Hier zit iedereen op te wachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Bij gebrek aan een betere topic
Na Eurovision Asia, Eurovision Canada en het succes () van American Song contest komt nu: Eurovision Latin America.
https://www.ebu.ch/news/2(...)dVxBIcKVD3dDnGsZvCuE
Jeetjequote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Na Eurovision Asia, Eurovision Canada en het succes () van American Song contest komt nu: Eurovision Latin America.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:49 schreef Funhouse het volgende:
Is dit dan wat anders dan Hispavisin, waar de Spaanse omroep mee bezig was? Twee van die shows in 1 continent lijkt me ook weer wat overdreven.
Lijkte zowaar interessanter dan die USA versie.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:00 schreef NailQueen het volgende:
Ik hoop op een mix van beide landenquote:Op maandag 25 juli 2022 13:03 schreef Em31 het volgende:
Erg leuk![]()
Ben benieuwd hoe ze het in gaan vullen, met presentatoren, postcards etc.
Zo te lezen krijgt Oekrane wel wat invloed, maar in de praktijk wordt het toch afwachten op wat voor manier dat dan gaan zijn en zo. Ik heb nu al meer vertrouwen in een kwalitatief goede show dan met de RAI afgelopen jaarquote:Op maandag 25 juli 2022 13:03 schreef Em31 het volgende:
Erg leuk![]()
Ben benieuwd hoe ze het in gaan vullen, met presentatoren, postcards etc.
Het moet inderdaad wel heel vreemd lopen wil het slechter zijnquote:Op maandag 25 juli 2022 13:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Zo te lezen krijgt Oekrane wel wat invloed, maar in de praktijk wordt het toch afwachten op wat voor manier dat dan gaan zijn en zo. Ik heb nu al meer vertrouwen in een kwalitatief goede show dan met de RAI afgelopen jaar![]()
Ik heb het idee dat ze heel graag de klus wilden hebben, dus er zal vast een pot geld ter beschikking staanquote:Op maandag 25 juli 2022 13:11 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het moet inderdaad wel heel vreemd lopen wil het slechter zijn![]()
Nee dit gaat vast weer een stuk beter wordenik weet niet of de UK/BBC ook all-in gaat qua budget omdat het niet hun winst is zeg maar, maar als ze dat wel doen wordt het qua productie denk ik wel zoals Zweden/Nederland.
Het was altijd al behoorlijk giftig in de reacties, maar sinds die derde plaats van Spanje is het helemaal een bende. Alsof dit jaar hetzelfde is dan volgend jaar, lijkt me sterk.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:22 schreef molloot200 het volgende:
Deze vind ik ook wel interessant:
[ twitter ]
Eigenlijk niet meer dan logisch. Maar gelijk alweer die reacties dat we dan Oekrane nu alvast de winst kunnen geven
Roept ook gelijk de volgende vraag op: gaan ze dan de startpositie van de UK n Oekrane loten?
En een finale met 26Dan heeft mijn autistische hoofd weer een scorebord straks met twee even lange rijtjes
Dit blijft toch wel de meest gezellige plek als het om ESF-praat gaatquote:Op maandag 25 juli 2022 13:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was altijd al behoorlijk giftig in de reacties, maar sinds die derde plaats van Spanje is het helemaal een bende. Alsof dit jaar hetzelfde is dan volgend jaar, lijkt me sterk.
Maar de tijd dat het leuk is om de reacties een beetje te lezen bij dingen over het ESF is wel verleden tijd.
Wat maakt een directe finaleplaats daarvoor uit dan?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:22 schreef molloot200 het volgende:
Deze vind ik ook wel interessant:
[ twitter ]
Eigenlijk niet meer dan logisch. Maar gelijk alweer die reacties dat we dan Oekrane nu alvast de winst kunnen geven![]()
Ongetwijfeld wel. Misschien loten ze wel posities 1 en 2quote:Roept ook gelijk de volgende vraag op: gaan ze dan de startpositie van de UK n Oekrane loten?
Zou Mans al gebeld zijn?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:44 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk trouwens dat er genoeg Britse steden wel flink willen uitpakken voor een goede ESF-organisatie. Dat is immers een relatief goedkope manier van stadspromotie met een groot bereik.
Hoe de BBC het gaat invullen, financieel en inhoudelijk, gaan we nog moeten zien. Ik twijfel er niet aan dat Verka Serduchka de agenda in mei leeg moet laten.
Ik geloof nog steeds niet dat dat helemaal eerlijk gaat hoor die loting van de host countryquote:Op maandag 25 juli 2022 13:41 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat maakt een directe finaleplaats daarvoor uit dan?
[..]
Ongetwijfeld wel. Misschien loten ze wel posities 1 en 2
Leedsilia is ook nog kanshebber toch?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan liever Portsruth, Dundeecan of Common Linnerpool.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |