Naar hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee het zusje daarvan. Ze trekken een jaar uit voor de behandeling
Ben je gaan lopen naar Utrecht?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:14 schreef Haags het volgende:
@:Budapestenaar @:Dr_Flash
Nieuw record! Ruim 26K stappen gezet vandaag
ik heb geen idee, haar dochter mijn nichtje is net 15 gewordenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar hoorVolgens mij genees je daar heel moeilijk van.
O, wat hardquote:Op maandag 16 mei 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee, haar dochter mijn nichtje is net 15 geworden
Maar het is gewoon 20 graden binnen en ik zit met een dekentjequote:Op maandag 16 mei 2022 18:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Draai je de verwarming toch wat hoger, kost niks tegenwoordig.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb geen idee, haar dochter mijn nichtje is net 15 geworden
Heb je dat standaart nodig?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Zit al een uur te wachten tot de dokter belt voor m'n telefonisch consult, zou om 17:30 bellen.. heb een briefje nodig dat ik niet kan werken.
Wanneer krijg je de coronatest en de uitslag daarvan?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Zit al een uur te wachten tot de dokter belt voor m'n telefonisch consult, zou om 17:30 bellen.. heb een briefje nodig dat ik niet kan werken.
wacht watquote:Op maandag 16 mei 2022 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Er zijn wel behandelingen die vrij ingrijpend zijn inderdaad en die zouden ze niet doen als dat geen zin heeft.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja![]()
nou ja denk als men er een jaar voor uittrekt er nog wel een kans is? Ik heb geen idee
Normaal na 3e dag ziek zijn pas, maar omdat ik een reis last minute heb moeten afzeggen gisterenavond heb ik het nu vanaf dag 1 nodig.quote:
Vanmiddag gekregen, was positief. Kwovidquote:Op maandag 16 mei 2022 18:30 schreef Recce het volgende:
[..]
Wanneer krijg je de coronatest en de uitslag daarvan?
Misschien straks nog een keer bellen dan maarquote:Op maandag 16 mei 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal na 3e dag ziek zijn pas, maar omdat ik een reis last minute heb moeten afzeggen gisterenavond heb ik het nu vanaf dag 1 nodig.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vanmiddag gekregen, was positief. Kwovid
Vertellen ze dan ook hoe lang je thuis mag blijven? Doen ze in oost Europa wel vaker.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Normaal na 3e dag ziek zijn pas, maar omdat ik een reis last minute heb moeten afzeggen gisterenavond heb ik het nu vanaf dag 1 nodig.
Ja dat denk ik. Nou goed niks aan te doen allemaal.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Er zijn wel behandelingen die vrij ingrijpend zijn inderdaad en die zouden ze niet doen als dat geen zin heeft.
Ze zijn nu dicht, dokter zou me na spreekuur bellen. Misschien is er iemand dood gegaan en is ze daar druk mee, geen ideequote:Op maandag 16 mei 2022 18:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien straks nog een keer bellen dan maar
[..]
Ja, staat een x aantal dagen op. Meestal doen ze zodat je een week thuis kan blijven en indien nodig wordt het verlengd.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vertellen ze dan ook hoe lang je thuis mag blijven? Doen ze in oost Europa wel vaker.
of vergeten :pquote:Op maandag 16 mei 2022 18:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ze zijn nu dicht, dokter zou me na spreekuur bellen. Misschien is er iemand dood gegaan en is ze daar druk mee, geen idee
Daaromquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja een deeltje van me voelt dat altijd nog wel
[..]
*verkeertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:36 schreef Modus het volgende:
[..]
*verkeertniet ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hai balletjequote:
Vind dat altijd wel grappig. Ik heb last van mijn enkel, dus kan 4 dagen niet werken. Doei.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, staat een x aantal dagen op. Meestal doen ze zodat je een week thuis kan blijven en indien nodig wordt het verlengd.
Ben jij de peetsnack?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja en haar vader is ook niet al te beste gezondheid.
sterktonquote:Op maandag 16 mei 2022 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoe is het met je?quote:
Oh nee die is er niet geloof ik.quote:
Gewoon terug naar Schiphol dan. Fuck die tomatensoepquote:Op maandag 16 mei 2022 18:37 schreef bitterbal het volgende:
Heb gedoucht en gegerried. Ben eigenlijk wel weer klaar om op vakantie te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |