Vogelspin van 8 kilo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe net mijn eerste was er in maar er zat iets bij wat er niet bij hoorde geloof ik. Klinkt hard en zwaar
Uuuuhm…quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doe net mijn eerste was er in maar er zat iets bij wat er niet bij hoorde geloof ik. Klinkt hard en zwaar
zo veel vakantiedagen heb ik niet op het werkquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p
Wil volgende keer langer, misschien 4 maanden ofzo. Maar eerst kijken of dat lukt
nee ik ook niet natuurlijk. Heb nu ook 2 weken onbetaald verlof gedaan. Dus zou dan ook onbetaald verlof moeten doen of ontslag nemenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo veel vakantiedagen heb ik niet op het werk
Poepen toch welquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef UitStraling het volgende:
Vier maanden tussen de Thai, dan kun je niet meer normaal praten en poepen volgens mij.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan de deur niet meer openen. Dat vind ik toch wel irritant aan wasmachines
awww dat hoop ik nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben je een gekko aan het meewassen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ben je een gekko aan het meewassen.
Ja vervelend dat ze al het water binnen willen houden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks hulp piepend bij het raampje.
Het ranke lijfje uit elkaar gespat door al het draaigeweld.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks hulp piepend bij het raampje.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ranke lijfje uit elkaar gespat door al het draaigeweld.
Maar je mag daar geen huis kopen toch of huren ze dan allemaal?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
Al wonen er op dat eiland meer buitenlanders dan thai
Mja, da’s ook weer zowat. Geeft een gekko vlekken?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het ranke lijfje uit elkaar gespat door al het draaigeweld.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja vervelend dat ze al het water binnen willen houden.
hmm, ja, dat zie ik hie rook niet gebeuren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee ik ook niet natuurlijk. Heb nu ook 2 weken onbetaald verlof gedaan. Dus zou dan ook onbetaald verlof moeten doen of ontslag nemen
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Bij een vriendin was het glazen deurtje ontploft.
Dat lijkt me nou ook niet echt een geruststellend idee dat dit blijkbaar bij wasmachines kan.
O dat kan ik wel h ier tussen door of hij moet stampvol met water zitten natuurlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |