooit bij Ikea eerlijk gezegd
Koe loeiende en bokkende aan het rondrennen maar ze bijt zich stevig vast.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zie nu de kleine bitterbal in een koe hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |