Nee maar dichter bij dan 24 uur tegenwoordig dus ook niet. Dat vind ik wel amateurisme van de bovenste plank hoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat gebeurt zo vaak. In de winter zie je ook vaak dat de pluim stevige kou laat zien, wat uiteindelijk eindigt in 5 graden boven nul.
Verder dan een dag of vier/vijf is sowieso niet betrouwbaar.
Binnen 24 uur is het verschil meestal niet zo groot.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:09 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nee maar dichter bij dan 24 uur tegenwoordig dus ook niet. Dat vind ik wel amateurisme van de bovenste plank hoor.
Nou ik vind het verschil toch wel aardig grootquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Binnen 24 uur is het verschil meestal niet zo groot.
Heb je al een brief naar KNMI geschreven?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:13 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nou ik vind het verschil toch wel aardig grootGing gister BBQ zooi halen om half 8 in de avond, toen nog op de weer app gekeken voor vandaag : volop zon en 25 graden.
Word ik vanochten wakker ; mega grijs, en op de weer app was het zonnetje ook vervangen door een zwarte wolk en regen. Hoe is het in godsnaam als weerkundige mogelijk dat je dit 10 uur van tevoren nog niet ziet aankomen vraag ik me dan af. Ga dan gewoon als belastingambtenaar werken denk ik dan, want hier hebben we natuurlijk niks aan.
Ga solliciteren, als jij het beter kanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:13 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Nou ik vind het verschil toch wel aardig grootGing gister BBQ zooi halen om half 8 in de avond, toen nog op de weer app gekeken voor vandaag : volop zon en 25 graden.
Word ik vanochten wakker ; mega grijs, en op de weer app was het zonnetje ook vervangen door een zwarte wolk en regen. Hoe is het in godsnaam als weerkundige mogelijk dat je dit 10 uur van tevoren nog niet ziet aankomen vraag ik me dan af. Ga dan gewoon als belastingambtenaar werken denk ik dan, want hier hebben we natuurlijk niks aan.
Nouja ik hoef niet met prutswerk dat van geen kanten klopt aan te komen bij mijn werkgever dat weet ik wel.quote:
Ga solliciteren, als jij het beter kanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:13 schreef Kettlebell het volgende:
[..]
Zo is datquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:27 schreef dick_laurent het volgende:
Ik gok dat de zon er doorheen komt vanaf een uurtje of 1 vanmiddag als ik de satelliet op wetteronline zo bekijk.
Dus er kan vanavond gewoon ge-BBQ'ed worden met bevroren euroknaller hamburgers en stokbrood met kruidenboter. Enjoy.
Hier gaat iets misquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef aloa het volgende:
Vanaf het weekend een stuk kouder. Het gemiddelde zakt dan naar een graad of 18.
[ afbeelding ]
Als de zon maar schijntquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef aloa het volgende:
Vanaf het weekend een stuk kouder. Het gemiddelde zakt dan naar een graad of 18.
[ afbeelding ]
Die 5 minuten waren natuurlijk al kut geweest.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Weer voor niks alle tuinkussen binnen gelegd vanmorgen (en dat zijn er veel). Heeft precies 5 minuten geregend. Nu weer zon en zomer hier!
Vroege schaapscheerderskou. Dan wordt het in juni weer bakken en braden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Mag van mijquote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:33 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Vroege schaapscheerderskou. Dan wordt het in juni weer bakken en braden.
Heerlijk, die plotselinge warmte kan me gestolen worden.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef aloa het volgende:
[ afbeelding ]
Het is nog maar mei.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Heerlijk, die plotselinge warmte kan me gestolen worden.
Ja, en dit is ergens ook wel goede training voor de vierdaagse hoor, maar toch, ik wandel en train liever met wat koeler weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is nog maar mei.
De echte hitte moet nog komen.
Kan, niet moet. Maar ik snap jequote:Op dinsdag 17 mei 2022 18:53 schreef aloa het volgende:
[..]
Het is nog maar mei.
De echte hitte moet nog komen.
Ja schon aber leider nicht hier..wie immerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:53 schreef INViCTuS het volgende:
Knallluft mit erhöhter Windscherung. Zutaten für Unwetter sind da![]()
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]Ik weet gewoon hoe dit afloopt. Geen enkele donderklap, wel de pisregen voor tijdens en na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe dit afloopt. Geen enkele donderklap, wel de pisregen voor tijdens en na.
we wachten het rustig af. kan ook exploderenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:02 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik weet gewoon hoe dit afloopt. Geen enkele donderklap, wel de pisregen voor tijdens en na.
Oosten bedoel je. Wij hebben in het westen eens per 10 jaar eens een leuk frontje, maar dat is het ook wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles voor het zuiden, noorden komt er bekaaid vanaf let maar op!
Zal niet de eerste keer zijn dat dat het geval is.
Trouwens we actuele weerkaarten en de min/max van weerplaza kloppen voor geen drol, ze worden amper geupdate vandaag![]()
Je doet er niks aanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Kan, niet moet. Maar ik snap je
Valt altijd tegen hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:56 schreef SpeedyGJ het volgende:
Alles voor het zuiden, noorden komt er bekaaid vanaf let maar op!
Zal niet de eerste keer zijn dat dat het geval is.
Trouwens we actuele weerkaarten en de min/max van weerplaza kloppen voor geen drol, ze worden amper geupdate vandaag![]()
gewitter willen we welquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt altijd tegen hier.
Niet dat ik op noodweer aan het wachten ben
Juistquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]@Nattekat, waarom moet je nou dat zuid holland schild weer activeren, we hebben hier toch over gesproken vorig jaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
Er moet toch eten op de plank komen hierquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:15 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
@:nattekat, waarom moet je nou dat zuid holland schild weer activeren, we hebben hier toch over gesproken vorig jaar.
Nee, wat was dat ook weer?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:44 schreef Take_A_Picture het volgende:
Weten jullie nog, die geniale avond/nacht/ochtend van 25-26 mei 2009
Kwam dat nou nog maar eens :’(
Noorden komt meestal te laat als het aankomt op fors onweer, 9/10 keer ga ik er niet eens meer moeite voor doen om er nog op uit te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Oosten bedoel je. Wij hebben in het westen eens per 10 jaar eens een leuk frontje, maar dat is het ook wel.
Maar ik wil wel noodweer, nog nooit meegemaakt dat de windstoten boven de 100km/h uitkwam tijdens een onweersbui. Meestal tijdens nadering wat wind daarna wordt het rustig tijdens het onweer, leuk johquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:27 schreef aloa het volgende:
[..]
Valt altijd tegen hier.
Niet dat ik op noodweer aan het wachten ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |