ggggggggggggggggggggggggggggggggquote:Op maandag 16 mei 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met chocolade bijt hij toch alleen maar in zijn vingers.
https://www.kruidvat.nl/huis-schoonmaak/snacks-snoep/c/20087quote:Op maandag 16 mei 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De witte kinderbueno niet in elk geval
Zou ze dan elke dag een onaangekondigde gestapo inval doen om het te controleren?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had chocola gekregen van m'n zus maar ik moest er een week mee doen.
Ik wilde het al niet aannemen op die voorwaarde
Waarom moet dat?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik had chocola gekregen van m'n zus maar ik moest er een week mee doen.
Ik wilde het al niet aannemen op die voorwaarde
Nee ze zou me Facetimen om te zien of er na een week nog twee blokjes van de reep over warenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou ze dan elke dag een onaangekondigde gestapo inval doen om het te controleren?
Koop je 47 repen bij en bewaar je daar twee stukjes vanquote:Op maandag 16 mei 2022 22:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze zou me Facetimen om te zien of er na een week nog twee blokjes van de reep over waren
Het waren wel twee repen waar dan van 1 reep nog twee blokjes over moesten zijn dus wat jank ik eigenlijk.
Duitse chocolaquote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop je 47 repen bij en bewaar je daar twee stukjes van
quote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders waren hier vanmiddag om het nieuwe badkamermeubel neer te zetten en toen kwamen ze de ongebruikte weegschaal dus tegen.
Was even bang dat ik erop moest staan.
Ik moet nodig eens één kopen.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
M'n ouders waren hier vanmiddag om het nieuwe badkamermeubel neer te zetten en toen kwamen ze de ongebruikte weegschaal dus tegen.
Zo’n ouderwetse die je op -15 kunt zetten als nulpunt voordat je er op gaat staan?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Klinkt haast alsof ze een interventie aan het voorbereiden zijn op je chocoladeverslavingquote:Op maandag 16 mei 2022 22:46 schreef CherryLips het volgende:
Die is lekker.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De witte kinderbueno niet in elk geval
Ze kent dat trucje vast.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo’n ouderwetse die je op -15 kunt zetten als nulpunt voordat je er op gaat staan?
Picsquote:Op maandag 16 mei 2022 22:48 schreef CherryLips het volgende:
Badkamermeubel is wel mooi trouwens, kan nu m'n troep mooi wegmoffelen.
Binnenkort te zien op RTL4. Kan meteen door met Married at first sight.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt haast alsof ze een interventie aan het voorbereiden zijn op je chocoladeverslaving
Moet ook nog eens een nieuw wastafelmeubel hebben, degene die er hier in zit was denk ik bedoeld voor een badkamer die 3x zo groot was, lomp groot ding in zo'n klein hokquote:Op maandag 16 mei 2022 22:49 schreef CherryLips het volgende:
Al is het gewoon een spiegel met kastjes achter de spiegeltjes.
Het meubel onder de wastafel paste niet.
Hoe doe je dat met de kraan daar?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ook nog eens een nieuw wastafelmeubel hebben, degene die er hier in zit was denk ik bedoeld voor een badkamer die 3x zo groot was, lomp groot ding in zo'n klein hok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |