@dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzichtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sprak een keer een stewardess en die vertelde dat ze welles met dat karretje en al tegen plafond is geknald
jij hebt nooit met American airlines gevlogenquote:Op maandag 16 mei 2022 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzicht
Nee dat klopt.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt nooit met American airlines gevlogen
proeftijd afgelopen?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
ga je dan ook een bon pakken?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
geeft weer zo'n bendequote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Veroorzaak meteen een nieuw metoo schandaal.
Jij liever dan ik...quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
Ik heb nu de eed afgelegdquote:Op maandag 16 mei 2022 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?
Ja trein is nu bij schiedamquote:Op maandag 16 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank jeBen je weer in het land?
je bent al op verkansiequote:Op maandag 16 mei 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Finaal sufgeluld. Nu in hotel, op naar de zwemmerij
mr chow!quote:
Gefelicitaartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |