SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
in de vriezer gaan zittenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:39 schreef kwiwi het volgende:
Heb liever koorts in de winter, dan kun je in ieder geval het raam nog open zetten om af te koelen
Heb gewoon geen zin in mensen om me heen als ik op zondag weer thuis ben.quote:
stuur ik wel wat Helmondse rattenquote:Op zondag 15 mei 2022 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin in mensen om me heen als ik op zondag weer thuis ben.
Hoe heet die Duitse drogisterij ook alweer waar je die goedkope chocola koopt?quote:Op zondag 15 mei 2022 21:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb gewoon geen zin in mensen om me heen als ik op zondag weer thuis ben.
Die Grenzequote:Op zondag 15 mei 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet die Duitse drogisterij ook alweer waar je die goedkope chocola koopt?
Billiges Chocolat Grenzquartierquote:Op zondag 15 mei 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe heet die Duitse drogisterij ook alweer waar je die goedkope chocola koopt?
Hey Cherryquote:Op zondag 15 mei 2022 22:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij komt wel weer terug, lees ik. Maar ze weten nog niet wanneer.
Die zit in mijn winkelcentrum. Nog maar één keer naar binnen geweest. Lekker onoverzichtelijk.quote:
Onweer zal toch pas 's avonds zijn?quote:Op zondag 15 mei 2022 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Jammer alleen dat ik de was morgen niet buiten kan hangen. Loop een beetje achter.
gewoon binnen ophangenquote:Op zondag 15 mei 2022 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Jammer alleen dat ik de was morgen niet buiten kan hangen. Loop een beetje achter.
Heb je al een nieuw droogrek?quote:Op zondag 15 mei 2022 23:13 schreef CherryLips het volgende:
Ja Brabant ook, zal dan wel eerder zijnquote:Op zondag 15 mei 2022 23:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Codevoor Gelderland van 14.00 tot 18.00 uur.
Yups. De trekrichting van de buien is van zuidwest naar noordoost morgen, zo te zien. Hopelijk wordt het een mooi onweer.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
Gewoon zorgen dat wapens niet werken als een man persoon ze vasthoudt, dan houdt het vanzelf op.
Nah, dan gaan ze in de VS weer zeuren dat ze recht hebben op wapens. Goed, laat vrouwen die wapens maar beheren dan.quote:
er staat toch nergens dat ze werkende wapens moeten hebben?quote:Op zondag 15 mei 2022 23:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dan gaan ze in de VS weer zeuren dat ze recht hebben op wapens. Goed, laat vrouwen die wapens maar beheren dan.
Dat zou behoorlijk opmerkelijk zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:41 schreef mschol het volgende:
[..]
zou het geboortecijfer daar nou negatief zijn?
Jullie mogen je wapens houden, maar de kogels inleveren aub.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:46 schreef mschol het volgende:
[..]
er staat toch nergens dat ze werkende wapens moeten hebben?
gewoon -X ?quote:Op zondag 15 mei 2022 23:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou behoorlijk opmerkelijk zijn.Ik weet niet hoe een negatief geboortecijfer eruitziet.
Je bedoelt het geboorte-overschot. Dat kan negatief zijn. Het geboortecijfer is hoeveel geboortes er zijn per 1000 inwoners. Als dat negatief is, is er iets heel raars aan de hand.quote:Op zondag 15 mei 2022 23:57 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon -X ?
meer shootings dan geboortes..
zou wel een triest dieptepunt zijn
Je hebt leukere bands gezien dan op het songfestival, denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2022 00:40 schreef liesje1979 het volgende:
Gister dit nog live gezien, hele leuke band om live te zien.
En nee ik versta er ook zo goed als geen woord van.
Het leukste liedje, iets met ciao belle heb ik nog niet gevonden en de artiest die daarna kwam ook nog niet.
Dat denk ik ook, maar geen idee daar heb ik werkelijk niets van gezien of gehoord, terwijl ik best fanatiek was vroeger met meets enzo erbij.quote:Op maandag 16 mei 2022 00:46 schreef Recce het volgende:
[..]
Je hebt leukere bands gezien dan op het songfestival, denk ik.
Ah, was jij er ook zo één.quote:Op maandag 16 mei 2022 00:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar geen idee daar heb ik werkelijk niets van gezien of gehoord, terwijl ik best fanatiek was vroeger met meets enzo erbij.
De conclusie is dat we gewoon weer heel veel vervuilende schoorstenen nodig hebben.quote:Op maandag 16 mei 2022 00:40 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/nu-klim(...)t-is-de-oorzaak.html
binnenkort hoeft BB niet meer naar thailand voor wat zon![]()
we moetrn gewoon even een schaduwdoek voor de aarde makenquote:Op maandag 16 mei 2022 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
De conclusie is dat we gewoon weer heel veel vervuilende schoorstenen nodig hebben.
Ja, misschien moet Musk dat even voor elkaar klussen. Dat lijkt me nuttiger dan dat gekloot met Twitter.quote:Op maandag 16 mei 2022 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
we moetrn gewoon even een schaduwdoek voor de aarde maken
Mja meer een gebroken nachtvogelquote:
Ah ja katten mag je no matter what niet wakker maken idd :pquote:Op maandag 16 mei 2022 05:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja meer een gebroken nachtvogel![]()
Straks nog even terug naar bed maar nu ligt Zoë op mijn hand te slapen![]()
Denk k wel. Nogmaals gecondoleerdquote:Op maandag 16 mei 2022 05:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
Twee keer is wel genoeg denk ik toch?
Gecondoleerd heel veel sterktequote:Op maandag 16 mei 2022 05:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
Gecondoleerd.quote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Vrijdag op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
Was er al om 4 .45 uit lag te soppen in bed. Dus hup er uit en onder de douche. En dan koffieeeeeeeequote:Op maandag 16 mei 2022 06:28 schreef mschol het volgende:
[..]
echt hoe kan iemand nou genoeg slaap pakken in de zomer, sterf zon
Daar moet ik straks ook heen, vergadering.quote:Op maandag 16 mei 2022 06:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Alweer bijna in Apeldoorngoedemorgen
je hersenen bestaan voor 60 procent uit vet
En als je veel aan Maccie denkt nog meer
Gecondoleerdquote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Vrijdag op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Gecondoleerd en veel sterkte gewenst.quote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Verduisterende gordijnenquote:Op maandag 16 mei 2022 06:28 schreef mschol het volgende:
[..]
echt hoe kan iemand nou genoeg slaap pakken in de zomer, sterf zon
Er is ook een in memoriam topic, misschien kun je jouw bericht daar nog plaatsen?quote:Op maandag 16 mei 2022 05:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
Heel veel sterkte met jullie verlies!quote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
gecondoleerdquote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2022 07:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was er al om 4 .45 uit lag te soppen in bed. Dus hup er uit en onder de douche. En dan koffieeeeeeee
Veel sterkte en gecondoleerdquote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Komen nu al wel wat buitjes aan, maar die zijn ten oosten van mijquote:
Gecondoleerdquote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Vorige week meldden ze nog dat ze hun allereerste geval hadden en nu gelijk 400.000 op een dagquote:Vanochtend maakte de Noord-Koreaanse regering bekend dat er sinds gisteren bijna 400.000 nieuwe gevallen zijn gemeld.
https://nos.nl/index.php/(...)en-zet-zijn-leger-in
Doe mij maar gewoon die winterslaapquote:Op maandag 16 mei 2022 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Doe mij maar nog twintig van deze weekenden![]()
En daarna een lange knorrende en geeuwende winterslaap.
Beetje warm om zo lang te slapen, dan schrik je misschien halverwege wakker met zwetende en kloppende olifantenballen.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon die winterslaap
Ben er ondertussen wel aan gewend.quote:
Tijd dat ik naar de kille vlaktes van Schotland verkas.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje warm om zo lang te slapen, dan schrik je misschien halverwege wakker met zwetende en kloppende olifantenballen.
Ok ik ga mee.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd dat ik naar de kille vlaktes van Schotland verkas.
en dat een paar maanden langquote:Op maandag 16 mei 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor -10 met een half metertje sneeuw
Het is niet de eerste maandag van de maand en nog geen 12 uur.quote:
Maar het mag wel toch?quote:Op maandag 16 mei 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet de eerste maandag van de maand en nog geen 12 uur.
Je hoeft geen luchtalarm na te doen
Zolang de sportschool maar niet ontruimd wordt. Ik ben nog niet klaarquote:
Een beetje waarschuwing vooraf was fijn geweest.quote:
Ok ik zal voortaan eerst een minigaapje doenquote:Op maandag 16 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje waarschuwing vooraf was fijn geweest.
het was fantastischquote:
Vanmiddag meer inclusief onweerquote:
Met een bordje van een slapende kitten.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:52 schreef Karzai het volgende:
Vanmiddag allemaal naar Schiphol met ballonnen en sushi?
quote:Op maandag 16 mei 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een bordje van een slapende kitten.
Primaquote:Op maandag 16 mei 2022 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft net de klusjesman die het stucen gedaan heeft laten weten wat ie van z'n werk vindt. De parketlegger was er ook dus die weten nu gelijk welke kwaliteit er verwacht wordt
Begin maar helemaal opnieuw!quote:Op maandag 16 mei 2022 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Gergi heeft net de klusjesman die het stucen gedaan heeft laten weten wat ie van z'n werk vindt. De parketlegger was er ook dus die weten nu gelijk welke kwaliteit er verwacht wordt
Neequote:Op maandag 16 mei 2022 09:52 schreef Karzai het volgende:
Vanmiddag allemaal naar Schiphol met ballonnen en sushi?
Zo is dat, lekker directe duidelijke communicatie, ik was gisteren eventjes bij een meubelzaak voor een nieuw zonnebedje, springt er een blije hitsige verkoper op ons af zegt mijn meisje "you go NOW away because you are in my comfortzone, LEAVE while you still can"quote:Op maandag 16 mei 2022 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Nog erg ziek?quote:Op maandag 16 mei 2022 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Mja koorts en m'n longen en keel doen pijn van het hoesten. Gergi voelt zich inmiddels een stuk beter.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 10:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Stond vanochtend al met antiek te sjouwen hoor
quote:
Zolang je maar geen zin krijgt om te knokken.quote:Op maandag 16 mei 2022 10:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
Stond vanochtend al met antiek te sjouwen hoor
Daar ben je straks wel even mee bezig. Dat was een vrij dikke pil, kan ik me herinneren.quote:Op maandag 16 mei 2022 10:34 schreef kwiwi het volgende:
Heb net het boek De ontdekking van de hemel binnengekregen. Maar bewaar 'm om straks lekker op de bank in het nieuwe huis te lezen.
quote:Op maandag 16 mei 2022 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben je straks wel even mee bezig. Dat was een vrij dikke pil, kan ik me herinneren.
quote:Op maandag 16 mei 2022 10:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Daar ben je straks wel even mee bezig. Dat was een vrij dikke pil, kan ik me herinneren.
Die was ook langquote:
Logisch.quote:Op maandag 16 mei 2022 10:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Die was ook langHeb die jaren geleden ooit gezien en is me altijd bijgebleven, dus wilde het boek ook nog eens lezen.
Ik heb het boek op de middelbare school gelezen, denk ik. Ik vond Mulisch niet zo heel leuk om te lezen, vooral omdat er vaak veel referenties naar gebeurtenissen of religieuze zaken ingestopt zijn die ik niet zo snel zie.quote:Op maandag 16 mei 2022 10:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb hem zelf ook nog niet gelezen, film ook nog niet gezien..
Ik vond Mulisch op de middelbare school ook niks, maar hoe ouder ik word (quote:Op maandag 16 mei 2022 10:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb het boek op de middelbare school gelezen, denk ik. Ik vond Mulisch niet zo heel leuk om te lezen, vooral omdat er vaak veel referenties naar gebeurtenissen of religieuze zaken ingestopt zijn die ik niet zo snel zie.
quote:Op maandag 16 mei 2022 11:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik vond Mulisch op de middelbare school ook niks, maar hoe ouder ik wordt () hoe interessanter ik de boeken vind.
Laatst 't Hooge Nest gelezen, over onderduikers in WOII. Dat was een goed boekquote:Op maandag 16 mei 2022 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
Laatst wel een boek gelezen, geschreven door een Nederlander.. dat was vrij wazig..
Ff bedenken of ik op de titel kan komen
Die prak ik straks ff op mn koboquote:Op maandag 16 mei 2022 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst 't Hooge Nest gelezen, over onderduikers in WOII. Dat was een goed boekLees verder niet zoveel in het Nederlands maar af en toe is het wel leuk ter afwisseling.
De middelbare school heeft dat ook een beetje verpest bij mij. Je moest zoveel boeken lezen, dat het gewoon echt niet meer leuk was. En veel van die boeken sloten echt totaal niet aan bij mijn belevingswereld. Pride and Prejudice vond ik enorm irritant bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon niet zoveel met "literatuur".
Koop jij nog boeken, of alleen ereader? Ik lees meestal op de ereader en als ik een boek dan echt goed vind koop ik het voor in de boekenkast.quote:
Ik heb die ereader pas sinds gisterenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koop jij nog boeken, of alleen ereader? Ik lees meestal op de ereader en als ik een boek dan echt goed vind koop ik het voor in de boekenkast.
O ja dat heeft voor mij ook het lezen verpest. Ik verslond op de basisschool boeken, en tijdens de middelbare school en m'n studie bijna niks meer omdat ik al zoveel moest lezen.. En sinds een paar jaar vind ik het weer leuk.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
De middelbare school heeft dat ook een beetje verpest bij mij. Je moest zoveel boeken lezen, dat het gewoon echt niet meer leuk was. En veel van die boeken sloten echt totaal niet aan bij mijn belevingswereld. Pride and Prejudice vond ik enorm irritant bijvoorbeeld.En daar begon het mondeling natuurlijk direct mee, waardoor ik naar mijn mening een punt te laag kreeg uiteindelijk. Ik kreeg een punt te hoog voor spreekvaardigheid omdat ik me een slag in de rondte lulde om het begin goed te maken.
Wij moesten ze ook zelf uitzoeken hoor. Beetje eigen schuld dus.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:06 schreef FranticDJ het volgende:
Oh verplichte boeken hadden wij niet. Wij moesten ze zelf uitzoeken.
In bed vind ik een backlit ereader ook handiger, hoef je niet steeds het licht aan te doen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
Heb toch liever een boek beet, maar moet voor werk soms ook lang wachten. Dus zo'n draagbaar ereadertje is wel fijn.
Mja, we moesten zo'n 20 werken lezen voor de Nederlandse lijst (wel een paar gedichten en wat serieus oud spul, maar alsnog zo'n 15 boeken). Dat heeft de lol er inderdaad wel uitgeramd.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[..]
De middelbare school heeft dat ook een beetje verpest bij mij. Je moest zoveel boeken lezen, dat het gewoon echt niet meer leuk was. En veel van die boeken sloten echt totaal niet aan bij mijn belevingswereld. Pride and Prejudice vond ik enorm irritant bijvoorbeeld.En daar begon het mondeling natuurlijk direct mee, waardoor ik naar mijn mening een punt te laag kreeg uiteindelijk. Ik kreeg een punt te hoog voor spreekvaardigheid omdat ik me een slag in de rondte lulde om het begin goed te maken.
quote:Op maandag 16 mei 2022 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In bed vind ik een backlit ereader ook handiger, hoef je niet steeds het licht aan te doen.
In bed vind ik de e-reader prettiger dan een echt boek. Als je op je zij ligt, is een dik boek lastig open te houden.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:08 schreef FranticDJ het volgende:
Heb toch liever een boek beet, maar moet voor werk soms ook lang wachten. Dus zo'n draagbaar ereadertje is wel fijn.
ik lees niet echt op mn zij eigenlijk..quote:Op maandag 16 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
In bed vind ik de e-reader prettiger dan een echt boek. Als je op je zij ligt, is een dik boek lastig open te houden.
Ja de ereaders zijn niet so responsive als een ipad of mobielquote:Op maandag 16 mei 2022 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]dat was ook de reden om voor zo'n ereader te gaan.
Alleen die Kobo Clara reageert nogal traag op menu input. Naja prima. Als dit bevalt kan ik altijd nog wel voor zo'n fancier model gaan.
+ dat kobo plus abonnement lijkt wel interessant
Dit ook jaquote:Op maandag 16 mei 2022 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
In bed vind ik de e-reader prettiger dan een echt boek. Als je op je zij ligt, is een dik boek lastig open te houden.
Mijn ouders hebben duizenden boeken. Vooral het huis van mijn vader en stiefmoeder is op de bovenverdieping en zolder helemaal gevuld met boeken. Zelfs boven de deuren lopen de boekenkasten door.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
Bij m'n ouders staan 3 ikea billies vol met mn boeken
quote:Op maandag 16 mei 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben duizenden boeken. Vooral het huis van mijn vader en stiefmoeder is op de bovenverdieping en zolder helemaal gevuld met boeken. Zelfs boven de deuren lopen de boekenkasten door.
Wij iets van 25 voor Nederlands, iets van 12 voor Engels en dan ook nog 7 voor Frans.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, we moesten zo'n 20 werken lezen voor de Nederlandse lijst (wel een paar gedichten en wat serieus oud spul, maar alsnog zo'n 15 boeken). Dat heeft de lol er inderdaad wel uitgeramd.
Bij Engels hadden we een schriftelijke toets over Rebecca (wat een kutboek, maar het cijfer was wel leuk) en we moesten in tweetallen een presentatie doen over een boek, verder was artikelen genoeg.
idd maar om te lezen werkt t wel goed.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja de ereaders zijn niet so responsive als een ipad of mobielIk heb een kindle, kan er makkelijk allerlei boeken van op'n PC op zetten.
zilvervisjes hotelquote:Op maandag 16 mei 2022 11:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben duizenden boeken. Vooral het huis van mijn vader en stiefmoeder is op de bovenverdieping en zolder helemaal gevuld met boeken. Zelfs boven de deuren lopen de boekenkasten door.
geen idee wat dat met nederlands te maken heeft, maar wel goede filmsquote:Op maandag 16 mei 2022 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
Wij keken bij Nederlands naar 'a clockwork orange' en 'American history x'
ik vind dat altijd wel gaaf uitzien, maar ja, ik lees nietquote:Op maandag 16 mei 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
We hebben nu boven muren vab 4.5m hoog, zou zo graag een inbouwboekenkast met ladder willen
quote:Op maandag 16 mei 2022 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
Wij keken bij Nederlands naar 'a clockwork orange' en 'American history x'
En dan krijg je een kleine kwiwi en moet je de ladder verstoppen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:14 schreef kwiwi het volgende:
We hebben nu boven muren vab 4.5m hoog, zou zo graag een inbouwboekenkast met ladder willen
Dan gaat de deur van bibliotheek gewoon op slotquote:Op maandag 16 mei 2022 11:19 schreef Recce het volgende:
[..]
En dan krijg je een kleine kwiwi en moet je de ladder verstoppen.
CKV heet datquote:Op maandag 16 mei 2022 11:18 schreef Recce het volgende:
[..]Eigenlijk zouden ze nu ook een vak moeten hebben over films. Die spelen nu een belangrijker rol dan boeken en je kunt veel van het literatuuronderwijs ook toepassen op films, lijkt me. Thema, motief etc.
Ik deel mijn mening over zogenaamde literaire klassiekers/legendes met die over cinematografische klassiekers/legendesquote:Op maandag 16 mei 2022 11:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee wat dat met nederlands te maken heeft, maar wel goede films
O ja CKV.quote:
Misschien sluit Gergi zich er wel in op dan. Jij krijgt vast een kwiwidochter en twee van die kwiwi's is wel veel.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan gaat de deur van bibliotheek gewoon op slot
Wij hadden nog computers met groene monochrome schermen op school. Die waren toen ook al hopeloos verouderd.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja CKV.
Doet me ineens ook weer denken aan de Informatica lessen die we op de middelbare school hadden.. beetje met html figuurtjes maken op je scherm
Meer oppassen dat ik niet door m8jn rug ga, maar we hebben steekwagentjes en hondjesquote:Op maandag 16 mei 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zolang je maar geen zin krijgt om te knokken.
Die was mooiquote:Op maandag 16 mei 2022 11:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Laatst 't Hooge Nest gelezen, over onderduikers in WOII. Dat was een goed boekLees verder niet zoveel in het Nederlands maar af en toe is het wel leuk ter afwisseling.
Ik ookquote:Op maandag 16 mei 2022 11:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Koop jij nog boeken, of alleen ereader? Ik lees meestal op de ereader en als ik een boek dan echt goed vind koop ik het voor in de boekenkast.
Ja ik heb geen plek voor meerdere billy'squote:Op maandag 16 mei 2022 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders moet je straks een 2e woning aanschaffen voor al je boeken
Het was een goed onwederquote:Op maandag 16 mei 2022 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een mooi actief lijntje. Volgens mij is het iets vroeger dan ze gisteren verwachtten.
Toch wel gers om te hebben, maar als het in de weg staat is ook weer zo wat.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me had na haar verhuizing meteen van die hoge boekenkasten gekocht met een trapje, maar dat trapje stond zo godsgruwelijk in de weg, die heeft ze snel weer weggedaan want hoe vaak gebruik je hem nou
hoe vaak lees je nou ook echt de boeken die in je boekenkast staan te pronkenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me had na haar verhuizing meteen van die hoge boekenkasten gekocht met een trapje, maar dat trapje stond zo godsgruwelijk in de weg, die heeft ze snel weer weggedaan want hoe vaak gebruik je hem nou
Komt nu ongeveer hier aan. Precies op het moment dat ik even naar de markt wilde uiteraard.quote:
Die regen zet geen zoden aan de dijk.. helaas.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt nu ongeveer hier aan. Precies op het moment dat ik even naar de markt wilde uiteraard.Maar wel fijn die regen voor alle plantjes en akkers.
ik heb niet naar buiten gekekenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie ook plaatjes van een shelf cloud.
[ afbeelding ]
Ik heb de afgelopen jaren een paar boekenplanken aan boeken weggedaanquote:Op maandag 16 mei 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vaak lees je nou ook echt de boeken die in je boekenkast staan te pronken
Nou ja beter iets dan niets natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die regen zet geen zoden aan de dijk.. helaas.
Da's gewoon een wolk.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie ook plaatjes van een shelf cloud.
[ afbeelding ]
Nietquote:Op maandag 16 mei 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vaak lees je nou ook echt de boeken die in je boekenkast staan te pronken
Ja!quote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vind het wel ook altijd leuk om bij andere mensen thuis even in de boekenkast te gluren.
het glas is halfvolquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja beter iets dan niets natuurlijk.
ff checkenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vind het wel ook altijd leuk om bij andere mensen thuis even in de boekenkast te gluren.
oh ja ik ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet![]()
als ik zin heb zal ik nog wel eens in de collectie zoeken van wolken die ik op zee gefotografeerd hebquote:Op maandag 16 mei 2022 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Schandalig!Ik weet deze nog heel goed:
[ afbeelding ]
Bij Cherry denk je waarschijnlijk dat je in het huis van een seriemoordenaar staatquote:Op maandag 16 mei 2022 11:45 schreef Makrelis het volgende:
[..]
ff checkenIemands boeken zegt wel wat.
Dat is wel gaaf.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
als ik zin heb zal ik nog wel eens in de collectie zoeken van wolken die ik op zee gefotografeerd heb
quote:Op maandag 16 mei 2022 11:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!En dan heel instemmend knikken als je er goede boeken in ziet staan.
kwartiertje ofzoquote:Op maandag 16 mei 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt die bui eigenlijk? Want anders kan ik geen groentesoep meer maken voor ik moet gaan werken.
Mijn vader had vroeger een paar boeken over sleepboten en reddingen op zee. Die waren best spannend om te lezen. Wat me wel opviel, was dat de kabel altijd knapte in alle verhalen. Kennelijk hoort dat zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja ik ook hoor
mijne staat eigenlijk vol met fantasy en historische nautische boeken.
Niet lang als het goed is. Het is zo'n lijntje.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:47 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe lang duurt die bui eigenlijk? Want anders kan ik geen groentesoep meer maken voor ik moet gaan werken.
Dan eet ik wel een broodje ei ofzo vanavond.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:49 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan wordt het toch een complete wolkbreuk van minstens een uur
das hetzelfde dat in Mighty Ships vlak voor het 3e reclame blok het schip in de stront dreigt te lopen en dat na de reclame die ouwe het schip weet te reddenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn vader had vroeger een paar boeken over sleepboten en reddingen op zee. Die waren best spannend om te lezen. Wat me wel opviel, was dat de kabel altijd knapte in alle verhalen. Kennelijk hoort dat zo.
Ja, de spanning nog even goed opvoeren en dan komt het toch nog allemaal goed.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
das hetzelfde dat in Mighty Ships vlak voor het 3e reclame blok het schip in de stront dreigt te lopen en dat na de reclame die ouwe het schip weet te redden
maar toch bizar dat ze op een discovery programma dingen vertellen die gewoon niet mogelijk zijn..quote:Op maandag 16 mei 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de spanning nog even goed opvoeren en dan komt het toch nog allemaal goed.
Al die zenders zijn ontzettend oppervlakkig geworden helaas.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar toch bizar dat ze op een discovery programma dingen vertellen die gewoon niet mogelijk zijn..
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:52 schreef Ama het volgende:
Nice mijn energierekening voor deze maand is tot nu toe nog maar 12 euro.
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.
fijn. dan ga ik eens wat boterhammen ui de vriezer halenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups! Je collega Haags is zelfs langsgeweest om het te openen.
In paniek raken heeft bijna nooit nut.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.
Btw op gas gaat per 1 juli omlaag. Wellicht gaat dat wat helpen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.
Nee maar er nu alvast op anticiperen en sparen is dan wel weer nuttig denk ikquote:Op maandag 16 mei 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.
Doe ik ook wel maar verder zie ik het wel.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
In paniek raken heeft bijna nooit nut.Maar een beetje wat geld opzij leggen voor dan is wel verstandig.
Zeker maar te hard alvast in paniek rondjes rennen ga ik ook niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar er nu alvast op anticiperen en sparen is dan wel weer nuttig denk ik
ik doe gewoon net als mijn UI de hele dagquote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeker maar te hard alvast in paniek rondjes rennen ga ik ook niet doen.
Het probleem nu is dat de gasvoorraden die normaal worden aangelegd in de zomer, niet echt gevuld raken. Als het een strenge winter wordt, redden we het gewoon niet met het gas.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Btw op gas gaat per 1 juli omlaag. Wellicht gaat dat wat helpen.
Ik ben daar wel goed in eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeker maar te hard alvast in paniek rondjes rennen ga ik ook niet doen.
Wij hebben gelukkig een open haard, worst case ga ik het bos in om bomen te kappenquote:Op maandag 16 mei 2022 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het probleem nu is dat de gasvoorraden die normaal worden aangelegd in de zomer, niet echt gevuld raken. Als het een strenge winter wordt, redden we het gewoon niet met het gas.
Open haard is wel chill.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een open haard, worst case ga ik het bos in om bomen te kappen
Dan gaan we met de hele SC bij jou overwinteren.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een open haard, worst case ga ik het bos in om bomen te kappen
quote:Op maandag 16 mei 2022 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
Gerookte forel salade van de AH, afrader.
Extra warm met zoveel mensen in huisquote:Op maandag 16 mei 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaan we met de hele SC bij jou overwinteren.
Johma tonijnsaladequote:Op maandag 16 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]Vaak zijn dingen met vis uit de supermarkt niet geweldig.
Ik ben regelmatig vlakbij de Lays fabriek, wat zegt dat over mij?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog vlakbij de Johmafabriek. Het komt wel dichtbij zo.
Dat je naar chips ruikt.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig vlakbij de Lays fabriek, wat zegt dat over mij?
dat je werk daar in de buurt zit of dat je zo'n grootverbruiker bent dat je bij de fabriek mag afhalenquote:Op maandag 16 mei 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben regelmatig vlakbij de Lays fabriek, wat zegt dat over mij?
* dud0r snuffelt aan draakjequote:
dat haal ik dus echt alleen bij de slagerquote:Op maandag 16 mei 2022 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh nee, vandaag ook spul wat lijkt op filet americain mee.
Vijf druppels ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:49 schreef Haags het volgende:
[..]
En dan wordt het toch een complete wolkbreuk van minstens een uur
Het is geen vlees.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat haal ik dus echt alleen bij de slager
Gelukkig staat de wind meestal de andere kant op.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2022 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig staat de wind meestal de andere kant op.'s Ochtends wel een hel, die frituurlucht.
Nope, nope, nope!quote:Op maandag 16 mei 2022 12:14 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Hier ook wel weer eens zin in..
M'n huis staat daar gelukkig te ver weg voor.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:16 schreef Recce het volgende:
[..]Het lijkt me helemaal naar als die lucht je huis in komt.
Maar er wonen waarschijnlijk wel mensen naast die fabriek?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n huis staat daar gelukkig te ver weg voor.
Dat lijkt me fijn!quote:Op maandag 16 mei 2022 12:18 schreef Budapestenaar het volgende:
Klinkt alsof Noraly Beyer vandaag de conducteur is
Ja.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar er wonen waarschijnlijk wel mensen naast die fabriek?
quote:Op maandag 16 mei 2022 12:21 schreef FranticDJ het volgende:
Ik ben echt heel blij met mijn darmen de afgelopen 2 weken
Heb al twee weken niet moeten vegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |