en vies plakkerigquote:
ben je bij @CherryLips buiten? die had daar ook al last vanquote:
Moet je ze ook inenten en ontwormen enzo?quote:Op maandag 16 mei 2022 14:55 schreef Ama het volgende:
Dierenarts kon voor nu niks zeggen over Edd. Voor schurft enz ziet de plek er nog te netjes uit want het is letterlijk alleen kaal, geen wondjes ofzo. Ik moet het in de gaten houden en zijn wasgedrag enz en volgende week weer op controle en dan kan hij ook zien hoe het zich in een week heeft ontwikkeld.
En hij zei dat ze alle drie lief zijn.Zien er allemaal goed gezond uit verder.
Inenten niet, ontwormen kan.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moet je ze ook inenten en ontwormen enzo?
Helaas niet. Zou wel gezelliger zijn denk ikquote:Op maandag 16 mei 2022 15:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben je bij @:cherrylips buiten? die had daar ook al last van
er is er eentje bij mij op de sportschool die mee "zingt" tijdens het sporten met haar koptelefoon opquote:Op maandag 16 mei 2022 15:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja hoor, weer een collega die in zichzelf zit te mompelen terwijl ze typt.
#haat
#killwithfire
Ik vertrouw buitenradar nietquote:Op maandag 16 mei 2022 15:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als je 't buiten ophangt heb je daar geen last van
Dit ben ik en NO SHAME.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
er is er eentje bij mij op de sportschool die mee "zingt" tijdens het sporten met haar koptelefoon op
klinkt ongeveer als iiieueeeeeiiiiimmmiiieeeee
ben jij 75 en zit je bij mij op de sportschoolquote:
M'n rug voelt wel zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ben jij 75 en zit je bij mij op de sportschool
Ik zou op de noodknop van haar loopband klikken.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
er is er eentje bij mij op de sportschool die mee "zingt" tijdens het sporten met haar koptelefoon op
klinkt ongeveer als iiieueeeeeiiiiimmmiiieeeee
ik ga meestal in de ochtend en dan zit het vol met bejaarden. allemaal aan de cardio en af en toe een apparaatjequote:Op maandag 16 mei 2022 15:28 schreef gianni61 het volgende:
Wel knap, mensen die met 75 nog naar de sportschool gaan.
ripquote:
ik heb hier beeld bijquote:Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou op de noodknop van haar loopband klikken.
Ik sport in de buitenlucht. Dank je de koekoek dat.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ga meestal in de ochtend en dan zit het vol met bejaarden. allemaal aan de cardio en af en toe een apparaatje
[..]
rip
quote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Vrijdag op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
moet jij weten.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:30 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik sport in de buitenlucht. Dank je de koekoek dat.
Nergens hoeft meer een kapjequote:Op maandag 16 mei 2022 15:31 schreef bitterbal het volgende:
Nl ov hoeft geen mondkapje meer toch? Ben et vergeten
Je doet stiekem gewoon mee aan Nederland in Beweging hequote:Op maandag 16 mei 2022 15:29 schreef dud0r het volgende:
ik ga meestal in de ochtend en dan zit het vol met bejaarden. allemaal aan de cardio en af en toe een apparaatje
Ik vaak en niet stiekumquote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je doet stiekem gewoon mee aan Nederland in Beweging he
Haten op NiB.quote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 15:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik ben pas 21 hequote:Op maandag 16 mei 2022 15:47 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Prima dagstart. Hoef je je niet voor te schamen wat mij betreft.
Oh. Ik 49. Wil eigenlijk weer pre-roll rollerskating opwarming, maar is wel een uur elke ochtend.quote:
Akeligquote:Op maandag 16 mei 2022 16:08 schreef bitterbal het volgende:
De vlucht had trouwens ruim uur vertraging omdat er iemand ziek werd
Ik heb wel eens gehad dat ik met een collega vloog die vliegangst heeft. Was iemand een paar rijen voor ons die een paniekaanval kreeg en we terug naar de gate moesten. Collega had er toen nog minder zin in.quote:
Ja hele tijd overlegd of die mee ging en uiteindelijk toch ambulance gekomen. Weet niet hoe erg het was.quote:
Wel sneu hoor voor die mensen die zo angstig zijnquote:Op maandag 16 mei 2022 16:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik met een collega vloog die vliegangst heeft. Was iemand een paar rijen voor ons die een paniekaanval kreeg en we terug naar de gate moesten. Collega had er toen nog minder zin in.
Met al je shit op een scooterquote:Op maandag 16 mei 2022 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Zo maar hopen dat er een scootertje staat in Rotterdam
Oh echtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:19 schreef CherryLips het volgende:
Ken iemand die zoveel turbulentie had onderweg dat ze een nieuw ticket kreeg.
Maar die ging dus nooit meer met het vliegtuig, zo erg was het
Geloof dat wel ja. Zelf vroeger ook wel eens zieke turbulentie meegemaaktquote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh echtja laatst dacht ik een vlucht in India. Meerdere zwaardere gevonden door turbulentie.
Sprak een keer een stewardess en die vertelde dat ze welles met dat karretje en al tegen plafond is geknald
@dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzichtquote:Op maandag 16 mei 2022 16:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sprak een keer een stewardess en die vertelde dat ze welles met dat karretje en al tegen plafond is geknald
jij hebt nooit met American airlines gevlogenquote:Op maandag 16 mei 2022 16:28 schreef Haags het volgende:
[..]
@:dud0r als je dan vanuit je stoeltje naar boven kijkt heb je een hemels uitzicht
Nee dat klopt.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij hebt nooit met American airlines gevlogen
proeftijd afgelopen?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
Jongens, ik ben officieel rijksambtenaar nu
ga je dan ook een bon pakken?quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
geeft weer zo'n bendequote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet. Veroorzaak meteen een nieuw metoo schandaal.
Jij liever dan ik...quote:Op maandag 16 mei 2022 16:44 schreef Haags het volgende:
[..]
Binnenkort ga ik Emma Heesters Godin live zien, hoop ik.
Ik heb nu de eed afgelegdquote:Op maandag 16 mei 2022 16:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Was je dat niet al gelijk toen je aan je nieuwe baan begon dan?
Ja trein is nu bij schiedamquote:Op maandag 16 mei 2022 16:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dank jeBen je weer in het land?
je bent al op verkansiequote:Op maandag 16 mei 2022 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Finaal sufgeluld. Nu in hotel, op naar de zwemmerij
mr chow!quote:
Gefelicitaartquote:
Nee koerzoes. Twee dagen.quote:
Ja slome bende die scooters hier :pquote:Op maandag 16 mei 2022 17:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo'n kekke (groene) e-scootert... ??
ohquote:Op maandag 16 mei 2022 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee koerzoes. Twee dagen.
Nu in een hotel dat het specifiek nodig vindt om stickers in de lift te plakken dat Thuisbezorgd.nl niet welkom is
Hoe Pauper is DAT
Ik ken ze niet. Ik mag ze ook niet besturen...quote:
Ja ze gaat netjes max 25 maar in thailand is er niks begrenst en is het ipv van 50 cc 100 of 150 cc dus het is altijd een flinke terugslag hierquote:Op maandag 16 mei 2022 17:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ken ze niet. Ik mag ze ook niet besturen...![]()
![]()
![]()
Maar hier vlakbij is een standplaats voor ze.... Dus ik zie ze dagelijks staan en ook wel rijden...
Tante Fleur?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
hoor net dat mijn andere tante slokdarm kanker heeft
He kut johquote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:07 schreef bitterbal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |