Eens.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Eindelijk weer een fatsoenlijke TS.
En een uitermate sterke OP.
Deze cd (heette "Het Dokument" of zo) heb ik echt grijsgedraaid en dit was zelfs ver voor m'n tijd. Wordt misschien weer tijd dat ze opnieuw de studio ingaan.quote:
Vind nog altijd dat ze een cover hadden moeten maken in het kampioensjaar, toen werd dat liedje weer echt in ere hersteld. De teksten waren ook zo makkelijk te vervangen geweest. Oeh ah Elia ipv Oeh Ah Ed de Goey, 'met Bradje op het doel' in plaats van 'met Edje op het doel', en 'Dirkie is gelukkig ook weer thuis' voor Wimpie. Enfin, gemiste kansquote:Op maandag 16 mei 2022 14:59 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Deze cd (heette "Het Dokument" of zo) heb ik echt grijsgedraaid en dit was zelfs ver voor m'n tijd. Wordt misschien weer tijd dat ze opnieuw de studio ingaan.
Hij ligt mooi onder het Iran van Tiranaquote:Op maandag 16 mei 2022 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb alle meuk van Pietjepuk eruit gehaald en de oorspronkelijke OP weer in ere hersteld, alleen heb ik de Road to Tirana afbeelding vervangen omdat op die andere foto Jahanbakhsh mij ergerde. Andere suggesties zijn echter welkom, maar vind dat er een afbeelding in moet in relatie tot de finale
Dat liedje was meer mijn tijd en ik vond het destijds als kind wel leuk eigenlijk. Maar goed, kan me heel goed voorstellen dat je er als geharde fan niet bepaald warm van wordt. Vind het nog altijd beter dan jarenlang niets.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vind nog altijd dat ze een cover hadden moeten maken in het kampioensjaar, toen werd dat liedje weer echt in ere hersteld. De teksten waren ook zo makkelijk te vervangen geweest. Oeh ah Elia ipv Oeh Ah Ed de Goey, 'met Bradje op het doel' in plaats van 'met Edje op het doel', en 'Dirkie is gelukkig ook weer thuis' voor Wimpie. Enfin, gemiste kans
Dat toverwoord-liedje blijf ik echter zo tenenkrommend vinden dat ik hoop dat Feyenoord nooit meer een nieuw liedje gaat maken.
Don't take me home is meer iets voor jou toch.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg wordt dat toverwoord nummer de laatste tijd weer vrij massaal gezongen, in ieder geval in de uitvakken in Europa.
Vind dat ook pure aids
Ja, vooral wanneer het bij thuiswedstrijden wordt ingezetquote:Op maandag 16 mei 2022 15:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Don't take me home is meer iets voor jou toch.
Ik versta de helft niet bij dat Toverwoord-liedje.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat liedje was meer mijn tijd en ik vond het destijds als kind wel leuk eigenlijk. Maar goed, kan me heel goed voorstellen dat je er als geharde fan niet bepaald warm van wordt. Vind het nog altijd beter dan jarenlang niets.
Ja als kind vond ik het ook wel gaan, alhoewel ik toen al een stevige voorkeur had voor bijvoorbeeld. Super Feyenoord. Had toen ook de Feyenoord CD van 2004-2005, wat een aids stond daar allemaal op zegquote:Op maandag 16 mei 2022 15:18 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Dat liedje was meer mijn tijd en ik vond het destijds als kind wel leuk eigenlijk. Maar goed, kan me heel goed voorstellen dat je er als geharde fan niet bepaald warm van wordt. Vind het nog altijd beter dan jarenlang niets.
Het kan altijd ergerquote:Op maandag 16 mei 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als kind vond ik het ook wel gaan, alhoewel ik toen al een stevige voorkeur had voor bijvoorbeeld. Super Feyenoord. Had toen ook de Feyenoord CD van 2004-2005, wat een aids stond daar allemaal op zegMet name de liedjes van de Red&White Crowd waren om te janken, dan kreeg je ‘Feyenoord wordt kampioen Hallelujah’ enzo. Gewoon walgelijk.
Gelukkig komt dat soort ellende nu minder, en is er meer overgestapt naar happy hardcore en Britse chants etc, buiten de bekende Feyenoord nummers.
Oh dat nummer zingen ze, ik verstond er in het stadion steeds geen ruk van behalve Rood en Wit, Feyenoord, vooruit en Rotterdam-Zuidquote:Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Caland het volgende:
Gek genoeg wordt dat toverwoord nummer de laatste tijd weer vrij massaal gezongen, in ieder geval in de uitvakken in Europa.
Vind dat ook pure aids
Put your hands up for Pi-air is toch ook een nummer van die Red&White Crowd, dat is tenminste nog redelijk blijven hangenquote:Op maandag 16 mei 2022 16:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja als kind vond ik het ook wel gaan, alhoewel ik toen al een stevige voorkeur had voor bijvoorbeeld. Super Feyenoord. Had toen ook de Feyenoord CD van 2004-2005, wat een aids stond daar allemaal op zegMet name de liedjes van de Red&White Crowd waren om te janken, dan kreeg je ‘Feyenoord wordt kampioen Hallelujah’ enzo. Gewoon walgelijk.
Gelukkig komt dat soort ellende nu minder, en is er meer overgestapt naar happy hardcore en Britse chants etc, buiten de bekende Feyenoord nummers.
Ja zelfs bij de studioversie versta ik dus nog steeds de helft niet.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:04 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Oh dat nummer zingen ze, ik verstond er in het stadion steeds geen ruk van behalve Rood en Wit, Feyenoord, vooruit en Rotterdam-Zuid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |