SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Elf euro voor nederlandse ondertiteling betalen terwijl men dat niet waar maakt zou ik ook even bellen.quote:
Deel mijn account met 4 andere mensen en de regeling was altijd dat ze alleen de extra kosten van een dure abonnement moeten betalen (en dan 1x per jaar overmaken) maar als straks er nog meer kosten bijkomen gaat het bedrag mooi door 5 mensen en krijg ik het maandelijks en dat vind iedereen prima. Mensen als US hebben hier vast een mening over maar denk dat die mensen blij mogen zijn met Netflix voor 5 euro per maand.quote:
Ah, op die manier. Hopelijk gaan ze niet te moeilijk doen met controle op IP-adressen en zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Deel mijn account met 4 andere mensen en de regeling was altijd dat ze alleen de extra kosten van een dure abonnement moeten betalen (en dan 1x per jaar overmaken) maar als straks er nog meer kosten bijkomen gaat het bedrag mooi door 5 mensen en krijg ik het maandelijks en dat vind iedereen prima. Mensen als US hebben hier vast een mening over maar denk dat die mensen blij mogen zijn met Netflix voor 5 euro per maand.
Hoezo als ik netjes betaal voor die mensen dan valt er niks te zeuren toch? Dat is toch de reden dat ik dan extra betaal?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Hopelijk gaan ze niet te moeilijk doen met controle op IP-adressen en zo.
Ah, dan begreep ik het niet goed. Je betaalt dus aan Netflix voor het kijken met meer personen.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo als ik netjes betaal voor die mensen dan valt er niks te zeuren toch? Dat is toch de reden dat ik dan extra betaal?
Ja deed ik al (enige reden dat ik ooit duurste abonnement moest nemen) maar straks ook echt per persoon.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik het niet goed. Je betaalt dus aan Netflix voor het kijken met meer personen.
Ik mistte dat ook even. Lijkt me prima geregeld toch.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik het niet goed. Je betaalt dus aan Netflix voor het kijken met meer personen.
Er zijn wat mensen die vinden dat je gierig bent als je mensen vraagt om geld als je je account deelt.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mistte dat ook even. Lijkt me prima geregeld toch.
Maar je laat die mensen meer betalen dan dat je zelf betaald?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja deed ik al (enige reden dat ik ooit duurste abonnement moest nemen) maar straks ook echt per persoon.
Nee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je laat die mensen meer betalen dan dat je zelf betaald?
gelukkig heeft iedereen een inkomen waar ze met geld kunnen smijten alsof het niks isquote:Op maandag 16 mei 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen die vinden dat je gierig bent als je mensen vraagt om geld als je je account deelt.
Nopequote:Op maandag 16 mei 2022 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan is er toch niets aan de hand?
Ik vind van niet. Niets is gratis. Ik heb zelf geen Netflix, maar met totaal vier min of meer geregistreerde gebruikers vind ik het niet meer dan normaal om kosten te delen. Jij hebt het geregeld ook nog.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen die vinden dat je gierig bent als je mensen vraagt om geld als je je account deelt.
omdat ze nu geen geld van die mensen krijgt denk ikquote:Op maandag 16 mei 2022 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je van 16 euro naar 5 euro gaat maar het zal wel.
Jawel. Maar ik houd er over op.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ze nu geen geld van die mensen krijgt denk ik
Jawel maar een beetje, ik ga straks gewoon alle kosten door 5 mensen delen (- 2 of 3 euro omdat ik niet extra hoef te betalen voor mijn profiel).quote:Op maandag 16 mei 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ze nu geen geld van die mensen krijgt denk ik
wat voor soep ga je makenquote:
klinkt interessantquote:Op maandag 16 mei 2022 13:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Supe me perime.
(Groentensoep eigenlijk, maar dan oranje)
ik heb gisteren alleen onder een laken gelegen. en zelfs toen had ik het warmquote:Op maandag 16 mei 2022 13:06 schreef Ama het volgende:
Ik denk dat het te warm begint te worden voor mijn winterdekbed.
Ik kan niet slapen zonder dekbed.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb gisteren alleen onder een laken gelegen. en zelfs toen had ik het warm
ik moet iets over me heen hebben maar een laken is zat als het warm isquote:
ja proeven kan ik het nog nietquote:
oh zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee bedoel dat het in werkelijkheid weinig interessants is.
Voor honderduizend euroquote:Op maandag 16 mei 2022 12:00 schreef dud0r het volgende:
misschien kan @:ltvdk er ook eentje maken met paniek er in ipv echt slim
Ja anders kom ik nooit aan mijn eilandquote:
laat bal haar huizen verkopen, haar een eiland kopen en dan daar intrekkenquote:
Dan voel ik me een beetje een golddiggerquote:Op maandag 16 mei 2022 13:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat bal haar huizen verkopen, haar een eiland kopen en dan daar intrekken
boeiendquote:Op maandag 16 mei 2022 13:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan voel ik me een beetje een golddigger
Dan moet ik overal ja en amen op zeggen omdat het haar eiland isquote:
hoe is dat anders dan wat je nu doetquote:Op maandag 16 mei 2022 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet ik overal ja en amen op zeggen omdat het haar eiland is
Nu luistert ze soms nog naar mequote:
dat zijn wij hier niet terugquote:
Ja niet alles hoeft hier openbaar hequote:
Neequote:
Grote pan groentesoep wordt het. UI, pak biogehakt in balletjes draaien, spekreepjes, 2 pakken soepgroente gekocht.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Kippensoep is wel anders daar want daar gooien ze ei doorheen. In Griekenland ook trouwens. Wel lekker.
Weer veilig terug in den landequote:
Weet je nog wel welke dag het is?quote:Op maandag 16 mei 2022 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu begint het bagage drama :p
Ben zo moe
Welkom terug. Op naar het vertrouwde en altijd goede Den Haag.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben zo moe
quote:Op maandag 16 mei 2022 14:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Welkom terug. Op naar het vertrouwde en altijd goede Den Haag.
Oh wacht...
Nog eventjes doorbijten en kun je straks een dutje in je eigen bed doenquote:Op maandag 16 mei 2022 14:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben zo moe
ik ben donderdag weer in het mooie den haagquote:Op maandag 16 mei 2022 14:54 schreef Haags het volgende:
[..]
Welkom terug. Op naar het vertrouwde en altijd goede Den Haag.
Oh wacht...
Ja misschien te laat ook. Denk pas 6 uur thuis ofzoquote:Op maandag 16 mei 2022 14:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog eventjes doorbijten en kun je straks een dutje in je eigen bed doen
wat je niet wil horen als je je broek.............quote:Op maandag 16 mei 2022 14:56 schreef Ama het volgende:
Hij zei kan wel maanden duren voor het weer terug is gegroeid helemaal.
Ik niet.quote:Op maandag 16 mei 2022 14:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ben donderdag weer in het mooie den haag
moet jij wetenquote:
als je 't buiten ophangt heb je daar geen last vanquote:Op maandag 16 mei 2022 15:15 schreef CherryLips het volgende:
Was binnen opgehangen. Lekker plakkerig benauwd allemaal.
Een trui.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je al een dikke coltrui en winterjas aan?
26 graden buiten gekquote:
volgens mij nietquote:
en vies plakkerigquote:
ben je bij @CherryLips buiten? die had daar ook al last vanquote:
Moet je ze ook inenten en ontwormen enzo?quote:Op maandag 16 mei 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
Dierenarts kon voor nu niks zeggen over Edd. Voor schurft enz ziet de plek er nog te netjes uit want het is letterlijk alleen kaal, geen wondjes ofzo. Ik moet het in de gaten houden en zijn wasgedrag enz en volgende week weer op controle en dan kan hij ook zien hoe het zich in een week heeft ontwikkeld.
En hij zei dat ze alle drie lief zijn.Zien er allemaal goed gezond uit verder.
Inenten niet, ontwormen kan.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je ze ook inenten en ontwormen enzo?
Helaas niet. Zou wel gezelliger zijn denk ikquote:Op maandag 16 mei 2022 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je bij @:cherrylips buiten? die had daar ook al last van
er is er eentje bij mij op de sportschool die mee "zingt" tijdens het sporten met haar koptelefoon opquote:Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja hoor, weer een collega die in zichzelf zit te mompelen terwijl ze typt.
#haat
#killwithfire
Ik vertrouw buitenradar nietquote:Op maandag 16 mei 2022 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je 't buiten ophangt heb je daar geen last van
Dit ben ik en NO SHAME.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
er is er eentje bij mij op de sportschool die mee "zingt" tijdens het sporten met haar koptelefoon op
klinkt ongeveer als iiieueeeeeiiiiimmmiiieeeee
ben jij 75 en zit je bij mij op de sportschoolquote:
M'n rug voelt wel zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben jij 75 en zit je bij mij op de sportschool
Ik zou op de noodknop van haar loopband klikken.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
er is er eentje bij mij op de sportschool die mee "zingt" tijdens het sporten met haar koptelefoon op
klinkt ongeveer als iiieueeeeeiiiiimmmiiieeeee
ik ga meestal in de ochtend en dan zit het vol met bejaarden. allemaal aan de cardio en af en toe een apparaatjequote:Op maandag 16 mei 2022 15:28 schreef gianni61 het volgende:
Wel knap, mensen die met 75 nog naar de sportschool gaan.
ripquote:
ik heb hier beeld bijquote:Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou op de noodknop van haar loopband klikken.
Ik sport in de buitenlucht. Dank je de koekoek dat.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga meestal in de ochtend en dan zit het vol met bejaarden. allemaal aan de cardio en af en toe een apparaatje
[..]
rip
quote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Vrijdag op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
moet jij weten.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik sport in de buitenlucht. Dank je de koekoek dat.
Nergens hoeft meer een kapjequote:Op maandag 16 mei 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Nl ov hoeft geen mondkapje meer toch? Ben et vergeten
Je doet stiekem gewoon mee aan Nederland in Beweging hequote:Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
ik ga meestal in de ochtend en dan zit het vol met bejaarden. allemaal aan de cardio en af en toe een apparaatje
Ik vaak en niet stiekumquote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet stiekem gewoon mee aan Nederland in Beweging he
Haten op NiB.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik ben pas 21 hequote:Op maandag 16 mei 2022 15:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima dagstart. Hoef je je niet voor te schamen wat mij betreft.
Oh. Ik 49. Wil eigenlijk weer pre-roll rollerskating opwarming, maar is wel een uur elke ochtend.quote:
Akeligquote:Op maandag 16 mei 2022 16:08 schreef bitterbal het volgende:
De vlucht had trouwens ruim uur vertraging omdat er iemand ziek werd
Ik heb wel eens gehad dat ik met een collega vloog die vliegangst heeft. Was iemand een paar rijen voor ons die een paniekaanval kreeg en we terug naar de gate moesten. Collega had er toen nog minder zin in.quote:
Ja hele tijd overlegd of die mee ging en uiteindelijk toch ambulance gekomen. Weet niet hoe erg het was.quote:
Wel sneu hoor voor die mensen die zo angstig zijnquote:Op maandag 16 mei 2022 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik met een collega vloog die vliegangst heeft. Was iemand een paar rijen voor ons die een paniekaanval kreeg en we terug naar de gate moesten. Collega had er toen nog minder zin in.
Met al je shit op een scooterquote:Op maandag 16 mei 2022 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo maar hopen dat er een scootertje staat in Rotterdam
Oh echtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ken iemand die zoveel turbulentie had onderweg dat ze een nieuw ticket kreeg.
Maar die ging dus nooit meer met het vliegtuig, zo erg was het
Geloof dat wel ja. Zelf vroeger ook wel eens zieke turbulentie meegemaaktquote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh echtja laatst dacht ik een vlucht in India. Meerdere zwaardere gevonden door turbulentie.
Sprak een keer een stewardess en die vertelde dat ze welles met dat karretje en al tegen plafond is geknald
@dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzichtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sprak een keer een stewardess en die vertelde dat ze welles met dat karretje en al tegen plafond is geknald
jij hebt nooit met American airlines gevlogenquote:Op maandag 16 mei 2022 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzicht
Nee dat klopt.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt nooit met American airlines gevlogen
proeftijd afgelopen?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
ga je dan ook een bon pakken?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
geeft weer zo'n bendequote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Veroorzaak meteen een nieuw metoo schandaal.
Jij liever dan ik...quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
Ik heb nu de eed afgelegdquote:Op maandag 16 mei 2022 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?
Ja trein is nu bij schiedamquote:Op maandag 16 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank jeBen je weer in het land?
je bent al op verkansiequote:Op maandag 16 mei 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Finaal sufgeluld. Nu in hotel, op naar de zwemmerij
mr chow!quote:
Gefelicitaartquote:
Nee koerzoes. Twee dagen.quote:
Ja slome bende die scooters hier :pquote:Op maandag 16 mei 2022 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n kekke (groene) e-scootert... ??
ohquote:Op maandag 16 mei 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee koerzoes. Twee dagen.
Nu in een hotel dat het specifiek nodig vindt om stickers in de lift te plakken dat Thuisbezorgd.nl niet welkom is
Hoe Pauper is DAT
Ik ken ze niet. Ik mag ze ook niet besturen...quote:
Ja ze gaat netjes max 25 maar in thailand is er niks begrenst en is het ipv van 50 cc 100 of 150 cc dus het is altijd een flinke terugslag hierquote:Op maandag 16 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Ik mag ze ook niet besturen...![]()
![]()
![]()
Maar hier vlakbij is een standplaats voor ze.... Dus ik zie ze dagelijks staan en ook wel rijden...
Tante Fleur?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
hoor net dat mijn andere tante slokdarm kanker heeft
He kut johquote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Naar hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het zusje daarvan. Ze trekken een jaar uit voor de behandeling
Ben je gaan lopen naar Utrecht?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:14 schreef Haags het volgende:
@:Budapestenaar @:Dr_Flash
Nieuw record! Ruim 26K stappen gezet vandaag
ik heb geen idee, haar dochter mijn nichtje is net 15 gewordenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar hoorVolgens mij genees je daar heel moeilijk van.
O, wat hardquote:Op maandag 16 mei 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee, haar dochter mijn nichtje is net 15 geworden
Maar het is gewoon 20 graden binnen en ik zit met een dekentjequote:Op maandag 16 mei 2022 18:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Draai je de verwarming toch wat hoger, kost niks tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee, haar dochter mijn nichtje is net 15 geworden
Heb je dat standaart nodig?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Zit al een uur te wachten tot de dokter belt voor m'n telefonisch consult, zou om 17:30 bellen.. heb een briefje nodig dat ik niet kan werken.
Wanneer krijg je de coronatest en de uitslag daarvan?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Zit al een uur te wachten tot de dokter belt voor m'n telefonisch consult, zou om 17:30 bellen.. heb een briefje nodig dat ik niet kan werken.
wacht watquote:Op maandag 16 mei 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn wel behandelingen die vrij ingrijpend zijn inderdaad en die zouden ze niet doen als dat geen zin heeft.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
nou ja denk als men er een jaar voor uittrekt er nog wel een kans is? Ik heb geen idee
Normaal na 3e dag ziek zijn pas, maar omdat ik een reis last minute heb moeten afzeggen gisterenavond heb ik het nu vanaf dag 1 nodig.quote:
Vanmiddag gekregen, was positief. Kwovidquote:Op maandag 16 mei 2022 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de coronatest en de uitslag daarvan?
Misschien straks nog een keer bellen dan maarquote:Op maandag 16 mei 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal na 3e dag ziek zijn pas, maar omdat ik een reis last minute heb moeten afzeggen gisterenavond heb ik het nu vanaf dag 1 nodig.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanmiddag gekregen, was positief. Kwovid
Vertellen ze dan ook hoe lang je thuis mag blijven? Doen ze in oost Europa wel vaker.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal na 3e dag ziek zijn pas, maar omdat ik een reis last minute heb moeten afzeggen gisterenavond heb ik het nu vanaf dag 1 nodig.
Ja dat denk ik. Nou goed niks aan te doen allemaal.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn wel behandelingen die vrij ingrijpend zijn inderdaad en die zouden ze niet doen als dat geen zin heeft.
Ze zijn nu dicht, dokter zou me na spreekuur bellen. Misschien is er iemand dood gegaan en is ze daar druk mee, geen ideequote:Op maandag 16 mei 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien straks nog een keer bellen dan maar
[..]
Ja, staat een x aantal dagen op. Meestal doen ze zodat je een week thuis kan blijven en indien nodig wordt het verlengd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertellen ze dan ook hoe lang je thuis mag blijven? Doen ze in oost Europa wel vaker.
of vergeten :pquote:Op maandag 16 mei 2022 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht, dokter zou me na spreekuur bellen. Misschien is er iemand dood gegaan en is ze daar druk mee, geen idee
Daaromquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een deeltje van me voelt dat altijd nog wel
[..]
*verkeertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:36 schreef Modus het volgende:
[..]
*verkeertniet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hai balletjequote:
Vind dat altijd wel grappig. Ik heb last van mijn enkel, dus kan 4 dagen niet werken. Doei.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, staat een x aantal dagen op. Meestal doen ze zodat je een week thuis kan blijven en indien nodig wordt het verlengd.
Ben jij de peetsnack?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja en haar vader is ook niet al te beste gezondheid.
sterktonquote:Op maandag 16 mei 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het met je?quote:
Oh nee die is er niet geloof ik.quote:
Gewoon terug naar Schiphol dan. Fuck die tomatensoepquote:Op maandag 16 mei 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb gedoucht en gegerried. Ben eigenlijk wel weer klaar om op vakantie te gaan
Jezus.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee die is er niet geloof ik.
Het nare is ook nog dat mijn tante paar maanden terug is getrouwd met iemand die terminaal is
Welkom thuisquote:
Dank voor de waarschuwing.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
Madonna kan ook nooit normaal doen hè
https://nypost.com/2022/0(...)model-of-her-vagina/
Klikken op eigen risico
Is allemaal digitaal gemaakt. Je ziet niks 'raars'quote:Op maandag 16 mei 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing.
* Recce klikt niet.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het nare is ook nog dat mijn tante paar maanden terug is getrouwd met iemand die terminaal is
Hier in Enschede heeft het wel wat geregend de afgelopen uren. Veel stelde het niet voor. Geen onweer.quote:
Ballie komt zo ook op het lumineuze idee om dan maar sushi te bestellenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb afbakbroodjes![]()
Denk dat we maar iets bestellen
Dan nog, het is van Madonna.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is allemaal digitaal gemaakt. Je ziet niks 'raars'
Ja zo makkelijk is het dan weet nietquote:Op maandag 16 mei 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel grappig. Ik heb last van mijn enkel, dus kan 4 dagen niet werken. Doei.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie komt zo ook op het lumineuze idee om dan maar sushi te bestellen
wow......quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet woensdag die kant op. wordt het daar ook zo heet?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier in Enschede heeft het wel wat geregend de afgelopen uren. Veel stelde het niet voor. Geen onweer.
Yups, 30 graden woensdag.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet woensdag die kant op. wordt het daar ook zo heet?
quote:
Jij hebt het nog steeds koud dan. Volgens mij wordt de gevoelstemperatuur niet veel hoger dan 30 graden, terwijl die in Thailand tegen de 40 graden was.quote:
Was ook alleen maar die eerste week. Laatste week ook niet boven de 30 gekomen geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt het nog steeds koud dan. Volgens mij wordt de gevoelstemperatuur niet veel hoger dan 30 graden, terwijl die in Thailand tegen de 40 graden was.
Babi pangang?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar heb ik de energie niet voorHeb chinees besteld
Ook lekkerquote:
Lekker op tijd welquote:
De zon: "HAHAATJES!!"quote:Op maandag 16 mei 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik net ging lopen was het nog allemaal grijs buiten dus de gordijnen achter niet dichtgedaan. Is natuurlijk de lucht weer helemaal opengebroken en is het weer 25 graden in huis
Ja heb nog geen kattenplaatje gezocht hoorquote:
Stomme gasbalquote:
Ah, kijk, ze willen onder de verantwoordelijkheid uit. Als het in de winter weer misgaat, krijgt de samenleving de schuld.quote:Ook samenleving zelf moet zich voorbereiden op nieuwe coronagolf, zegt Kuipers
was toch eigenlijk altijd de toon ?quote:Op maandag 16 mei 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, kijk, ze willen onder de verantwoordelijkheid uit. Als het in de winter weer misgaat, krijgt de samenleving de schuld.
quote:De minister erkent dat we in Nederland nog niet goed voorbereid zijn, maar hij legt de bal nadrukkelijk bij de sectoren in de samenleving. Ook hij verwacht vanaf het najaar een opleving van het virus. "We krijgen mogelijk 5 tot 10 miljoen besmettingen in het winterseizoen." Maar anders dan de afgelopen twee jaar wil Kuipers dat niet de overheid, maar de verschillende sectoren in de samenleving de regie nemen bij de bestrijding van het virus.
Kuipers: "Wat ik kan doen is het goed monitoren van het virus, zo nodig een nieuwe vaccinatieronde afkondigen en de zorg stimuleren om alle maatregelen te nemen. Maar dan is tegelijkertijd de vraag aan de school of aan de restauranthouder: wat doe je in je eigen omgeving?"
Ja heb het niet over jouquote:
Als ze gewoon nog even daarmee wachten tot eind oktober ofzoquote:Op maandag 16 mei 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, kijk, ze willen onder de verantwoordelijkheid uit. Als het in de winter weer misgaat, krijgt de samenleving de schuld.
Hier is het net alsof het nooit heeft bestaanquote:Op maandag 16 mei 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
In thailand nemen ze het veel serieuzer nog. Je ziet mensen met 2 of zelfs 3 mondkapjes en constant hun handen desinfecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |