SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ah, in Noord-Brabant dus.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je tussen de stugge autistische kutboeren gaat wonen niet
quote:
mwah, niet geheel mee eens.. lijkt vooral in bepaalde marktsegmenten te zijn..quote:Op maandag 16 mei 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor een groot deel van mensen![]()
De rest betaalt 30% teveel
Niks mis meequote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je tussen de stugge autistische kutboeren gaat wonen niet
Nee de gehele huizenmarkt is oververhit. Starterswoningen het meest maar ook vrijstaande villa's worden bijna standaard boven de vraagprijs verkocht.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah, niet geheel mee eens.. lijkt vooral in bepaalde marktsegmenten te zijn..
maar in de bovencategorie is het echt niet zo extreem als bij de starterswoningenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de gehele huizenmarkt is oververhit. Starterswoningen het meest maar ook vrijstaande villa's worden bijna standaard boven de vraagprijs verkocht.
Ik ken iemand die daar gaat wonen, maar ik vond het echt depressieve ellende.quote:
eensquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar gaat wonen, maar ik vond het echt depressieve ellende.
ik had er altijd het meeste last van met west-oost vluchten, dus naar Thailand toe, en terug uit de USAquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat gaan we zo merken als we gaan proberen te slapen :p
Ligt de smurf al in bed?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hèhè. Daar zijn minder mensen voor die het kunnen betalen. Maar de druk op de prijzen op het onderste segment drijft alle huizenprijzen omhoog.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar in de bovencategorie is het echt niet zo extreem als bij de starterswoningen
Straks in bedquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat je de eerste drie uur zo in bed ligtquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad eigenlijkquote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik had er altijd het meeste last van met west-oost vluchten, dus naar Thailand toe, en terug uit de USA
zal van persoon tot persoon verschillenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah in thailand heb ik er vrijwel geen last van gehad eigenlijk
dan sta ik weer op hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 22:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je de eerste drie uur zo in bed ligt [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
ja dat denk ik ook jaquote:Op maandag 16 mei 2022 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal van persoon tot persoon verschillen
Doe je WA het niet?quote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat denk ik ook ja
het is daar nu 3 uur, das behoorlijke bedtijd eigenlijk
Merels waren vroeger zo rond 1880 schuwe bosvogels die zich nooit lieten horen en maar zeer zelden lieten zien, sinds de verstedelijking zingen ze soms het hoogste lied maar als je ze een beetje goed observeert dan zie je nog steeds hun schuwe struweelgedrag.quote:
Daar zijn ze 15 minuten te laat meequote:
Naast musjes, mijn lievelingsvogels.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Merels waren vroeger zo rond 1880 schuwe bosvogels die zich nooit lieten horen en maar zeer zelden lieten zien, sinds de verstedelijking zingen ze soms het hoogste lied maar als je ze een beetje goed observeert dan zie je nog steeds hun schuwe struweelgedrag.
Is tandpasta van zichzelf niet gewoon al veganquote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie hier reclame voor vegan tandpasta, maar wat maakt die tandpasta nou weer vegan?
ik word zo langzamerhand een beetje erg allergisch van de term 'vegan' alleen alquote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zie hier reclame voor vegan tandpasta, maar wat maakt die tandpasta nou weer vegan?
NSDAP bellen.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar zijn ze 15 minuten te laat mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |