abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:13:31 #157
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204777433
Nieuwe rits in pantalon vanaf 9 euro. In een jas vanaf 15 euro.
Spoilers!
pi_204777450
Bij een huwelijk en een geregistreerd partnerschap doen de twee kandidaten een belofte aan de gemeenschap. Niet aan elkaar, al denken ze dat vaak wel.
Je belooft voor elkaar te zorgen zodat de gemeenschap dat niet hoeft te doen. Vandaar ook alimentatieverplichting als je je belofte aan ons verbreekt.

Beloof je dat aan elkáár in plaats van aan de gemeenschap, dan sluit je domweg een contract met elkaar. Ja, een samenlevingscontract dus.

En dat de gemeenschap er bij is, in de vorm van getuigen, is niet raar wanneer je aan hun iets belooft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204777481
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:10 schreef Myraela het volgende:

[..]
Pfoe, ik vind zelfs die 35 euro al een flink bedrag. Ik geef misschien ook gewoon te weinig geld uit aan kleding, zeker nu op Vinted. Maar toch zou herstellen eigenlijk wel nog verstandiger zijn.
Dit was een bronskleurige rits van 140 geloof ik. Een soort eyecatcher van de jurk. En aangezien de eigenaresse ook louboutin schoenen droeg denk ik dat de jurk ook niet goedkoop was :D
We have far more in common than that which devides us..
pi_204777654
Ik heb ook louboutin schoenen/sneakers nu :9 na de bruiloft mag ik ze nu tenminste ook gewoon aan :+

Toch lach ik me nog steeds kapot om m'n 'trouw'jurk van 70 euro :') :+
pi_204777705
Ik heb een vergaderdag. En de hond is bij de wasserette.
Dus ik zit op een bankje in de zon in het dorp van de wasserette, met zoom op de telefoon en koptelefoon op de kop.

Zo valt vergaderen en/of wachten tot de hond klaar is, best mee.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:48:00 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204777737
Vraagje. Vrij specifiek, geen idee of iemand een antwoord weet.
Ik sta zaterdag op een markt, voor het eerst. Ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt dus ik doe maar wat.

Even met fictieve prijzen. Stel, het kost voor een winkel 3 euro om een product bij me te kopen. De adviesverkoopprijs is 4 euro. Is het dan lullig als ik het zaterdag voor 3,50 verkoop? Met een aanbieding van 3 voor 10.
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:52:41 #163
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204777770
@Sarabi, hebben jullie hier al over nagedacht voor jullie markten?

Ik zit ook een beetje met het wisselgeld. Ik verkoop de potjes voor bijvoorbeeld ¤ 3,15. Dat is op een markt natuurlijk hartstikke onhandig wanneer mensen contant willen betalen. Daarom wil ik vaste prijzen, het liefst het hele assortiment met dezelfde verkoopprijs.
Spoilers!
pi_204777782
LS doe 4 euro, en 3 voor 10 :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:57:08 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204777808
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
LS doe 4 euro, en 3 voor 10 :D
Dat is zo'n beetje het idee. Maar ik wil mijn winkelklanten niet voor het hoofd stoten. Maar al helemaal niet moeilijk doen met 5 en 10 cent op zo'n dag.
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:57:44 #166
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204777814
Tevens wil ik heel graag douchen maar GLS kan elk moment komen.
Spoilers!
pi_204777816
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraagje. Vrij specifiek, geen idee of iemand een antwoord weet.
Ik sta zaterdag op een markt, voor het eerst. Ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt dus ik doe maar wat.

Even met fictieve prijzen. Stel, het kost voor een winkel 3 euro om een product bij me te kopen. De adviesverkoopprijs is 4 euro. Is het dan lullig als ik het zaterdag voor 3,50 verkoop? Met een aanbieding van 3 voor 10.
Ik weet niet wat er wel of niet lullig is. Maar puur over de aanbieding zou ik het wel gunstiger maken voor mensen om de aanbieding te kopen. Nu zou je mij bijvoorbeeld niet verleiden om 3 potjes te kopen. Als de normale prijs gewoon 4 euro is wel.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:57:57 #168
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204777818
E
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:56 schreef Tuindier het volgende:

[..]
Leuk! Mocht je nog goede tips hebben, dan zijn ze welkom. Dit jaar zitten we redelijk noordelijk, in Snowdonia. Paar jaar geleden hebben we al het een en ander van het zuiden gezien. Ik heb er ook echt zoveel zin in!

Gaan jullie met de boot/eigen auto?
Wij gaan idd met de boot en en eigen auto. Ik kan ons lijstje vanavond wel eens sturen als ik er aan denk. En anders even een reminder :)

Wij gaan eerst een paar dagen noordelijk zitten en daarna nog een paar dagen wat zuidelijker. Konden niet echt kiezen :’)
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 17 mei 2022 @ 11:58:46 #169
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204777829
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:57 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik weet niet wat er wel of niet lullig is. Maar puur over de aanbieding zou ik het wel gunstiger maken voor mensen om de aanbieding te kopen. Nu zou je mij bijvoorbeeld niet verleiden om 3 potjes te kopen. Als de normale prijs gewoon 4 euro is wel.
Die prijs was gewoon een voorbeeld. Die aanbieding moet sowieso strakker ja.
Spoilers!
pi_204777883
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:15 schreef sigme het volgende:
Bij een huwelijk en een geregistreerd partnerschap doen de twee kandidaten een belofte aan de gemeenschap. Niet aan elkaar, al denken ze dat vaak wel.
Je belooft voor elkaar te zorgen zodat de gemeenschap dat niet hoeft te doen. Vandaar ook alimentatieverplichting als je je belofte aan ons verbreekt.

Beloof je dat aan elkáár in plaats van aan de gemeenschap, dan sluit je domweg een contract met elkaar. Ja, een samenlevingscontract dus.

En dat de gemeenschap er bij is, in de vorm van getuigen, is niet raar wanneer je aan hun iets belooft.
Ah, dat verklaart.
Hoewel ik dan niet goed snap waarom enkel de gemeenteambtenaar zelf -toch ook gewoon een burger van de gemeenschap- niet beschouwd kan worden als getuige (zonder dus nog extra getuigen erbij). Het is toch een contract dat je ondertekent, dus in die zin staat het bewijs van je belofte op papier.

En bij het tekenen van een samenlevingscontract kun je dezelfde beloften opstellen. (Wanneer beloof je dan precies iets aan de gemeenschap en wanneer enkel aan elkaar? Wat vormt dat verschil?)

Het zal juridisch heus echt verschillend in elkaar steken, maar t was iets waar ik nog niet had bij stilgestaan. (Het is ook geen ramp verder hoor. )
pi_204777886
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Vraagje. Vrij specifiek, geen idee of iemand een antwoord weet.
Ik sta zaterdag op een markt, voor het eerst. Ik heb geen idee hoe dat allemaal werkt dus ik doe maar wat.

Even met fictieve prijzen. Stel, het kost voor een winkel 3 euro om een product bij me te kopen. De adviesverkoopprijs is 4 euro. Is het dan lullig als ik het zaterdag voor 3,50 verkoop? Met een aanbieding van 3 voor 10.
Goeiemorgen nog net.

Een naaiatelier is een betaalbare uitkomst voor reparatie. En ¤8 voor een rits inzetten is écht niet duur. Écht niet.
De nieuwe broeken van mnX zijn voor ¤ 17,50 aangepast. Ook niet gek voor een speciaal klusje. Korter maken was gratis.
Straks komt een doos met 3 nieuwe broeken. *O*

@Lucky-Strike pas zag ik een app voor digitaal betalen langskomen. Zou dat een oplossing zijn. Weinig mensen hebben nog cash bij zich.

@Myraela op vakantie (wanneer?) en zoals het weekend weg heb ik 3 toilettassen mee.
Voor samen als douche en tandenborstel, bodylotion, voor mijzelve met lotions, crème’s etc. En eentje voor de stekkers, kabeltjes en een verlengsnoer met een wandcontactdoos 🙃 bij gebrek aan wkd’s op de kamer.
De tassen kunnen per stuk in een hoekje van de koffer ergens.
pi_204777910
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:57 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is zo'n beetje het idee. Maar ik wil mijn winkelklanten niet voor het hoofd stoten. Maar al helemaal niet moeilijk doen met 5 en 10 cent op zo'n dag.
Zo speel je wat sterker in op het hollandisme. Verkoop je denk ik meer setjes van 3 voor een mooi rond tientje.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:07:42 #173
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204777912
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]
Goeiemorgen nog net.

Een naaiatelier is een betaalbare uitkomst voor reparatie. En ¤8 voor een rits inzetten is écht niet duur. Écht niet.

@:Lucky-Strike pas zag ik een app voor digitaal betalen langskomen. Zou dat een oplossing zijn. Weinig mensen hebben nog cash bij zich.

We hebben een pinautomaat :Y

Ik heb ook 3 toilettassen op vakantie. Dat lijkt me veel makkelijker dan 1 grote eigenlijk. 1 voor hem, 1 voor mij, 1 voor medische dingen.
Spoilers!
pi_204777917
O was al gezegd, never mind :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204777919
Zo, ik ben weer gekortwiekt. T is wel.... kort.. :D (het hing tot halverwege mijn schouderbladen, nu niet eens meer over mijn schouders) maar het krult wel giga.


En ik lees allerlei toffe Schotlandplannen O+
pi_204777933
quote:
1s.gif Op maandag 16 mei 2022 23:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik rook niet en heb vanaf nu* wel vier weken vakantie** *O*

* morgenvroeg nog wat mails versturen waar ik vandaag niet aan toekwam, want het was zo’n werkdag*** van 11 tot 22 uur (inclusief feestje en opruimen).

**niet roken en nu vakantie hebben heeft geen oorzakelijk verband :+

*** telefoontje gemist van mijn moeder: die meende dat ik morgen al wegging. En ik vandaag dus al vrij had. Dus twee keer aan de deur geweest en uiteindelijk maar even gebeld. Nee ma, ik vertrek zaterdag pas :* O ja, het staat er op zaterdag ook in. Top ^O^
Heeeeeeele fijne vakantie en rust ook lekker uit! *G*
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:10:31 #177
217702 Lonaa
Honger!
pi_204777939
Huugggg. Is het al weekend.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204777961
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:05 schreef AnneX het volgende:

@:Myraela op vakantie (wanneer?) en zoals het weekend weg heb ik 3 toilettassen mee.
Voor samen als douche en tandenborstel, bodylotion, voor mijzelve met lotions, crème’s etc. En eentje voor de stekkers, kabeltjes en een verlengsnoer met een wandcontactdoos 🙃 bij gebrek aan wkd’s op de kamer.
De tassen kunnen per stuk in een hoekje van de koffer ergens.
We vertrekken volgende week al naar Toscane. Een extra normale toilettas kan natuurlijk ook, maar het altijd een beetje graven en ze zijn eigenlijk niet echt groot genoeg voor de douchespullen. Misschien moet ik die maar gewoon los ergens in doen.

Ik zag ook wel grote toilettassen met meerdere vakken die je op kunt hangen. Maar ik twijfel ook of dat geweldig is.

pi_204778003
Ach joh, laat je niet gekmaken met dat ding van het plaatje.
Doen hullie er een haakje bijj? Of zo’n zelfklevende, die niet blijft plakken en dan liggen de kostbare flessen over de grond en onder jullie bed.
Daarvoor alleen heb je al een koffer nodig. B-)
Verdeel over drie normale tassen. Klaar.
pi_204778027
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
We vertrekken volgende week al naar Toscane. Een extra normale toilettas kan natuurlijk ook, maar het altijd een beetje graven en ze zijn eigenlijk niet echt groot genoeg voor de douchespullen. Misschien moet ik die maar gewoon los ergens in doen.

Ik zag ook wel grote toilettassen met meerdere vakken die je op kunt hangen. Maar ik twijfel ook of dat geweldig is.

[ afbeelding ]
Lijkt handig, is het totaal niet. Weliswaar lang geleden dat ik m gebruikt heb maar alles donderde er steeds uit. Het was zoeken naar de artikelen die er wel in pasten (en dat zijn natuurlijk nooit de spullen die je normaal gebruikt).

Voor langere vakanties doe ik het min of meer als @AnneX 1x toiletsullen, 1x make-up en 1x medicijnenen en stekkers en ander los spul
We have far more in common than that which devides us..
pi_204778069
Verdulleme…Mn.X en afspraken.
Wij hebben samen een afspraak in de horenwinkel.
Istie nog niet thuis. ~O>
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:24:13 #182
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_204778075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
We vertrekken volgende week al naar Toscane. Een extra normale toilettas kan natuurlijk ook, maar het altijd een beetje graven en ze zijn eigenlijk niet echt groot genoeg voor de douchespullen. Misschien moet ik die maar gewoon los ergens in doen.

Ik zag ook wel grote toilettassen met meerdere vakken die je op kunt hangen. Maar ik twijfel ook of dat geweldig is.

[ afbeelding ]
De keren dat ik mensen (dames) opgewonden met een rooie kop en een toilet"tas" formaat hutkoffer op het vliegveld bij de security heb zien weglopen op weg om hem in te laten checken kan ik niet meer tellen. Doe hem vooral in je koffer als je vliegt
pi_204778084
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Lijkt handig, is het totaal niet. Weliswaar lang geleden dat ik m gebruikt heb maar alles donderde er steeds uit. Het was zoeken naar de artikelen die er wel in pasten (en dat zijn natuurlijk nooit de spullen die je normaal gebruikt).
Dit was precies wat ik moest horen, bedankt! :D
pi_204778114
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:23 schreef AnneX het volgende:
Verdulleme…Mn.X en afspraken.
Wij hebben samen een afspraak in de horenwinkel.
Istie nog niet thuis. ~O>
Hij luistert niet ?

:D :D sorry
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:34:53 #185
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204778136
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
We vertrekken volgende week al naar Toscane. Een extra normale toilettas kan natuurlijk ook, maar het altijd een beetje graven en ze zijn eigenlijk niet echt groot genoeg voor de douchespullen. Misschien moet ik die maar gewoon los ergens in doen.

Ik zag ook wel grote toilettassen met meerdere vakken die je op kunt hangen. Maar ik twijfel ook of dat geweldig is.

[ afbeelding ]
Ik heb er zo een vd ING. Ik vind 'm handig, m.n. omdat hij groot is. Ik hang 'm nooit op.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204778139
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
We vertrekken volgende week al naar Toscane. Een extra normale toilettas kan natuurlijk ook, maar het altijd een beetje graven en ze zijn eigenlijk niet echt groot genoeg voor de douchespullen. Misschien moet ik die maar gewoon los ergens in doen.

Ik zag ook wel grote toilettassen met meerdere vakken die je op kunt hangen. Maar ik twijfel ook of dat geweldig is.

[ afbeelding ]
Ik O+ van mijn hang toilettas.

Ideaal bij kleine badkamers waar geen plankje is om hem lekker neer te zetten.
Afhankelijk van het soort vakantie gaat die mee, soms aangevuld met een grotere toilettas voor zaken die je niet dagelijks nodig hebt zoals medicijnen en zo.

Sowieso fan van een paar kleine tasjes (ook voor kleding) ipv een grote tas die je telkens weer om moet graven. Ik denk dat ik deze autovakantie een stuk of vijf reistasjes en tasjes meeneem. Waarvan er elke avond 1 of 2 de auto uitkomen.

Als alleen een koffer meekan dan doe ik mijn kleding in organisers. Volgens mij heb ik daarover al eens gejubeld hier.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204778141
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:sarabi, hebben jullie hier al over nagedacht voor jullie markten?

Ik zit ook een beetje met het wisselgeld. Ik verkoop de potjes voor bijvoorbeeld ¤ 3,15. Dat is op een markt natuurlijk hartstikke onhandig wanneer mensen contant willen betalen. Daarom wil ik vaste prijzen, het liefst het hele assortiment met dezelfde verkoopprijs.
Bij ons werkt het 9 van de 10 keer met munten :) dus dan hebben we überhaupt niets te zeggen over de prijs.

Heb je al veel markten op de planning staan?
pi_204778149
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit was precies wat ik moest horen, bedankt! :D
Nee ;(

Reisflesjes passen er altijd prima in. En zo kan ik een stuk of drie douchegelletjes meenemen O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:48:59 #189
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204778229
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:36 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Bij ons werkt het 9 van de 10 keer met munten :) dus dan hebben we überhaupt niets te zeggen over de prijs.

Heb je al veel markten op de planning staan?
Dat is voor jullie wel handig :)

Nee, nog maar 1 markt. Ik ben op zich niet van plan om daar echt een regelmatig ding van te maken. Ik ben wel heel benieuwd voor een keertje hoe het gaat. Misschien verdien ik bakken met geld en is het hartstikke leuk, misschien niet.
Spoilers!
pi_204778242
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:48 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is voor jullie wel handig :)

Nee, nog maar 1 markt. Ik ben op zich niet van plan om daar echt een regelmatig ding van te maken. Ik ben wel heel benieuwd voor een keertje hoe het gaat. Misschien verdien ik bakken met geld en is het hartstikke leuk, misschien niet.
Het lijkt me vooral gezellig zo'n markt :Y
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:52:49 #191
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204778254
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Het lijkt me vooral gezellig zo'n markt :Y
Ja mij ook wel. Ik heb geen idee hoe druk het wordt .Het lokale café komt hamburgers bakken, kinderen kunnen geschminkt worden en er zijn 11 kramen die spullen verkopen.
Spoilers!
pi_204778262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:30 schreef Blues het volgende:

[..]
Hij luistert niet ?

:D :D sorry
Goeie :D

Tis meer een kwestie van (nonexisting) time management van zijn kant en losssss laten van mijn kant. :@
Inmiddels thuis. Komt goed.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:54:39 #193
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_204778269
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:13 schreef Myraela het volgende:

[..]
We vertrekken volgende week al naar Toscane. Een extra normale toilettas kan natuurlijk ook, maar het altijd een beetje graven en ze zijn eigenlijk niet echt groot genoeg voor de douchespullen. Misschien moet ik die maar gewoon los ergens in doen.

Ik zag ook wel grote toilettassen met meerdere vakken die je op kunt hangen. Maar ik twijfel ook of dat geweldig is.

[ afbeelding ]
Ik gebruik zo’n ding altijd bij scouting. Ideaal
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204778280
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik heb er zo een vd ING. Ik vind 'm handig, m.n. omdat hij groot is. Ik hang 'm nooit op.
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik O+ van mijn hang toilettas.

Jongens ik had net geaccepteerd dat ik hem niet nodig had. Jullie schoppen alles weer in de war.
pi_204778284
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja mij ook wel. Ik heb geen idee hoe druk het wordt .Het lokale café komt hamburgers bakken, kinderen kunnen geschminkt worden en er zijn 11 kramen die spullen verkopen.
Klinkt goed en gemoedelijk :)

Wij hebben over 2,5 week ons eerste festival. Heel benieuwd wat we kunnen verwachten. We gooien onze auto maar zo vol als ie kan.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 12:58:40 #196
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204778309
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:55 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Klinkt goed en gemoedelijk :)

Wij hebben over 2,5 week ons eerste festival. Heel benieuwd wat we kunnen verwachten. We gooien onze auto maar zo vol als ie kan.
Dat is ook al snel zeg.
Ik weet vooral niet wat ik allemaal nodig kan hebben. Tafelkleed, duct tape, prijslijst, een schort, lijmklemmen, dingen om te laten proeven, plakband, schaar.
Spoilers!
pi_204778317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook al snel zeg.
Ik weet vooral niet wat ik allemaal nodig kan hebben. Tafelkleed, duct tape, prijslijst, een schort, lijmklemmen, dingen om te laten proeven, plakband, schaar.
Dat heb ik ook totaal nog niet over nagedacht :') Ik bedenk me nu ook dat we eigenlijk wat hadden willen laten bedrukken.
pi_204778325
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook al snel zeg.
Ik weet vooral niet wat ik allemaal nodig kan hebben. Tafelkleed, duct tape, prijslijst, een schort, lijmklemmen, dingen om te laten proeven, plakband, schaar.
Tiewraps. Beter met veel tiewraps verlegen dan om veel tiewraps verlegen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 17 mei 2022 @ 13:04:00 #199
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204778341
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dat heb ik ook totaal nog niet over nagedacht :') Ik bedenk me nu ook dat we eigenlijk wat hadden willen laten bedrukken.
Ik ben er ook veel te laat aan begonnen. We hebben privé even een andere prioriteit gehad de laatste weken. Ik heb wel een schort besteld. 1 Schort want J zou er niet zijn zaterdag. Maar hij is er wel dus dat is ook wat suf.

Meestal leveren bedrijven met spandoeken, schorten, petjes, etc wel binnen een paar dagen. Er is nog hoop voor je :)
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 13:04:33 #200
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204778347
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tiewraps. Beter met veel tiewraps verlegen dan om veel tiewraps verlegen.
Joe.
Spoilers!
pi_204778378
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook al snel zeg.
Ik weet vooral niet wat ik allemaal nodig kan hebben. Tafelkleed, duct tape, prijslijst, een schort, lijmklemmen, dingen om te laten proeven, plakband, schaar.
Iemand vragen om je gezelschap te houden, te assisteren?
Prijslijst in meervoud, geplastificeerd.
Prints van de aanstekelijke foto’s met tekst van de fb pagina.
Visitekaartjes met fb , insta adres etc. Winkeladressen zoals de Landwinkels?
pi_204778386
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
[..]
Jongens ik had net geaccepteerd dat ik hem niet nodig had. Jullie schoppen alles weer in de war.
😂

Sorry.
pi_204778401
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:04 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik ben er ook veel te laat aan begonnen. We hebben privé even een andere prioriteit gehad de laatste weken. Ik heb wel een schort besteld. 1 Schort want J zou er niet zijn zaterdag. Maar hij is er wel dus dat is ook wat suf.

Meestal leveren bedrijven met spandoeken, schorten, petjes, etc wel binnen een paar dagen. Er is nog hoop voor je :)
Bedrijfskleding hebben we al B-)
Maar inderdaad zoiets als spandoeken moet ook nog wel goed komen.

Hier waren de laatste weken ook hectisch. En vanaf morgen verwacht ik mentale zware dagen dus misschien vanavond nog maar even vanalles regelen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:01 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tiewraps. Beter met veel tiewraps verlegen dan om veel tiewraps verlegen.
Beste tip ever.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204778419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:09 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Bedrijfskleding hebben we al B-)
Maar inderdaad zoiets als spandoeken moet ook nog wel goed komen.

Hier waren de laatste weken ook hectisch. En vanaf morgen verwacht ik mentale zware dagen dus misschien vanavond nog maar even vanalles regelen.
[..]
Beste tip ever.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je iig niet mopperen dat ik je had moeten waarschuwen!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_204778421
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook al snel zeg.
Ik weet vooral niet wat ik allemaal nodig kan hebben. Tafelkleed, duct tape, prijslijst, een schort, lijmklemmen, dingen om te laten proeven, plakband, schaar.
Knappe mannen die je heel indringend aankijken. Dat verkoopt goed. :9
pi_204778446
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Dat is ook al snel zeg.
Ik weet vooral niet wat ik allemaal nodig kan hebben. Tafelkleed, duct tape, prijslijst, een schort, lijmklemmen, dingen om te laten proeven, plakband, schaar.
Stoeltje voor als het even rustig is
We have far more in common than that which devides us..
pi_204778509
Ha, hier vragen is leuk voor slimme en praktische adviezen.
Werkelijk is ook van alles te googelen.
Tien tips
https://www.haarspeldjes-(...)rkoop-en-inrichting/
  dinsdag 17 mei 2022 @ 13:46:58 #208
217702 Lonaa
Honger!
pi_204778763
Oke, besloten met de DA dat we niet ontlastingsonderzoek gaan doen omdat het stress geeft bij hond. Ze poept altijd diep in de struiken en dat mag nu niet, dus poept ze niet. Want logica, toch?

Straks nog even tabletten ophalen, bloemetje kopen voor oma en dan daarheen. F. blijft thuis. Ik moet eerst nog eten en douchen. En even zitten, als het kan. Dus. Top.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 13:51:00 #209
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204778814
Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb het plastificeerapparaat van een vriendin geleend dus ik ga inderdaad overzichten maken van van alles.
Spoilers!
pi_204778969
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
Tegenwoordig is gedeeltelijk beperkte gemeenschap van goederen standaard en blijven de krugerrands sowieso veilig.
Niet bij overlijden toch?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204779049
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 13:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bedankt voor de tips allemaal! Ik heb het plastificeerapparaat van een vriendin geleend dus ik ga inderdaad overzichten maken van van alles.
Heb je ook een nieuwsbrief? Dan zou het handig zijn dat mensen hun mailadres kunnen opschrijven om op de lijst te komen
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 17 mei 2022 @ 14:13:53 #212
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204779102
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 14:09 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Heb je ook een nieuwsbrief? Dan zou het handig zijn dat mensen hun mailadres kunnen opschrijven om op de lijst te komen
Alleen voor klanten en bedrijven die nog niet willen inkopen maar die wel op de hoogte willen worden gehouden.
Spoilers!
pi_204779117
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 09:30 schreef Kreator het volgende:

[..]
Een testament is sowieso handig om te hebben, ook al ben je getrouwd. Kun je toch nog zeggen dat die gouden krugerrands die je opa uit de handen van een dode duitse officier heeft getrokken van jou blijven als je besluit dat de liefde over is. (ofzo)
Passend voorbeeld :Y in ons geval met name ook vanwege een (stief)kind.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204779422
Warm. Nu hoeft het niet windstil te zijn op het balkon.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 17 mei 2022 @ 15:17:45 #215
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204779559
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dit was precies wat ik moest horen, bedankt! :D
Ik vind het dus wél handig. Verschilt van persoon tot persoon :)

Het is géén beautycase (waar Jan op doelt) en gaat gewoon in de koffer.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  dinsdag 17 mei 2022 @ 15:21:44 #216
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204779604
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Nee ;(

Reisflesjes passen er altijd prima in. En zo kan ik een stuk of drie douchegelletjes meenemen O+
Precies. Met handige lusjes waar je ze in kunt doen etc. De mijne heeft ook nog zijvakken en een voorvak + in de flap allemaal losse vakjes en "hulsjes" waar je bijv een tandenborstel of scheermes etc in kunt doen.

Maar goed, als @Myraela denkt dat zij het niet handig gaat vinden moet ze het niet doen :)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204779835
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:52 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja mij ook wel. Ik heb geen idee hoe druk het wordt .Het lokale café komt hamburgers bakken, kinderen kunnen geschminkt worden en er zijn 11 kramen die spullen verkopen.
Misschien rij ik nog wel even langs als ik uit de Biesbosch kom :P Als die vaartocht tenminste doorgaat :X
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204779944
Toets ging goed. Denk ik. Hoop ik. In ieder geval geen blinde paniek ervaren.

Net nog even snel onderwijs voorbereid en verder een vrije middag O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_204780105
Het was weer fijn in de Hempolder O+

Blues in F&F / Vrije vogels #6

pi_204780241
Leuk Blues.

Onbegrijpelijk in al het gedoe over energieprijzen: vattenfall biedt aan om de maandprijs te verlagen. Doe ik niet.
Zoals het nu is: ¤ 125,- tot ¤ 150,- terug te verwachten. 8)7
pi_204780501
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 16:35 schreef AnneX het volgende:
Leuk Blues.

Onbegrijpelijk in al het gedoe over energieprijzen: vattenfall biedt aan om de maandprijs te verlagen. Doe ik niet.
Zoals het nu is: ¤ 125,- tot ¤ 150,- terug te verwachten. 8)7
Ik zit met hetzelfde 'probleem'. Ik snap er ook niks van. Ik heb mijn maandelijkse energierekening maar met 10 euro verhoogd, want oei de prijsstijgingen. Het ziet er naar uit dat ik eind van het jaar mijn eigen verhoging weer gewoon terug krijg 8)7 (en nee, ik had niet al een 3 jaar contract lopen oid, mijn contract ging in op 1 januari dit jaar toen er ook al energiepaniek was). Die subsidie van de overheid is best fors.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204780764
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 10:27 schreef Myraela het volgende:

[..]
Dat soort dingen blijven hier ook altijd liggen. Nog een prachtige schoudertas waarvan alleen de band weer even vastgezet moet worden. Ligt ondertussen alweer 3 jaar in een hoek.
Ik kan dat zelf maar had geen zin. Ben langs de lokale "Stomerij Reparaties Klaar Terwijl U Wacht" gegaan en voor een euro zat de band weer aan m'n tas. Voor dat geld kan ik het niet eens zelf. :P
pi_204780840
@Lucky_Strike denk ook aan duizendveel water en snacks voor jezelf voor die dag. Markt staan is intens. :*
pi_204780864
Vandaag was weer een interessante dag op werk :')

Eerst ging een van onze computersystemen op z'n gat. Toonde alleen nog maar formulieren van heel ergens anders ipv onze eigen formulieren, dus dat vult wat lastig in.
Toen bleek het koffiezetapparaat op onze verdieping alleen nog maar heel veel heet water te produceren.
Toen bleek het koffiezetapparaat op de andere verdieping vastbesloten te zijn dat z'n lege lekbak vol was.

Goed begin van de dag _O-
pi_204780940
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 17:27 schreef Tele6 het volgende:
Vandaag was weer een interessante dag op werk :')

Eerst ging een van onze computersystemen op z'n gat. Toonde alleen nog maar formulieren van heel ergens anders ipv onze eigen formulieren, dus dat vult wat lastig in.
Toen bleek het koffiezetapparaat op onze verdieping alleen nog maar heel veel heet water te produceren.
Toen bleek het koffiezetapparaat op de andere verdieping vastbesloten te zijn dat z'n lege lekbak vol was.

Goed begin van de dag _O-
Skynet?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_204781337
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 15:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Misschien rij ik nog wel even langs als ik uit de Biesbosch kom :P Als die vaartocht tenminste doorgaat :X
Oeh varen in de Biesbosch O+ hebben wij vrijdag nog gedaan :Y was mooi en n tof feest meteen
pi_204781911
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 12:55 schreef Myraela het volgende:

[..]
[..]
Jongens ik had net geaccepteerd dat ik hem niet nodig had. Jullie schoppen alles weer in de war.
Het is allemaal niet zo moeilijk. Gewoon voor de haak gaan ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204781942
Vanmorgen monster afwas gedaan, rabarber en asperges gehaald, laatste werkmails weggewerkt en rabarber gekookt.
Vanmiddag gesport en daarna heerlijk aan het water gelegen O+ Erin was kkkoud!
Daarna met vriendin vakantieboodschappen gedaan en samen asperges gegeten :9

En nu is ze naar huis en lig ik onder poes.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204781966
ahhhh....de geneugten van een flat.

Ouder echtpaar heeft last van muizen. Zeggen er van alles aan gedaan te hebben (de uitgeleende muizenvallen waren na 1 dag weer terug). Ze willen geen professionele verdelger want dat kost geld (ze zijn extreem zuinig) en zei zeggen dat het van de benedenbuurman komt (en die weet van niets).
Het bestuur heeft een inventarisatie gehouden en het bleek dat van de 25 appartementen er 4 (waaronder ik 2 jaar geleden) muizen hebben gehad. Advies oa geen vogelvoer. Nou had ik nog aan de buitenkant een antiek pindanetje hangen (keihard en volledig oneetbaar). Stuurt die kloio over de flatapp een foto "voer moet weg maar behalve voor de leden van het bestuur".
Toen kreeg iedereen ruzie over de app (ik heb me er maar buiten gehouden). Als ik de loterij win, koop ik een hutje op de hei.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204782166
Joh, het is amusant😂 of jij vertelt het smakelijk.

Leuk uitzicht: 5 buurmannen scheren de heg, harken het bij elkaar.
Kliko’s volproppen. Er moet wel 10 cm af, opzij en bovenop.
Iets van 100 m heg aan drie kanten. w/

#workout
  dinsdag 17 mei 2022 @ 20:22:05 #231
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204782789
Eerste congres gehad in twee en een half jaar.
Even voor 5-en op, om even na 7 in A'dam, hele dat in De Meervaart, en nu net weer terug.

Mensen maken wel moe :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_204782897
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:22 schreef fietsie het volgende:
Eerste congres gehad in twee en een half jaar.
Even voor 5-en op, om even na 7 in A'dam, hele dat in De Meervaart, en nu net weer terug.

Mensen maken wel moe :P
da's een flinke dag, zeker wanneer je het niet meer gewend bent.

Blij ei hier. Vandaag in de hitte het huis schoon gemaakt, wassen zijn bijna droog. Morgen nog warmer en dan kan ik lekker lui zijn.
En zojuist het bovendeel van mijn nieuwe jurk weer in elkaar gezet. Nu ben ik weer net zo ver als vorige week toen het fout ging. Ik keur de dag goed.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204783115
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 19:33 schreef Kaatje1 het volgende:
ahhhh....de geneugten van een flat.

Ouder echtpaar heeft last van muizen. Zeggen er van alles aan gedaan te hebben (de uitgeleende muizenvallen waren na 1 dag weer terug). Ze willen geen professionele verdelger want dat kost geld (ze zijn extreem zuinig) en zei zeggen dat het van de benedenbuurman komt (en die weet van niets).
Het bestuur heeft een inventarisatie gehouden en het bleek dat van de 25 appartementen er 4 (waaronder ik 2 jaar geleden) muizen hebben gehad. Advies oa geen vogelvoer. Nou had ik nog aan de buitenkant een antiek pindanetje hangen (keihard en volledig oneetbaar). Stuurt die kloio over de flatapp een foto "voer moet weg maar behalve voor de leden van het bestuur".
Toen kreeg iedereen ruzie over de app (ik heb me er maar buiten gehouden). Als ik de loterij win, koop ik een hutje op de hei.
Gadverdamme, klikpolitie ook nog ?
Heb je het nog gehad over de muizenpasta, hoe effectief dit is?
pi_204783148
Wij aten net even in de stad bij de Beren. Er lag nog een bon eigenlijk te gebruiken door zus, mijzelf en nichten op nichtendag, maar dat kon niet in het weekend.
Tis niet heel verkeerd eten voor zomaar even een hap tussendoor.
pi_204783158
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:22 schreef fietsie het volgende:
Eerste congres gehad in twee en een half jaar.
Even voor 5-en op, om even na 7 in A'dam, hele dat in De Meervaart, en nu net weer terug.

Mensen maken wel moe :P
Onwijs! :D Lange dag joh :o
pi_204783201
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:46 schreef Blues het volgende:
Wij aten net even in de stad bij de Beren. Er lag nog een bon eigenlijk te gebruiken door zus, mijzelf en nichten op nichtendag, maar dat kon niet in het weekend.
Tis niet heel verkeerd eten voor zomaar even een hap tussendoor.
Was het je eerste keer bij de beer? :D O+

Ik vind het wat minder nu ze het concept hebben aangepast. Ze proberen nu een beetje hip te zijn. Ik vond het toffer toen ze gewoon een voordelige vreetschuur waren. :D
pi_204783283
Ooit een high tea gehad. Was ook lekker!
Tis idd tikkie vreetschuur maar gewoon lekker eten!
pi_204783288
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:46 schreef Blues het volgende:
Wij aten net even in de stad bij de Beren. Er lag nog een bon eigenlijk te gebruiken door zus, mijzelf en nichten op nichtendag, maar dat kon niet in het weekend.
Tis niet heel verkeerd eten voor zomaar even een hap tussendoor.
Ik weet nog hoe raar ik keek toen ik ze voor het eerst op scooters zag rondrijdenen.
Dat hebben wij hier in het dorp niet :D
  dinsdag 17 mei 2022 @ 21:14:49 #239
217702 Lonaa
Honger!
pi_204783515
Zo, thuis. Oma was goed te pas. O+ Ik zat wel onrustig, F. was thuis maar het ging niet heel lekker met Dora itt vanmiddag. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204783530
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:43 schreef Blues het volgende:

[..]
Gadverdamme, klikpolitie ook nog ?
Heb je het nog gehad over de muizenpasta, hoe effectief dit is?
Ze schijnen heel veel gedaan te hebben. Zijn ook een beetje wanhopig. Mensen zijn ruim in de 70 maar beginnen nu een beetje te denken dat ze in een soort verzorgingsappartement wonen. En dat brengen ze een beetje op een ongelukkige manier naar de voorzitter van de VVE. Blijkt dat dit een actie was om het bestuur in actie te krijgen. Maar wij, als bestuur, hebben een rondvraag gedaan en er waren nauwelijks muizenklachten, alleen bij hen.

En iedereen kon gewoon zien dat dat voer er hing. Denk als sinds vorig jaar en ik had het gewoon nog niet weggehaald, maar zag er ook nooit een vogel van eten.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204783543
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:14 schreef Lonaa het volgende:
Zo, thuis. Oma was goed te pas. O+ Ik zat wel onrustig, F. was thuis maar het ging niet heel lekker met Dora itt vanmiddag. ;(
Fijn van oma, maar klote van Dora.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204783648
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:15 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ze schijnen heel veel gedaan te hebben. Zijn ook een beetje wanhopig. Mensen zijn ruim in de 70 maar beginnen nu een beetje te denken dat ze in een soort verzorgingsappartement wonen. En dat brengen ze een beetje op een ongelukkige manier naar de voorzitter van de VVE. Blijkt dat dit een actie was om het bestuur in actie te krijgen. Maar wij, als bestuur, hebben een rondvraag gedaan en er waren nauwelijks muizenklachten, alleen bij hen.

En iedereen kon gewoon zien dat dat voer er hing. Denk als sinds vorig jaar en ik had het gewoon nog niet weggehaald, maar zag er ook nooit een vogel van eten.
Maar wie weet ligt er bij mensen vanalles aan etenswaar open en bloot om lekker aan t knagen en ligt t helemaal niet aan t vogelvoer.
pi_204783650
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:16 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Fijn van oma, maar klote van Dora.
pi_204783745
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:23 schreef Blues het volgende:

[..]
Maar wie weet ligt er bij mensen vanalles aan etenswaar open en bloot om lekker aan t knagen en ligt t helemaal niet aan t vogelvoer.
Ik heb geen idee. Ben 1x 5 minuten bij hen geweest. Weet wel dat hun hond z'n bak moet leegeten en de brokken blijven niet staan.
Het probleem is dat ze enorm op de centen zitten en geen geld aan een bestrijding willen uitgeven (dat moet de VVE betalen vinden ze). Laatste vergadering vond hij een servicekostenverhoging van 55 cent per maand te veel.
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 17 mei 2022 @ 21:50:36 #245
217702 Lonaa
Honger!
pi_204783993
Lief zijn jullie. :*
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 21:52:53 #246
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204784013
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 15:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Misschien rij ik nog wel even langs als ik uit de Biesbosch kom :P Als die vaartocht tenminste doorgaat :X
Dat zou leuk zijn :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:46 schreef Blues het volgende:
Wij aten net even in de stad bij de Beren. Er lag nog een bon eigenlijk te gebruiken door zus, mijzelf en nichten op nichtendag, maar dat kon niet in het weekend.
Tis niet heel verkeerd eten voor zomaar even een hap tussendoor.
Het valt tegenwoordig echt mee met de Beren inderdaad. Vroeger was het echt de onderkant van de markt.

quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:14 schreef Lonaa het volgende:
Zo, thuis. Oma was goed te pas. O+ Ik zat wel onrustig, F. was thuis maar het ging niet heel lekker met Dora itt vanmiddag. ;(
Fijn van oma. Dat scheelt weer :)
Zeg even tegen Dora namens mij dat ze zichzelf weer moet worden. Dat helpt vast.

Kaatje, wat een gedoe toch weer. Wel vermakelijk voor ons ;)

Ik had best een lange dag. Thuis veel gedaan. Daarna naar naaiatelier, sporten, plantenkweker, tuincentrum, Action, pinautomaat, Lidl en een Facebookverkoop ophalen.
Ik heb fijne planten gekocht. Ben goed verzorgd bij de Plantenhal toen ik een bloedbad aanrichtte na het bezeren van mijn teen. Ik vond een geldkistje bij de Action dus dat probleem is opgelost. De rieten prullenbak die ik via Facebook dacht te kopen blijkt enorm te zijn maar ik had niet de tegenwoordigheid van geest om te zeggen dat ik hem niet wilde.
Ik at ook een lekkere pizza. Zonder gorgonzola. Die waren ze vergeten. Maar nog steeds lekker.
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 21:55:25 #247
217702 Lonaa
Honger!
pi_204784049
Dora heeft net wel een plas gedaan. ^O^ Ze liep ook redelijk.

Ze drinkt en eet ook nog. Morgen moet ze wel poepen van me, en morgen gaat ook de eerste wormentablet erin.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 17 mei 2022 @ 21:58:30 #248
217702 Lonaa
Honger!
pi_204784086
Je bent lekker bezig hoor, LS. ^O^
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204784189
Da’s een goeie drukke dag @Lucky_Strike
We have far more in common than that which devides us..
  dinsdag 17 mei 2022 @ 22:12:07 #250
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204784253
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 21:58 schreef Lonaa het volgende:
Je bent lekker bezig hoor, LS. ^O^
Het gaat lekker :)

Nu heb ik nog 3 dagen voor potjes vullen en het printen van prijslijsten e.d. Tussendoor een beetje tuinieren voor de afleiding. Het lijkt me dat dit geen onhaalbare planning is.
Spoilers!
  dinsdag 17 mei 2022 @ 22:24:04 #251
217702 Lonaa
Honger!
pi_204784357
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 22:12 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Het gaat lekker :)

Nu heb ik nog 3 dagen voor potjes vullen en het printen van prijslijsten e.d. Tussendoor een beetje tuinieren voor de afleiding. Het lijkt me dat dit geen onhaalbare planning is.
Nee, lijkt me prima planning. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204784380
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 18:23 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Oeh varen in de Biesbosch O+ hebben wij vrijdag nog gedaan :Y was mooi en n tof feest meteen
Jazeker, varen in de Biesbosch op de Zilvermeeuw is leuk. Varen met een fluistersloepje rond zonsopkomst met vier fotografen nog veel leuker O+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204784419
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 22:26 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Jazeker, varen in de Biesbosch op de Zilvermeeuw is leuk. Varen met een fluistersloepje rond zonsopkomst met vier fotografen nog veel leuker O+
Ja, doen wij ook ieder jaar wel 'n keer. Zilvermeeuw was dit keer met zonsondergang haha, was ook heerlijk rustig op het water O+
pi_204784427
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 22:30 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]
Ja, doen wij ook ieder jaar wel 'n keer. Zilvermeeuw was dit keer met zonsondergang haha, was ook heerlijk rustig op het water O+
Wij hebben ook zoiets overwogen, maar vonden het te duur worden. Moet wel leuk blijven allemaal en zo :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204784586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 22:31 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Wij hebben ook zoiets overwogen, maar vonden het te duur worden. Moet wel leuk blijven allemaal en zo :P
Ja precies, ligt aan je wensen. Ons viel de prijs alles mee :Y
pi_204784813
Mmm heb de hele dag al behoorlijk last van mijn onderste ooglid maar er was de hele tijd niets te zien tot net, een strontje dus. -O-
We have far more in common than that which devides us..
  woensdag 18 mei 2022 @ 07:09:28 #257
217702 Lonaa
Honger!
pi_204785644
Goedemorgen.
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator woensdag 18 mei 2022 @ 07:15:08 #258
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204785654
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 20:46 schreef Blues het volgende:
Wij aten net even in de stad bij de Beren. Er lag nog een bon eigenlijk te gebruiken door zus, mijzelf en nichten op nichtendag, maar dat kon niet in het weekend.
Tis niet heel verkeerd eten voor zomaar even een hap tussendoor.
In Emmen zit ook een, heb er nog weinig positiefs over gehoord
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator woensdag 18 mei 2022 @ 07:18:41 #259
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_204785663
Waar ik ook weinig positiefs over heb te melden is Fedex. Dichtsbijzijnde afhaalpunt is in Roden :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_204785694
Ik ga maar weer eens een dagje mijn medemensch helpen :W
pi_204785697
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 07:18 schreef derLudolf het volgende:
Waar ik ook weinig positiefs over heb te melden is Fedex. Dichtsbijzijnde afhaalpunt is in Roden :')
Over bezorgdiensten gesproken. Dat je specifiek aangeeft dat het overhandigd moet worden omdat 800 piek en zo'n Budbeesjappie vrolijk komt aanwandelen, het een meter voor je voordeur legt en direct weer wegwandelt zonder aan te bellen of te kloppen.
Dat doen mijn vaste vrinden van Postnl en DHL niet zo :N
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204785937
Nou dan is het vandaag eindelijk D-Day -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 18 mei 2022 @ 08:24:59 #263
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204785996
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Sarabi het volgende:
Nou dan is het vandaag eindelijk D-Day -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Succes!

Ik heb echt overal spierpijn. Het trekt straks vast weer weg.
Het hielp ook niet dat Hans om 1 uur vannacht een muis ving. Die muis piepte, Hans gromde, Piep liep nerveus heen en weer en zocht me op Want Er Was Iets Aan De Hand.
Ik had het bloedheet. De wond op mijn voet klopte. Die was nog niet ontsmet dus dat deed ik maar gelijk.
Spoilers!
pi_204786017
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Sarabi het volgende:
Nou dan is het vandaag eindelijk D-Day -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, dat is vast niet leuk. Ik hoop dat het vandaag allemaal meevalt :*
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204786036
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 08:28 schreef sigme het volgende:

[..]
Ach, dat is vast niet leuk. Ik hoop dat het vandaag allemaal meevalt :*
Dankjewel O+
Leuk is het zeker niet, maar helaas wel nodig.
pi_204786232
Mogge!

Moeilijk hoor @Sarabi, hopelijk gaat ze zich toch snel thuis thuisvoelen.
We have far more in common than that which devides us..
pi_204786256
Goedemorgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 38% gewijzigd door Tuindier op 18-05-2022 09:17:32 ]
pi_204786331
Succes en sterkte vandaag @Sarabi :* Moeilijk zulke momenten, het zal wennen worden voor iedereen. En verdriet mag er zijn. Maar soms is het de beste keuze.
pi_204786335
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oef, fijn begin van de dag. Succes!
pi_204786355
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Da’s ook geen fijn begin van de dag. En dan zit je er ook nog de rest van de dag mee
We have far more in common than that which devides us..
pi_204786483
Uitzending van Kassa over de hoge dierenartskosten. Enorm eenzijdige belichting weer, zoals eerder in Radar oid.
Ik word er echt naar en verdrietig van merk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_204786514
Maar on a positive note: gisteren wel weer het vertrouwen gewonnen van een ziek hondje. Die had zelfs uit angst 's middags iemand gebeten. Maar na een zware operatie kwam 'ie toch even lekker bij me liggen, kop en voorpootjes op schoot O+

En vrijdag de sleutels, zin in! *O*
pi_204786815
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef Candaasje het volgende:
Uitzending van Kassa over de hoge dierenartskosten. Enorm eenzijdige belichting weer, zoals eerder in Radar oid.
Ik word er echt naar en verdrietig van merk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou zit ik niet in die wereld.
Alleen verbaas ik mij wel over de enorme prijsverschillen in verschillende regio’s.
Net zoiets als bij notarissen, laat ik maar zeggen.

Komt snel dichterbij met de sleutels. Hebben jullie al een plan hoe het te haan doen.
Opslag van spullen en voorlopig daar gaan ‘logeren’? Of pas over als de keuken is geïnstalleerd bijv.

Goeiemorgen verder allemaal en sterkte voor hier en daar, die het nodig heeft.
Mooi uitzicht vanmorgen op een strakke heg vanuit het slaapkamerraam.

Oh ja, zelf ga ik voor een wortelkanaal vanmiddag. Ook de twee verdovingen staan op de offerte: vandaag en de volgende keer.
Kan de vrouw lekker doorwerken. w/
pi_204786841
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef Candaasje het volgende:

En vrijdag de sleutels, zin in! *O*
Vrijdag al? *O* Spannend :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_204786852
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 08:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Dankjewel O+
Leuk is het zeker niet, maar helaas wel nodig.
Weer een afsluiting van een levensfase ;(
En zeker als oma het niet snapt en niet wil, is dat extra moeilijk. Hopelijk landt ze snel in haar ritme op haar nieuwe plek.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204786867
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:12 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ai, niet fijn!

quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef Candaasje het volgende:
Uitzending van Kassa over de hoge dierenartskosten. Enorm eenzijdige belichting weer, zoals eerder in Radar oid.
Ik word er echt naar en verdrietig van merk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik me voorstellen -O-

quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:37 schreef Candaasje het volgende:
Maar on a positive note: gisteren wel weer het vertrouwen gewonnen van een ziek hondje. Die had zelfs uit angst 's middags iemand gebeten. Maar na een zware operatie kwam 'ie toch even lekker bij me liggen, kop en voorpootjes op schoot O+

En vrijdag de sleutels, zin in! *O*
*O* *O*
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou zit ik niet in die wereld.
Alleen verbaas ik mij wel over de enorme prijsverschillen in verschillende regio’s.
Net zoiets als bij notarissen, laat ik maar zeggen.

Komt snel dichterbij met de sleutels. Hebben jullie al een plan hoe het te haan doen.
Opslag van spullen en voorlopig daar gaan ‘logeren’? Of pas over als de keuken is geïnstalleerd bijv.

Goeiemorgen verder allemaal en sterkte voor hier en daar, die het nodig heeft.
Mooi uitzicht vanmorgen op een strakke heg vanuit het slaapkamerraam.

Oh ja, zelf ga ik voor een wortelkanaal vanmiddag. Ook de twee verdovingen staan op de offerte: vandaag en de volgende keer.
Kan de vrouw lekker doorwerken. w/
Succes vanmiddag! Ik kan me leukere invulling van mijn middag bedenken :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204786877
Net de tuin geveegd, benauwd buiten :X En lang leve de mondmaskers, scheelde me een hoop kuchen en hoesten door rondvliegend stof ^O^

Dadelijk maar eens een te dure rekening betalen ;( Niet goed gelezen, getekend voor teveel kosten en ze wilden me weinig tegemoet komen. Weer wat geleerd.

En verder stilletjes aan tassen pakken *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_204786881
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:09 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou zit ik niet in die wereld.
Alleen verbaas ik mij wel over de enorme prijsverschillen in verschillende regio’s.
Net zoiets als bij notarissen, laat ik maar zeggen.

Ja prijsverschillen zijn wel groot onderling, maar dat komt omdat het een vrije markt is en ik weet ook wel een beetje van dierenartsen die zichzelf (en collega's) uit de markt hebben weten te prijzen.

Afijn, je kunt er boeken over schrijven. En echt niet alle dierenartsen waren/zijn heilig, begrijp me niet verkeerd. En mijn werkgever is dat ook niet. Maar in de Kassa aflevering komt het onderwerp 'verzekering' niet eens aan bod.... terwijl daar wel een van de oplossingen ligt. In plaats van enkel te verwachten dat dierenartsen maar uit dierenliefde zich over de kop moeten werken :)

quote:
Komt snel dichterbij met de sleutels. Hebben jullie al een plan hoe het te haan doen.
Opslag van spullen en voorlopig daar gaan ‘logeren’? Of pas over als de keuken is geïnstalleerd bijv.
We gaan wel een deel van onze spullen daar alvast heenbrengen (vnl verhuisdozen) maar we laten hier nog wel wat staan. Eind van de maand hebben we nl de bezichtigingen, en dan is het gunstiger om het huis nog een beetje ingericht te laten. :)
Het zal denk ik pas ergens in de zomer worden wanneer we uit ons huis moeten, dus tot die tijd kunnen we per week bekijken waar we verblijven. Halverwege juni hebben we vakantie, dus dan kamperen we denk ik veel in het nieuwe huis (of in de tuin :D ). Is wel zo handig met klussen, om niet elke keer op en neer te moeten.

Succes bij de tandarts!
pi_204786886
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:13 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Vrijdag al? *O* Spannend :D
Ja!
Komt wel dichtbij nu :D
pi_204786899
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Net de tuin geveegd, benauwd buiten :X En lang leve de mondmaskers, scheelde me een hoop kuchen en hoesten door rondvliegend stof ^O^

Dadelijk maar eens een te dure rekening betalen ;( Niet goed gelezen, getekend voor teveel kosten en ze wilden me weinig tegemoet komen. Weer wat geleerd.

En verder stilletjes aan tassen pakken *O*
Matig van die rekening.

Wel alvast veel plezier met het vakantievooruitzicht! *O*
  woensdag 18 mei 2022 @ 10:24:49 #281
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204786934
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:20 schreef Candaasje het volgende:

[..]
Ja!
Komt wel dichtbij nu :D
Spannend! *O*
pi_204786948
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:19 schreef Candaasje het volgende:
We gaan wel een deel van onze spullen daar alvast heenbrengen (vnl verhuisdozen) maar we laten hier nog wel wat staan. Eind van de maand hebben we nl de bezichtigingen, en dan is het gunstiger om het huis nog een beetje ingericht te laten. :)
Het zal denk ik pas ergens in de zomer worden wanneer we uit ons huis moeten, dus tot die tijd kunnen we per week bekijken waar we verblijven. Halverwege juni hebben we vakantie, dus dan kamperen we denk ik veel in het nieuwe huis (of in de tuin :D ). Is wel zo handig met klussen, om niet elke keer op en neer te moeten.

Succes bij de tandarts!
Lijkt me echt heerlijk dat je al zooi over kan brengen en pas daarna bezichtigingen hebt. Ik zit echt al te puzzelen hoe ik alles hier een beetje overzichtelijk ga krijgen voor foto's en bezichtigingen. :')
  woensdag 18 mei 2022 @ 10:26:57 #283
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204786958
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Lijkt me echt heerlijk dat je al zooi over kan brengen en pas daarna bezichtigingen hebt. Ik zit echt al te puzzelen hoe ik alles hier een beetje overzichtelijk ga krijgen voor foto's en bezichtigingen. :')
Gewoon veel weggooien! *O*
(en een deel in de schuur gezet)
pi_204787003
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:26 schreef gcjoel het volgende:
Gewoon veel weggooien! *O*
(en een deel in de schuur gezet)
Ik heb juist al teveel voor het nieuwe huis staan. :D Ben verder niet zo'n verzamelaar, dus dat valt allemaal wel mee. Maar ik denk dat we dat tegen die tijd gewoon ergens gaan stallen. Sowieso kans dat we even bij m'n schoonvader gaan wonen. Die woont wel in de buurt van het nieuwe huis, dus dat is met het klussen ook wel fijn.
pi_204787012
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:25 schreef Myraela het volgende:

[..]
Lijkt me echt heerlijk dat je al zooi over kan brengen en pas daarna bezichtigingen hebt. Ik zit echt al te puzzelen hoe ik alles hier een beetje overzichtelijk ga krijgen voor foto's en bezichtigingen. :')
Er zijn al wel foto's gemaakt..... maar bewust niet van de berging :')
(En er staan wat spullen bij mijn ouders en schoonouders.)

Maar dat scheelt zeker voor de bezichtigingen ja. Want ik had anders geen idee gehad waar al die zooi uit de berging te moeten laten.
pi_204787037
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:32 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik heb juist al teveel voor het nieuwe huis staan. :D Ben verder niet zo'n verzamelaar, dus dat valt allemaal wel mee. Maar ik denk dat we dat tegen die tijd gewoon ergens gaan stallen. Sowieso kans dat we even bij m'n schoonvader gaan wonen. Die woont wel in de buurt van het nieuwe huis, dus dat is met het klussen ook wel fijn.
Eventueel een opslag huren?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 18 mei 2022 @ 10:38:29 #287
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_204787047
Wij hebben een opslagbox gehuurd destijds. Ook omdat ons bedrijf tijdelijk in huis stond. Daardoor moesten de meubels in de opslagbox.
Spoilers!
pi_204787098
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:37 schreef PdeHoog het volgende:
Eventueel een opslag huren?
Ja, dat is inderdaad het plan. :Y Niet ideaal natuurlijk, maarja, dat is pas verkopen nadat we over zijn al helemaal niet. En ik vond de bezichtigingen waar ik zelf ben geweest wel het fijnst wanneer ik eigenlijk een beetje twijfelde 'wonen hier wel mensen, het is zo overzichtelijk'. Dus dat gevoel wil ik hier ook creëren.
  woensdag 18 mei 2022 @ 10:53:12 #289
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_204787186
quote:
1s.gif Op woensdag 18 mei 2022 08:15 schreef Sarabi het volgende:
Nou dan is het vandaag eindelijk D-Day -O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte vandaag....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:01:38 #290
217702 Lonaa
Honger!
pi_204787258
Ik heb nog een keer 50 euro weggebracht bij de DA voor meer medicijnen. *O* Een huisdier kost gewoon geld, en goede zorg ook.

Maandag rekende ik 300 euro af, maar _alles_ kost geld. Niet per se allemaal veel, maar wel allemaal een paar tientjes. En dan is het ineens samen allemaal 300. Ja, nou, dat is kut maar dat kost het gewoon.

En ik ben echt heel heel blij met mijn DA. O+
Sterkheidsbaas van alles.
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:06:26 #291
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204787297
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 10:37 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Eventueel een opslag huren?
Hoeveel zooi heb je dan dat het in een opslag moet? :o
(even afgezien van het bedrijf van Lucky, snap dat dat niet echt aantrekkelijk oogt bij een bezichtiging)

Wij hebben denk ik gewoon weinig spullen _O-
pi_204787315
quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef Candaasje het volgende:
Uitzending van Kassa over de hoge dierenartskosten. Enorm eenzijdige belichting weer, zoals eerder in Radar oid.
Ik word er echt naar en verdrietig van merk ik.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een tijd lid geweest van de consumentenbond. Totdat het me opviel dat *elke* keer als ik toevallig inhoudelijk echt wat van het onderwerp afwist, er wel akelige fouten in een stuk stonden.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_204787345
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:01 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb nog een keer 50 euro weggebracht bij de DA voor meer medicijnen. *O* Een huisdier kost gewoon geld, en goede zorg ook.

Maandag rekende ik 300 euro af, maar _alles_ kost geld. Niet per se allemaal veel, maar wel allemaal een paar tientjes. En dan is het ineens samen allemaal 300. Ja, nou, dat is kut maar dat kost het gewoon.

En ik ben echt heel heel blij met mijn DA. O+
Loopt hard op ja.
Hopelijk knapt Dora snel op! :*

quote:
7s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:09 schreef sigme het volgende:

[..]
Ik ben een tijd lid geweest van de consumentenbond. Totdat het me opviel dat *elke* keer als ik toevallig inhoudelijk echt wat van het onderwerp afwist, er wel akelige fouten in een stuk stonden.
Kan ik me voorstellen ja.
Het is ook niet dat kritiek niet zou mogen hoor, want er zijn genoeg punten die echt wel onder de loupe genomen mogen worden.

Wat me misschien nog wel het meeste steekt, is dat Frank Wassenberg (PvdD) zich mbt dit onderwerp echt laat kennen als zo'n kortzichte, slecht-geïnformeerde klagerT. Ik heb hem ooit al eens een oprecht vriendelijk bericht gestuurd met de uitnodiging tot een (virtuele) kop koffie en eens een gesprek (n.a.v. die eerdere uitzending) en wat van mijn pijnpunten al uitgelegd, maar nooit reactie op gehad. Ik vind het toch jammer, ik had meer van hem verwacht. (Of althans, van de PvdD valt het me vooral tegen. Wassenberg is al nooit echt mijn favoriete lid geweest.)
pi_204787353
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:06 schreef gcjoel het volgende:

[..]
Hoeveel zooi heb je dan dat het in een opslag moet? :o
(even afgezien van het bedrijf van Lucky, snap dat dat niet echt aantrekkelijk oogt bij een bezichtiging)

Wij hebben denk ik gewoon weinig spullen _O-
Ik dacht dat wij ook niet zoveel spullen hallen..... maar dat viel toch tegen :')
Maar de helft van mijn inboedel bestaat dan ook wel uit kampeerspullen, boeken en spullen voor de konijnen.
pi_204787413
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:06 schreef gcjoel het volgende:
Hoeveel zooi heb je dan dat het in een opslag moet? :o
(even afgezien van het bedrijf van Lucky, snap dat dat niet echt aantrekkelijk oogt bij een bezichtiging)

Wij hebben denk ik gewoon weinig spullen _O-
Je hebt ook hele kleine opslagruimtes. :D Ik denk dat we het dus sowieso nodig hebben, als we bij m'n schoonvader gaan bivakkeren tijdens de verbouwing. Dus dan kan het er net zo goed al iets eerder naartoe. Maar ik heb wel zooi die ik gewoon graag uit de weg wil hebben. Los van de extra bank, doos met lampen, doos met de grote klok en het nieuwe kleine bureautje. Heb ik ook gewoon de 3D-printer, de droogoven en allemaal dat soort dingen.

En ik heb het liefst ook logische maar lompe spullen zoals fietsen weg. Of zoiets als tuinkussens. Fijn als ze met prima weer op de tuinset kunnen liggen, maar als de bezichtigingen met slecht weer zijn, wil ik niet dat ze al de halve schuur innemen.
  woensdag 18 mei 2022 @ 11:26:38 #296
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_204787429
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2022 11:24 schreef Myraela het volgende:

[..]
Je hebt ook hele kleine opslagruimtes. :D Ik denk dat we het dus sowieso nodig hebben, als we bij m'n schoonvader gaan bivakkeren tijdens de verbouwing. Dus dan kan het er net zo goed al iets eerder naartoe. Maar ik heb wel zooi die ik gewoon graag uit de weg wil hebben. Los van de extra bank, doos met lampen, doos met de grote klok en het nieuwe kleine bureautje. Heb ik ook gewoon de 3D-printer, de droogoven en allemaal dat soort dingen.

En ik heb het liefst ook logische maar lompe spullen zoals fietsen weg. Of zoiets als tuinkussens. Fijn als ze met prima weer op de tuinset kunnen liggen, maar als de bezichtigingen met slecht weer zijn, wil ik niet dat ze al de halve schuur innemen.
De schuur wordt over het algemeen amper bezichtigd, daar hadden wij gewoon onze zooi gelegd. Het is niet voor niks een berging.
Foto's maken ze er sowieso bijna nooit van.
pi_204787626
Wij kochten net een Aupingmatras. In een Aupingwinkel. Allebei een matras voor een ander lichaamstype dan we dachten en andere hardheid dan verwacht. Op tig dingen proefgelegen en wat een verschil in hoe recht je dan ligt op zo'n ding. Tevens superfijne medewerker.

Dus hop allemaal naar de Aupingwinkel in Utrecht *O* *O*
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_204788119
Na een jaar twijfelen op de vorige Auping, hebben we nieuwe aangeschaft vanwege wakker worden met een moeie rug (ikke).

Na dag1 op de nieuwe Auping Alle klachten voorbij
*O*

Is het jullie eerste Auping?
  woensdag 18 mei 2022 @ 13:29:48 #299
217702 Lonaa
Honger!
pi_204788474
Ik had goede traindag. :7

Dora heeft overigens zo straks tijdens de wandeling gespeeld met een leeg waterflesje, gespeeld met Poes (Poes is een hele grote hond...), geplast en ein-de-lijk gepoept. O+
Sterkheidsbaas van alles.
pi_204789191
Boo😢
pi_204789193
Op slot 🙃
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')