Heb je wel vaker in grote steden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:00 schreef mazaru het volgende:
Het was gewoon hartstikke donker hier in 010
Hier pikwit @KingRolandquote:Op donderdag 19 mei 2022 13:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb je wel vaker in grote steden.
Bij jullie komt er vandaag niet veel volgens mij. Trekt voorbij Limburg (oja Zuid-Oost Brabant of waar je ook woont, whatever) vandaag.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier schijnt de zon nog. Maar zal de tuinstoel maar vast neerleggen voor hij omwaait #neverforget.
Klopt, was ook vast ter voorbereiding op morgen. Dan worden we hier compleet weggevaagd. Het was leuk jullie allemaal "gekend" te hebben. Bedankt voor alles.En ik woon precies op het randje, officieel in L, maar ben B. Pik alles mee van twee kwaden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:18 schreef Salina het volgende:
[..]
Bij jullie komt er vandaag niet veel volgens mij. Trekt voorbij Limburg (oja Zuid-Oost Brabant of waar je ook woont, whatever) vandaag.
Maar dat wordt morgen toch helemaal goedgemaakt met die tornado's des doods?
Zoiets dacht ik voorbij zien te komen.
Hier helemaal #nat nu.
Donker en vochtig.
@:dick_laurent
@:Mammietje
quote:Op donderdag 19 mei 2022 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Hier schijnt de zon nog. Maar zal de tuinstoel maar vast neerleggen voor hij omwaait #neverforget.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |