Gecondoleerdquote:Op maandag 16 mei 2022 05:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
Lieve vrienden, familie, kennissen,
Vrijdag op 13-05-2022 is Henry van Zanten AKA Goldmaster AKA Goldfinger1963 tot onze spijt veel te vroeg heengegaan.
Op woensdag 18-05 nemen wij van 18.30 uur tot 19.00 uur afscheid, donderdag 19-05 is na de crematie de ceremonie om 13.30 uur in Uitvaartcentrum Heselmans te Tessenderlo.
Wil je afscheid nemen maar lukt dat niet op woensdagavond dan is het mogelijk eerder af te spreken. Neem dan contact op met Maarten van der Pol (zoontje) op 0031-6-47320520.
Iedereen die behoefte heeft aan een moment tot afscheid is welkom op het afscheid en de ceremonie.
Dit FOK! profiel zullen we na zijn uitvaart deactiveren.
Henry was tevens beheerder van een KSC facebookgroep. Wil iemand deze overnemen? https://www.facebook.com/groups/1490163247943404
Groetjes Maarten / KapiteinGasthof
Vorige week meldden ze nog dat ze hun allereerste geval hadden en nu gelijk 400.000 op een dagquote:Vanochtend maakte de Noord-Koreaanse regering bekend dat er sinds gisteren bijna 400.000 nieuwe gevallen zijn gemeld.
https://nos.nl/index.php/(...)en-zet-zijn-leger-in
Doe mij maar gewoon die winterslaapquote:Op maandag 16 mei 2022 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Doe mij maar nog twintig van deze weekenden![]()
En daarna een lange knorrende en geeuwende winterslaap.
Beetje warm om zo lang te slapen, dan schrik je misschien halverwege wakker met zwetende en kloppende olifantenballen.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe mij maar gewoon die winterslaap
Ben er ondertussen wel aan gewend.quote:
Tijd dat ik naar de kille vlaktes van Schotland verkas.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje warm om zo lang te slapen, dan schrik je misschien halverwege wakker met zwetende en kloppende olifantenballen.
Ok ik ga mee.quote:Op maandag 16 mei 2022 08:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tijd dat ik naar de kille vlaktes van Schotland verkas.
en dat een paar maanden langquote:Op maandag 16 mei 2022 08:57 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor -10 met een half metertje sneeuw
Het is niet de eerste maandag van de maand en nog geen 12 uur.quote:
Maar het mag wel toch?quote:Op maandag 16 mei 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet de eerste maandag van de maand en nog geen 12 uur.
Je hoeft geen luchtalarm na te doen
Zolang de sportschool maar niet ontruimd wordt. Ik ben nog niet klaarquote:
Een beetje waarschuwing vooraf was fijn geweest.quote:
Ok ik zal voortaan eerst een minigaapje doenquote:Op maandag 16 mei 2022 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een beetje waarschuwing vooraf was fijn geweest.
het was fantastischquote:
Vanmiddag meer inclusief onweerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |