Eens.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk weer een fatsoenlijke TS.
En een uitermate sterke OP.
Deze cd (heette "Het Dokument" of zo) heb ik echt grijsgedraaid en dit was zelfs ver voor m'n tijd. Wordt misschien weer tijd dat ze opnieuw de studio ingaan.quote:
Vind nog altijd dat ze een cover hadden moeten maken in het kampioensjaar, toen werd dat liedje weer echt in ere hersteld. De teksten waren ook zo makkelijk te vervangen geweest. Oeh ah Elia ipv Oeh Ah Ed de Goey, 'met Bradje op het doel' in plaats van 'met Edje op het doel', en 'Dirkie is gelukkig ook weer thuis' voor Wimpie. Enfin, gemiste kansquote:Op maandag 16 mei 2022 14:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Deze cd (heette "Het Dokument" of zo) heb ik echt grijsgedraaid en dit was zelfs ver voor m'n tijd. Wordt misschien weer tijd dat ze opnieuw de studio ingaan.
Hij ligt mooi onder het Iran van Tiranaquote:Op maandag 16 mei 2022 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb alle meuk van Pietjepuk eruit gehaald en de oorspronkelijke OP weer in ere hersteld, alleen heb ik de Road to Tirana afbeelding vervangen omdat op die andere foto Jahanbakhsh mij ergerde. Andere suggesties zijn echter welkom, maar vind dat er een afbeelding in moet in relatie tot de finale
Dat liedje was meer mijn tijd en ik vond het destijds als kind wel leuk eigenlijk. Maar goed, kan me heel goed voorstellen dat je er als geharde fan niet bepaald warm van wordt. Vind het nog altijd beter dan jarenlang niets.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind nog altijd dat ze een cover hadden moeten maken in het kampioensjaar, toen werd dat liedje weer echt in ere hersteld. De teksten waren ook zo makkelijk te vervangen geweest. Oeh ah Elia ipv Oeh Ah Ed de Goey, 'met Bradje op het doel' in plaats van 'met Edje op het doel', en 'Dirkie is gelukkig ook weer thuis' voor Wimpie. Enfin, gemiste kans
Dat toverwoord-liedje blijf ik echter zo tenenkrommend vinden dat ik hoop dat Feyenoord nooit meer een nieuw liedje gaat maken.
Don't take me home is meer iets voor jou toch.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg wordt dat toverwoord nummer de laatste tijd weer vrij massaal gezongen, in ieder geval in de uitvakken in Europa.
Vind dat ook pure aids
Ja, vooral wanneer het bij thuiswedstrijden wordt ingezetquote:Op maandag 16 mei 2022 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Don't take me home is meer iets voor jou toch.
Ik versta de helft niet bij dat Toverwoord-liedje.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat liedje was meer mijn tijd en ik vond het destijds als kind wel leuk eigenlijk. Maar goed, kan me heel goed voorstellen dat je er als geharde fan niet bepaald warm van wordt. Vind het nog altijd beter dan jarenlang niets.
Ja als kind vond ik het ook wel gaan, alhoewel ik toen al een stevige voorkeur had voor bijvoorbeeld. Super Feyenoord. Had toen ook de Feyenoord CD van 2004-2005, wat een aids stond daar allemaal op zegquote:Op maandag 16 mei 2022 15:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat liedje was meer mijn tijd en ik vond het destijds als kind wel leuk eigenlijk. Maar goed, kan me heel goed voorstellen dat je er als geharde fan niet bepaald warm van wordt. Vind het nog altijd beter dan jarenlang niets.
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 16 mei 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als kind vond ik het ook wel gaan, alhoewel ik toen al een stevige voorkeur had voor bijvoorbeeld. Super Feyenoord. Had toen ook de Feyenoord CD van 2004-2005, wat een aids stond daar allemaal op zegMet name de liedjes van de Red&White Crowd waren om te janken, dan kreeg je ‘Feyenoord wordt kampioen Hallelujah’ enzo. Gewoon walgelijk.
Gelukkig komt dat soort ellende nu minder, en is er meer overgestapt naar happy hardcore en Britse chants etc, buiten de bekende Feyenoord nummers.
Oh dat nummer zingen ze, ik verstond er in het stadion steeds geen ruk van behalve Rood en Wit, Feyenoord, vooruit en Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg wordt dat toverwoord nummer de laatste tijd weer vrij massaal gezongen, in ieder geval in de uitvakken in Europa.
Vind dat ook pure aids
Put your hands up for Pi-air is toch ook een nummer van die Red&White Crowd, dat is tenminste nog redelijk blijven hangenquote:Op maandag 16 mei 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als kind vond ik het ook wel gaan, alhoewel ik toen al een stevige voorkeur had voor bijvoorbeeld. Super Feyenoord. Had toen ook de Feyenoord CD van 2004-2005, wat een aids stond daar allemaal op zegMet name de liedjes van de Red&White Crowd waren om te janken, dan kreeg je ‘Feyenoord wordt kampioen Hallelujah’ enzo. Gewoon walgelijk.
Gelukkig komt dat soort ellende nu minder, en is er meer overgestapt naar happy hardcore en Britse chants etc, buiten de bekende Feyenoord nummers.
Ja zelfs bij de studioversie versta ik dus nog steeds de helft niet.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dat nummer zingen ze, ik verstond er in het stadion steeds geen ruk van behalve Rood en Wit, Feyenoord, vooruit en Rotterdam-Zuid
quote:Op maandag 16 mei 2022 16:47 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja zelfs bij de studioversie versta ik dus nog steeds de helft niet.Doordat Feyenoord dat jaar redelijk wat buitenlandse spelers had die de taal niet spraken en maar wat brabbelen.
Tot in blessuretijd.quote:We zetten alles op alles tot in ..... tijd?
We kunnen wegen verzetten
Raket no uitgedeld?
Wacht ff zijn er mensen die de hele op verwijderen?quote:Op maandag 16 mei 2022 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb alle meuk van Pietjepuk eruit gehaald en de oorspronkelijke OP weer in ere hersteld, alleen heb ik de Road to Tirana afbeelding vervangen omdat op die andere foto Jahanbakhsh mij ergerde. Andere suggesties zijn echter welkom, maar vind dat er een afbeelding in moet in relatie tot de finale
Als je een beetje Nederlands kan en logisch kan nadenken dan kan je toch zelf wel verzinnen wat dit moet zijn?quote:Op maandag 16 mei 2022 15:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik versta de helft niet bij dat Toverwoord-liedje.![]()
We zetten alles op alles tot in ..... tijd?
We kunnen wegen verzetten
Raket no uitgedeld?
Luister die teksten nog maar eens terug en je haalt het er echt met geen mogelijkheid uit.quote:Op maandag 16 mei 2022 17:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als je een beetje Nederlands kan en logisch kan nadenken dan kan je toch zelf wel verzinnen wat dit moet zijn?
"We zetten alles op alles tot in blessuretijd"
"We kunnen bergen verzetten, raken niet uitgeteld"
Nee. Had een paar plaatjes toegevoegd en slechts eentje verwijderd. Viel allemaal wel mee.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Wacht ff zijn er mensen die de hele op verwijderen?
Ik vind het vrij duidelijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luister die teksten nog maar eens terug en je haalt het er echt met geen mogelijkheid uit.
Dat ligt dan toch echt aan jouquote:Op maandag 16 mei 2022 17:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Luister die teksten nog maar eens terug en je haalt het er echt met geen mogelijkheid uit.
Tegenwoordig heeft die doelgroep YouTube waar alles wel op te vinden is.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vroeger had je ook een tijdje elk jaar zo'n seizoensoverzicht op dvd. Als kind heb ik 2001/2002 en 2003/2004 echt tientallen keren bekeken. En die boekjes met artikelen en overzichten van dat seizoen. Volgens mij maken ze dat al heel lang niet meer. Krijg spontaan zin om ze weer tevoorschijn te halen.
Die seizoensdvd's zijn al sinds 2010 ofzo verdwenen ja. Zelfs absolute rampseizoenen staan erop.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vroeger had je ook een tijdje elk jaar zo'n seizoensoverzicht op dvd. Als kind heb ik 2001/2002 en 2003/2004 echt tientallen keren bekeken. En die boekjes met artikelen en overzichten van dat seizoen. Volgens mij maken ze dat al heel lang niet meer. Krijg spontaan zin om ze weer tevoorschijn te halen.
Volgens mij heb ik mijn halve Nederlandse vocabulaire uit dat soort boekjesquote:Op maandag 16 mei 2022 18:33 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
VI-seizoensgids genotquote:Op maandag 16 mei 2022 18:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik mijn halve Nederlandse vocabulaire uit dat soort boekjes.
Ik vind dat die volgend seizoen moet debuterenquote:
Beste trainer sinds Gio onze Slot.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik vind dat die volgend seizoen moet debuteren
Het is wel matig wat die slot laat zien kwa jeugdspelers
Ik vind slot echt een matige kut trainer over een aantal zaken, zeker tactische geen hoogvlieger
Zichzelf maar iedere keer corrigeren in de 2e helft
en als het niet loopt laat die toornstra na 30 minuten warmlopen...fukking triest
wat was die toornstra verschrikkel gisteren weer
iedere invalbeurt is gewoon verschrikkelijk
heeft die slot soms strond in zijn ogen
Volgens mij staan er wat talenten nog hoger aangeschreven, waaronder Slory van de iets minder bekende vader. Verwacht ik érg veel van, zou hem alleen niet opstellen in de klassieker just to be surequote:
Spelen Schaken en Kuijt jr ook nog in de Feyenoord jeugd?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij staan er wat talenten nog hoger aangeschreven, waaronder Slory van de iets minder bekende vader. Verwacht ik érg veel van, zou hem alleen niet opstellen in de klassieker just to be sure
Die was net wel goed ja. (u17 EK)quote:Op maandag 16 mei 2022 21:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij staan er wat talenten nog hoger aangeschreven, waaronder Slory van de iets minder bekende vader. Verwacht ik érg veel van, zou hem alleen niet opstellen in de klassieker just to be sure
Van Kuijt wel, Schaken weet ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spelen Schaken en Kuijt jr ook nog in de Feyenoord jeugd?
Kuyt speelt bij de O11, het telg van Schaken speelt bij Heerenveen.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Spelen Schaken en Kuijt jr ook nog in de Feyenoord jeugd?
De Guzman is ook best goed toch?quote:Op maandag 16 mei 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Kuijt wel, Schaken weet ik niet.
Geloof dat de zoontjes van Tomasson en De Guzman ook nog op varkenoord rondlopen
#blessquote:Op maandag 16 mei 2022 21:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Kuyt speelt bij de O11, het telg van Schaken speelt bij Heerenveen.
Europa League here we come!quote:Op maandag 16 mei 2022 23:08 schreef hhh38 het volgende:
Roma komt goed met verlies van Atalanta en Fiorentina. Hebben nu sowieso genoeg aan winst in hun laatste wedstrijd voor de 6e plek.
En Matthew Amoah natuurlijk, de zoon van Matthew Amoah.quote:Op maandag 16 mei 2022 21:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Van Kuijt wel, Schaken weet ik niet.
Geloof dat de zoontjes van Tomasson en De Guzman ook nog op varkenoord rondlopen
Vertrek Senesi, Geertruida volledig centraal misschien. En Brenet kan beide flanken las ik dus wat dat betreft..quote:
Weet ik niet, het is een goedkope (gratis) optie, kan beide flanken. Vond hem niet slecht het afgelopen half jaar.quote:
Ja dat ie Geertruida naar het centrum wil halen is wel duidelijk dan. Maar dan is er ook weinig vertrouwen in Pedersen blijkbaar. Ik dacht dat rechtsback één van de weinige posities zou zijn waar geen versterking voor gezocht zou worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vertrek Senesi, Geertruida volledig centraal misschien. En Brenet kan beide flanken las ik dus wat dat betreft..
Hangt een beetje van de contractduur af, maar zelfs als het voor een jaar is zitten dit soort jongens vooral doorstroom van de jeugd in de weg naar mijn idee. Heb liever dat we investeren op een goede linksback.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet ik niet, het is een goedkope (gratis) optie, kan beide flanken. Vond hem niet slecht het afgelopen half jaar.
Eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hangt een beetje van de contractduur af, maar zelfs als het voor een jaar is zitten dit soort jongens vooral doorstroom van de jeugd in de weg naar mijn idee. Heb liever dat we investeren op een goede linksback.
Je moet toch ook iemand hebben die achter Pedersen zit? Dan lijkt Brenet mij een prima keus, leuk voor de breedte en kost geen cent.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja dat ie Geertruida naar het centrum wil halen is wel duidelijk dan. Maar dan is er ook weinig vertrouwen in Pedersen blijkbaar. Ik dacht dat rechtsback één van de weinige posities zou zijn waar geen versterking voor gezocht zou worden.
Het is goed voor te stellen dat ze op zoek gaan/moeten naar een keeper, linksback, linkercentrale verdediger, rechtsback, centrale middenvelder, nummer 10, linksbuiten, spits en rechtsbuiten. Dan hou je alleen de positie van Aursnes en Trauner/Geertruida over.
Benita en Hall.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet toch ook iemand hebben die achter Pedersen zit? Dan lijkt Brenet mij een prima keus, leuk voor de breedte en kost geen cent.
Leuk voor de breedte en kost geen cent is een argument die je op zoveel spelers kan plakken, maar uiteindelijk maakten spelers als Kökcü, Malacia en Sinisterra juist pas hun debuut omdat de 'leuk voor de breedte en kost geen cent'-spelers als Ayoub en Nelom geblesseerd waren. Dat hoef je hier niet één op één te vertalen maar met Benita, Hall en Hendriks hebben we flink wat jeugdspelers die ik dan liever de kans zie krijgen in dergelijke situaties. En voor de basis is Brenet niet goed genoeg.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je moet toch ook iemand hebben die achter Pedersen zit? Dan lijkt Brenet mij een prima keus, leuk voor de breedte en kost geen cent.
Ik plaats vandaag het finale-topic want dat is inderdaad de leukste discussie nuquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:58 schreef Scrummie het volgende:
Eigenlijk heb ik pas zin in geruchten na de 25e.
Vergeet de feitjes van Pietje niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik plaats vandaag het finale-topic want dat is inderdaad de leukste discussie nu
Maar deze cijfers zijn puur voor de eredivisie.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Terecht wel overigens. Prima in de eredivisie, uitstekend in Europa.
Het is dan ook de enige met europees succesquote:
Nou en.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maar deze cijfers zijn puur voor de eredivisie.
Flemming is niet genoemd door de watchers geloof ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:15 schreef GGMM het volgende:
Brenet, Danilo, Flemmings
Feyenoord is wel ambitieus bezig
Ik kan er wel mee leven hoor. Mensen die zich druk maken om speler/trainer van het jaar verkiezingen hebben een kleine penis.quote:
Eensquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik kan er wel mee leven hoor. Mensen die zich druk maken om speler/trainer van het jaar verkiezingen hebben een kleine penis.
Gepost. Het is een heel boekwerk gewordenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vergeet de feitjes van Pietje niet.
Gewoon bij papa.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waar ga jij volgende week kijken Scrummie, de kuip?
Ik had op zich wel zin in het stadion kijken, leek me wel leuk maar vader had daar geen zin in dus dan kijk ik liever samen dan daar.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelijk heb je, in een stadion tv kijken is ook gewoon niks
Mijn pa gaat nu met mijn vrienden naar de Kuip maar had zelf daar vooraf ook minder behoefte aan, vond dat toen tegen Excelsior ook niet zo leuk alhoewel dat ook wel kwam door de wedstrijd zelf. In een café of op een plein kan je wat meer onbevangen los gaan heb ik het idee.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
gelijk heb je, in een stadion tv kijken is ook gewoon niks
De Tros.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:24 schreef hhh38 het volgende:
Ik twijfel nog over De Kuip, zie denk ik een scherm in de stad ook meer zitten, maar de populaire plekken die ik ken hebben allemaal al kaartverkoop/reservering gehad. Weet iemand nog toffe locaties?
Mijn reservering voor Proeflokaal Reijngoudt staat vrij in ieder gevalquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:24 schreef hhh38 het volgende:
Ik twijfel nog over De Kuip, zie denk ik een scherm in de stad ook meer zitten, maar de populaire plekken die ik ken hebben allemaal al kaartverkoop/reservering gehad. Weet iemand nog toffe locaties?
Daar hoef je niet eens voor te reserveren toch? Maar je hebt een tafel binnen gereserveerd dus?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn reservering voor Proeflokaal Reijngoudt staat vrij in ieder geval
https://www.ad.nl/nederla(...)sieseizoen~a6c4e39e/quote:Verdeling tv-gelden in seizoen 2022-2023 (afgerond)
1. Ajax 9,3 miljoen
2. PSV 8,3 miljoen
3. Feyenoord 7,5 miljoen
4. AZ 6,5 miljoen
5. Vitesse 5,8 miljoen
6. FC Utrecht 5,1 miljoen
7. FC Groningen 4,3 miljoen
8. SC Heerenveen 3,6 miljoen
9. Heracles Almelo* 3 miljoen
10. FC Twente 2,8 miljoen
11. Sparta Rotterdam 2,6 miljoen
12. Fortuna Sittard 2,4 miljoen
13. SC Cambuur 2,3 miljoen
14. NEC 2,1 miljoen
15. RKC Waalwijk 2 miljoen
16. FC Emmen 2 miljoen
17. Go Ahead Eagles 1,9 miljoen
18. FC Volendam 1,9 miljoen
*Als Heracles degradeert, verdwijnt de club uit deze lijst. Excelsior, ADO Den Haag of FC Eindhoven wordt dan aan de lijst toegevoegd.
Jut en julcompetitie.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/nederla(...)sieseizoen~a6c4e39e/
Yes.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:57 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar hoef je niet eens voor te reserveren toch? Maar je hebt een tafel binnen gereserveerd dus?
Ah, lekker op Noord, klinkt ook goedquote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:10 schreef fetX het volgende:
Ik ga naar de containerbar op het Noordplein, maar dat is nu ook uitverkocht geloof ik.
'als dit geen teken is'quote:
Dit is duidelijk niet een van de miljoenen luisteraars.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:07 schreef Jimbo het volgende:
'a
[..]
'als dit geen teken is'
EEN TEKEN VAN WAT, LUL
Denk toch dat er wel 1 van de 2 spelers die 20+ miljoen op kunnen leveren (Sini en Kökcü) zou moeten vertrekken als je het team op andere plekken wil versterken. Senesi gaat ook sowieso denk ik, dus dan kom je al op minimaal 2 uit. Misschien dat Malacia en Kökcü blijven?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:32 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Zolang dat dan maar minstens een miljoen of 30 is, want er moet dan nog wel wat gebeuren.
Zijn imitaties van Eddy Poelman, Aad de Mos, Willem van Hanegem.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet niet wat het is, maar ik moet altijd erg lachen om die van Egmond.
Ik denk dat Malacia wel gaat en als ik die bedragen in de wandelgangen hoor moet je dat ook absoluut doen. Die gaat volgend jaar geen 15+ meer opleveren denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Denk toch dat er wel 1 van de 2 spelers die 20+ miljoen op kunnen leveren (Sini en Kökcü) zou moeten vertrekken als je het team op andere plekken wil versterken. Senesi gaat ook sowieso denk ik, dus dan kom je al op minimaal 2 uit. Misschien dat Malacia en Kökcü blijven?
Dit zou echt heel erg dom zijn. Je moet nu juist meeliften op de UCL-hype en daarbij horende overschatte marktwaardes. Senesi, Malacia, Kokcu en Sinisterra gaan echt niet meer waard worden over een jaar dus hup, allemaal verkopen en cashen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:32 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
Zolang dat dan maar minstens een miljoen of 30 is, want er moet dan nog wel wat gebeuren.
We gaan volgend jaar weer gewoon volgens jouw verwachtingen in het rechterrijtje eindigen of hoe zie jij dat voor jequote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dit zou echt heel erg dom zijn. Je moet nu juist meeliften op de UCL-hype en daarbij horende overschatte marktwaardes. Senesi, Malacia, Kokcu en Sinisterra gaan echt niet meer waard worden over een jaar dus hup, allemaal verkopen en cashen.
Maarja, Feyenoord en spelers op het juiste moment verkopen is nooit echt een succesformule geweest..
Nou ja, stel dat je volgend seizoen een 'normaal' seizoen draait en weer 3e wordt zonder echt ver te komen in Europa. Dan zullen de spelers die ik opnoem echt geen hogere marktwaarde hebben dan dat ze nu hebben, integendeel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We gaan volgend jaar weer gewoon volgens jouw verwachtingen in het rechterrijtje eindigen of hoe zie jij dat voor je
Senesi geef ik je gelijk in en Malacia en Sinisterra natuurlijk ook als ze niet verlengen. Als ze wel verlengen kan je erover twijfelen, Malacia zou basisspeler kunnen zijn op het WK. Kökcü zie ik volgend seizoen wel nog een stap maken en dan is het afhankelijk van de prestaties van de hele ploeg of ie nog meer waard wordt.
Wel een prima houding hoor, daarmee maak je duidelijk dat Sinisterra en Kökcü alleen te koop zijn bij een absurd bod dus eigenlijk boven de 25 miljoen. Zo niet en beiden zijn akkoord met blijven, dan is dat ook prima.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:34 schreef Caland het volgende:
Feyenoord kan wel meer willen. Bij de juiste prijs dien je spelers gewoon te verkopen. Of blijven we dezelfde fouten maken
Waarom integendeel? Ik denk ook niet dat Malacia en Kökcü meer waard worden van een aardig seizoen in Europa en een 3e plek, maar ook niet minder. Ik denk dat ze individueel er nog steeds bovenuit zullen steken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nou ja, stel dat je volgend seizoen een 'normaal' seizoen draait en weer 3e wordt zonder echt ver te komen in Europa. Dan zullen de spelers die ik opnoem echt geen hogere marktwaarde hebben dan dat ze nu hebben, integendeel.
De selectie bij elkaar houden en dan maar gokken op de CL is veel te riskant en kan Feyenoord zich eigenlijk helemaal niet veroorloven.
Halen we EL en die kans lijkt mij groot, dan zit je normaal gesproken in pot 1 met ons coëfficiënt. Een goed Europees seizoen heeft als bijkomend voordeel dat Nederland op plek 6 van de UEFA ranglijst komt, en vanaf dan kan je op EL-groepsfase begroten (en kan je ieder jaar proberen CL te halen).quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:06 schreef hhh38 het volgende:
En dit seizoen is ook helemaal geen totale fluke. 3e is waar we horen en tot en met de kwartfinale heb je gewoon tegenstanders getroffen waar je minstens gelijkwaardig aan bent.
Stel dat je volgend seizoen 3e wordt in die EL groep kom je gewoon weer netjes in de ECL
Ik ben het voor het eerst dit seizoen eens met @Pistoleroquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Halen we EL en die kans lijkt mij groot, dan zit je normaal gesproken in pot 1 met ons coëfficiënt. Een goed Europees seizoen heeft als bijkomend voordeel dat Nederland op plek 6 van de UEFA ranglijst komt, en vanaf dan kan je op EL-groepsfase begroten (en kan je ieder jaar proberen CL te halen).
Denk dat het prima is om met de huidige kern te gokken op een vervolgstap. Zonder grootheidswaanzin te krijgen natuurlijk, de waarde op het veld moet leidend blijven.
Dan kan je alvast inpakken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben het voor het eerst dit seizoen eens met @:pistolero
Finale ECL (winnen) en directe plaatsing voor de EL zal wel enige begrotingsgaten dichten neem ik aan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:51 schreef fetX het volgende:
Als er straks 25-30 miljoen voor Sini wordt geboden ben je wel gek om het niet te doen. Zeker gezien de financiële situatie. Maar ik sluit inderdaad niet uit dat Arnesen hier lekker de prijs op aan het drijven is en dat is prima.
Klopt, maar we hebben nog niks gewonnen en daarnaast wil je ook gewoon wat reserves in het laatje op gaan bouwen. En zoals eerder gesteld; ijzer smeden als het heet is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Finale ECL (winnen) en directe plaatsing voor de EL zal wel enige begrotingsgaten dichten neem ik aan.
Precies dat ja. Maar geheel in Feyenoordstijl zie ik ze dit zomaar doen. Geheel in Feyenoordstijl lig je waarschijnlijk voor de winter dan al Europa uit, raken Sini en Kokcu langdurig geblesseerd, word je zouteloos derde en loopt de halve selectie uit contractquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:55 schreef Mansjester het volgende:
Je zal toch wel gek zijn om niet te profiteren van de hype en de keuze te maken niet te verkopen. Als je een aantal jaar goed hebt verkocht kan het,maar in die positie zit Feyenoord totaal niet.
Je gaat nu ook al posten als Pistolero. Dit begint een beetje eng te worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies dat ja. Maar geheel in Feyenoordstijl zie ik ze dit zomaar doen. Geheel in Feyenoordstijl lig je waarschijnlijk voor de winter dan al Europa uit, raken Sini en Kokcu langdurig geblesseerd, word je zouteloos derde en loopt de halve selectie uit contract
U las het hier voor het eerst
Nee gewoon typisch Feyenoord. Heb je eindelijk weer eens een kleine window of opportunity (we zijn een Nederlandse club) om stappen vooruit te zetten ga je op het verkeerde kortetermijnpaard wedden. Van Geel 2017 vibesquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je gaat nu ook al posten als Pistolero. Dit begint een beetje eng te worden.
Nja, oneens hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee gewoon typisch Feyenoord. Heb je eindelijk weer eens een kleine window of opportunity (we zijn een Nederlandse club) om stappen vooruit te zetten ga je op het verkeerde kortetermijnpaard wedden. Van Geel 2017 vibes
Ja, ook ik word klaargestoomd voor de finale.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die gaat gewoon keepen.
Je kan trouwens volgende week @:ZKA herkennen aan een ZKA shirt.
Waarom eigenlijk, zo lijkt het, zoveel nadruk op rechtsbacks. Daarvan hebben we er al drie exclusief Geertje.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:32 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nee, is guessing. Heb naam van een andere buitenslandse rechtsback.
Dan neem ik aan dat ze of niet tevreden zijn over Pedersen of dat ze Benita willen gaan verhuren (of toch nog een jaartje jong).quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk, zo lijkt het, zoveel nadruk op rechtsbacks. Daarvan hebben we er al drie exclusief Geertje.
Dat eerste zou me niet verbazen, die heeft geen bal meer geraakt sinds hij dat hockeymeisje ligt aan te duwenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan neem ik aan dat ze of niet tevreden zijn over Pedersen of dat ze Benita willen gaan verhuren (of toch nog een jaartje jong).
Echt ongekend ja terwijl hij echt prima begon. Toch maar even afwachten na een tijdje rust.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat eerste zou me niet verbazen, die heeft geen bal meer geraakt sinds hij dat hockeymeisje ligt aan te duwen
Aanvallend een meerwaarde al waren zijn goede voorzetten op 1 hand te tellen, 1 tegen 1 achterin is hij wel zwak. GeertGod is een paar klassen beter.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Echt ongekend ja terwijl hij echt prima begon. Toch maar even afwachten na een tijdje rust.
Ik vind Geert ook beter hoor, maar vond hem op een gegeven moment wel goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aanvallend een meerwaarde al waren zijn goede voorzetten op 1 hand te tellen, 1 tegen 1 achterin is hij wel zwak. GeertGod is een paar klassen beter.
Ik denk dat het niet handig zou zijn om iemand die al heel lang geen wedstrijd meer gepeeld en geen wedstrijd ritme heeft in de finale te laten spelenquote:
Ik vind het 50/50 Bijlow is de betere van de twee maar moet er altijd een beetje inkomen na een blessure in een finale is daar geen tijd voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet handig zou zijn om iemand die al heel lang geen wedstrijd meer gepeeld en geen wedstrijd ritme heeft in de finale te laten spelen
Ik denk dat huidige keeper de finale moet spelen. Hij heeft het gewoon goed gedaan.
allemaal bullshitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:32 schreef fetX het volgende:
[ twitter ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
allemaal bullshit
sini voor 20 miljoen verkopen
malacia voor 20 miljoen verkopen
senisi voor 12 miljoen verkopen
kokcu voor 20 miljoen verkopen
geertruida voor 15 verkopen
Je haalt zo meer dan 80 miljoen binnen en je hoeft je jaren geen zorgen meer te maken
Je koopt voor 30 miljoen nieuwe spelers.
We zijn eruitquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet handig zou zijn om iemand die al heel lang geen wedstrijd meer gepeeld en geen wedstrijd ritme heeft in de finale te laten spelen
Ik denk dat huidige keeper de finale moet spelen. Hij heeft het gewoon goed gedaan.
Neequote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:25 schreef Caland het volgende:
[..]
We zijn eruit
Bijlow keept volgende week
Malacia die zal zeker wel gehaald worden door ten hagquote:
Die visionair krijgt waarschijnlijk wel gelijk. Jij vermoedelijk niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:48 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Malacia die zal zeker wel gehaald worden door ten hag
Sinistera zie ik ook gaan
win je volgende week
dan haal je sowieso 60 miljoen binnen
Trauner ......Ik denk dat deze man achter de schermen iedereen is opgevallen...het zal me dan ook verbazen als hij volgend seizoen nog bij Feyenoord speelt
die kan zomaar een groot bedrag opleveren
Feyenoord kan echt minimaal 60-80 miljoen rijker zijn voor het begin van het volgend seizoen.
We zullen zien of de grootste visionair van de wereld weer gelijk gaat krijgen.
[ afbeelding ]
Hopelijk kan 'ie een beetje drukzetten.quote:
Dit wel ja, Linssen out Danilo erbij, daar word je niet slechter van. Plus Danilo komt gratis en Linssen levert nog wat op.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:38 schreef Pistolero het volgende:
Tsja, Danilo is wel een stukkie beter dan Linssen natuurlijk dus op zich ga je er niet eens op achteruit.
Wel een heel ander type spits en 4 jaar is ook wel heel lang, maar goed.
Dat vooral ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
Ugh, ik hoop toch niet dat we met Danilo/Dessers ‘t nieuwe seizoen in gaan.
Alles is beter dan dwerg Linssen in de spitsquote:
Eerlijk gezegd heb ik nog steeds het gevoel dat men niet volledig overtuigd is van Dessers. Ben ik ook niet overigens.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
Dat is nog het optimistische scenario. Ik weet niet of ie echt minder dan Linssen is, maar we weten niet eens zeker of ie wel als 2e spits gehaald isquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
Als we überhaupt met Dessers het nieuwe seizoen ingaan dan. Is ook nog wel een dingetje.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:02 schreef fetX het volgende:
Gaat het Dessers/Danilo worden of denken ze ook nog aan andere spitsen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:12 schreef ZKA het volgende:
Niet enorm blij met Danilo. Afdankertjes van Ajax gaan Feyenoord niet beter maken dan Ajax. Desalniettemin: Leuk primeurtje. Begin april al op het spoor.
Linssen is wel wat beter jaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:01 schreef Caland het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik Danilo echt beter vind dan Linssen
En ik ben geen fan van Linssen
Wat een onzin. Tenzij je Geertruida en Bijlow daar niet in meerekent. Ik zei al dat ik het niet eens zo'n slecht idee vindt om Kökcü en Malacia óf Sinisterra te behouden (mits die verlengt), maar het is sowieso verstandig om te zeggen dat het geen uitverkoop is deze zomer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Niet vaak eens met @:caland maar hier heeft hij natuurlijk volledig gelijk in. En @:pistolero ook.
Alle waardevolle spelers verkopen en de selectie compleet renoveren. Je hebt ook het voordeel dat Slot van brandhout nog hele degelijke spelers kan maken dus die smeedt ook met nieuwe spelers vast wel weer een redelijk elftal.
Baal je dan niet dat je de DONE DEAL niet als eerste weet te melden of gaat het je meer om de scoop?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:12 schreef ZKA het volgende:
Niet enorm blij met Danilo. Afdankertjes van Ajax gaan Feyenoord niet beter maken dan Ajax. Desalniettemin: Leuk primeurtje. Begin april al op het spoor.
Als hij het goed doet kopen ze hem volgend jaar wel weer terug voor 15 miljoen ofzo. Dat is tegenwoordig het nieuwe Amsterdamse beleidquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:22 schreef Scrummie het volgende:
Ja ach ja. Een gratis spits uit Amsterdam die ooit voor 2 miljoen gehaald is. Wie weet komt het talent wat men er ooit in zag toch nog uit, maar dat is wel een groot vraagteken helaas.
Denk niet dat het Dessers wordt als ik ze zo spreekquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:13 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat het Dessers/Danilo worden of denken ze ook nog aan andere spitsen?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Als hij het goed doet kopen ze hem volgend jaar wel weer terug voor 15 miljoen ofzo. Dat is tegenwoordig het nieuwe Amsterdamse beleid
Nee, scoop is in mijn ogen het eerst in verband brengen van SPELER x CLUBNAAM. De rest van de media heeft het uitzoeken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Baal je dan niet dat je de DONE DEAL niet als eerste weet te melden of gaat het je meer om de scoop?
Wat is “ze”?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Denk niet dat het Dessers wordt als ik ze zo spreek
Voor wie uit het rijtje Malacia - Sinisterra - Senesi - Kökcü is er de meeste concrete interesse?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Nee, scoop is in mijn ogen het eerst in verband brengen van SPELER x CLUBNAAM. De rest van de media heeft het uitzoeken.
ik denk dat zij beter in de spits isquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben om. Uitstekende transfervrije deal.
bij Twente deed hij het wel aardig op de counter, denk dat hij wat teveel tijd en ruimte nodig heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:22 schreef Scrummie het volgende:
Ja ach ja. Een gratis spits uit Amsterdam die ooit voor 2 miljoen gehaald is. Wie weet komt het talent wat men er ooit in zag toch nog uit, maar dat is wel een groot vraagteken helaas.
Zou best kunnen ja. Ik heb werkelijk waar geen idee, ook toen heb ik maar weinig van FC Twente gezien en Jong Ajax kijk ik al helemaal niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij Twente deed hij het wel aardig op de counter, denk dat hij wat teveel tijd en ruimte nodig heeft
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Al probeert Slot ook de bal te veroveren op momenten dat de verdediging uit positie staat en er dus wel ruimte is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
bij Twente deed hij het wel aardig op de counter, denk dat hij wat teveel tijd en ruimte nodig heeft
Hij heeft bewezen dat hij goals kan maken, dus het is m.i. vooral de vraag of hij de benodigde arbeid kan opbrengen. Zo ja, dan kan het zomaar een behoorlijk succes worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Al probeert Slot ook de bal te veroveren op momenten dat de verdediging uit positie staat en er dus wel ruimte is.
Hij zal z'n goedkeuring wel hebben gegeven, dus ik laat me graag verrassen
In principe zit er niet veel verschil tussen de opvattingen van Ten Hag en Slot, daarom verbaast het mij ook wel een beetje, maar gratis af te halen zal wel een dingetje geweest zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor inderdaad. Al probeert Slot ook de bal te veroveren op momenten dat de verdediging uit positie staat en er dus wel ruimte is.
Hij zal z'n goedkeuring wel hebben gegeven, dus ik laat me graag verrassen
Een voor niets gehaalde (tweede) spits van 31 verkopen en je krijgt er gratis een jonge spits voor terug.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe zit er niet veel verschil tussen de opvattingen van Ten Hag en Slot, daarom verbaast het mij ook wel een beetje, maar gratis af te halen zal wel een dingetje geweest zijn.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:47 schreef H.FR het volgende:
[..]
In Amsterdam wilden ze hem dacht ik ook wel verlengen overigens.
Shit, dit vind ik nog wel het meest treurige bericht van de dag. Dessers moet je absoluut halen, heeft het zo goed gedaan en is absoluut geen eendagsvlieg.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:24 schreef ZKA het volgende:
[..]
Denk niet dat het Dessers wordt als ik ze zo spreek
Vertaling:quote:In finale, fate attenzione ai lanci lunghi dalla difesa della roma! Giocano tutto su Abraham. Occhio ai tiri da fuori e su quelli piazzati. Ogni contrasto deve essere energico. Fateli innervosire. State attenti alle simulazioni, soprattutto in aerea e tenete sotto pressione l'arbitro per ogni cosa. Non lasciategli respiro su ogni pallone, fino alla fine della partita. Forza Feyenoord!!!
Ik denk dat het vooral belangrijk is dat hij de benodigde arbeid kan leveren. Volgens mij was hij bij Twente vrij lui.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Het is sowieso een risicoloze investering, stel het wordt niks dan kan je hem alsnog voor een bedragje verkopen terwijl we er niks voor betalen. Hij scoort overal ook wel heel makkelijk, maar zijn verdere kwaliteiten zijn ietwat mwah.
Voordeel van de twijfel dan maar weer.
Meevoetballend, erg matig. Wel een redelijke afmaker volgens mij. Qua drukzetten geen idee, @maxi-mus ?quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:32 schreef aTypisch het volgende:
Wat voor type spits is Danilo? Kan maar een paar flitsen bij Twente herinneren van die gozer.
Dat beeld heb ik ook van Dessersquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Meevoetballend, erg matig. Wel een redelijke afmaker volgens mij. Qua drukzetten geen idee, @:maxi-mus ?
Arnesen zal wel aangeven dat er nog REK inzit.
Hopelijk leest Arne mee hier.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Italiaanse anti-Roma reactie die ik online vond:
[..]
Vertaling:
Pas in de finale op voor lange ballen van de Roma-defensie! Ze spelen alles op Abraham. Pas op voor afstandsschoten en geplaatste schoten. Elk contrast moet krachtig zijn. Maak ze nerveus. Pas op voor simulaties, vooral in de lucht, en houd de scheidsrechter voor alles onder druk. Laat hem niet op elke bal ademen totdat het spel voorbij is. Kom op Feyenoord!!!
Kortom, deze kenner raadt aan mee te gaan in het spel van Roma en niet te krampachtig het eigen spel te spelen.
Moeilijk om een beeld te vormen van z'n Ajax tijd, hij stond zelden basis en als hij inviel was het of plan B of de wedstrijd al beslist, geen enorme indruk achter gelaten.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Meevoetballend, erg matig. Wel een redelijke afmaker volgens mij. Qua drukzetten geen idee, @:maxi-mus ?
Op basis van de compilaties bij Twente kan ik er ook nog weinig over zeggen. Paar aardige balletjes in de hoek met het binnenkantje maar dat is het dan ook wel.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moeilijk om een beeld te vormen van z'n Ajax tijd, hij stond zelden basis en als hij inviel was het of plan B of de wedstrijd al beslist, geen enorme indruk achter gelaten.
jaartje bij jens op de kamerquote:Op woensdag 18 mei 2022 08:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Die is vooral fysiek wel wat verder heb ik het idee.
ik heb deze video geanalyseerd en op 1 minuut 48 zie je dat het de perfecte vervanger van Dessers isquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:11 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk ook dat hij aan de buitenkant kan spelen
Ik zou toch meer gaan voor nog een langere fysiek sterke spits
Feyenoord wil Dessers niet is mijn conclusie.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik heb deze video geanalyseerd en op 1 minuut 48 zie je dat het de perfecte vervanger van Dessers is
wat vind jij klaas?
Met Dessers niet doorgaan zou echt zo dom zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zolang spelers als Danilo en Brenet niet worden gezien als basisspelers, is er nog geen probleem.
Over Danilo. Je hebt gewoon een tweede spits nodig en Danilo zal zich verzoenen in het bericht: succes met de concurrentiestrijd. Kent de Eredivisie, heeft het daarin laten zien. Lijkt mij iets dynamischer dan Dessers, maar fysiek wat minder sterk. Het leveren van arbeid in druk zetten zal de voornaamste uitdaging worden, maar dat doet Dessers nu ook met volle overtuiging in vergelijking met begin van het seizoen.
Geeft mij wel het gevoel dat men niet doorgaat met Dessers en er echt nog wel een andere spits in het vizier is.
Over Brenet. Brenet zijn statistieken zijn goed, kan op beide backposities uit de voeten en heeft ervaring. Je lost daarmee twee problemen op. Wie achter Pedersen (Benita met Jong Feyenoord in de tweede divisie) en wie achter Malacia/nieuwe eerste linksback?
[ twitter ]
Niet mee eens, dat ligt aan de alternatieven. Stel dat je voor 6 miljoen een spits kan halen die Feyenoord én beter maakt én ook nog eens groeipotentieel heeft, dan hoeft doorgaan met Dessers niet dom te zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met Dessers niet doorgaan zou echt zo dom zijn.Heb je volgend seizoen echt een doelpuntenprobleem.
Gewoon even 15 miljoen stukslaan op CastellanosGOD.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:33 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Niet mee eens, dat ligt aan de alternatieven. Stel dat je voor 6 miljoen een spits kan halen die Feyenoord én beter maakt én ook nog eens groeipotentieel heeft, dan hoeft doorgaan met Dessers niet dom te zijn.
Je moet alleen doorgaan met Dessers als je in hem een eerste spits ziet, en dat antwoord is niet 100% ja.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Met Dessers niet doorgaan zou echt zo dom zijn.Heb je volgend seizoen echt een doelpuntenprobleem.
Gekkigheid. De gescoute spelers van vorig jaar geven wij in ieder geval vertrouwen in de zoektocht naar een nieuwe spits.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon even 15 miljoen stukslaan op CastellanosGOD.
Als Dessers vertrekt, word je dan fan van zijn nieuwe club?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nog belangrijker, gaat hij dan daar posten in plaats van hier.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dessers vertrekt, word je dan fan van zijn nieuwe club?
Precies dat. Ik vind hem tactisch (ook qua drukzetten etc) vrij dommig. Al is dat wel deels te leren natuurlijk hij heeft er fysiek de capaciteiten wel voor. Ik denk oprecht dat Linssen een betere spits voor hullie is. Al zit er wel meer rek in Danilo natuurlijk.quote:Op woensdag 18 mei 2022 08:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Slotgod zal toch ook wel met een ander soort spits dan een beuker kunnen spelen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Precies dat. Ik vind hem tactisch (ook qua drukzetten etc) vrij dommig. Al is dat wel deels te leren natuurlijk hij heeft er fysiek de capaciteiten wel voor. Ik denk oprecht dat Linssen een betere spits voor hullie is. Al zit er wel meer rek in Danilo natuurlijk.
Het KRC Genk topic zal uit z'n voegen barstenquote:Op woensdag 18 mei 2022 09:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog belangrijker, gaat hij dan daar posten in plaats van hier.
Natuurlijk wel ik bedoelde Linssen ook niet als leidraad maar Danilo is voetballend gewoon ontzettend matig en vooral een 'doelpuntenmaker'. Dan moet er in mijn ogen nog wel een hoop bij voor dat spelletje, ook als je het iets anders wilt invullen. Maar ik mag toch hopen dat dit niet de eerste spits wordt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:48 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Slotgod zal toch ook wel met een ander soort spits dan een beuker kunnen spelen?
Denk niet dat het handig is om bij een spits voor Feyenoord uit te komen bij Linssen als een soort van leidraad.
Voornamelijk geld. En falend beleid bij Feyenoord wat dus ook weer invloed heeft op geld.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:11 schreef Alpha0 het volgende:
Serieuze vraag: waarom lukt het PSV wel om gemiddeld 4x per decennium kampioen te worden en jullie niet? Is / was dat echt het geld van Philips?
Ja.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:11 schreef Alpha0 het volgende:
Serieuze vraag: waarom lukt het PSV wel om gemiddeld 4x per decennium kampioen te worden en jullie niet? Is / was dat echt het geld van Philips?
Geld uit spelersverkopen, als je dat eens naast elkaar legt en dan bedenkt dat je alsnog vrij dichtbij PSV staat dan ga je ze voorbij (op alle fronten) wanneer dat wél eens een paar seizoenen op rij lukt.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:11 schreef Alpha0 het volgende:
Kijk ook eens naar Europese inkomsten. PSV heeft vanaf 2008 ieder jaar groepsfase gespeeld muv 2017/18 waarvan 4 seizoenen CL. Wij 7 van de 14 seizoen groepsfase en maar 1x Champions League.quote:Op woensdag 18 mei 2022 10:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Geld uit spelersverkopen, als je dat eens naast elkaar legt en dan bedenkt dat je alsnog vrij dichtbij PSV staat dan ga je ze voorbij (op alle fronten) wanneer dat wél eens een paar seizoenen op rij lukt.
quote:Dessers zou ik niet op rekenen.
Is nog niet helemaal uitgesloten maar intern is nog steeds niet iedereen overtuigd en hij heeft meerdere hele goede aanbiedingen op zak die Feyenoord niet kan matchen.
Als alternatief zijn er twee Zuid-Amerikanen en een spits uit Frankrijk die dit seizoen in Portugal speelde.
Er is onverwachts vrij concrete buitenlandse interesse in een speler waarvan ze nu op een flinke financiële meevaller rekenen. Een beetje zoals toen St. Juste out of the blue voor 8M werd verkocht aan Mainz.
https://www.reddit.com/r/(...)er_danilo_on_a_free/quote:Danilo had aanbiedingen van Twente, Vitesse, AZ, Antwerp, en clubs uit Zuid-Amerika.
Hij heeft gekozen voor het verhaal van Slot.
Transfer was al een maand rond maar AD zijn slangen want ze hadden een agreement om alle transfers na de Conference League finale aan te kondigen. Zijn nog minimaal twee andere transfers al rond.
Mooi dartbord.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:24 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Zolang spelers als Danilo en Brenet niet worden gezien als basisspelers, is er nog geen probleem.
Over Danilo. Je hebt gewoon een tweede spits nodig en Danilo zal zich verzoenen in het bericht: succes met de concurrentiestrijd. Kent de Eredivisie, heeft het daarin laten zien. Lijkt mij iets dynamischer dan Dessers, maar fysiek wat minder sterk. Het leveren van arbeid in druk zetten zal de voornaamste uitdaging worden, maar dat doet Dessers nu ook met volle overtuiging in vergelijking met begin van het seizoen.
Geeft mij wel het gevoel dat men niet doorgaat met Dessers en er echt nog wel een andere spits in het vizier is.
Over Brenet. Brenet zijn statistieken zijn goed, kan op beide backposities uit de voeten en heeft ervaring. Je lost daarmee twee problemen op. Wie achter Pedersen (Benita met Jong Feyenoord in de tweede divisie) en wie achter Malacia/nieuwe eerste linksback?
[ twitter ]
Pedersen gok ik eigenlijk. Volgens mij liet Slot al eens vallen dat daar wel interesse voor was en het zou wel verklaren waarom er al die geruchten over een RB zijn.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:54 schreef hhh38 het volgende:
Benieuwd wat die onverwachtse concrete buitenlandse interesse in een speler in combinatie met flinke financiële meevaller kan betekenen. Als het niet één van de 4 standaardnamen of Geertruida/Bijlow is kom je uit bij Trauner, Aursnes of Pedersen. Toornstra is te oud en de rest is geen eigendom van Feyenoord of heeft nauwelijks gespeeld.
Of het is Alireza
Dat lijkt mij ook de beste gok. Prima als je binnen een jaar flinke winst kan maken op een speler die niet eens echt overtuigd heeftquote:Op woensdag 18 mei 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pedersen gok ik eigenlijk. Volgens mij liet Slot al eens vallen dat daar wel interesse voor was en het zou wel verklaren waarom er al die geruchten over een RB zijn.
dat Philips geld was deze eeuw minder van invloed, gewoon goed beleid en falen in Amsterdam en Rotterdam, begin deze eeuw echt absurd veel de titel gepakt, 2e decennium al wat minder en dit decennium nog niets dus het momentum is er wel een beetje uitquote:Op woensdag 18 mei 2022 10:11 schreef Alpha0 het volgende:
Een snelle transfermarkt search levert de namen Simon Banza of N'Dri Philippe Koffi op als je het hebt over een Franse spits in Portugal.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:43 schreef hhh38 het volgende:
In de reddit thread over de komst van Danilo wordt nogal met sterke beweringen gestrooid door ene u/zounderk1te, klinkt als @:ZKA
[..]
[..]
https://www.reddit.com/r/(...)er_danilo_on_a_free/
Eens, zijn invalbeurten zijn ook niets (de laatste tijd).quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook de beste gok. Prima als je binnen een jaar flinke winst kan maken op een speler die niet eens echt overtuigd heeft
Hij is natuurlijk ook international en heeft duidelijke kwaliteiten. Vang je daar 7 miljoen voor, dan is het wel dag Pedersen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 11:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pedersen gok ik eigenlijk. Volgens mij liet Slot al eens vallen dat daar wel interesse voor was en het zou wel verklaren waarom er al die geruchten over een RB zijn.
Ik zou bij 5 miljoen al neigen naar doenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk ook international en heeft duidelijke kwaliteiten. Vang je daar 7 miljoen voor, dan is het wel dag Pedersen.
Nee natuurlijk niet. Zal hem waarschijnlijk zelfs nauwelijks meer gaan volgen, maar vind wel dat Feyenoord hem gewoon moet vastleggen. Scorend vermogen is altijd heel lastig op te vangen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als Dessers vertrekt, word je dan fan van zijn nieuwe club?
Idd kan er geen reet van.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zou bij 5 miljoen al neigen naar doen
Zou ze lekker beiden nemen, Danilo is voetballend een verbetering en heeft nog groeipotentie. Linssen gaat zo goed als zeker naar Japan dus je hebt sowieso iemand nodig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zal hem waarschijnlijk zelfs nauwelijks meer gaan volgen, maar vind wel dat Feyenoord hem gewoon moet vastleggen. Scorend vermogen is altijd heel lastig op te vangen.
Hoe vaak zie je bij lagere teams in de Eredivisie niet dat het voetbal prima is maar ze dit niet kunnen omzetten in goals? Dat moet je niet hebben.
Eens. Maar Dessers is sowieso wel beter dan die Danilo hoor. Maar blijkbaar ligt er een hoger bod van een andere club ofzo en is die clausule niet bepaald waterdicht. Dan wordt het lastig.quote:Op woensdag 18 mei 2022 12:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou ze lekker beiden nemen, Danilo is voetballend een verbetering en heeft nog groeipotentie. Linssen gaat zo goed als zeker naar Japan dus je hebt sowieso iemand nodig.
zoveel scorend vermogen heeft hij toch niet, tenminste niet in de competitie waar de ruimtes doorgaans klein zijn voor Feyenoordquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Zal hem waarschijnlijk zelfs nauwelijks meer gaan volgen, maar vind wel dat Feyenoord hem gewoon moet vastleggen. Scorend vermogen is altijd heel lastig op te vangen.
Hoe vaak zie je bij lagere teams in de Eredivisie niet dat het voetbal prima is maar ze dit niet kunnen omzetten in goals? Dat moet je niet hebben.
Even wat experts erbij halen. @RamboDirk @Noberquote:Op dinsdag 17 mei 2022 23:03 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ik ben om. Uitstekende transfervrije deal.
Waarschijnlijk niet, hoewel hij maar beperk de kans heeft gekregen om het tegendeel te bewijzen. Een spits waarvan je weet dat die dat wel kan is voor Feyenoord simpelweg niet te betalen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
zoveel scorend vermogen heeft hij toch niet, tenminste niet in de competitie waar de ruimtes doorgaans klein zijn voor Feyenoord
ik zeg ook niet dat je hem niet moet nemen maar het budget is bij Feyenoord natuurlijk wel een probleemquote:Op woensdag 18 mei 2022 13:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet, hoewel hij maar beperk de kans heeft gekregen om het tegendeel te bewijzen. Een spits waarvan je weet dat die dat wel kan is voor Feyenoord simpelweg niet te betalen.
Klopt, maar er komt mag je aannemen nog wel een spits bij als er straks goed verkocht is in de zomer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat je hem niet moet nemen maar het budget is bij Feyenoord natuurlijk wel een probleem
Ten opzichte van Linssen bedoel ik hé, Dessers is technisch wel heel goed ook in de kleine ruimte. Maar volgens TD Pietje Puk kan die optie niet langer gelicht worden.quote:
Dit zeg je nu wel, maar uiteindelijk hebben Linssen en Til allebei bijna net zoveel goals gemaakt als Berghuis vorig seizoen. Van tevoren had niemand gedacht dat we met deze selectie zoveel goals zouden maken dit seizoenquote:Op woensdag 18 mei 2022 12:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Misschien kan Slot weer wonderen verrichten inderdaad, het rendement van de ploeg was echt uitzonderlijk hoog dit jaar. Maar goed, Slot zou dus ook een Dessers volgend seizoen weer heel goed kunnen laten renderen. Ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit zeg je nu wel, maar uiteindelijk hebben Linssen en Til allebei bijna net zoveel goals gemaakt als Berghuis vorig seizoen. Van tevoren had niemand gedacht dat we met deze selectie zoveel goals zouden maken dit seizoen
Lol heb je hem zo vaak zien spelen dan? Linssen is wel echt heel matig op het moment.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik ook, Danilo kan echt totaal niet voetballen.
Ik zie door de make-up het gezicht niet meer.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Even wat experts erbij halen. @:RamboDirk @:Nober
Dat heb ik van @ZKA , of althans dat andere clubs hem voor meer geld kunnen overnemen.quote:Op woensdag 18 mei 2022 13:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Ten opzichte van Linssen bedoel ik hé, Dessers is technisch wel heel goed ook in de kleine ruimte. Maar volgens TD Pietje Puk kan die optie niet langer gelicht worden.
Dat lijkt me extra motivatie om die 4 miljoen wel te betalen, gratis geldquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik van @:ZKA , of althans dat andere clubs hem voor meer geld kunnen overnemen.
Hm, ik doelde eigenlijk op die Reddit thread die jij toevoegde:quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat lijkt me extra motivatie om die 4 miljoen wel te betalen, gratis geld
Maar als ik het zo lees zijn dat dus vooral persoonlijke aanbiedingen en gaat dit niet over transfersommen.quote:Dessers is nog niet helemaal uitgesloten maar intern is nog steeds niet iedereen overtuigd en hij heeft meerdere hele goede aanbiedingen op zak die Feyenoord niet kan matchen.
Ja wat is het nou die optie tot koop staat toch gewoon zwart op wit??quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat heb ik van @:ZKA , of althans dat andere clubs hem voor meer geld kunnen overnemen.
Precies twee weken nog om ergens 4 miljoen vandaan te toveren.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wat is het nou die optie tot koop staat toch gewoon zwart op wit??
Denk je dat er gewoon nu geen 4 miljoen is en ze daarom die optie niet kunnen lichten al zouden ze willen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Precies twee weken nog om ergens 4 miljoen vandaan te toveren.
Dat heeft toch in elke krant gestaan?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Denk je dat er gewoon nu geen 4 miljoen is en ze daarom die optie niet kunnen lichten al zouden ze willen?
Ja ik ben niet met dit verhaal gekomen. Het is toch logisch dat Dessers misschien zelf liever bij een club tekent die hem meer salaris biedt?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja wat is het nou die optie tot koop staat toch gewoon zwart op wit??
Geen idee eigenlijk heb alleen gehoord dat ze er nog niet uit waren of ze hem überhaupt willen overnemen voor dat bedrag.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft toch in elke krant gestaan?
Volgens mij is de conclusie dat Feyenoord intern er nog altijd niet over uit is of ze 4 miljoen willen betalen aan Genk (en dus wel de eerste optie hebben) en dat er inmiddels ook genoeg andere clubs zijn die meer willen neerleggen en daarnaast een hoger salaris bieden.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk heb alleen gehoord dat ze er nog niet uit waren of ze hem überhaupt willen overnemen voor dat bedrag.
Dat heb ik echt al talloze malen gehoord (Krabby/Gouka etc) en gelezen. Slot zei ook n.a.v die crowdfundingsactie;quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk heb alleen gehoord dat ze er nog niet uit waren of ze hem überhaupt willen overnemen voor dat bedrag.
Zou me niks verbazen hoor, maar na Twente zei Dessers dat er überhaupt nog geen beslissing was gemaakt. Maat goed zal dan wel alsnog een geldkwestie zijn als dat in elke krant heb gestaan .quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heb ik echt al talloze malen gehoord (Krabby/Gouka etc) en gelezen. Slot zei ook n.a.v die crowdfundingsactie;
Slot hoopt dat de transfer alsnog via een andere manier wel tot stand kan komen. "Ik hoop dat dit navolging krijg bij die veel meer vermogende mannen."
quote:Feyenoord kan de huurling definitief overnemen van RC Genk door de optie tot koop te lichten. Maar daarover is nog geen beslissing genomen en die zal voorlopig ook niet worden genomen. 'Feyenoord heeft nog niets gedaan richting Genk', zei Dessers. 'Iedereen is met Conference League-finale bezig. Ik denk dat het inderdaad over de finale wordt heen getild. Daarna gaan we rustig zitten en zullen we het wel zien.'
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Of Dessers moet akkoord gaan met een leuke tekenbonus als hij hier gewoon tekent terwijl hij daarna voor 8 miljoen naar een andere club gaat.
Ik begreep dat wellicht met die bekerwinstopbrengst nog wat mogelijk was.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen hoor, maar na Twente zei Dessers dat er überhaupt nog geen beslissing was gemaakt. Maat goed zal dan wel alsnog een geldkwestie zijn als dat in elke krant heb gestaan .
[..]
Wellicht ja heeft Dessers daar zelf eigenlijk nog wat over te zeggen? Stel Feyenoord is bij machte die optie tot koop te lichten, maar een andere club is bereid 2x zoveel salaris te betalen, moet hij zich dan conformeren aan wat de clubs onderling hebben afgesproken of kan hij alsnog voor die meer lucratieve aanbieding kiezen?quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik begreep dat wellicht met die bekerwinstopbrengst nog wat mogelijk was.
Idd. Totaal geen Kuipvrees ook, werkt eerder andersom bij hemquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:56 schreef Caland het volgende:
Ben er niet zo bang voor dat Dessers zelf naar een andere club wil eigenlijk, die heeft het volgens mij wel naar zijn zin.
Hangt er volgens mij vanaf of het een eenzijdige optie is maar zover reikt mijn kennis verder ook niet als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:00 schreef Elan het volgende:
Wellicht ja heeft Dessers daar zelf eigenlijk nog wat over te zeggen? Stel Feyenoord is bij machte die optie tot koop te lichten, maar een andere club is bereid 2x zoveel salaris te betalen, moet hij zich dan conformeren aan wat de clubs onderling hebben afgesproken of kan hij alsnog voor die meer lucratieve aanbieding kiezen?
Toen hij in zijn eerste wedstrijd ofzo die paar opgelegde kansen wist te missen gooiden ze het op KUIPVREES.quote:
Dat kan. Heb die term ook niet verzonnen. Geloof wel dat er zoiets bestaat, meer in de bredere zin dat je tegen de druk moet kunnen van een groot en vol stadion en dan het sommigen verlamd en anderen vleugels geeft.quote:
Krijg je toch nog je zin fetX.quote:Op dinsdag 31 augustus 2021 19:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk liever Danilo gehad denk ik, maar oké.
directeurtje Jo de Jong was ook tegen toch?quote:Op woensdag 18 mei 2022 15:28 schreef Caland het volgende:
Als user @:fetx het voor het zeggen had gehad waren we ons nu NIET aan het verheugen op Tirana.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |