Ja ik heb geen plek voor meerdere billy'squote:Op maandag 16 mei 2022 11:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Anders moet je straks een 2e woning aanschaffen voor al je boeken
Het was een goed onwederquote:Op maandag 16 mei 2022 11:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is een mooi actief lijntje. Volgens mij is het iets vroeger dan ze gisteren verwachtten.
Toch wel gers om te hebben, maar als het in de weg staat is ook weer zo wat.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me had na haar verhuizing meteen van die hoge boekenkasten gekocht met een trapje, maar dat trapje stond zo godsgruwelijk in de weg, die heeft ze snel weer weggedaan want hoe vaak gebruik je hem nou
hoe vaak lees je nou ook echt de boeken die in je boekenkast staan te pronkenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me had na haar verhuizing meteen van die hoge boekenkasten gekocht met een trapje, maar dat trapje stond zo godsgruwelijk in de weg, die heeft ze snel weer weggedaan want hoe vaak gebruik je hem nou
Komt nu ongeveer hier aan. Precies op het moment dat ik even naar de markt wilde uiteraard.quote:
Die regen zet geen zoden aan de dijk.. helaas.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Komt nu ongeveer hier aan. Precies op het moment dat ik even naar de markt wilde uiteraard.Maar wel fijn die regen voor alle plantjes en akkers.
ik heb niet naar buiten gekekenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie ook plaatjes van een shelf cloud.
[ afbeelding ]
Ik heb de afgelopen jaren een paar boekenplanken aan boeken weggedaanquote:Op maandag 16 mei 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vaak lees je nou ook echt de boeken die in je boekenkast staan te pronken
Nou ja beter iets dan niets natuurlijk.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Die regen zet geen zoden aan de dijk.. helaas.
Da's gewoon een wolk.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zie ook plaatjes van een shelf cloud.
[ afbeelding ]
Nietquote:Op maandag 16 mei 2022 11:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoe vaak lees je nou ook echt de boeken die in je boekenkast staan te pronken
Ja!quote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vind het wel ook altijd leuk om bij andere mensen thuis even in de boekenkast te gluren.
het glas is halfvolquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja beter iets dan niets natuurlijk.
ff checkenquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet![]()
Ik vind het wel ook altijd leuk om bij andere mensen thuis even in de boekenkast te gluren.
oh ja ik ook hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 11:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet![]()
als ik zin heb zal ik nog wel eens in de collectie zoeken van wolken die ik op zee gefotografeerd hebquote:Op maandag 16 mei 2022 11:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Schandalig!Ik weet deze nog heel goed:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |