maar toch bizar dat ze op een discovery programma dingen vertellen die gewoon niet mogelijk zijn..quote:Op maandag 16 mei 2022 11:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de spanning nog even goed opvoeren en dan komt het toch nog allemaal goed.
Al die zenders zijn ontzettend oppervlakkig geworden helaas.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar toch bizar dat ze op een discovery programma dingen vertellen die gewoon niet mogelijk zijn..
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:52 schreef Ama het volgende:
Nice mijn energierekening voor deze maand is tot nu toe nog maar 12 euro.
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.
fijn. dan ga ik eens wat boterhammen ui de vriezer halenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups! Je collega Haags is zelfs langsgeweest om het te openen.
In paniek raken heeft bijna nooit nut.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.
Btw op gas gaat per 1 juli omlaag. Wellicht gaat dat wat helpen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Goed bezig! Maar in de winter gaat het vervelend worden, ben ik bang.
Nee maar er nu alvast op anticiperen en sparen is dan wel weer nuttig denk ikquote:Op maandag 16 mei 2022 11:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Zie ik dan wel weer. Nu alvast in paniek raken heeft geen enkele nut.
Doe ik ook wel maar verder zie ik het wel.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
In paniek raken heeft bijna nooit nut.Maar een beetje wat geld opzij leggen voor dan is wel verstandig.
Zeker maar te hard alvast in paniek rondjes rennen ga ik ook niet doen.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee maar er nu alvast op anticiperen en sparen is dan wel weer nuttig denk ik
ik doe gewoon net als mijn UI de hele dagquote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeker maar te hard alvast in paniek rondjes rennen ga ik ook niet doen.
Het probleem nu is dat de gasvoorraden die normaal worden aangelegd in de zomer, niet echt gevuld raken. Als het een strenge winter wordt, redden we het gewoon niet met het gas.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:58 schreef Haags het volgende:
[..]
Btw op gas gaat per 1 juli omlaag. Wellicht gaat dat wat helpen.
Ik ben daar wel goed in eigenlijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Zeker maar te hard alvast in paniek rondjes rennen ga ik ook niet doen.
Wij hebben gelukkig een open haard, worst case ga ik het bos in om bomen te kappenquote:Op maandag 16 mei 2022 12:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Het probleem nu is dat de gasvoorraden die normaal worden aangelegd in de zomer, niet echt gevuld raken. Als het een strenge winter wordt, redden we het gewoon niet met het gas.
Open haard is wel chill.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een open haard, worst case ga ik het bos in om bomen te kappen
Dan gaan we met de hele SC bij jou overwinteren.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij hebben gelukkig een open haard, worst case ga ik het bos in om bomen te kappen
quote:Op maandag 16 mei 2022 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
Gerookte forel salade van de AH, afrader.
Extra warm met zoveel mensen in huisquote:Op maandag 16 mei 2022 12:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan gaan we met de hele SC bij jou overwinteren.
Johma tonijnsaladequote:Op maandag 16 mei 2022 12:07 schreef Recce het volgende:
[..]Vaak zijn dingen met vis uit de supermarkt niet geweldig.
Ik ben regelmatig vlakbij de Lays fabriek, wat zegt dat over mij?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik was gisteren nog vlakbij de Johmafabriek. Het komt wel dichtbij zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |