Jezus.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh nee die is er niet geloof ik.
Het nare is ook nog dat mijn tante paar maanden terug is getrouwd met iemand die terminaal is
Welkom thuisquote:
Dank voor de waarschuwing.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef datismijnmening het volgende:
Madonna kan ook nooit normaal doen hè
https://nypost.com/2022/0(...)model-of-her-vagina/
Klikken op eigen risico
Is allemaal digitaal gemaakt. Je ziet niks 'raars'quote:Op maandag 16 mei 2022 18:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing.
* Recce klikt niet.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het nare is ook nog dat mijn tante paar maanden terug is getrouwd met iemand die terminaal is
Hier in Enschede heeft het wel wat geregend de afgelopen uren. Veel stelde het niet voor. Geen onweer.quote:
Ballie komt zo ook op het lumineuze idee om dan maar sushi te bestellenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:43 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb afbakbroodjes![]()
Denk dat we maar iets bestellen
Dan nog, het is van Madonna.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is allemaal digitaal gemaakt. Je ziet niks 'raars'
Ja zo makkelijk is het dan weet nietquote:Op maandag 16 mei 2022 18:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind dat altijd wel grappig. Ik heb last van mijn enkel, dus kan 4 dagen niet werken. Doei.
quote:Op maandag 16 mei 2022 18:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ballie komt zo ook op het lumineuze idee om dan maar sushi te bestellen
wow......quote:Op maandag 16 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik moet woensdag die kant op. wordt het daar ook zo heet?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Hier in Enschede heeft het wel wat geregend de afgelopen uren. Veel stelde het niet voor. Geen onweer.
Yups, 30 graden woensdag.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik moet woensdag die kant op. wordt het daar ook zo heet?
quote:
Jij hebt het nog steeds koud dan. Volgens mij wordt de gevoelstemperatuur niet veel hoger dan 30 graden, terwijl die in Thailand tegen de 40 graden was.quote:
Was ook alleen maar die eerste week. Laatste week ook niet boven de 30 gekomen geloof ikquote:Op maandag 16 mei 2022 18:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij hebt het nog steeds koud dan. Volgens mij wordt de gevoelstemperatuur niet veel hoger dan 30 graden, terwijl die in Thailand tegen de 40 graden was.
Babi pangang?quote:Op maandag 16 mei 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh daar heb ik de energie niet voorHeb chinees besteld
Ook lekkerquote:
Lekker op tijd welquote:
De zon: "HAHAATJES!!"quote:Op maandag 16 mei 2022 18:54 schreef LTVDK het volgende:
Toen ik net ging lopen was het nog allemaal grijs buiten dus de gordijnen achter niet dichtgedaan. Is natuurlijk de lucht weer helemaal opengebroken en is het weer 25 graden in huis
Ja heb nog geen kattenplaatje gezocht hoorquote:
Stomme gasbalquote:
Ah, kijk, ze willen onder de verantwoordelijkheid uit. Als het in de winter weer misgaat, krijgt de samenleving de schuld.quote:Ook samenleving zelf moet zich voorbereiden op nieuwe coronagolf, zegt Kuipers
was toch eigenlijk altijd de toon ?quote:Op maandag 16 mei 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, kijk, ze willen onder de verantwoordelijkheid uit. Als het in de winter weer misgaat, krijgt de samenleving de schuld.
quote:De minister erkent dat we in Nederland nog niet goed voorbereid zijn, maar hij legt de bal nadrukkelijk bij de sectoren in de samenleving. Ook hij verwacht vanaf het najaar een opleving van het virus. "We krijgen mogelijk 5 tot 10 miljoen besmettingen in het winterseizoen." Maar anders dan de afgelopen twee jaar wil Kuipers dat niet de overheid, maar de verschillende sectoren in de samenleving de regie nemen bij de bestrijding van het virus.
Kuipers: "Wat ik kan doen is het goed monitoren van het virus, zo nodig een nieuwe vaccinatieronde afkondigen en de zorg stimuleren om alle maatregelen te nemen. Maar dan is tegelijkertijd de vraag aan de school of aan de restauranthouder: wat doe je in je eigen omgeving?"
Ja heb het niet over jouquote:
Als ze gewoon nog even daarmee wachten tot eind oktober ofzoquote:Op maandag 16 mei 2022 19:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, kijk, ze willen onder de verantwoordelijkheid uit. Als het in de winter weer misgaat, krijgt de samenleving de schuld.
Hier is het net alsof het nooit heeft bestaanquote:Op maandag 16 mei 2022 19:03 schreef bitterbal het volgende:
In thailand nemen ze het veel serieuzer nog. Je ziet mensen met 2 of zelfs 3 mondkapjes en constant hun handen desinfecteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |