Die zit gewoon in het meubel, zat er al toen ik het huis kochtquote:Op maandag 16 mei 2022 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe doe je dat met de kraan daar?
er zijn bepaalde zaken waar je dat idd liever niet hebtquote:Op maandag 16 mei 2022 22:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg nu flashbacks naar de zelfbediening met die nootjes bij de Lidl.
Morguhquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 05:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh
Ik ben al weer twee uur op heb zeggen en schrijven 2 uurtje aan een stuk geslapen en daarna wakker slapen wakker slapen waarbij wakker liggen overheerste
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:54 schreef Karzai het volgende:
ik was doodmoe gister ging om half negen naar bed naar de radio geluisterd tot twaalf uur voor ik in slaap viel, kwart over zes weer wakker
Ja dat kan ik mij voorstellen, had het onder een laken al warmquote:Op dinsdag 17 mei 2022 06:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja opzich welWinterdekbed was wel wat warm
Hoi hoiquote:
Heet man, zal het niet lang duren voor er onweer en regen komtquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:06 schreef Karzai het volgende:
Weer een tropisch dagje brabant en limburg tikken zelfs de dertig aan
De meeste wolkenvelden komen voor in het zuiden van het land en dit levert lokaal een spatje regen op. Al vrij snel breekt de bewolking en wordt het overal flink zonnig. Er waait een zwakke tot matige wind uit het zuidwesten tot westen. Aan zee wordt het 22 graden. In het zuidoosten stijgt de temperatuur naar 27 graden. Woensdag draait de wind naar het zuidoosten en wordt het nog een fractie warmer. Op grote schaal is het zomers met in het zuidoosten mogelijk 30 graden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:06 schreef Karzai het volgende:
Weer een tropisch dagje brabant en limburg tikken zelfs de dertig aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |